@ Mosa, wij hadden met 28 weken de pretecho, maar toen was ze eigenlijk al te groot om ook maar een mooi beeld te krijgen. Dus zou persoonlijk dan voor 27 weken gaan kiezen.. Maar ja hier was het ook zo alles moest voor het gezichtje, handen, navelstreng, dikke teen je moet ook maar net geluk hebben he. Oh ik dacht na een jaar 300ml melk? Moet maar eens gaan googelen. D. eet nu meer dan een hele boterham in de middag en ook 's ochtends krijgt ze een kwart boterham zeg maar. Ik snap verder ook niet hoe het allemaal werkt en het duurd nog wel even voor we naar het cb moeten.. Maar geef je trouwens gewone melk of peutermelk (of iets?)? Nou bedankt voor het meedenken . @ Pookie, niks aan als ze gaan dementeren... Ik maak het nu ook mee bij mijn opa en vind het wel moeilijk. In het ZH vroeg iemand hem hoe zijn kleindochter heet en toen noemde hij de naam van zijn enigste dochter, mijn moeder dus. Maar ook thuis doet hij gevaarlijke dingen, het is goed dat mijn oma er nog is! Zo zou hij het gas aan zetten waar de frituurpan stond ipv de stekker in het stopcontact! Naja moeilijk in ieder geval zoiets.. Leuk bij de Hema geshopt hier hebben ze maar weinig in 86 dus moet de stad maar weer eens in gaan daarvoor. @ Mosa, waar shop jij meestal online? @ Sammie, gefeliciteerd met jullie zoontje in je buik!! Leuk een mannetje hihi. @ Sterre, bedankt voor het meedenken over de flessen. Maar geef jij ook gewone melk of iets voor peuters? Pff ik vind het wel moeilijk allemaal hoor haha. Dus je hebt maar weer leuk geshopt . En arme Noah... Niks aan en helemaal niet met dit mooie weer natuurlijk.. He wat een verhalen... Ik ben daar altijd bang voor he het zal je maar gebeuren.. Wens je toch niemand toe.. @ Loe, gewoon weer bellen als je niks hoort hoor! Vind het maar niks als die kleintjes zo moeten overgeven.. Zo nu snel aan het eten beginnen dan kunnen we net na 6u aanschuiven en hopelijk heeeel eventjes te fietsen na het eten, want onze nieuwe fietsjes hebben we ook al .
Mosa: Mijn borsten zijn wel iets steviger geworden maar niet echt groter. Maar mijn bh's waren gewoon uitgelubberd dus daarom moest ik nieuwe Ik vind dat alleen altijd zo'n gedoe dus daarom stel ik het altijd zo lang uit hihi. Ik heb nu ook lang moeten zoeken naar zomerschoenen. Ik wilde nu natuurlijk geen hak ofzo met het oog op mijn zwangere voetjes Daarom was ik ook zo blij dat ik ineens 2 paar leuke zag en heb ik ze lekker allebei meegenomen .. alleen straks nog tegen Roy vertellen Ach het zijn geen 3 paar waar ik ooit een keer thuis mee ben gekomen Loe: Inmiddels al wat gehoord? Anders gewoon terug bellen en desnoods de HAP bellen hoor. Koorstig en veel overgeven is niet goed. BabyD: Idd vreselijk, dat dementeren. Mijn opaatje ook Heb een hele goede band met hem omdat ik 4 jaar bij hem heb gewoond. Tis vreselijk te zien hoe mensen achteruit kunnen gaan. Ik geef Noah gewone melk. Hij krijgt natuurlijk nog 2 flessen opvolgmelk dus ik ga er eigenlijk vanuit dat hij wat dat betreft voldoende binnen krijgt. Eet smakelijk en veel plezier met fietsen! Wij hebben ook net een rondje gemaakt, heerlijk met dit weer Over die collega-verhalen van Roy: Het is ook vreselijk en het is natuurlijk ook net toevallig dat het 2 x bij hem op het werk is. Je moet er inderdaad niet aan denken dat het jou gebeurd All: Awh net was zielig en eigenlijk ook wel grappig tegelijk Ik zat buiten en Noah was binnen wat aan het rommelen. Ik ging kijken en zag dat hij autootjes op de verwarming aan het zetten was. Hij zag me niet. 1 viel eraf eh hij bukt om em weer te pakken maar stoot daarbij z'n hoofdje best hard. Hij huilen maarrr.. hij ging al huilend toch nog even de auto erop zetten en kwam toen pas naar me toe om getroost te worden haha .. de bikkel
