Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou, haal dat 'zelf gemaakte' maar van de nasi af. Roy had alles kant en klaar gekocht (nasi vlees, zakje chinese groenten e.d) dus ik hoefde alles alleen nog maar bij elkaar te gooien :p Leuk vriend heb ik he :D Die had de ramp al aan zien komen :)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Hier een mama die zeer moe is! Pffff wat is het druk op het werk! En ik merk dat ik er echt nog wat moet inkomen hoor. Maar daar is eigenlijk geen tijd voor... .
    Verder wel super dat mijn schoonvader het zo goed doet met de meisjes. Ik denk dat ze het leuker vinden dan het kdv ;).

Niet bijgelezen. Weeral niet... . Sorry! Lijkt wel alsof ik enkel nog wat kan rondsurfen maar niet meer geconcentreerd kan lezen en reageren. Hopelijk betert dit vlug en anders moet ik misschien even een time-out nemen van zp en dan uitgerust terug komen?

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, alles bij elkaar gooien vind ik nog steeds zelf gemaakt hoor :D:D

Bereke, Blijf lekker meelezen meis en wacht gewoon met weer reageren totdat je weer een beetje "bij" bent op je werk.
    ik denk dat veel meiden hier precies weten hoe je je nu voelt.
    Ik iig wel!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je Hanna!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, opdracht 2 heb ik zeker voldoende. Opdracht 3 denk ik nipt. fijn dat je de kleine goed voelt. Fijn dat je vriend vrij is, hopelijk heb je dan geen last meer. En je komt vastwel iets tegen dat je op eens heel erg nodig blijkt te hebben.

Hanna, bij mij is zo'n daling echt een slecht teken ... hopelijk voor jou niet! Hmmm negatieve test ... balen :(

Sterre, geen idee. Ik verwacht ieder moment de uitslag van opdracht 2, opdracht 3 zal nog wel een week of drie duren :( ... Is de nasi gelukt? Hoef je gelukkig geen keukenprinses voor te zijn toch? Whahaha ... blijkbaar wel aldus je vent ;)

Bereke, lekker je eigen dingen posten, reageren komt wel weer. Hier soms ook van die momenten / dagen / weken dat ik minder tijd en rust heb.

Ik werd aangesproken in de supermarkt met mevrouw (juk!) en M zegt: "hahaha die jongen zei mevrouw tegen jou, maar jij bent toch een mama"

:D

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @hanna; nega test:( maar temp doet nog raar dus hoop.....

@sterre; zo'n drol verhaal zou zeer genant zijn als je net iets met Roy had, maar na de zwangerschap(pen ) en bevalling is dat echt pinda's:)
    en dat inkopen en hoogste L.L klinkt spannend!

@salapio; jij waarschijnlijk niet zulke mooie cijfers als Sterre dit keer. Jammer maar je weet waar het van komt, kindjes gaan voor de studie...................

@mosa; lekker thuisgewerkt dus vandaag. Erg fijn dat je dat zelf kan beslissen. Ik heb mij vandaag weer moeten vermaken in een fabriek..................er werden dozen gevuld met het testproduct. Mag ik 1 x in de 3 kwartier een monster nemen. SAAAAAAAAAi\I

@bereke; vermoeiend zo'n 1e week werk. Maar vind je ook niet dat de dagen omvliegen??????

Zo nu ff kijken of er nog iets te zien is op de spreeuwenkast

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, nou, mijn vriend heeft wel gekeken op het moment dat Veda geboren werd, dat vond hij alleen maar mooi, maar meer de woestenij erna niet :)

En lekker hoor, eigengemaakte nasi ;) :D Leuk dat Roy zoveel vertrouwen in je heeft :p

Bereke, logisch toch dat je nu zo moe bent als je gewerkt hebt, het is ook niet niks! Maar wel superfijn dat het zo goed gaat met je meisjes en je schoonvader :)
    Heb je al het idee dat de medicijnen aanslaan?

En helemaal niet nadenken over hier wel of niet meeschrijven :) We begrijpen het allemaal en ook al typ je hier af en toe alleen even hoe het met jullie gaat, dan zijn we al tevreden ;) Denk vooral aan jezelf!

