Mosa: Ik ben nu meer aan het drinken sinds een paar dagen en merk wel verschil. Ik denk dat ik 'gewoon' veel vocht nodig heb ofzo. Gisteravond namelijk wat minder gedronken omdat ik 's nachts steeds naar de wc moet maar vanmorgen dus gelijk weer hoofdpijn Melisa: Oef niet zo handig van je man En ja, schoonfamilie heb je niet voor het uitzoeken Hanna: Om half ? hihi Geniet van het weer! Salapio: Balen van je verdwenen reactie maar een zwaai terug hoor Nbroen: Ojee een werveltje verschoven.. Maar denk niet dat dat bij mij het euvel is All: Net kreeg ik mijn verslag terug. Ik wist dat ik te uitgebreid was en dat was dus ook zo maar ik krijg een beetje het idee dat het nooit goed genoeg is bij haar Ik vind het een hartstikke leuke vrouw hoor daar niet van, maar echt vertrouwen geeft ze me zo niet door écht alles te verbeteren en corrigeren wat ook maar enigzins niet helemaal is zoals het zou moeten. Vind het wel vervelend eerlijk gezegd. Noah is nu bij mijn moeder dus mams duikt de boeken maar weer in .. nog een paar weken dan ben ik er weer even vanaf
@ Sterre, misschien helpt bouillon ook wel? Beetje meer vocht en zout kan soms helpen tegen hoofdpijn. Dan is je vocht en zout balans een beetje uit balans... @ bereke, fijn dat de eerste dag meeviel en maak je niet te druk dat je je kindjes als laatste ophaalt. Ze hoeven het zelf niet erg te vinden. Ik haalde J vorige week ook als allerlaatst op en toen was ze nog boos dat ze mee moest vanwege alle leuke speeltoestellen die ze dan achter moet laten . Maar ik snap je gevoel wel hoor en zeker nu jullie er nog in moeten komen met werken en KDV is het dan wel 'fijner' als je ze wat eerder kan ophalen . Hopelijk gaat het vandaag ook weer goed @ all, met J gaat het weer goed . Gister is ze weer helemaal opgeknapt. Na haar middagdutje had ze weer volop praatjes en toen ik thuis kwam eind van de middag was ze ook hyper en aan t kletsen en doen. Heerlijk om te zien . Verrassend toch om te zien hoe ziek die kleintjes kunnen zijn en hoe snel ze ook weer op kunnen knappen
Sterre, half 7.... dat bedoelde ik Och balen zeg dat je je verslag nu weer moet aanpassen.... Hopen maar dat het de volgende inleverbeurt wel goed is.... Afrola, fijn dat J weer is opgeknapt! Vandaag het eerste peuterpuberkrijsalarm gehad in het winkelcentrum..... Pfff zeg,ze was niet meer te kalmeren ook inet af te leiden, Kijk Svinthe een vogel/bus/poes.... niks hielp. Thuis in de hal is ze snikkend kroelend tegen me aan weer kalm geworden. Groter groeien is niet niks hoor!!!! Elke maand neem ik een foot van haar. Dit is de 19 maanden foto:
Ook even als avatar gemaakt. Sinds Mosa heeft uitgelegd hoe dat gaat gaat het veel sneller dan op mijn ouder manier Dan kan je nog eens wisselen he?