@ mosa; ik heb dit keer juist minder via het internet gekocht. Y draagt nu maat 74/80 of heel soms nog 68 of juist 86. Het hangt er dus maar net aan hoe het model is. Van 1 shirtje/jurkje bij de HEMA heb ik nu zelfs een maat 92 gekocht. Dan draagt ze het eerst gewoon als tuniek en later op een spijkerbroekje als shirtje. Vorig jaar had ik eenzelfde model waarmee ik dat heb gedaan. Ik kwam er gewoon pas na een paar keer dragen achter dat het een maatje 74 was en bedoeld als shirtje @sammie; Een zoon leuk! @sterre; het klinkt pijnlijk die Ischias. En wat naar dat er 2 collega's zijn van Roy die "foute" zwangerschap hebben moeten meemaken. Heeft hij zoveel collega's of is dat een bizar naar toeval? Hunkemoller, grrrrrrr ik be nnog steedss boos om laatst dat ze mij niet hielpen. Toch zal ik nog heen moeten die bon moet wel op natuurlijk! Noah = bikkel!! @Loe; ahhhh arme L. Hopelijk bellen ze snel terug. @babyD; Het is toch wat met die oudjes, en dat staat ons ook nog te wachten Wat fijn dat de nieuwe fietsen er zijn nu het zo'n mooi weer is. Veel fietsplezier! Ik mis mijn meisje nu al Maar nu gaan we maar uit eten om onszelf te troosten
Hoi meiden, Heerlijk weer weekend, da's echt niet erg met dit lekkere weer. Svinthe was helemaal moe na de dag op het KDV. Ze is over naar de peutergroep en dat vergt veel energie. Ze wilde niet echt veel eten en is ook iets eerder naar bed gebracht. Zometeen gaan Hannaman en ik nog even eten, dat hebben we nog niet gedaan. Mosa, ja de kikkervisjes leven nog! Hopelijk na dit weekend ook nog hahah Ze krijgen al pootjes. Echt leuk om te zien! Soms staat er een kind met het vergrootglas bij de bak te kijken, dus het slaat wel aan! ja inderdaad jammer van Twente en PSV. Kansloos ten onder Pookie, leuke dingen gekocht bij de Hema. Echt leuk. Kan ze gelijk aan met dit zomerse weer Sterre, moeite met kiezen nu je zwanger bent??? Wel goed geslaagd met shoppen! Loe, heeft de dokter nog teruggebeld?
Sammie,wat leuk een zoon! Ze zijn heel gezellig hoor, zonen! Sterre, wat heb je nu voor stampers gekocht dan? Leuk leuk leuk shoppen bij de hema! Ik moest wel even lachen om Y met haar tuniek-shirt hihi. MAakt toch ook eigenlijk niet uit, als het maar leuk staat! Ja, ik ben teruggebeld, om 17.10. Ja, ik moest toch wel komen. De dokter had gezegd: als moeder het niet vertrouwt, moeten de kindjes altijd komen. Zo, das een duidelijke dokter (is een nieuwe, had ik nog niet eerder gezien in de praktijk). Maarrrrr...........ja, hoe lang reed ik erover, want ja, tien minuten/kwartier, dan moesten ze toch wel de deur dichtdoen en moest ik maar naar de hap, maar t was niet onaardig bedoeld. Ahum........... Goed, als de deur dichtzat moesten we maar naar de hap. GElukkig was de deur nog open. L. totaal overstuur, domme mama was zijn speentje vergeten. Hoe kan ik ook he....... Hij had een oorontsteking en een luchtweginfectie. Het braken ging heel makkelijk, omdat er een zenuw (?) tak loopt van je keel naar de maag, vandaar het spugen door het hoesten. Vanwege de duur van de klachten kreeg hij nu ab. En ikzelf ook (vond t wel lullig om te vragen, maar anders kon ik maandag weer), ik had ook een luchtweginfectie na de verkoudheid (heb ik altijd, dus da's weinig bijzonders). Dus mama en zoon aan de ab. Hij ligt nu eindelijk te slapen. Hij wil ook bijna niet platliggen met die verstopte neus. Zonnig weekend allemaal!
