Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het regent hier :x Je went zo snel aan mooi weer hè?

Jammer van de sollicitatie!! Gaven ze ook een reden op? Nu weet je natuurlijk niet of je zwangerschap er wat mee te maken heeft. Maar als ze zeggen dat ze een andere kandidaat geschikter vonden, dan weet je nog niets natuurlijk ;)
    Maar een sollicitatiegesprek is altijd wel leerzaam, maar liever niet te vaak natuurlijk ;)

En volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die hier echt iedere dag komt (of ik er nu deze :cool: of deze :) achter moet zetten, mag je zelf bepalen ;)). Maar wel lief dat je me 'gemist' had :) En sms-en mag altijd hoor ;)
    Maar ik computer nooit met Veda erbij dus alleen eventueel als ze 's middags slaapt, en ik heb wel besloten als het mooi weer is, om dan 's middags niet te computeren. Vaak blijf ik toch (te) lang hangen, en ik kan dan beter genieten van de zon enzo. Dus vandaar :)

Hopelijk zijn de kleren voor Roy wat. Ik koop eigenlijk wel vaker kleren voor mijn vriend, als ik wat leuks tegenkom dan neem ik het gewoon mee. Ik ken zijn smaak toch wel, dus meestal is het ook goed. En anders breng ik het weer terug.

Ik heb al járen geen badpak meer gedragen. Sinds Veda's zwangerschap draag ik een tankini (zo geschikt voor een bikini is mijn buik niet meer :)) en ik vind dat erg fijn zitten. Ik vind een badpak snel ouwelijk, maar volgens mij ligt dat weer meer aan mijzelf. Maar een tankini vind ik met een dikke buik ook prima zitten, komende vakantie gaat hij ook weer mee :)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Maar ik ben dan ook niet zo'n fanatieke zwemmen ;) Meer een drijver :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Kent iemand de winkelketen Ter Stal?
    Ik zag vanochtend dat de Hans Textiel hier een Ter Stal wordt, en ik vraag me af of dat iets is :)

Zo, lijkt wel een wolkbreuk hier :$ Het regent echt keihard!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Nee ik kreeg een heel simpele brief met 3 zinnen en dat was het..maar ja, tis jammer maar niet het einde ;) We gaan gewoon door :)

:D Je maakt je afwezigheid gelijk even goed *3 berichtjes achter elkaar* :p
    Hier schijnt nog een flauw zonnetje. Vanmorgen was ie even weg en was het ook best frisjes maar echt regen heb ik nog niet gezien.. hoeft ook niet van mij hoor, daar niet van :p

Roy en ik hebben eigenlijk allebei een heel andere smaak dus daarom vind ik het moeilijk in te schatten of hij het leuk vind.. nou ja, ik hoor het vanavond wel haha.
    Ik ken Ter Stal niet.

Ik heb trouwens toch maar even een topicje geopend over het badpak/tankini probleempje :)

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    TER STAL, nooit van gehoord.

Het heeft trouwens hier ook even fanatiek geregend.
    Had ik trouwens al gemeld dat mijn middagdienstje niet doorgaat. Fout in de planning. Nu dus maar een vrije dag, ik hoorde het pas om 11 uur dus om dan nog naar kantoor te gaan.........en mijn oma is vandaag jarig dus we waren al onderweg.
    Ach ook wel eens gezellig om gewoon doordeweek eens met zijn 3-tjes thuis te zijn.
    Nu maar even boodschapjes doen.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hopelijk krijg je goede tips over een badpak of tankini :)

Pookie, zeker wel eens lekker om doordeweeks een dagje met z'n drietjes thuis te zijn :)

Mijn vriend werkt bijna iedere zaterdag dus hij is sowieso altijd een dag doordeweeks vrij. Altijd gezellig, alhoewel ik er altijd extra van geniet als hij op zaterdag vrij is.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij hebben hier een ter stal, is een vrij goedkope winkel, maar heeft ook wel soms heel leuk spul wat net iets duurder is.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na mijn middagslaapje ben ik gelukkig wel weer wat opgeknapt.
    Hannaman is uit eten vanavond dus daar bof ik nu even niet mee.
    Straks maar lekker badderen met Svinthe.
    Iets later dan anders maar, want gisteren wilde ze niet gaan slapen en daar hoop ik vandaag toch wel op. :)

Ik had bij de zwangerschap een badpak. Van mijn zus geleend voor die paar keer dat ik ben gaan zwemmen.
    Ik ben ook meer van het dobberen :D

Mosa, Ter Stal... nog nooit van gehoord... Ik zal eens kijken of het er hier bij onze Hans Textiel ook bij staat.
    Wat een regen he vanmiddag?
    Gelukkig was het net toen ik naar buiten ging weer droog. Mazzel voor mij dus :D
    Djaar, leuk weer van je te lezen hoe het met jullie gaat.
    J gaat snel in de ontwikkeling zo te lezen. Goed hoor!

Sterre, wat jammer dat het met de sollicitatie niks is geworden.
    En nog geen uitslag van je examen.... Wanneer zou dat moeten komen?

Svinthe heeft net een tand door haar lip gevallen.
    Zo zielig :(
    Ze was op de stoel aan het klimmen en viel zo op de eettafel.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ego - kleine update: lichte ontsteking te zien op longfoto maar dat zou het extra product in de aerosol moeten verhelpen. Geen sporen van een longontsteking (ook geen oude). Goed nieuws dus!