Haaaaaaaaaaaai meiden, breek weer ff in! Bereke, je berichtjes zijn heel lief hoor, maar heb het zo druk af en toe dat ik er nog nie aan toe ben gekomen om te reageren. Sorry daarvoor! Ik begrijp je helemaal!!!! Mosa, haaaaaaaaaaaai...sorry voor lange break...afspreken?!!? Wanneer?!?!? Ik kan 15 april wel en jij?!?! (of 22 april!) Liefs
Hoi dames, Melisa, wat vervelend van de nacht! Wel fijn dat jullie een duidelijke reden hebben gevonden, dan is de kans groot dat het eenmalig is. Knuffel voor je bekken, zo vervelend voor je! Hanna, nog sandaaltjes kunnen vinden? O jee, peuterpuberkrijsalarm Was er een aanleiding? Wel vervelend natuurlijk! Superleuke foto weer! Mooie meid En ook leuk als avatar Salapio, irritant, van de internetverbinding Alles goed bij jullie? Sterre, fijn dat je merkt dat wat meer drinken wel een positief effect heeft! En inmiddels is het al bijna zaterdag Is het leren nog een beetje gegaan? Maar wel heel vervelend dat je het idee hebt dat het notuleren nooit goed is Kijkt diezelfde vrouw ook je examen na? Afrola, fijn dat J weer helemaal beter is! Alleen maar mooi dat ze snel weer is opgeknapt! Wat ik nog wilde vragen, gaan jullie nu nog volgende week een (mid)weekje weg, dat zou volgende week zijn toch? Jullie zijn van harte welkom om hier langs te komen in ieder geval Leuk dat het Apenheul-abonnement bijna in gaat hè? Loesie, volgens mij kan ik de 15e wel, de 22e niet. Dan hebben we een meeting van dit topic bij mij thuis Maar gezellig in ieder geval, kom je dan hierheen? Bereke, hoe is het vandaag gegaan op je werk? All, vandaag een drukke dag gehad op mijn werk, maar altijd prettig dat dan het eten klaar staat als ik thuis kom (mijn moeder past op en kookt dan ook gelijk) Na het eten nog een kapstokje voor Veda's jasjes opgehangen, kan ze zelf haar jasjes pakken Mijn vriend is morgen en overmorgen vrij, dus dan gaan we het behang in de babykamer van de muren halen en nog wat andere klusjes doen. Gezellig, zo'n heel weekend met z'n drietjes, kan ik me dan echt op verheugen
Lekker rustig dagje hiero, hoef ik niet veel terug te lezen. C. is hier echt tegendraads al 2 dagen, kan haar wel achter het behang plakken af en toe. Ze is echt grenzen aan het zoeken. Ook wel weer geestig. Ik kruip lekker mijn bedje in, morgen moet ik weer heerlijk naar de bekkentherapeut (kan niet wachten!) en dan komt mijn zusje een paar uurtjes op de koffie. Dus druk dagje, maar wel leuk!
Melisa, wat fijn dat je morgen naar de bekkentherapeut mag Veel plezier met je zusje morgen. Mosa, leuk dat jullie nu aan de babykamer gaan beginnen. Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien. Voor sandaaltjes ben ik geslaagd. Weinig keus, er was al veel uitverkocht???? en Svinthe heeft een hoge wreef, maar deze zijn het geworden... Witte Develab Sandaal 2339 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
Melisa, succes dan morgen bij de bekkentherapeut, en veel plezier met je zusje! Hanna, leuke sandaaltjes, erg schattig! Maar dat er al zoveel is uitverkocht, jeetje zeg All, ik ben druk bezig met een naam te zoeken, maar ik kom er niet goed uit Ik twijfel nog steeds over de ene naam die we hebben, maar kom ook weinig andere mooie namen tegen. Pas kwam ik een hele mooie tegen, maar die begint met een L en dat willen we sowieso niet. Ik wil toch binnenkort dé naam hebben. Vandaag zijn trouwens ook Veda's bed en kledingkast gekomen, leuk! Volgend weekend willen we gaan schilderen, ook best een flinke klus. Maar wel leuk natuurlijk
Haaaaaaaaai Moos, Vertel mij de namen maar, kies ik wel! 15e is prima! Komen we jullie kant op! Pak Siem dan zo rond 10.15 in de auto, kan hij mooi bij jullie de fles rond 11.15/11.30! Liefsssssssssssssss
Goedemorgen! Haaaaaaaai Loesie! Mosa, succes met de grote karweitjes die je op het programma hebt staan! Inderdaad wel fijn zeg, dat je moeder dan ook gekookt heeft na zo'n oppasdag. Oei Hanna, p.p.alarm! Kwam het zomaar uit het niets eigenlijk? Bereke, hoe gaat het nu met werken en kdv? Melisa, succes bij de bekkentherapie, hopelijk helpt t goed! All, ik straks om half twaalf in ziekenhuis zijn. Rond 13.00 uur zou mijn ok zijn. Hopelijk mag dit wel goed verlichting geven (itt tot mijn been).