oja, ik weet niet meer wie het over zwemluiers had (mosa?) maar vond deze ook wel leuk: Borisa Babyschoenen | Zwemluiers
Loe gelukkig kon je nog terecht vandaag Hopelijk slaat de ab snel aan en tip voor ooronsteking, compres maken van kamilie thee en dat (niet te heet maar wel zo warm mogelijk ) tegen het oor drukken. bijv tijdens voeding voorlezen etc.... ik weet klinkt vaag maar helpt echt... en voor benauwdheid komt weer dat vieze ui om de hoek kijken, snipperen en op de slaapkamer zetten. sorry voor de rare dingen , maar ik ben vreemd haha
Sammie:leuk dat je weer even aan kwam waaien. En ook een zoontje. Leuk! Loe: zo zie je maar, naar je moedergevoel luisteren! Goed dat je bent gegaan. Hopelijk knapt ie snel op. All: ik ben echt snip en snip verkouden. Bah, niets aan. Maar ze zeggen dat een zieke vrouw niet gaat bevallen? Dus het weekend nog maar even wat leuke dingen doen dan
Loe, goed dat je toch de HA hebt gebeld, spugen door het erge hoesten is natuurlijk erg zielig! Nou, en zo te lezen is het maar goed ook dat je even bent geweest! Wat sneu, een oorontsteking en een luchtweginfectie Hopelijk slaat de AB snel aan, en bij jou natuurlijk ook! Knuffel! Die zwemluiers had ik idd ook gezien, maar omdat bijna iedereen hier er negatieve ervaringen mee had, heb ik toch besloten het niet te proberen En toevallig zag ik andere leuke (gewone) zwembroekjes en die heb ik nu besteld. Dus dan maar een wegwerpzwemluiertje er onder. BabyD, met Veda hadden we de 3D-echo geloof ik ook met 27 weken, dus ik zal het nu ook weer rond dat termijn proberen En een dikke teen voor het gezichtje Ik heb het nog even gecheckt en volgens mij heb jij gelijk, het is 300 ml zuivel in plaats van 500 ml Nou, dat redt D dan ook wel met twee flessen als ze ook een toetje krijgt. Maar als ze tussen de middag meer dan één boterham eet, dan zou ik eerst die fles proberen te laten vervallen. Veda drinkt gewoon halfvolle melk, geen peutermelk of zoiets. Maar Veda eet dan ook heel goed (krijgt genoeg van alles binnen), als een kindje wat minder goed eet, dan is geloof ik peutermelk weer beter omdat daar net wat extra's in zit. Maar het blijft altijd een beetje uitproberen wat het beste werkt voor je kindje Hebben jullie nog lekker kunnen fietsen? En wat vond D ervan? Sterre, stevigere borsten is nooit verkeerd natuurlijk Ik draag mijn bh's ook altijd te lang, maar ik vind het ook altijd irritant om nieuwe te moeten kopen En wat voor soort schoenen heb je gekocht dan? En lief stukje over bikkel Noah Pookie, juist slim om eerst iets aan te trekken als tuniekje en later als shirtje! En hoezo hielpen ze je niet bij de Hunkemoller dan?? Arme jij, je meisje al missen Maar uit eten gaan is wel een goede afleiding natuurlijk Was het lekker/gezellig? Hanna, wat leuk dat Svinthe nu over is naar de peutergroep, maar ik kan me ook goed voorstellen dat dat een stuk vermoeiender is voor haar! Hopelijk slaapt ze vannacht wel goed, maar dat gaat volgens mij de laatste tijd een stuk beter of niet? En leuk dat de kikkervisjes al pootjes krijgen! Volgens mij is zoiets niet alleen voor kinderen leuk om te zien Heel stom dat ik het even niet meer weet, maar aan welke klas geef je ook al weer les? Melisa, wat vervelend dat je zo verkouden bent, laat staan hoog zwanger Als me iets ook irritant lijkt, dan is het bevallen met een verstopte neus. Maar hopelijk kun je komend weekend nog even van het mooie weer genieten All, mijn vriend is vanavond uit eten met een paar vrienden, dus ik heb het hele rijk voor me alleen Zo maar eens kijken of er wat leuks op tv komt, maar ik ben bang van niet Sowieso wil ik niet te laat naar bed, door het werken gisteren heb ik vandaag veel last van mijn rug gehad dus ik heb het aardig gehad.
