Fijn dat Svinthe zo goed is gaan slapen Hanna! Vooral als je alleen thuis bent, is dat wel zo fijn. Hoe voel jij je nu? Ik ben erg benieuwd naar je temp morgen, maar zal voor de zekerheid wel even blazen Ik heb besloten toch thuis te werken morgen, lijkt me wel verstandig. Zo even mijn leidinggevende mailen. Mijn moeder komt evengoed op tijd hierheen om op te passen, dus dan kan ik veel doen. Maar ik hoop dat het meevalt als ik morgen wakker word. Zolang ik nu blijf zitten, valt het mee, maar ik sta echt als een oude vrouw op Weltrusten allemaal!
Nou, wees maar blij dat het niet en en is Eerst plassen en het dan op haar hoofd zetten, zou natuurlijk minder zijn
Mosa, met mij gaat het wel weer iets beter gelukkig. Vandaag een rustig dagje gehad en dat heeft wel meegehlopen denk ik. Morgen ook nog vrij rustig. 's Morgens komt mijn zus een bakkie doen en ik ga bij mijn ouders eten tussen de middag. De dag zal wel snel gaan! Goede beslissing om morgen thuis te werken denk ik. Gezellig dat je moeder komt. Kan jij ook nog veel doen. Werk ze morgen.
Haha, ik geloof je Hier ook zo eentje hoor! Haar bord beland na het eten ook áltijd op haar hoofd, lekker met jam of appelstroop ofzo Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En morgen ook nog een rustig dagje, lekker hoor Zo, nu mailen en dan naar bed! Vannacht heb ik slecht geslapen, werd zonder reden erg vaak wakker, hopelijk komende nacht weer een betere nacht. Slaap lekker!
Goedemorgen meiden, Hier een heerlijke nacht! Ik hoorde Svinthe net, maar die is weer in slaap gevallen!!!! Gek kind Mosa, hoe was de nacht bij jou? Hopelijk heb je ook lekker geslapen. Fijne dag allemaal!
Mosa: oei gevallen? Dat is niet zo handig. Fijn dat je lekker thuis gaat werken. Heb je wel een beetje kunnen slapen? Hanna: je temp is aan het schommelen zeg, lastig hoor. Potje: C. is al een tijdje 's middags droog. Ik zet haar na het slaapje op het potje, maar ze doet er nog niets op. Ze plast direct in haar luier als ze er af komt. Maar we blijven het proberen.
Pookie: Genoten van jullie onverwachtse familie-dagje? Hanna: Oei, Svinthe een tand door haar lip Fijn dat ze wel goed is gaan slapen. Dat geloof ik ook zo! Mijn moeder zat van de week te vertellen dat ik ook de hele tijd met een potje rondliep maar erop zitten, ho maar.. dan stond het potje fijn op de grond en lag er een hoopje drol naast Roy zat er ook bij... maar goed dat hij al meer van me gehoord en gezien heeft anders was dat echt zo'n schaammomentje geweest Zo, fijn zeg dat Svinthe je zo lekker uit heeft laten slapen! Bereke: Inderdaad goed nieuws! Mosa: Ojee van de trap gevallen Hoe gaat het vandaag? Sheann: Ik heb nog geen potje maar we zijn er wel aan het denken om er eentje te gaan halen. Hahaha die K over het tapijt geplast Salapio: Die M *en nu even posten*
*en weer verder* Ik kreeg gister een mailtje van m'n juf. Het was een 'per ongeluk mailtje' want eigenlijk was het dus niet de bedoeling dat ze al iets zou laten weten over de examens (zit ik dus voor jan doedel te wachten hihi) omdat we aankomende maandag nog een deel hebben. Ze stuurde me dat ik het wel erg goed gedaan heb afgelopen maandag en me flink wat kan permitteren a.s maandag Erg fijn dat ze het me toch even heeft laten weten! Ik heb trouwens nog een nieuwtje.... ik ben zwanger.. haha nee flauw Roy is een maandje geleden benaderd door iemand met een belasting adviseurs en accoutantskantoor. En om een lang verhaal, kort te maken.. het is nu voor 75% zeker dat Roy daar gaat beginnen 'als hoogste l*l in de boom' zoals hij dat zelf zo mooi zegt en zich daar in de komende jaren gaat inkopen. Ik denk dat er nog 1 gesprek komt en dat het dan definitief wordt. Best spannend dus allemaal
Spannend Sterre, hopelijk jullie allebei binnenkort goed nieuws op werkvlak! Super van je mooie resultaat. Ik ben ook aan het wachtenwachtenwachten op mijn cijfers ... (ik reageer een beetje ad hoc steeds, niet persoonlijk bedoeld hoor!)
