Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Pfff, kindjes zijn deze week terug naar de opvang geweest (vorige week niet omdat ze toen nog zo ziek waren) en je raadt het nooit: gisteren L. weer constant overgeven en F. had terug koorts 's avonds. Ziek sinds 11/3 en het ging de goede kant op en nu weer terug naar af precies. Ik hoop het niet.
    We zijn nu al aan de aerosol sinds 11/3 en ben het zoooo beu! Zijn met het mooie weer nog niet kunnen gaan wandelen want de dokter vond dat niet zo'n goed idee. Hopelijk straks toch heel even buiten met hen (goed ingepakt). Sorry voor de klaagzang maar wou even laten weten vanwaar mijn radiostilte komt ;).

Dus maar weer eens heel kort: zwaai en fijn weekend allemaal!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Bereke, dat is goed balen zeg. Zo sneu. Ik hoop echt dat dit overwaait en het niet weer terug bij af is voor jullie. Beetje frisse lucht en zon met goed ingepakt zou toch geen kwaad kunnen denk ik.
    Zit te denken om ook straks te wandelen met L. Klein stukje maar, slakkentempo (mijn fysio heeft iets aan mijn achillespees geknepen en t doet nu hartstikke zeer, kan bijna niet lopen) maar toch eventjes vitamine D opdoen. Met L. gaat t ook nog niet goed hoor, halve fruithap kwam er weer uit door het hoesten en de melk ook voor een deel vanochtend zei mijn vriend. En daar zat nog wel de ab in.
    Toch vind ik het wel raar, dat hij zowat iedere keer als hij moet hoesten, alle eruit komt....
    oja, de ene snijtand boven is bijna door en de andere kant staat op springen...:D hoe gaat t met de tandenmakerij bij je meisjes Bereke?

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Poeh hee wat ellende die schietpartij, wat bezielt zo iemand dat te doen???

4. bereke

bereke Niet meer actief

Loe, bij jullie ook ellende dan :(? Veel beterschap voor L. en voor jou achillespees ook natuurlijk!
    En dat komt eruit met een rotvaart hé, als ze moeten overgegeven. Gisterenmorgen moest ik echt serieus vlug uit de weg springen (ze zat toen in eetstoel).

F. had juist 38,2 dus weet niet of het dan wel zo slim is om te gaan wandelen?! Ze hebben wel nog niet overgegeven vandaag (hout vasthouden).

Pookie, schietpartij?

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh en bij geen van beide nog geen tandje te bespeuren Loe.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, idd raar dat er weer brand is/was bij jullie conculega's ;)

En vreselijk ja, in Alphen aan de Rijn. Ben je nietsvermoedend aan het boodschappen doen :( Nu al 6 doden las ik net.

Bereke, ach, wat rot voor je meisjes :( Sterkte ermee en beterschap! Hopelijk hebben jullie nog even kunnen wandelen met ze? Met een beetje verhoging kan het normaal gesproken geen kwaad om een stukje te wandelen, en juist ook weer opletten dat je ze niet te warm aankleedt.

Loe, vervelend dat L zo aan het spugen blijft! Is het wandelen nog wel gelukt?

All, echt een prachtige dag. Ik kwam ook alleen even dit berichtje typen en dan ga ik weer buiten zitten. Veda ligt pas net op bed, maar ja, als je vanochtend pas om 10 uur wakker wordt, dan is het niet raar dat je middagdut ook later wordt natuurlijk.

Vanochtend een uur in de tuin gespeeld, en na het eten een uur gefietst. Daarna nog een stukje door de buurt gewandeld en naar de speeltuin geweest, dus goed genoten van het weer :)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ben ik weer, ik heb een beetje abrupt niets van me laten horen voordat we een weekje weggingen :). Het was nogal hectisch de laatste dagen met werk en thuis dingen regelen, waardoor ik geen tijd meer had om een berichtje achter te laten.

We zijn dus een weekje weggeweest, heerlijk :D. We zaten een weekje in een huisje op de veluwe en zijn tussendoor ook bij Mosa op bezoek geweest (heel gezellig). Heeft ze vast al verteld ;).

