Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    T staat inmiddels zonder broek in de box (PJbroek is nog wat te wijd: 86/92) en hij maakt ik wil eten geluiden dus nog ff snel ego.

Gisteren zat hij in de zandbak (met M), er komen hier nog wel eens vliegtuigen over, vindt hij erg mooi. Op een gegeven moment wees hij naar boven en zei: brrr brrrr brrr :D.

Ennnnnnnnn ... de eerste losse stapjes zijn een feit. Niet meer dan 3 achter elkaar, maar het begin in er ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En M is de laatste dagen in een superhumeur. Lief, vrolijk en ondeugend. En daardoor heel grappig. Hele verhalen over bijen die in haar vinger hebben geprikt en dat wat dus niet zo leuk want toen ging de bij opa ook in zn vinger prikken en toen mocht ik geen pleister en dat was niet zo lief en ... etc.

Ze l*lt dus maar wat :D

Ook zegt ze op een hele grappige manier: 'maa dat was niet zo' (vaak als ze eerst een heel verhaal heeft gehouden dat kant nog wal raakt) ;)

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen :),

@ Salapio, joepie voor T met zijn eerste losse stapjes :D
    Gezellig dat M zulke lollige verhalen vertelt, grote duim zeker ;):D

@ BabyD, heerlijk zeg dat je 16 km gefietst hebt. En kan me voorstellen dat D op het laatst een beetje gehad had. Is voor haar natuurlijk ook vermoeiend ;). Vandaag weer zo'n heerlijke dag, gaan jullie opnieuw fietsen?

@ Hanna, leuke foto van Svinthe op de "piets' :D

@ Mosa, balen dat Veda niet wilde slapen. Heeft ze uiteindelijke wel goed geslapen?

@ all, vanochtend lekker aan het lummelen. Zonnetje schijnt alweer heerlijk. Zo echt even wat was wegwerken... Gister veel gewassen en vandaag moeten er nog wat wasjes gedraaid worden. Dus de droge moet natuurlijk wel weggewerkt worden voor we weer gaan werken ;)

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Sorry dat ik niks van me liet horen
    maar we gaan nu een moeilijke tijd tegemoet ;)

Met onze relatie gaat het niet zo goed
    lang lang verhaal beiden schuld zeg ik maar

En we hebben ook nog het huisje gekocht
    Maar dat komt wel goed

Inmiddels gaat het met de kinders heel goed
    kyano kan nou achteruit schuiven en krijgt nu al echte brabbels
    Thijmen loopt en sloopt de boel hier
    maar het zijn zo leuke kinderen
    Thijmen kan nou high five doen en beer zeggen en als we bij de buren zijn en ziet de katten zegt ie mauw

Liefs Tijgertje23

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; wat een leuke kletskous is M. En T alweer los aan de wandel.

Wij hebben een heel leuke avond gehad. En vandaag nog ff lekker gewwandeld en een kasteel gezien. Nu op weg naar Y. Over een uurtje heb ik hopelijk 2armpjes om mijn nek en een natte zoen.

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Zwaai. Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer dit weekend? Morgen is het ook nog mooi maar dan moet ik weer aan het werk.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zwaai ook even....
    Drukke dag gehad met veel opruimdingen....
    Ook wel lekker genoten van het weer en met Svinthe foto's gemaakt bij de tulpenvelden :D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wat een heerlijke dag! We zijn de hele dag buiten geweest en ondanks dat ik me ingesmeerd heb, ben ik zelfs een beetje verbrand :) Op een paar km afstand hebben we hier een strand, en daar zijn we vandaag heen gefietst. Veda vond het natuurlijk geweldig om in het zand te spelen, was erg leuk!

Salapio, joepie voor de losse stapjes van T! Zo schattig om te zien hè? Ik ben benieuwd of hij het nu snel weer gaat doen :)

En super van M's goede humeur en al haar praatjes :D In ieder geval een teken dat ze gelukkig weer goed in haar vel zit!

Bereke, hoe is het nu met je meisjes? En met jou? Hopelijk ben jij in ieder geval niet ziek geworden!

Afrola, Veda heeft verder gelukkig vannacht heerlijk geslapen, en tot 9.15 uur dus dat vonden wij helemaal niet erg ;)

Is het nog gelukt om alle wasjes weg te werken? Dat is altijd het nadeel als je weer thuis komt hè?
    Succes met werken weer morgen!

Tijgertje, wat rot dat jullie relatie niet zo goed loopt :( Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
    Wel fijn dat het met je jongens wel erg goed gaat :)

Pookie, fijn dat het concert leuk was! En inmiddels heb je vast al wel weer veel afgeknuffeld met Y :)

Sheann, ze zeggen dat het morgen zelfs nog mooier weer wordt! Ik ben wel vrij, dus ik ga er dan ook maar weer goed van genieten!

Heb jij/hebben jullie eigenlijk kriebels voor een tweede kindje, als ik vragen mag?

Hanna, wat goed, veel opgeruimd vandaag! Geeft vast een voldaan gevoel. Maar gelukkig hebben jullie evengoed genoten van het mooie weer!

Loe, hoe is het nu met L? Heb je het idee dat de AB al aanslaat? En bij jezelf?

Melisa, hoe is het met jouw verkoudheid?

Sterre, leuk weekend gehad?

All, fijne avond!