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik vind Ter Stal een beetje vergelijkbaar met Hans Textiel. Ben er niet echt fan van.

Aan de rest, beterschap. Zo te lezen hebben de meeste dat wel nodig.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, nou ja, in ieder geval een winkel om af en toe eens naar binnen te lopen dan :)
    De eerste paar dagen dat hij open is volgende week, hebben ze 30% korting op alles, wel de moeite waard om even te gaan kijken dan.

Hanna, fijn dat je je weer iets beter voelt! En hopelijk gaat Svinthe vanavond wat makkelijker slapen, kan me voorstellen dat je daar aan toe bent :)

Arme Svinthe, zo hard gevallen :( Moest ze erg hard huilen?

Bereke, zeker goed nieuws, erg fijn! Hopelijk helpt de aerosol voldoende!!

Sheann, hmm...oke. Ik was ook niet echt fan van Hans Textiel, maar af en toe kon ik er wel wat leuks vinden, dus hopelijk is dat bij Ter Stal dan ook het geval.

Hoe gaat het met je? Al bestellingen gehad op jullie website?

All, ik ben straks een stukje van de trap gevallen :) ;)
    Was heel stom, ik had Veda uit bed gehaald en liep met haar op mijn arm naar beneden. Om de één of andere reden dacht ik dat ik al beneden was, maar er kwamen nog twee treden ;) Gelukkig viel ik voorover op mijn knieën en godzijdank had ik Veda nog steeds stevig vast toen ik gevallen was. Dat had ik nog het zieligste gevonden!
    Maar ik kwam wel hard terecht, want mijn knieën, heupen en onderrug doen nu al (ruim 2 uur nadat het gebeurde) erg pijn. Morgen zal ik er wel helemaal last van hebben, net op mijn werkdag ;) Nu ben ik aan het overwegen om een extra dagje thuis te werken, maar eigenlijk wilde ik wel naar Amsterdam gaan. Nog even over nadenken dus.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Dat is schrikken. Vooral met de kleine op het arm. Ik was laatst ook op de rand van m'n bed gevallen en heb nu een blauwe plek zo groot als een bal op m'n been. Dat deed ook wel even zeer.

Nee nog geen bestellingen gehad :(

All: Hebben jullie al een potje? Ik heb een tijdje terug eentje gekocht maar zodra ik hem erop zette sprong hij eraf en piste over het tapijt. Wat een stinkerd. Ik probeer hem iedere dag wel een keertje op de pot te zetten maar hij vind het maar niks.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    zat met M in de bus. M wijst en roept op vol volume: "Kijk mama wat een dikke meneer. Die meneer heeft een hele dikke buik en een heel dik hoofd hè mama?!"

:):D:)

Mosa, voorzichtig doen hoor!

Sheann, voor M heb ik een potje ja, maar dat bedoel je niet toch? Ik ben erg van de u vraagt wij draaien zindelijkheid, geen training dus.

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Salapio: Wist niet zo goed hoe ik het moest noemen. Een poep en plas potje dus :) Denk ook niet dat je zindelijkheid kan forceren maar je moet toch ergens beginnen.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, wat jammer dat jullie nog geen bestellingen hebben gehad! Ik heb op het moment gewoon echt niets nodig, maar de site staat bij mijn favorieten :)

We hebben al wel een potje, maar die ligt nog op zolder. Dus nog nooit uitgeprobeerd, en heb geen flauw idee hoe Veda zal reageren. Maar opstaan en plassen is ook wat :D

Salapio, wat een oeps-moment :) :D Wat zul jij je lullig hebben gevoeld :D Hoe reageerde de man in kwestie?

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja. Ik denk dat je op een gegeven moment kunt vertellen dat er een potje bestaat en ze veel bloot laten rondlopen. Maar dat is 'mijn manier', ben ook te lui en chaotisch voor een succesvolle zindelijkheidstraining :D. M is wat plas betreft zindelijk (maar wel liever lui dan moe), wat poep betreft niet, maar dat komt ook doordat ze sowieso moeilijk poept ...

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ik wist even echt niet waar ik moest kijken :D. Heb gezegd dat ze niet moet wijzen en dat de meneer inderdaad een dikke buik had (zacht :)). De meneer heeft het denk ik niet gehoord, toen ik weer in zijn richting durfde te kijken, zat ie met zn telefoontje te ietsen ...

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; oei arme meneer, kinderen en dronkaards.........

@mosa; voorzichtig hoor met je zwangere buikje. En Veda natuurlijk.

@sterre; een afwijzing helaas. Tja je zal het natuurlijk nooit horen als je om je zwangerschap niet wordt aangenomen. Maar wie weet is er toch een baas die je een kans geeft.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D
    Achteraf wel een grappig verhaal, maar op het moment zelf natuurlijk minder :) En hopelijk heeft hij het idd echt niet gehoord!
    Maar hij zal zelf natuurlijk ook wel weten dat hij dik is ;)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Mosa, voorzichtig he??
    Hopelijk ka je morgen dan nog thuis werken... scheelt wel veel reistijd en als je zo'n pijn hebt lijkt me dat wel lekker.

Sheann, wij hebben wle een potje, maar tot nu toe zet ze hem alleen maar op haar hoofd... :)

Salapio, oei een genante situatie in de bus....
    maar wel lachen voor ons hier op het forum :D:D

Svinthe is goed gaan slapen!! Joepie!!
    Kwam wel even goed uit vandaag :)

Deel Deze Pagina