Ik kan geen pap meer zeggen en volgens mij ook niet tiepen dus ik ga lekker suf beetje surfen en lezen enzo terwijl Jan voetbal kijkt
Goede morgen afrola: uiteraard nederland Ik heb niet zo lekker geslapen vannacht. 2 uur lang harde buiken op en af. En dat was de nacht er voor ook al. Als het vandaag ook nog is, zal ik maar eens gaan bellen. Maar gisteren was er overdag niets aan de hand. En ik wil zo graag slapen! Maandag weer naar de VK, ben benieuwd of ie dan is ingedaald. Het lijkt er op dat ie daar mee bezig is. Iedereen een fijn weekend. Wij hebben geen grootse plannen, dus we gaan lekker rustig aan doen (al wil man kijken naar een nieuwe auto, bij zijn vader langs, bij vrienden op de koffie, met C. naar de speeltuin, morgen voetballen etc)
Goedemorgen, NL heeft natuurlijk gewonnen Afrola Sterre, natuurlijk fijn dat Noah beter is gaan eten, maar vervelend dat zijn darmen er aan moeten wennen. Maar hopelijk was het dus een eenmalig iets en ging het afgelopen nacht beter. En meteen 4 tanden erbij, fijn dat die door zijn! Succes en veel plezier vandaag bij de vk! Bereke, fijn dat je eerste werkweek goed is gegaan! Het begin is altijd het ergste, dus nu wordt het vast alleen nog maar makkelijker Hanna, nou, succes met het kikkerdril dan maar Wat wil je er precies op school mee doen dan? Oeh, dus Svinthe was het helemaal niet eens met het wandelkoord, lastig! Misschien is het een kwestie van wennen? Ik hoop het in ieder geval voor je! Gezellig zeg, het etentje vanavond! En leuk dat jullie dat doen Alvast veel plezier! Afrola, heerlijk hoor, jullie weekje weg, ik kan me voorstellen dat je er aan toe bent! En zou leuk zijn om een afspraak te maken Maar wat vervelend dat verstand en gevoel over een tweede kindje botsen in je hoofd! Is dat alleen bij jou of ook bij T? Maar ik kan me wel voorstellen dat je tegen een zwangerschap opziet, zo soepeltjes verliep het lichamelijk bij jou natuurlijk niet de vorige keer En mijn ervaring is dat een tweede zwangerschap een stuk sneller gaat, maar ook vermoeiender/zwaarder is. Laat staan met serieuze bekkenproblemen natuurlijk. Maar dat zal voor nu gelden, maar over een jaar ook nog. Dus wat dat betreft heeft wachten weinig zin als je het wel graag wilt. Maar hopelijk kom je tijdens jullie weekje rust en niets doen er voor jezelf uit Salapio, hoe gaat het bij jullie? Melisa, wat rot van die harde buiken, zal wel weer voorwerk zijn Ik dacht trouwens dat een tweede kindje bijna nooit indaalt, maar ik weet niet meer hoe ik daar bij kom. Hopelijk kun je vandaag iets meer rust pakken, zo te lezen ben je daar wel aan toe All, gisteren een gezellige avond gehad, en vandaag weer een beetje rommelen in huis. En lekker genieten van de vrije dag van mijn vriend Fijne dag allemaal!
Nederland natuurlijk gewonnen haha, ik wist niet dat er voetbal was tot jullie allemaal vertelde dat jullie gingen kijken. Weet ook niet tegen wie ze gespeeld hebben . @ Melisa, vervelend dat je weer last had van indalingsweeen of oefenweeen. Heel vervelend dat het 's nachts gebeurd, maar dat is wel meestal het geval . Nog maar een paar weekjes volhouden , sterkte! @ Mosa, fijn dat jullie avond zo gezellig was. En veel plezier met in huis rommelen vandaag. Niet extra last van je rug hierdoor? Alleen ik heb last van botsende gevoelens. T heeft een wens voor een tweede en die vind het wel vervelend voor mij als het weer een zware zwangerschap wordt en die ziet denk ik ook wel op tegen een bevalling. Maar het is wel iets wat ik moet doen en waar hij alleen mij bij kan ondersteunen. Dus als ik er klaar voor ben dan gaan we ervoor en dan ziet hij wel hoe het gaat als het zover is. Hij maakt zich er nu niet druk om. De wens voor een tweede overheerst bij mij ook, dus we gaan er voor. Maar ik ben er in mijn hoofd gewoon veel mee bezig met al die botsende gevoelens. En dat zal voorlopig nog wel blijven. Wanneer ik zwanger ben wil ik snel een gesprek met de vk over hoe mijn vorige zw.schap en bevalling zijn verlopen en hoe we dat nu makkelijker kunnen maken. Hopelijk helpt dat tzt @ Hanna, leuk trouwens dat je met kikkerdril aan de slag gaat. Hebben wij vroeger ook gedaan op school. Heb toen ook thuis nog kikkerdril opgekweekt. Zo leuk om te zien @ Bereke, weer een beetje bijgekomen na je eerste werkweek?