Hallo, ik kom ook weer eens buurten. druk weekje gehad, werk, en een afscheidsborrel van een collega. Vanmorgen al wat opgeruimd in huis en zometeen naar de mondhygieniste en daarna naar de tandarts..........bah. Noodzakelijk kwaad. Nu ff snel wat bijlezen voor mijn s.moeder komt om op Y te passen.
@bereke; ik sluit mij bij Sterre aan, juist fijn voor je meiden om even wat exclusieve aandacht van de leidsters te krijgen. Voor je het weet willen ze niet eens meer mee naar huis want dan zijn ze te druk met spelen. @sterre; de kannen weer vol! En dus bijna de 20 weken echo. Ik ben benieuwd of jullie en hopelijk wij dus ook het geslacht te weten komen. En gebrek aan vocht kan inderdaad hoofdpijn geven, goed drinken dus! En leraren weten het altijd beter en het is nooit perfect..........toch Salapio @melisa; sterkte met je bekken, het zijn nu echt wel de laatste loodjes.............Hopelijk heeft de therapeut effect. @afrola; gelukkig J weer opgeknapt. @hanna; weer zo'n mooie Svinthefoto...........................en dat haar, ik ben echt jaloers hoor. @mosa; nu aan de babykamer klus dus. Leuk hoor. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, vooral het behang. @loe; oei de pees ellende is dus nog niet voorbij...........succes in ZH @salapio; zwaai terug
Hooi meiden Ik moet me schamen dat ik hier zolang al niet geweest ben.... Maar ik had wel een reden.. Jullie weten misschien nog wel dat ik alweer kriebels kreeg toen D 4/5 maanden was. Mijn man vond dit te vroeg en ik ook als ik naar mijn verstand luisterde. Maar in mijn hart zijn de kriebels er nog steeds heel erg en nu wordt D bijna een jaar. Gaat zo snel! Nu hebben we al steeds gesprekken gehad over een tweede kindje. En we hebben de knoop door gehakt. Dit keer geen gesprek vooraf (want die waren er al zoveel) maar ik vroeg aan mijn man wil je nog een kindje? Nu? En hij zei ja. De volgende dag had hij naar mijn huisarts gebeld en naar het ziekenhuis en toen belde hij mij. We mochten een afspraak maken bij de gynaecoloog. Mijn man praat er uit zichzelf niet over maar dit liet me toch zien dat hij wel zeker was en toch graag voor een tweede kindje wil gaan nu! Het voelt voor ons beide wel dubbel, want mocht het weer lukken moet je wel 2 kindjes je aandacht geven en dus verdelen en nu is D nog zo verwend. Maar ik denk dat dat gevoel wel vanzelf zal gaan als je 2e er eenmaal is? Je weet toch net zo goed niet wat je moet verwachten als bij je eerste kindje. En ach je groeit er wel in als je eenmaal zwanger bent. Vind het alleen wel erg spannend en ben benieuwd hoe alles weer gaat in de MMM. Hoop dat het met de hormonen wel wil lukken. Ben net met de pil gestopt en ongesteldheid is bijna over, de vorige keer na de pil heb ik wel een eisprong gehad en daarna niet meer dus misschien............ is er een mini kansje deze maand en anders gaan we dus gewoon weer verder in de MMM. Maar daarvoor moest ik even mijn tijd nemen, want als je alle leuke verhaaltjes hier leest wil je meteen wel weer de MMM in en voor een 2e kindje gaan. Maar het moest echt uit mijn verstand komen, vanuit mijn hart was het te snel gegaan denk ik. Dus alles gaat hier goed ik hoop niet dat iemand zich zorgen gemaakt heeft, want je leeft toch met elkaar mee hier . Schrijf het uit m'n enthausiasme dus het zal hier wel weer een beetje vreemd staan haha. Precies over 3 weken hebben we de afspraak staan, spannend. Kom later weer bij lezen meiden xxx.