Mevrouw Salapio :D Erg hè, als ze je zo aanspreken, ik vind het ook altijd vervelend als ze u tegen me zeggen :)
    En die M :D

Pookie, klinkt idd als een saai klusje, vandaag op jouw werk ;) Hoefde je dit maar één dag te doen of volgende week ook weer? In ieder geval nu weekend, lekker!

All, straks komt Generatie 2010 weer :) Om half 10 op NL 3 geloof ik. Vorig jaar ook gevolgd, vind het toch wel speciaal dat die kindjes niet zoveel schelen met (de meeste van) onze kindjes.
    Gaat iemand anders het ook kijken?

Ik heb me toch een spierpijn in mijn kont :) Zelfs zitten op de bank is vervelend ;)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook kijken!

En gewoon gaan liggen ;)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de tip Mosa!!
    Ik ben het nu aan het opnemen :)

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik was hem al aan het opnemen en zit nu ook te kijken.
    Moeten jullie ook nog zo huilen bij dit soort programma's??
    Ik zit hier gewoon te janken en de eerste baby is nog maar net geboren.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bijna non-stop zitten sjenken. Net als vorig jaar trouwens.

En hel ja ik wil een derde. Zo'n minimensje op je borst ... *sniksnifsjenk*

En een vierde ... en ...

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, heb ik ook gedaan :D Terwijl mijn voeten gemasseerd werden, wat een luxe hè? ;)

Pookie, ik hoefde niet te huilen, maar sinds mijn eigen bevalling blijft het wel raar en mooi om dat soort dingen te zien. Vooral als je ook ziet wat het emotioneel met mannen doet.
    En nu vind ik het extra raar dat ik binnenkort ook weer ga bevallen, en zelf weer zo'n klein lummeltje krijg. Alhoewel de bevalling wel overgeslagen zou mogen worden ;)

Maar ik kan me wel voorstellen dat je er om moet huilen hoor :)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach, een dikke knuffel dan maar :)

Dit zijn natuurlijk wel programma's waardoor het allemaal gaat kriebelen, toevallig dacht ik ook aan jou toen ik net typte, maar ik wilde er niet naar vragen.
    Maar dat 3e kindje komt er volgend jaar vast wel voor jullie :)

Maar ik vond het weer een leuk programma om te zien en ben nu al benieuwd naar volgende week!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Typefoutje? :D:D:D:D

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanaf 3 uur klaarwakker...
    Na de fles van Svinthe.....
    Vandaag werken, nou dat zal lekker gaan! :(

Ik was nl zo stom om te tempen om 3 uur en hij is nog steeds hoog, terwijl vandaag toch echt mijn NOD is......
    Heb de kriebels......

Ik moest wel lachen om het lummeltje van Mosa ;)

Salapio, helemaal de kriebles voor een derde kindje :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat zeg ik wel vaker, dus geen typfout :) :D Ik noem zelfs Veda weleens zo :) Misschien iets streekgebondens, alhoewel ik dat niet eens weer :)

Goedemorgen trouwens :)

Hanna, bah zeg, wat een waardeloze nacht zeg :( Maar een hoge temp klinkt hoopgevend, spannend!
    Maar hopelijk heb je nog wel even kunnen slapen, of kom je anders de dag een beetje door! Sterkte ermee!

All, gisteren was Veda voor haar doen al iets meer aan het kuchen en ze is nu verkouden. Gisterenavond zijn we van half 11 (ik was net klaar met mijn laatste berichtje te typen toen ze wakker werd) tot bijna 1 uur met haar bezig geweest. Ze wilde niet meer naar bed. Daarna gelukkig wel redelijk geslapen.
    We gaan straks wel naar Utrecht, wat frisse lucht is natuurlijk ook wel goed voor haar.

Fijne dag allemaal?

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen,

Hanna: ik denk aan je, wakker blijven he! En wat een rare temp heb je toch. Morgen weer testen he?

Mosa: hopelijk word je meisje niet echt ziek.