We hebben genoten :). Josien wilde van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat buiten spelen in de vele speeltuintjes en met 'beer' (bollo de beer van het park). En heeft daardoor ook heerlijk geslapen ;). We hebben lekker gezwommen. (Met zo'n zwemluierbroekje die ons heel goed bevalt. Binnenbroekje is hier niet echt plastic en heeft ze geen last van. Ongelukjes hebben we trouwens niet gehad dus daar heb ik dan weer geen ervaring mee ;)).
    We zijn (2x) naar de apenheul geweest en J vond de 'aapie' prachtig :D. De aapies vonden haar kinderwagen ook prachtig ;).
    Ook bij de chimpansees langs geweest. precies achter het glas in de binnenverblijven lagen 3 moeders met 3 kleintjes. J ziet de aapies en rent erop af en plakt zichzelf tegen de ruit. Een van de jonge chimps ziet dat en doet hetzelfde precies aan de andere kant van J. De reactie van beiden, de chimp en J was prachtig :D.

Hoe is het hier?

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, fijn dat jullie zo hebben genoten van het mooie weer vandaag. Wij ook ;):D
    Vond het erg gezellig afgelopen woensdag. Erg leuk om te zien hoe J en V gezellig samen en naast elkaar speelden. Ging heel leuk :).

@ Bereke, balen dat je 2 meiden alweer ziek zijn :(. Hopelijk knappen ze snel weer op!

@ Pookie, lekker op stap 2 dagen. Leuk en je hebt heerlijk weer getroffen. Wel lastig dat je daarbij je meisje 2 dagen moet missen. Morgen maar weer lekker genieten van haar dan ;).
    Alweer brand bij je concullega's, dat is vervelend ;). Krijgen jullie het weer drukker zeker?
    Heel heftig van die schietpartij in Alphen :x

@ Loe, heb je nog lekker gewandeld? Anders maar in je tuin zitten voor de vit D;)

@ Sterre, heb je nog een mooie paasvaas geknutseld? Wat goed trouwens dat je notuleren hebt gehaald. Ben je daar weer vanaf toch? En krijg je nu leukere vakken?
    Wat ga je trouwens ontzettend snel (zwangerschap). In mijn herinnering zat je nog ergens rond 12-15 weken, maar je bent al bijna op de helft :$

@ BabyD, wat heerlijk dat je je fietsen hebt en lekker bent gaan fietsen. Het is er superweer voor :D. Genieten dus ;)

@ Hanna, jeetje flinke verbouw/klusplannen weer zeg. Maar Hannaman ging toch ook binnen aan de slag?
    Ondertussen weer in ronde 2 beland zie ik... Succes ;)!

@ Melisa, wow 37 gehaald, nog maar ffies volhouden dus, spannend.

@ Ricmar, alles nog goed? Veel last van zw. kwaaltjes?

@ Muppet, goed dat je aan de bel hebt getrokken. Hoe reageerde ze op je werk? Werkt de arbo-arts goed mee? Knuf. Hopelijk voel je je snel beter als je minder/niet (?) meer werkt!

@ all fijne avond nog!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Niet meer gewandeld. Heb het niet durven riskeren. Man en ik zijn wel boodschappen gaan doen enzo. En hebben ergens iets gegeten. En nu ben ik ziek. Of ik heb iets verkeerds gegeten of ik heb iets overgekregen van onze meisjes.

Nu maar even wat rusten en hopelijk trekt het weg dan.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, welkom terug :)
    Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad!
    En schattig van J en de babychimpansee :D Heb je er toevallig een foto van gemaakt of ging het te snel?

En ik vond het ook erg gezellig woensdag, en mijn vriend ook :)

Heb je het idee dat je nu een beetje uitgerust bent, of was een weekje daar eigenlijk te kort voor?

Bereke, o jee, jij nu ook al ziek :( Het zit jullie nu echt niet mee hè?! Hopelijk valt het mee!!

Inmiddels al 7 doden door de schietpartij :( Ik vond het ook wel een aparte wending dat hij zijn moeder ook doodgeschoten heeft en zijn vader zwaargewond is. Ik vraag me af of die toevallig ook in het winkelcentrum waren, of dat hij het bewust gedaan heeft. Hoe dan ook, in ieder geval vreselijk!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Bereke, oh wat vervelend dat jij je nu ook beroerd voelt. Beterschap!

@ Mosa, getsie, de schutter ook zijn ouders neergeschoten :(.

Helaas geen foto/film van het contact tussen chimp en J :(. Ging veel te snel en was ook onverwacht ;). Bovendien was het ook lastig om een goede foto te maken, want het was heel druk met toeschouwers, (die allemaal hard moesten lachen :D).

Ben zeker wel uitgerust, vooral geestelijk. Lichamelijk wel moe. Gister dus lekker vroeg naar bed gegaan. Heerlijk.