Mosa, heerlijk alleen thuis is soms ook wel erg fijn! Morgenavond heb ik dat ook. Lekker hoor! Het slapen van Svinthe gata de laatste tijd inderdaad vel beter.Fijn hoor. Nog wel bijna elke nacht een fles..... Maar goed, dat is ook onze fout he? Hannaman kan haar niet laten huilen en dan krijgt hij stress. Ik heb daar geen zin in in de nacht, dus hup een fles.... Komt vanzelf een keer goed toch???? Nu is Hannaman naar iemand toe die voor ons een tekening gaat maken voor de verbouwing van onze schuur. Dat wordt een hele toer en moet aangevraagd worden bij de gemeente. Vanmorgen is er al iemand komen kijken voor de achtertuin. Daar moet ook nodig iets aan gedaan worden en dat doen we tegelijkertijd met de schuur. Weer hel wat op stapel dus hier. Haha, ja soms twijfel ik weleens wie die kikkervisjes nou leuker vindt.... de juf of de kinderen. Ik heb trouwens een groep 3, 4 en 5 met 28 kinderen. Donderdag komt er een nieuw kindje wennen voor in groep 4, maar gelukkig komt ze pas na de zomervakantie. Ben benieuwd. Altijd spannend een nieuwe erbij MOsa, rustig aan he met je rug. Heplt de fysio je wel wat of heb je dat niet meer? Melisa, balen dat je nu verkouden bent.... Hopelijk is het snel voorbij!
Hanna, jullie hebben zo te lezen zeker nog veel klusplannen! En je zit natuurlijk altijd met vergunningen die aangevraagd moeten worden. Maar wel leuk om aan de tuin te beginnen lijkt me! Hoeveel m2 is jullie tuin? Oke, dus groep 3,4 en 5 Leuke leeftijd lijkt me dat! En zeker spannend, een nieuw kindje erbij. Maar best een grote klas eigenlijk, ik dacht dat dat tegenwoordig allemaal een stuk kleinschaliger zou zijn. En de fysio helpt wel iets, maar daar is dan ook alles mee gezegd Het is gewoon iets wat ik normaal al een beetje heb, maar door de zwangerschap wordt dat erger. Dus ik moet het er nu even mee doen, en als ik niet meer zwanger ben, dan knapt het wel weer op.
@ Sterre, oooh die schat haha dat autotje moest er eerst nog op haha wat een stoer mannetje . @ Pookie, veel plezier morgen (morgen was het toch? ) en voor je het weet kun je je meisje weer knuffelen! @ Hanna, een moe meisje, nou morgen maar lekker uitslapen hihi. Dat doen ze meestal niet he? @ Loe, ik ben blij dat je "moest" komen bij de HA! Dat lieve mannetje.. Nu maar opknappen, jullie beide. @ Melisa, beterschap!! Goh, iedereen moet het wel treffen he met dit mooie weer ook.. Ik ben benieuwd of dat klopt dan dat je niet gaat bevallen wanneer je ziek bent. @ Mosa, die fles kan ik er makkelijk af laten volgens mij. Ze "vraagt" ook bijna nooit om eten alleen 's ochtends heeft ze wel honger. Jij wel om je lichaam denken he! Heb je je rust nog genomen en ben je vroeg naar bed gegaan? *kijkt streng We hebben 7km gefietst en ze vond het volgens mij wel leuk en ik vond het ook wel even lekker had al 20 maanden niet gefietst . Er kwam een vrachtwagen voorbij en even gas los ho maar, die trok me een eindje mee en ik hield het stuur bijna niet meer dat was niet zo nice.. Zulke mensen snap ik ook niet hoor, want ik had het 2e zitje nog op de fiets laten zitten die moet er nog af, en dat zien ze dus van de achterkant wel zitten... Maar goed .
Ik ben er nog steeds hoor Ik ga zo naar bed Ik was even ideetjes aan het opdoen voor het geboortekaartje Leuk dat het fietsen een succes had, op het akkefietje met de vrachtwagen na dan Komend weekend wordt het nog iets warmer, dus vast weer gelegenheden genoeg om te fietsen Weltrusten allemaal!
Wij zijn heerlijk uit etengeweest, even Quality time voor papa en mama. En dat morgen weer! Maar wel zielig hoor, zo'n leeg ledikantje
Dat klinkt wel heel sneu Pookie Probeer maar te genieten van het vooruitzicht van uitslapen morgen En heel veel plezier in ieder geval morgen bij het concert! En over uitslapen gesproken, Hanna, geniet van jouw uitslaapochtendje Ik mag gelukkig vaak ook niet klagen over Veda's wakker-wordt-tijd, en nu ga ik dan ook echt mijn bedje opzoeken
Uitslapen???? Wat is dat? Ik ben mijn bed maar uitgegaan want ik wordt gewoon om half 8 wakker. Wel een beetje uitslapen want normaal gaat de wekker om half 7.