Goedemorgen allemaal, Tuurlijk heeft Nederland gewonnen. Ze hebben in de laatste veel wedstrijden maar 1 wedstrijd verloren.... Wel een beetje dat dat nét de WK finale was.... Afrola, heerlijk dat jullie er een weekje tussenuit gaan. Lekker genieten en uitrusten. Zitten jullie vlakbij de Apenheul? Mosa het kikkerdril gaat in een galzen bak en dan gaan we kijken hoe het zich ontwikkelt. Weet je dat kikkervisjes komkommer eten?? Die heb ik gisteren al gekocht. Ben er helemaal klaar voor... Op dekikkerdril na die moet ik nog even halen vandaag of morgen. Melisa, oei balen zeg dat je slecht hebt geslapen van de harde buiken Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen. Straks komt er iemand om te kijken naar onze schuur. Die gaan we restaureren en daarbij moet er een tekening gemaakt worden. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen!
Afrola, nou, ik denk dat dat zeker scheelt! De eerste keer was alles natuurlijk nieuw, nu heb je het al een keer meegemaakt, en zul je denk ik eerder ingrijpen als het niet goed gaat tijdens de zwangerschap. En daar heb je nu niets aan, maar ik denk dat als het eenmaal zo ver is, dat de blijdschap wel overheerst en je er vast wat minder zorgeloos (na die eerste spannende weken natuurlijk ) van kunt genieten En ik heb nu wel extra last van mijn rug door gisteren, daarom gaan we vandaag niet behang scheuren maar andere dingen doen. Mijn vriend vindt dat ik te veel doet en maakt zich een beetje zorgen, maar ik vind het juist zo gezellig om er samen mee bezig te zijn. En vanavond hebben we geen plannen, dus dan rust ik dan wel weer uit Hanna, logisch ook, kijken hoe het kikkerdril zich ontwikkelt Ik weet ook niet wat ik dan dacht dat je ermee ging doen, knutselen ofzo Leuk hoor, hebben wij geloof ik nooit op school gedaan. Maar dat van de komkommer wist ik niet, grappig Succes met de schuurman straks, hopelijk zitten jullie op één lijn! Zo, mijn maag knort, dus tijd voor een broodje
Hier weer bal ... M is ziek ... als ze maandag nog steeds ziek is dan gaan we naar de HA voor bloedcheck want ze is ons te vaak ziek (zo ongeveer om de twee weken). Nu gaat het wel redelijk (verhoging), maar gisteren en vannacht 40+ (vannacht niet gemeten maar ze gloeide als een kachel) en 2x enorm overgegeven.
@ Sterre, kun je niets krijgen voor Noah zijn kramp? D zit nog altijd aan de forlax denk ook niet dat ze er zonder kan. @ Hanna, wat heb je een prachtige foto van je meisje er op staan! @ Afrola, dus jij twijfelt ook over een 2e kindje.. Wij hebben nu de knoop door gehakt en in 1x zijn de twijfels ook weg, gek is dat. Twijfel je alleen omdat je nog 9 maanden een kindje moet dragen dan en over de bevalling of heb je meer twijfels? Ik denk altijd maar; die tijd gaat zo snel en je krijgt er zoveel voor terug. @ Melisa, vervelend die harde buiken..! @ Salapio, jeetje zo vaak ziek???? Dat is wel erg vreemd, zou misschien wel goed zijn zo'n test.. Fijn weekend. xx
Ach nee toch Salapio, wat ontzettend sneu Ze is idd heel vaak ziek geweest de laatste tijd, zielig hoor! Beterschap voor haar! All, vanochtend druk geweest en vanmiddag naar het indoor speelgebeuren hier in de buurt geweest. Natuurlijk erg druk op de zaterdagmiddag, maar Veda heeft zich prima vermaakt en wij ook Nu slaapt ze even, en kunnen wij ook even rustig aan doen. Fijne avond allemaal!