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, jij was laat ;) haha.
    Lekker dat Veda zo kan uitslapen! Je hebt het er wel van genomen met het mooie weer, heerlijk! En ook genieten voor Veda zeker :D .

@ Hanna, heerlijk dat je uitgeslapen hebt!

@ Bereke, jeetje dat zijn ze wel lang ziek.. Hopelijk knappen ze snel op... He bah en jij ook ziek.. Beterschap voor jullie!!

@ Afrola, klinkt echt leuk jullie weekje weg! Fijn dat je uitgerust bent. En wat geweldig dat met die chimp en J tegen het raam haha. :D

Hmm heb niets meegekregen over schietpartij maar ik kijk het nieuws dan ook zeer weinig de laatste tijd :) . Gebeuren steeds al van die domme dingen in de wereld waar gaat het toch heen met de mensen tegenwoordig..

@ all. Wij zijn vanmiddag een dikke 16 kilometer wezen fietsen!! D vond het ook leuk kon ze alles mooi zien. Onderweg zijn we even gestopt en hebben we wat gedronken en daarna weer naar huis. Maar toen had D er ook wel genoeg van en koude handjes de schat. Ze deed het laatste eindje ook haar handjes tegen haar oren toen heb ik haar muts over dr hoofdje gedaan en die hield ze mooi vast. Maar daar doe je ook weinig aan he? Misschien de wind toch nog iets te koud of kan het geen kwaad?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, fijn dat je je wel uitgeruster voelt :) Hopelijk kun je dat gevoel een tijdje vasthouden!

BabyD, knap hoor, 16 km gefietst! Wel sneu dat D op een gegeven moment koude handjes en oortjes had. Heb je wel zo'n windscherm? Ik vond de wind vandaag niet te koud, en het lijkt me dat het geen kwaad kan.

All, Veda wilde vanavond ineens niet slapen, ze klampte zich helemaal aan me vast. Ze wilde ook alleen maar bij mij zijn en niet bij mijn vriend. Dus veel bezig geweest, en nu ligt ze eigenlijk pas net echt rustig in bed. Laten huilen doen we eigenlijk nooit, omdat we het sneu vinden als blijkt dat er iets achter het niet willen slapen zit, dus dan nog maar een tijdje mee naar beneden genomen. Net nog wat warme melk gegeven op haar kamer en het is nu gelukkig stil.

Dus de rustige avond begint hier nu pas :)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik lees net trouwens dat eerdere berichten dat die jongen ook zijn ouders zou hebben neergeschoten, niet waar zijn.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even een Svinthe-spam foto

Vanmiddag op haar "piets" :D:D

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, lekker vakantie gehad zo te lezen!
    Lief zeg van het apie en J!

Mosa, oei, nog maar een kort avondje op deze manier.
    Gelukkig slaapt Veda nu wel.
    Soms is het zo raar he dat ze opeens huilen en niet willen slapen.

BabyD, zo goed hoor zoveel gefietst. Het was er ook wel heerlijk weer voor he?

Schietincident, het is toch wat he?
    Wat erg voor de mensen die dit mee moeten maken.
    Ik kan er ect met mijn verstand niet bij!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, schattige foto van Svinthe op haar piets :D Ze kijkt zo guitig!
    Hier is het ook een groot succes, zo'n fietsje!

En idd een kort avondje op deze manier. Ik wilde allerlei dingetjes doen, maar daar komt nu toch niet meer zo veel van. Maar ja, morgen weer een dag :)

Zo maar eens kijken of er nog wat leuks op tv komt om samen te kijken. Jij bent alleen thuis toch? Vermaak je je wel een beetje?

Fijne avond nog in ieder geval :)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik vermaak me prima hoor.
    Heb eerst eventjes de viooltjes in de bakken voor gepoot en nu zit ik al laptoppend tv te kijken. Echt Waar ben ik aan het kijken. Is wel leuk vind ik. :D

Nog wat leuks gevonden op TV?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nope, helemaal niets leuks gevonden om te kijken ;)
    Mijn vriend zit nu 8 Mile te kijken met Eminem, die hebben we ooit in de bioscoop gezien, maar ik hou niet zo van films twee keer kijken.

En leuk, viooltjes in bloembakken :) Sowieso word ik weer vrolijk van al die bloeiende struiken en bomen weer!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hehe ... M draagt 92/98 ... T draagt 74/80 :)

Deel Deze Pagina