Pookie: Wat apart dat Y nog zoveel verschillende maten aan kan. Maar sommige dingen vallen idd juist heel klein of groot Roy heeft bijna 400 collega's dus ja... Maar bij 1 collega zit het blijkbaar ook in de familie dus de kans dat het doorgegeven zou worden was flink aanwezig. Tja, gegokt en verloren Het zkh heeft ze zelfs geadviseerd het niet meer te proberen... lijkt me echt vreselijk. Waarom wilde ze je niet helpen bij hunkelmuller? Ik ben er ook een aantal jaar niet geweest omdat ze me niet goed geholpen hadden.. kwam ik met een te kleine bh thuis en zij maar volhouden dat het wel de goeie maat was Lekker gegeten nog gister? Oh lees al dat het wel fijn was met z'n 2en. Veel plezier vanavond bij het concert! Inderdaad niet leuk zo'n leeg ledikantje maar probeer toch maar te genieten hoor Hier ook eentje nog eerder wakker dan de rest.. echt balen dan he. Slaapt hij een keer langer, ben je zelf al op tijd wakker Hanna: Lekker uitgeslapen? Zo jullie hebben nog flink verbouwplannen! Maar jullie hadden en redelijk oud huis toch? Lijkt me wel super gaaf om dat beetje bij beetje op te knappen en dan uiteindelijk iets te hebben wat helemaal je smaak is Loe: Ik heb gewone platte schoenen gekocht waar ik straks zo in kan stappen als ik wil.. dus geen moeite met veters en/of klittenband met dikke buik Onder de andere paar zit wel een heel klein hakje maar ja.. die draag ik wel zolang het nog gaat. En ik kan ze na de zwangerschap ook nog dragen natuurlijk Fijn dat je nog terecht kon bij de HA! Dus nu allebei aan de ab.. hopelijk slaat het snel aan! Melisa: He jakkes, verkouden BabyD: Haha een dikke teen in beeld Bijna mee gereden door een vrachtwagen Dat is schrikken! Mosa: Stevigere borsten zijn idd niet vervelend, als ze straks na de bevalling e.d maar niet onwijs gaan hangen dan Lekker dat je een avondje voor jezelf had. Ik vind dat af en toe best fijn Hoe gaat het nu met je rug? All: Vandaag was eigenlijk mijn uitslaapdag maar ja, ik was al wakker en Roy was gister zo moe dat ik maar opgestaan ben. Maar ik mag niet klagen, het was vanmorgen 08.00u Volgens mij heeft Noah mij ook aangestoken met zijn verkoudheid en hij lijkt er vanaf te komen nu .. aardig van hem Maar ja, liever ik dan hij toch maar hihi. Vanmiddag ga ik een paas-vaas knutselen Daar kwam een vriendin een tijdje geleden mee en m'n s.moeder doet dat ook graag dus heb ik haar ook meegevraagd. Ik heb er zin in
Joehoe, ik ben echt net wakker gworden! Half 10 heeeeeeeeeeeeerlijk!!!! En Hannaman en Svinthe zijn gewoon nog niet thuis dus ook nog even rustig ontbijten Sterre, veel knutselplezier vandaag!
Goedemorgen, Veda slaapt nog steeds Om 7 uur werd ze wakker, toen heb ik haar een schone luier en een beetje water gegeven en weer in bed gelegd. Ik hoorde haar een tijdje kletsen en toen is ze weer in slaap gevallen. En ik ook weer tot half 10 Ik vind het nog steeds zo heerlijk dat ik tijdens deze zwangerschap geen last heb van vroeg wakker worden of vaak wakker worden 's nachts Dat scheelt natuurlijk heel veel! Pookie, jammer dat jij niet meer kunt uitslapen Nogmaals veel plezier vandaag! Is het in de Gelredome? Sterre, niet leuk dat jij nu verkouden wordt, maar toch werkt het wel zo, je hebt het liever zelf dan je kind. En hopelijk knapt Noah nu snel op Veel plezier met knutselen! Hanna, geniet van het rustige opstaan! Ik ga er zo ook maar uit, er is hier zo'n stralend blauwe lucht waardoor je meteen zin hebt om naar buiten te gaan Fijne dag allemaal!
O'jee de conculega's staan weer in de brand, Dat is niet zo best. Er gaat vast iets goed fout daar dat ze het proces niet onder controle hebben.