zo daar ben ik weer. J was wakker geworden en de batterij van haar hypnose apparaat (lees; boxmobile) was leeg dus even een paar nieuwe erin en mozart en bach spelen weer op een juist tempo hahaha Het winkelen gisteren was erg leuk, gehaast en vermoeiend maar ik ben een stuk verder. Ik ben nog steeds niet klaar hahaha. Djaarman moet nog even wennen aan de nieuwe look maar het zal wel goed komen (hoop ik) J is gisteren op het kdv geweest van 8.30 tot 17.30 dus echt de hele dag. Ze heeft daar netjes om 11 en om 14.30 haar flessen (200 ml) gedronken en heeft om 10 en om 13 twee keer een half uurtje geslapen en om 15 is ze braaf gaan slapen tot 16.15. Toen ik haar ophaalde had ze nog steeds alleen maar oog voor de andere kinderen (voelde me meteen jaloers hahaha). Eenmaal thuis even lekker geknuffeld en aan de borst gedronken. Om 19.00 heb ik haar in bedje gelegd en ze werd pas wakker om 5.30 vanmorgen. Dus om 6.00 (wordt vaste opsta-tijd) haar aangekleed en gevoed. Daarna zijn we met z'n drietjes in het grote bed weer in slaap gevallen tot 8.00. Waarna we snel het huis even aan kant moesten maken voor de kraamvisite van 9.30. J heeft alleen maar gelachen en braaf om 10.15 haar fles gedronken. Net heeft ze dus even 20 min geslapen in de box en is nu weer aan het proberen om haar sokken uit te trekken. Ik ga zo even met haar spelen en dan gaat ze om 12.30 toch echt bed in voor een goede slaap. Dus wederom tot straks
Djaar, fijn dat je gisteren wel wat dingen hebt kunnen vinden, en wanneer is een vrouw nu eigenlijk echt klaar met kleren kopen En super dat het zo goed ging op het kdv! En zo'n goede nacht erna, heerlijk! Vandaag is je meisje alweer 4 maanden zie ik, jeetje wat gaat dat toch hard! All, wel gek hoor, mijn vriend hoopt vanavond om 1 uur thuis te zijn en morgenochtend moet hij om 6 uur alweer weg. Dan weer een hele lange nacht, want morgenavond is de officiële opening en dan zal hij niet eerder dan 10 uur thuiszijn. Zaterdag dan weer een normale dag werken, maar erg druk dus. Veda ziet hij nu dan als het goed is pas zaterdag weer, dat vond hij wel heel raar. Ze kreeg ook wel 20 kusjes vanochtend voor hij wegging Ik ga straks maar een keertje tosti eten Ik heb weinig zin om echt te koken en heb voor Veda al iets uit de diepvries gehaald, dus lekker makkelijk. Mijn moeder was hier net met het Little People reuzenrad en hij viel heel erg in de smaak
Om 13.36 uur is Loesie bevallen van Siem Jesse Ik ben er helemaal blij door, zo heerlijk voor ze! Ze hebben zoveel door moeten staan voordat ze zwanger was, dus super dat nu ook zij papa en mama zijn En binnenkort op kraamvisite
Haai, Loesie gefeliciteerd, Leuk een Jongen @ Mosa, wat ongezellig dat je zo veel alleen bent en vriend zo veel moet werken. Gelukkig is het zo zaterdagavond @ Djaar, weer een goede dag op het KDV en wat een superschema @ Hanna, gelukkig heeft Svinthe alweer praatjes al is ze nog niet helemaal beter. Jammer, hopelijk morgen wel @ Salapio, fijn dat de verstopte tiet het weer helemaal goed doet! @ Melisa, ik vind het niet heel raar dat Chelsey al langer een voorkeur voor haar opa had. Die voelde de stemming heel goed aan. En veel kindjes hebben een voorkeur voor rustigere mensen @ all, zo een heel druk dagje gehad op werk. Het is al tijden heel druk en we moeten heel goed plannen. Maar vandaag was de grens van mijn collega bereikt. Dat is altijd even lastig om dan weer wat taken anders te verdelen om iemand te ontlasten. Het is gelukkig gelukt en er wordt gelukkig ook actief gezocht naar versterking... Vanavond rustig op de bank en vroeg naar bed!
@melisa; nog steeds misselijk en dannog bekkenproblemen ook Gelukkig maandag hulp in de huishouding, kan je daarmee in ieder geval rustig aan doen. @hanna; Zo is Svinthe al zo'n grote meid dat ze door haar bedje zakt???? @djaar; wat een heerlijk dagje kdv voor GI Jane. Mooi schema hoor! En dus fijn nieuwe werkoutfits gekocht. Vindt papa de kittige mantelpakjes niet leuk dan @mosa; ahhhhh wat een drukke dagen voor je mannetje. Maar de winkel zal er vast van opgeknapt zijn. WOW loesie is bevallen. GEFELICITEERD LOESIE EN LOESIE MAN met de geboorte van SIEM. Vanmiddag toen ik Y ging ophalen van het KDV kwam ik binnen en Y werd net geplet door een jongetje van 2. Y lag op haar buik op de grond en het jongetje lag echt bovenop haar En dat op die leeftijd al Y was ook helemaal verdwaasd van die actie en begon spontaan te huilen toen ze mij in de gaten kreeg. En nu een kopje thee........Y ligt lekker in bed.