Generatie 2010: ik heb ook zitten kijken. Wist ook direct weer waarom ik dat "carierre-gerichte" stel niet zo leuk vond haha. Ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.
    Gelukkig hoef ik niet te huilen als ik naar een bevalling kijk, dan denk ik alleen maar: oh ja, ik moet dat ook weer gaan meemaken. Brrrr. Maar dat komt omdat ik al dagen last heb van die rot voorweeen.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bereke: Knuf voor je moe zijn en werken! Wat voor werk doe je eigenlijk? En wat fijn dat de meiden het zo leuk hebben bij opa :)
    En je hoeft echt niet steeds te reageren op iedereen hoor, af en toe iets laten weten is toch ook genoeg ;)

Hanna:
    :D:D

Oef wat een nacht.. en dan ook nog moeten werken vandaag :( Suc6!!!

Salapio: Oef, nog 3 weken wachten op je punt... killing.
    :D Die M.. wat een uitspraken heeft ze toch.. van wie heeft ze die humor :p

Pookie: Jeetje.. 1 x in 3 kwartier een monster nemen.. wat doe je in tussen tijd dan?

Huilen bij generatie 2010.. ik ook!!! Toen die jonge jongen huilend bij zijn vader in zijn armen kwam en zei 'het is zo mooi'... *snifsnif*

Mosa: Ja fijn he zo'n vent met vertrouwen in je kookkunsten.. maar goed, hij heeft er ook alle reden toen om het niet te hebben :) Hij kan ook veel beter koken dan ik.. hij maakt alleen ook veeeel meer rotzooi ;);)

Ik heb gister toevallig ook naar generatie 2010 gekeken. Ik kreeg wel gelijk weer een beetje de zenuwen toen ik ze zag bevallen.. wij 'moeten' dat ook weer hihi :):p
    Inderdaad! Ik zei ook al tegen Roy, zo grappig/mooi te zien dat die mannen uiteindelijk ook staan te huilen :)

Oef jullie gisteravond in de weer geweest met een verkouden Veda :( Toch veel plezier vandaag!
    Je bent er trouwens wel vroeg bij vandaag :p

Melisa: Ja dat carriere stel is inderdaad wel raar.. Dat die man zei dat hij eigenlijk geen kinderen wilde maar ja.. zij wel.. Uhm oke, dus dan maak je maar iemand zwanger? Nou ja, volgens mij was hij er later toch wel blij mee maar toch.. vond dat een beetje 'een rare zeggen' ;)

Getver wat rot van die voorweeen :( Nou nog even volhouden hoor.. *lekker makkelijk gezegd natuurlijk*

All: Dadelijk naar mij moeder, we gaan een zwangere badpak shoppen :p Hopelijk gaat het lukken.
    Net zag ik een klein zonnetje doorkomen, joehoe, hopelijk zet tie door :)
    Fijne dag!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    generatie 2010, ik had het vooral moeilijk bij het meisje van de badbevalling die uiteindelijk ingeleid moest worden. De teleurstelling van het "verplichte" bevallen in het ZH herkende ik. Wel mooi dat het bij haar nog een "normale" bevalling werd.

Toch kriebelt het bij mij ook wel hoor. Maar ik ben ook wel bang, stel je voor dat ik dit keer gewoon moet bevallen........hoe zou dat laatste stukje zijn?????????
    Het wordt wel weer ziekenhuis helaas, maar dit keer weet ik wel beter wat ik kan verwachten.

@sterre+ melisa+mosa; voor jullie is het echt weer heel confronterend. Binnenkort mogen jullie ook weer...................oei spannend!~

@salapio; M is echt heel grappig en wijs met haar opmerkingen. Je kan er wel een boek over schrijven:)

@mosa; veel plezier in Utrecht, hopelijk kanpt Veda nog wat op.

@hanna; jeetje die temp van je doet wel raar............misschien was het toch een innesteldip. Morgenochtend testen en melden hier!;)

Y ligt al in bedje, ik haal haar er op tijd uit want we gaan op visite bij 2 andere dames van het forum. Ik ben heel benieuwd hoe hun kindjes eruit zien. En hoe Y zich gaat gedragen..........

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier ook last van hormonen bij generatie 2010.
    hoe is het met iedereen?? las iets over MOSA gevallen??
    hopelijk alles goed...

Deel Deze Pagina