hoi dames, heb beetje bij gelezen @sterre wat vervelend dat noah zo'n last heeft van krampen! hopelijk is hij dr snel van af, heeft ie het nog steeds of? @mosa, lekker juist, uitje bij de friet en gezellig vandaag weer naar het indoor speelgebeuren geweest @salapio jeetje zeg wat vervelend dat M steeds zo ziek is, dat is echt niet goed nee als het zowat om de 2 weken is. Ik weet nog heel goed dat Delano dat dus had toen hij dus een paar mnd oud was. je kon bijna de klok er op zetten, 2 weken verder en weer flinke koorts, uit eindelijk ook naar kinderarts enal geweest (nog meer klachten enal) maar daar was nooit wat uitgekomen, maar vond het zo apart.. hopelijk kunnen ze er iets mee bij M want steeds zo blijven sukkelen is ook niets natuurlijk! dikke knuffel! @babyd wat leuk dat jullie ook voor een 2e kindje gaan word echt een babyboom hier! @melisa hmm wel vervelend zeg die harde buiken pff! hopelijk issie al wel ingedaald, ik weet niet of iemand het misschien al gevraagd had maar zijn jullie al uit de naam?? @afrola wat rot dat je met dubbele gevoelens zit over een 2e zwangerschap. dikke knuffel! @bereke al weer aan het werk!, hopelijk gaat het wat beter met de meisjes als een tijdje geleden! @hanna wat een leuke foto van svinthe wat word ze groot zeg! en ging je nou vanavond uit eten of was dat gister?? in iedergeval veel plezier! en anders, was het geslaagd?? @all hier eindelijk eens wat tijd en puf om bij te lezen! hier gaat alles wel zn gangetje, maar wil wel het een en ander bespreken volgende keer bij de verloskundige/gyn. nu ik gister en vandaag thuis was gaat het wel weer met de moeheid enzo, maarja dan heb ik ook 2 dagen uit kunnen slapen en rustig aan kunnen doen. ben benieuwd hoe het aankomende week weer opt werk zal zijn en vooral hoe het dan savonds gaat, ik kan het precies 2 weekjes aankijken want dan heb ik weer een afspraak doen jullie ook mee met het earth hour? wij wel gezellig hoor met al die kaarsjes ipv de lampen aan! met delano gaat ook alles zn gangetje, die is erg ondeugend aan het doen, en ik moet nu echt soms al optreden tegen um! wat een woest mannetje kan dat zijn zeg, niet normaal! maar goed, hoort dr bij ofcorse en over het algemeen is het gewoon een heerlijk schatje natuurlijk! hahaha. nou dames, ga ff tvtje kijken! groetjes!
Ehhhhh, weet niet meer. Reageren met IPad blijft lastig. Maar hier is alles Ok. Y maakt mij nu dagelijks om 6 uur wakker dus ik begin nu in te storten. Vanaf morgen is het in ieder geval weer 7uur dat ze wakker wordt.....hoop ik tenminste. Welterusten
Mupet: ja hoor we zijn uit de naam. Gelukkig wel moet er niet aan denken nu nog te twijfelen. Vandaag geen harde buiken meer gehad,ben benieuwd vannacht. Ik krijp lekker mijn bedje in. Trusten iedereen!
Hoi dames, Mupet, fijn dat je weer een beetje bijgekomen bent Maar idd maar even aankijken hoe het komende weken met werken gaat. Maar wel vervelend dat die moeheid zo blijft overheersen Voel je je verder wel goed? En is het niet een idee om even je HB te laten checken, als die laag zou zijn, is het geen wonder dat je moe bent? En leuk dat je mannetje zo ondeugend is Pookie, dat is zeker te hopen, dat Y door de zomertijd 's ochtends een uurtje langer slaapt Melisa, nou, hopelijk blijven de harde buiken ook weg vannacht en slaap je een beetje goed! Loe, hoe is het gisteren gegaan?? En hoe gaat het nu? Sterre, hoe was het bij de vk? Heeft ze nog wat dingen gecheckt? Hanna, een gezellige avond gehad? All, ik had aan het begin van de avond zo'n last van mijn buik (echt steken) dat ik even naar bed gegaan ben. Daarna ging het gelukkig weer beter, maar nog erg moe. Vanavond dus heel rustig aan gedaan. Nog een interessante (maar hele zielige!) documentaire gezien over eerwraak in Pakistan. Morgen viert een vriend van ons zijn verjaardag, dus dat is gezellig. Slaap lekker allemaal!
Mupet, ik denk niet dat er iets onderliggends is hoor, maar wil dat toch uitsluiten. Ik denk dat het gewoon dikke vette pech is en dat M iedere keer weer tegen een nieuw virus 'aanloopt' Melisa, fijn dat jullie uit de naam zijn, bij T waren we met 35 weken zo ongeveer er uit Mosa, misschien moet je met steken ook lekker blijven liggen in je bed? Pookie, hopelijk betere tijden vandaag. Knuffie! M-alarm!
Goedemorgen, Wat een prachtige dag wordt het weer Salapio, dan heeft M idd wel hele vette pech iedere keer Hoe gaat het nu met haar? En hoe gaan de nachten nu? En hoe gaat het nu met het eten en drinken van T? All, ik denk dat we uit de naam zijn Het wordt toch onze eerste keuze, en de tweede naam weten we ook al Wij vinden het weer een mooie combinatie. Gek dat het ineens een uur later is, als mijn vriend het net niet gezegd had, was ik het alweer vergeten Fijne dag allemaal!
Veda begint trouwens steeds meer woordjes te zeggen, erg grappig. Maar ze zegt ook vaak zoiets als: hey jij Nu lachen we erom, maar tegen vreemden op straat staat zoiets natuurlijk een beetje raar
Goedemorgen allemaal, Het etentje van gisteren was erg geslaagd. Lekker gekletst zonder de kinderen erbij We gingen pas om 11 uur weg uit het restaurant en ik was om 1 uur thuis....... Oude tijd Vanmorgen was Svinthe om 7 uur wakker (oude tijd) maar tussendoor denk ik 8x geweest. Ze is niet helemaal fit en ligt nu voor een slaapje. Ik hoor haar af en toe rommelen en een beetje huilen dus ik ga maar eens kijken wat er is.... fijne dag allemaal, geniet van de zon!