@ Bereke, nog van harte met jullie trouwdag! @ Hanna, ik vertrouw mijn lichaam niet, maar als ik naar mijn lichaam moet luisteren zou ik haast denken van wel.. Voel me nu alleen ook niet fit dus mijn temp zou zoiezo hoog zijn vandaag morgen maar weer kijken. @ Mosa, ja die van ons is ook zo'n schelp idee, maar dan een andere vorm. Nou ben benieuwd hoe het dan straks zal gaan met Veda . Leuk dat jullie naar de kinderboerderij zijn geweest!! Vanaf wanneer ging je eigenlijk met Veda naar de kinderboerderij? @ Loe, beterschap voor de kleine man . @ Sterre, wow wat een cijfer 9,5! Mag je zeker trots op zijn! Beterschap voor Noah. Niks aan zo'n korte nacht dat breekt je op laatst ook wel. Hopelijk is hij snel weer beter. @ Melisa, op naar de 37 weken nog even. Hoop ook dat ze je niet laten door lopen na de 40 weken!! Maar wel een fijne gedachte dat het niet heel lang meer duurd. @nbroen, leuk dat je man de 1e naam bedacht heeft . Hier was het zo van ja ik weet het niet zoek jij maar 1 ik vind het zo moeilijk hahah, mannen soms . @ all. ga later (morgen) nog even bijlezen want er staat visite voor de deur.. Temp vandaag 37,1 maar ik voel me niet goed dus zal wel verhoging zijn.. Morgen afwachten ben nu wel benieuwd maar vertrouw mijn lichaam niet meer .
Hoi meiden, Hard gewerkt vandaag en nu weer "weekend" De 2 kikkervisjes leven nog, nu heb ik de zorg overgedragen aan mijn duo-collega Nbroen, leuk dat jullie uit de naam zijn voor jullie meisje. Bij Svinthe hadden we ook gelijk zo'n Yes-gevoel. melisa, god dat ze meedenken op het cb. Dus misschien nog maar 2 weekjes tot babynieuws hier Bereke, leuk zo'n bon! Sterre, och och zulke nachten kunnen je echt opbreken he? Mooi hoog cijfer heb je gehaald hoor. Dat moet wel heel raar lopen als je het nu niet haalt toch? Mosa, dat zou wat zijn dezelfde naam als Nbroen. Bij aparte namen is de kans wel veel minder he. Da's wel fijn! Leuke link met al die foto's!!! BabyD, dan blijft het nog even spannend!
Deze vond ik ook grappig, Veda heeft een hele tijd achter deze kip aangelopen. De kip vond alles prima
Melisa, fijn dat in eerste instantie de bekkenband de hele dag dragen een succes is. Hopelijk helpt dat een beetje met het slapen Sterre, hopelijk knapt Noah snel weer wat op! En leuk dat je de baby in je buik ook vaak voelt! Wanneer krijg je eigenlijk je cijfer van gisteren? En begin je volgende week gelijk met een nieuwe module of ben je nu even vrij? Ricmar, vanmiddag bedacht ik me ineens dat jij vandaag je echo had toch?? Of had je hem pas vanavond? Wel vandaag toch? Duim duim duim!!! BabyD, lastig van je temp, maar hopelijk blijft je temp hoog zodat je binnenkort weet dat je een eisprong hebt gehad! Ik duim in ieder geval voor je! Toevallig wist ik tot zondag niet van het bestaan van de kinderboerderij af, dus dit was de eerste keer. Als ik het eerder geweten had, was ik er wel eerder heen gegaan. Veda is sowieso heel erg gek op dieren (maar de meeste kindjes vast wel), maar toch lijkt het me het handigst als ze goed zelf kunnen lopen. In de wandelwagen is het natuurlijk ook leuk, maar zelf lopen lijkt me iets makkelijker. Hebben jullie een kinderboerderij in de buurt? Is je meisje nog druk aan het oefenen met kruipen of vindt ze het wel weer even mooi geweest? Hanna, joepie voor de kikkervisjes Hopelijk zorgt je duocollega net zo goed voor ze als dat jij het doet All, heeft één van de kindjes al achterste kiezen? Dat zijn de enige die Veda nog moeten, en op internet staat dat die vaak tussen 2 en 3 jaar komen, maar ze heeft nu al een week heel erg last van haar mond. Ze loopt ook de halve dag met haar vingers ver in haar mond, en ze heeft er verder ook zichtbaar last van. Van de andere tanden/kiezen heeft ze nooit veel last gehad, dus ik vraag me af of deze over het algemeen ook pijnlijker zijn? Ook lijkt ze een beetje last te hebben van verlatingsangst. Ze is de laatste dagen sowieso heel knuffelig, maar soms klampt ze zich helemaal aan me vast als ik weg wil gaan. Vanmiddag werd ze na 45 minuten huilend wakker, en ik kreeg haar niet meer in haar bed. Toen heeft ze nog 2 uur op mij liggen slapen (wat kun je je daarvan brak voelen ), terwijl ze dat normaal echt niet snel doet. Is dit herkenbaar voor iemand? Gelukkig is het naar bed brengen vanavond wel heel soepel gegaan, dat scheelt dan weer. Morgen komen Afrola en gezin langs, leuk Fijne avond nog!