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat een heerlijk weer vandaag, we hebben vanmiddag lekker gefietst :D

Morgen weer werken, hopelijk kan ik het de komende tijd wat rustiger houden daar ;).

@ all op naar een mooie nieuw week en voor vannacht vast sweet dreams!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    We hebben heerlijk geknuffeld met Y, zij was ook heel blij dat papa en mama er weer waren.

Maar ff wat anders; er is nu brand bij mijn werk:$:$
    Bizar 2 branden in de cacao in 1weekend. Ga maar vast je cacaopoeder hamsteren, of chocolade koekjes. Alles behalve de oreo koekjes, zwart poeder zal er genoeg zijn:p:p

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje toeval?? of opzet?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, sweet dreams :)

Pookie, o jee, nu brand bij jullie ;) Je zou bijna denken dat het aangestoken is, of kan dat niet?
    Succes morgen op je werk in ieder geval!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het is ongetwijfeld een bizar toeval.
    En als dat niet zo i???? Ik kan mij dat eigenlijk niet voorstellen, de brand zit echt in een technische installatie.
    Morgen zal ik er wel meer van horen, ik ga denk ik welkom de fiets naar het werk want de parkeerruimte zal nu nog wel schaarser worden.

15. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, jee zeg weer een brand! En nog een grote ook. Je hebt goed dat je op de fiets gaat morgen. Wel heel apart, zo twee branden achter elkaar!

Mosa, fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben vanmiddag. Die voorjaarszon brandt volgens mij altijd extra, niet? Dacht dat ooit ergens gelezen te hebben. Veda uitgeklopt en wel nadien haha?

Salapio, wat leuk te horen, M. in zo'n goede bui, wat een grappige uitspraken heeft zij vaak! En T., gefeliciteerd man, met je first steps!

Sheann haai! Hoe gaat het met jou? Werkze morgen alvast.

Tijgertje, wat naar te horen dat jullie relatie niet goed gaat. Mag ik vragen, is er iets gebeurd of is het langzamerhand zo gekomen? Je mannetjes doen het goed lees ik! Fijn!

Ricmar, hoe voel je je? HEb je veel klachtjes of valt het mee?

Oef, verder weet ik even niet meer, sorry hoor. Wij ook redelijk wat van de zon genoten, heerlijk zeg! L. lekker buiten gelegd in de schaduw, petje op en frummel in de handen. Daarna nog klein stukje gewandeld (k*T achillespees) met zijn drieen, was erg gezellig, ijsje gehaald en L. keek zijn ogen uit, die later dichtvielen haha. Hij wil steeds meer rechtop zitten, dat merk ik goed. Buikliggen is er nog steeds niet bij, nu helemaal niet ivm die antibiotic en het spugen. VAndaag trouwens voor het eerst niet meer gespuugd! En de ab binnengehouden. Hij rochelt nog wel. (doet hij eigenlijk al sinds de geboorte).
    Bij mij wil het nog iets minder, heb nog wat verhoging en veel last van mijn astma (benauwd). Zo'n stomme verkoudheid slaat altijd op mijn longen.

Nou, morgen nog zo'n lekker dagje he, waarna het weer minder wordt helaas. Voor degenen die buiten kunnen zijn, geniet ervan!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, nou, hopelijk valt het mee morgen op je werk!

Loe, Veda ging vandaag best goed met het zand om eigenlijk :D Gisteren weer een poging gedaan met haar zandbakje hier, maar we hebben hem maar even dichtgebonden :) Binnenkort een nieuwe poging, na een kwartier zat het zand weer óveral, ondanks dat ik er constant bij heb gezeten en voor heb gedaan wat voor leuke (en dus normale ;)) dingen je met zand kan doen.

Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met L! En fijn dat jullie er toch even uit konden :)
    Maar wel vervelend dat het nog niet goed met jou gaat :( Het blijft ook altijd maar doorgaan bij jou hè?!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Ja, mijn leven is 1 grote ontsteking, lijkt het wel (grappig, maar ook niet grappig). Ik ben het gewend inmiddels, maar het is niet leuk. Tis balen, maar als mensen zeggen oh wat erg, dan voel ik me nog sneuer, dus heb liever dat ze dat niet zeggen. Woensdag naar de reumatoloog, zal wel niets uitkomen denk ik, maar we gaan het zien. HEb trouwens weer zo'n vrouwelijk gansje........

Haha, dus Veda is nog een beetje grof motorisch zeg maar haha. Ja, even dichtdoen is misschien de beste oplossing. Hopelijk is het over een tijdje lekker zandgebakjes maken dan.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ook al ben je het gewend, leuk is het idd absoluut niet ;) Maar ja, helaas doe je er weinig aan natuurlijk, maar vooral met de zorg van een kindje lijkt me het erg zwaar!

Ik snap ook niet waarom Veda en de zandbak niet samengaan :) Ze kan heel goed en rustig spelen met allerlei speelgoed, maar met de zandbank lijkt er wel een soort oergevoel los te komen bij haar :D Nou ja, dan maar even niet ;)

19. Loe

Loe Niet meer actief

whahaha, zie haar nu in gedachten met zo'n strorok (net als in de reclame van het bier, met die mannen zeg maar) en dan wild tekeer gaan in die zandbak haha!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    '

:D:D

Ik ga zo afsluiten en dan lekker mijn bedje opzoeken. Weltrusten :)

Deel Deze Pagina