Loe, hoe gaat het nu bij jullie? Afrola, wat rot dat je collega het even niet meer aankon, maar gelukkig lijkt het erop dat er wel gelijk wat aan gedaan wordt Hoe is het met je verkoudheid? All, ik ging aan het einde van de middag nog even een kaart kopen voor Loesie, en toen waren ze in de supermarkt van die foto's aan het nemen. Er was op dat moment niemand, dus Veda is op de foto geweest Ik dacht dat het echt niets zou worden door haar eenkennigheid, maar die mensen hebben natuurlijk zoveel ervaring met kindjes dat het gelukkig heel goed ging. Veda heeft bijna cotinu gelachen Maar als ik het van te voren wist, had ik net iets leukere kleertjes aangetrokken 9 november zijn de foto's klaar, dus ik ben benieuwd. Wel duur natuurlijk, maar als ze echt mooi zijn dan nemen we er wel een paar. Veda lag vanavond al op tijd op bed, dus een rustig avondje voor mij
hoi hoi @loesie gefeliciteerd met siem!! leuke naam zeg!! @pookie ahh tis sonde Y helemaal plet gedrukt (grr stout joch!) hahaha geniet van je thee-tje! @mosa leukk je vriendin loesie bevallen en ja jeetje drukke dagen voor je mannetje maar tis vast geen werk voor niets geweest @hanna ahh tis sonde svinthe door dr bedje gezakt! tsja dan zou ik ook niet willen slapen! @djaar ahh wat fijn dat J het zo goed heeft gedaan op het kdv en drinkt ze nu alleen bv of krijgt ze borst en fles voeding? en leuk hoor lekker nieuwe kleding geshopt, ik ben pas ook geweest maar ook nog niet helemaal klaar! en je mannetje zal er vast snel aan wennen, hai vond mijn 2 paar nieuwe laarzen ook niet mooi hahahah! @melisa heerlijk hoor hulp in de huishouding, zal je vast meer rust geven! echt balen hoor van dat spugen!! werken die zetpillen nu eigenlijk.. of nog niet echt?? @afrola pff bij jullie op het werk dus ook druk, fijn dat ze wel wat taken gaan verdelen en dat er word gezocht naar versterking! @dames, tis druk hier terwijl ik het typ, hoi mosa, pookie en hanna @all ik ben er niet veel voor de rest vant het weekend, morgen druk met opruimen, boodschappen doen en schoonmaken en zaterdag en zondag feest pff ik ben benieuwd wat die kleine draak van al de aandacht en cadeautjes zal vinden!! nou heel veel groetjes!!
Sanne, spannend hoor, dit weekend het grote feest Hopelijk wordt het een groot succes, in ieder geval alvast heel veel plezier!!!
Salapio, voor zover ik weet komen Pookie (vooral niet vergeten ), Sterre, Hanna, Djaar, Loe misschien, Afrola natuurlijk en ik. All, Veda is vanavond al twee keer overstuur wakker geworden Als ze normaal eenmaal slaapt, dan slaapt ze, dus wat er aan de hand is? Ik krijg haar niet stil als ik haar laat liggen, maar zodra ze op mijn borst lag, legde ze meteen haar hoofdje neer om verder te slapen. Ik moest haar vooral niet te vroeg wegleggen, anders begon ze weer te huilen maar gelukkig lukte het uiteindelijk wel. Ik hoop maar dat dit het was, maar voor de zekerheid blijf ik nog wel even op, want ik ben liever nog wakker dan dat ik al slaap als ik er weer uit moet
Mosa, leuk die foto's laten maken. Ik ben daarheen gegaan toen Svinthe 3 weken oud was en heb na veel twijfel er 2 gekocht. Ze waren allemaal zooo schattig, want MIJN kind stond erop en dan die hormonen.... Mijn man had gezegd.... alleen die gratis foto he??? hahaha, bijna gelukt. Nu hangt de zwart - wit foto die we hebben hier in de woonkamer en ik kijk er echt heel vaak naar. Die kleine meid die nu al zo groot is. Hopelijk zijn de foto's van veda goed gelukt. Succes met kiezen Oh Svinthe wordt wakker, tijd voor de laatste fles! Doeidoei!
Die foto's zijn natuurlijk ook hartstikke duur, maar als er echt hele mooie tussen zitten, dan is het wel weer verleidelijk Ik zag wel dat afzonderlijke foto's heel duur zijn, maar de setprijs dan weer relatief goedkoper (doen ze natuurlijk bewust, dat snap ik ook wel ). Ik heb nog een verjaardagscadeau tegoed van mijn ouders omdat ik in september niets wist, dus stel dat het écht mooi is, kan ik altijd zo'n set doen als cadeautje. Maar eerst maar eens afwachten of het wat is. Slaap lekker voor zo! Gaat het alweer beter met Svinthe?
Ja die setprijzen zijn de lokkertjes natuurlijk Hmm, Svinthe heeft de laatste fles net niet gedronken... Daar baal ik wel van, want het laatst heeft ze nu om half 5 gedronken. Daarna wel een half potje gegeten en heel haar yoghurtje. Dat scheelt dan wel weer. Maar kijken wat de nacht gaat brengen. Morgen is het kdv-dag..... Pfffffff!!! ben benieuwd!
Hmm...hopelijk valt het mee vannacht Hanna! Hier nog steeds doodse stilte Nog even zitten, en dan zo maar naar bed, ga ik nog even lezen.
goede morgen! ik ben al naar de markt geweest voor allemaal boodschapjes, geswifferd en gedwijld, dalijk eens even stoffen en wat aan de ramen doen hahaha en dan nog flink wat boodschappen halen, en lekkere hapjes alvast voor bereiden voor morgen en zondag. @mosa wat leuk van die foto's dat wil ik ook wel een x doen van feli denk ik @hanna svinthe is nog steeds geen grote eter he? kben benieuwd hoe het vandaag weer gaat op het kdv! @all ik ga weer snel verder! groetjes!! owja, dames, veel plezier alvast voor morgen op de meeting!!