Goedemorgen, Ik heb gelukkig heerlijk geslapen, en toen ik vanochtend uit bed stapte, viel het me mee. Inmiddels heb ik wel best wat last van vooral mijn linkerheup en lies (niet eens echt spierpijn, voelt meer als zenuwpijn ), maar de baby heb ik al weer een aantal keer gevoeld, dus dat maakt het een stuk minder erg Hanna, lekker zeg, ook zo'n heerlijke nacht! Geniet van je rustige dagje! Een apart tempkaartje heb je Bij mezelf zou ik het idee hebben dat een schommelkaartje geen goed teken is, maar je weet het maar nooit Melisa, hoe was jouw nacht? Wel goed dat C na haar middagdutje droog is, maar nu nog door krijgen dat ze ook op een potje kan plassen Sterre, hihi, naast het potje poepen Je snapte in ieder geval een klein beetje het idee En Roy zal idd wel 'ergere' dingen gezien en gehoord hebben En wat lief van je juf!! En wat goed dat je het zo goed hebt gedaan! Nu ga je vast met weer vertrouwen het tweede deel tegemoet maandag, fijn En zeker spannend voor Roy/jullie! Maar wel heel stoer natuurlijk, klinkt als een grote kans/uitdaging! Salapio, heb je wel een beetje een goed gevoel over je opdracht van afgelopen week? En mocht je een onvoldoende hebben, krijg je dan nog de kans om hem te verbeteren? Hoe gaat het nu trouwens met het eten van T? Heb je het idee dat hij weer aan het aankomen is? All, ik ga snel weer verder werken
Sterre, goed nieuws over de nieuwe baan van Roy. Leuk hoor.Zou mooi zijn als het door zou gaan! Mosa, gelukkig een goede nacht voor jou. Succes met werken vandaag. Schommelkaartje, heb ik meestal niet. Het kan zijn dat ik gisteren toch wat verhging had omdat ik me al niet lekker voelde, maar het blijft raar!
Salapio: Thanx! Wanneer verwacht jij je cijfers ongeveer terug dan? Mosa: Gelukkig valt het mee met 'de valschade'. En de kleine nog gewoon gevoeld.. altijd een geruststelling he? Haha ja ja.. het concept had ik wel door van het potje Ach en Roy heeft me zien bevallen, spugen, in mijn broek zien plassen.. dus ja.. dan is zo'n kinderdrol-verhaaltje peanuts Hanna: Ik zat al naar je andere kaartjes te kijken maar je hebt inderdaad, eigenlijk nooit schommelkaartjes. Niet dat ik er nou zoveel verstand van heb hoor.. ik ben heel slecht in kaartjes All: Pff wat een saai weer he die regen.. eigenlijk een beetje verplicht binnen zitten zo. Het hele huis stond rond een uur of 12.00u op z'n kop Net weer wat orde in de chaos geschept Noah ligt lekker te tukken en mams gaat lekker ontspannen op het i-net
Ook maar weer even aan het pauzeren Hanna, of een schommelkaartje is juist een goed teken voor jou Al enig idee wanneer je eventueel wilt gaan testen? Sterre, ik weet nog wel dat direct na de bevalling de vk mijn knip en scheur per sé aan mijn vriend wilde laten zien Ze drong er echt op aan, maar later zei hij dat dát nu weer net iets was, wat hij niet had hoeven te zien En die regen is idd saai Nu maar weer even opladen en als Noah straks weer wakker wordt, kun je er vast weer met frisse moed tegenaan All, ik kreeg net een mailtje van mijn baas dat ik toch echt wat beter op mezelf moet passen Maar wel ontzettend handig dat ik bijna altijd zelf kan bepalen of ik thuis werk of niet Hopelijk heb ik er morgen niet meer zoveel last van. Er zijn weer mamamazzeldagen bij de Prenatal en morgen gaan we er met mijn broer en schoonzus heen. We gaan naar Utrecht, daar zitten veel babywinkels bij elkaar. Ik heb alleen serieus nog niets kunnen bedenken wat we moeten kopen Best saai, maar wel goed voor de portemonnee natuurlijk Morgen zijn mijn vriend en ik alweer 11 jaar samen Ik vind het zelf echt zo'n lange tijd! Maar alleen maar goed natuurlijk! Hij is morgen tot en met maandag vrij, ook weer om te klussen. Gezellig!
Leuk morgen naar de Mazzeldagen Mosa, Je verzint vast nog wel iest als je eenmaal bent den ik Ik heb gisteren stiekem getest,om van de onzekerheid af te zijn, en die was negatief. Dus nu test ik niet eerder dan zaterdag weer mocht het nodig zijn ....
Ach, een dikke knuffel dan voor je negatieve test Nooit leuk! Nu maar idd even afwachten, maar wel irritant dat je altijd van die duidelijke cyclussen hebt en het nu een beetje onzeker is. En mezelf kennende, verzin ik morgen idd wel iets om te kopen Maar mijn schoonzus wilde ook graag met mij/ons gaan, ze vindt het fijn om iemand mee te hebben die ervaring heeft met de dingen die zij nog moeten kopen. Dus evengoed gezellig Zo, nu moet ik echt weer aan de slag
Heey djaar, leuk weer wat van je te horen.. Ik hoop dat je bloedwaarden vrijdag wat beter zijn Leuk dat jullie ook weer voor een tweede willen
Mosa: De vk van het zkh vroeg Roy ook of hij wilde kijken toen Noah geboren werd maar daar heeft hij vriendelijk 'nee dank je' op gezegd Schattig van je leidinggevende dat hij dat zegt Inderdaad de mazzeldagen. Ik was gister in de buurt bij een prenatal en heb even gespiekt of er iets was maar ik zou dus alleen gaan om nog wat kleren te kopen ofzo.. misschien wel van het weekend Hanna: Ik herken dat stiekem testen wel.. heb ik ook gedaan Wel balen dat tie negatief was All: Noah wilde zijn bed weer niet uit toen hij wakker werd.. gek kind.. Heb em maar weer laten liggen tot hij het zat was haha. Nu maar even aan de kook.. ik ga zelf nasi maken.. ben benieuwd, ik ben dus hélemaal geen keukenprinses he hihi