Mosa, wat een mooie pauw zeg! Nog nooit een witte gezien. En wat is Veda toch lang he? Dat valt me op deze foto wel op. Leuk dat ze zo met die kip bezig was Svinthe heeft nog helemaal niet zoveel tanden en kiezen. Dus zéker niet die hele achterste...
mosa wat een mooie pauw en idd vandaag echo (hij staat in album) en alles was goed, en ik mag over 2 weken weer spieken
Ricmar, wauw zeg, ontzettend gefeliciteerd met dit supernieuws! Je wordt gewoon echt mama Echt, ik ben ontzettend blij voor je/jullie Hanna, het leek ook wel of deze pauw erop getraind was zijn veren uit te zetten, hij liep driekwart van de tijd zo rond Maar hij was idd erg mooi! Ik zie idd best geregeld kindjes lopen die kleiner dan Veda zijn maar dan al best goed praten, dus zijn zijn al weer een stukje ouder Omdat ik het gewend ben, valt het me niet meer zo op, maar in vergelijking met andere kindjes is ze idd wel een stuk langer dan gemiddeld. Eind mei moet ik weer naar het CB, maar met 14 maanden was ze al 86 cm Morgen eens kijken wat het verschil is met J van Afrola.
Heeft iemand trouwens ervaring met zeg maar een kant en klare zwemluier? Dus zoiets: Aquajoggen - Zwemles - Aquafitness - Waterpret - Aquajogging De Buffel Voor Veda hebben we nu wegwerpzwemluiers, maar ik vraag me af of zoiets handig is voor de vakantie (duurt nog maar een maandje )?
Mosa: Ik heb ook wel eens gekeken naar die zwemluiers maar nog niet uitgeprobeerd. Lijkt me wel handig. Als jij het nou eerst uitprobeerd of het wat is Weet je hoeveel de verzendkosten zijn?
Goedemorgen, Sheann, ik weet niet wat de verzendkosten zijn van die zwemluiers, daar had ik niet naar gekeken op die site. Maar ik kwam ook nog deze site tegen: Welkom Daar betaal je geen verzendkosten en hebben ze veel keus. Ik ga in ieder geval binnenkort zo'n broekje bestellen, dus ik wil het wel uitproberen Wel pas in onze vakantie in mei, maar daarna hoor je of het wat is Maar het lijkt me wel heel handig. Ga jij vaak zwemmen met K? En hebben jullie vakantieplannen? Melisa, hoe is het slapen met bekkenbank gegaan? Hanna, wat ik nog wilde vragen, heb je het wandelkoord nog eens geprobeerd? Ik vroeg me af of het al beter ging. All, hier een heerlijke nacht gehad Ik hoef 's nachts nog niet eens eruit om te plassen, echt heel fijn! Zo maar eens douchen. Fijne dag allemaal!
Mosa: Wij gaan meestal 1 keer per maand zwemmen en in juli gaan we naar frankrijk op surf vakantie aan de zuid-west kust. Ben benieuwd of het luierbroekje ook tegen een beetje zand kan. Waar gaan jullie heen?
Sheann, leuk, op surfvakantie Wij gaan naar Kos, Griekenland. Normaal gaan we altijd kamperen (meestal in de Franse bergen), maar dat komt er deze zomer niet van Een keer in een appartement lijkt me ook wel relaxed, hebben we al iets van 6 jaar niet meer gedaan.
Hey meiden, Ik heb vorig jaar zo'n zwembroekje voor C. gekocht, maar helemaal niet gebruikt. Ik vond het echt een onding. Een zwemluier kun je gerust een paar dagen gebruiken hoor. Even drogen, en de volgende dag weer aan. Slapen met de band viel tegen, om 4 uur heb ik em afgegooit. Maar dat kwam denk ik meer omdat ik weer een hoop gerommel had in mijn buik.
Melisa, balen van je nacht, maar het kan idd door het gerommel komen Vervelend dat je dat zo veel hebt! Wil je eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis? En weet je ook waarom je zo'n zwemluier een onding vond? Voor mijn gevoel zit het niet veel anders dan zo'n wegwerpzwemluier, en het lijkt me juist handig dat je deze kunt uitspoelen en wassen en dan opnieuw kunt gebruiken.
Waarom ik het niet fijn vond? Omdat het van plastic is, en als een kindje in plastic poept heeft het echt een smeerbende. Ook urine loopt er veel eerder langs. Gevolg, kapotte billetjes. 1 van onze konijntjes is echt een mannetje haha. Moet er nog mee naar de dierenarts, maar hij gaat toevallig vanavond apart, en ik zie een echt piemeltje, dus geen twijfel meer mogelijk. Over een maand mag hij al onder het mes En ik beval in het ziekenhuis, maar op eigen verzoek. Ik wil graag met pijnbestrijding bevallen. Vandaar.
Melisa, oke, ik dacht juist dat er een speciaal binnenlaagje in die luiers zat wat geen plastic is. Maar ik zal er nog eens goed naar kijken En dus toch een mannetje, gelukkig is er wat aan te doen in ieder geval En spannend hoor, je aankomende bevalling! Zo, inmiddels ben ik gedoucht, dus nu echt tijd om wat te gaan doen. Rond 10.30/11.00 uur komen Afrola, T en J Fijne dag allemaal!