Ik reageer straks weer even uitgebreider maar dit was ook mijn gedachten inderdaad Ik heb een salapio-lerares
Hoi dames, Even pauze Best vermoeiend, behang scheuren dus nu even rustig aan doen. Loesie, gezellig, de 15e! Loe, hopelijk heb je het inmiddels achter de rug en viel het enigszins mee! Knuffel! Pookie, mijn eeuwige dank voor het bedenken van dé naam voor ons oh bah, hopelijk heb je de mondhygieniste en de tandarts weer achter de rug, en had je geen gaatjes enzo! Heeft Pookman inmiddels al iets van de sollicitatie gehoord? BabyD, wat een grote beslissing hebben jullie genomen, voor een tweede kindje gaan Wel fijn dat jullie er allebei helemaal achter staan nu, en er voor jullie gevoel ook klaar zijn. Vervelend is natuurlijk wel dat jullie weer de mmm in moeten, maar gelukkig weet je nu wat er aan de hand is en hoef je niet weer maanden en maanden aan te rommelen. Hoe het is om een tweede kindje te hebben, weet ik natuurlijk ook niet, maar ik denk dat je daar vanzelf wel je weg in vindt, net als de eerste keer. En gelukkig heeft bijna iedereen wel genoeg liefde in zich voor 2 (of hoeveel dan ook) kindjes Ik vind het knap van je dat je echt naar je verstand hebt geluisterd, dat is toch ook wel belangrijk. En voor jou speelt natuurlijk ook mee dat je niet weet hoe beroerd je je bij een nieuwe zwangerschap zal gaan voelen Maar spannend, ik wil jullie veel geluk toewensen, zou helemaal super zijn als het deze maand spontaan raak zou zijn natuurlijk, maar anders maar met hormonen. Arme Salapio Hier frustraties ten top over het oppassen van mijn schoonmoeder, wat kan ik toch moeilijk met haar omgaan Ik doe altijd zo mijn best, maar het lukt gewoon niet, heel irritant! Nu ligt Veda op bed en is ze gelukkig naar huis, mijn vriend is er zelfs blij om
O ja, ik heb geloof ik wel hier geschreven dat Liesben weer zwanger was (na 2 MA's). Ik kreeg net een berichtje van haar dat ze vandaag een goede echo heeft gehad Zo super voor haar, na al die tijd! Ze is al bijna 11 weken zwanger, dus ook bijna voorbij de eerste kritieke weken
En nog een o ja, ik heb toch pas wat dingen uitgezocht voor mijn schoonouders die naar centerparcs wilden? Mijn schoonmoeder had nog een bon voor 150 euro korting. Nu wil mijn schoonvader toch niet in zo'n huisje (nogal een snob) en dus krijgen wij de bon én betalen zij de rest van het verblijf Da's niet verkeerd! Het moet wel voor 31 maart geboekt worden. Aangezien wij begin mei op vakantie gaan, doe ik dan maar in het najaar iets. Kunnen we gezellig met z'n viertjes gaan
@mosa; dat heb je goed geregeld, san zou ik toch wel een beetje blij zijn met mijn schoonouders. Gelukkig heb ik alleen maar klachten over mijn schoonvader, maar die woont gelukkig in Belgie dus die zien we niet zo vaak. Mijn schoonmoeder en haar nieuwe man zijn schatten die helemaal weg zijn van Y en de rest van de kleinkinderen. Alleen is Y de enige die in de buurt woont dus die krijgt vaak exclusieve aandacht tijdens oppassessies. Het spookkie................. en wat fijn voor Liesben! Hopelijk kan ze er dan nu ook echt van gaan genieten.
Loe: hopelijk is alles goed gegaan vandaag. BabyD: leuk dat je weer komt aanwaaien, en spannend hoor voor jullie. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger. En het is zoals je schrijft. Je weet niet waar je aan begint. Ik vind het nu soms ook heel zielig voor C. dat ze een hoop aandacht moet gaan inleveren. Daar stond ik van te voren niet bij stil. Maar later zal ze ons dankbaar zijn dat ze een broertje heeft denk ik dan maar. Zo, de bekkentherapeut heeft goed geholpen, mag maandag al weer terug komen om het toch nog even na te laten kijken, want ik slaap zo slecht door de pijn. Helaas is mijn zus ook al weer weg. Jammer hoor. Want het was echt keigezellig weer een dagje zonder mannen en kinderen.