Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    BabyD, 20 dagen lijkt me sowieso niet genoeg voor een vruchtbare cyclus en wat betreft het ei: geen idee. Alle mogelijkheden die jezelf schetst zijn mogelijk ... Gelukkig vrijdag naar de gyn!

Mosa, geen last van spiraal = fijn! Twee keer fietsen met kind vind ik ook heel nuttig hoor. En in zon met boek = meganuttig! ;). Iek wat een schrik. T is daar ook toe in staat. M heeft dat nooit gedaan ... de braafste thuis ;). Nog maar 100 dagen te gaan :).

Bereke, we hebben hormoonzalf, dat hebben we er maar op gedaan vanavond. Het lijkt heel erg op warmtebultjes die ik zomers op mn vingers krijg. Ik hoop het niet wat die jeuken niet perse, maar doen wel pijn! Daar heb ik zelf ook wel hormoonzalf voor voorgeschreven gekregen en ik la douce France kreeg ik die zo mee bij de apo :). Balen van de buikgriep, nu weer beter x4?

Ricmar, je bent helemaal verexcuseerd ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, heerlijk dat geklets! Ik kan niet wachten tot T echt woordjes gaat zeggen, volgens mij is hij een nog grotere klets dan zn zus :D. Kunnen ze lekker tegen elkaar kleppen ;). M zei trouwens met 14 maanden wel veel meer dan T (ik denk wel zeker 10 woordjes).

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Werk; brand was wel enrstig maar snel onder controle. Nu is het schoonmaken en alle gehavende apparautuur vervangen. Hopelijk draait het over 2 dagen weer.
    Op mijn werk/ projecten heeft het niet zo'n effect van collega's zijn testen wel uitgesteld. Dat is natuurlijk wel balen.
    En dank jullie wel voor het nuttigen van de Oreo's. Onvoorstelbaar dat dat zo lekker gevonden wordt. Ik proef alleen maar het zwart......

@loe; sterkte met je longen, dit weer ( warm/koud/verharende bomen) is niet echt bevordelijk voor je gezondheid. Wel fijn dat het nu met L beter gaat.

@mosa; wat jammer dat Veda nog niet leuk met zand wilt spelen. Komt vast wel.
    Wij hadden vandaag ook een zandbak in huis, Y deed na het KDV thuis haar schoenen uit;)
    Oei en wat een actie van Veda met de deur en traphekjes:$:$:$ Ik zou bijna zeggen een Y -actie

@tijgertje; wat een soap:$ veel sterkte met de situatie.

@sterre; Aparte mensen die s.familie van je. Maar over de 4 kinderen bij je s.moeder hebben ze wel een beetje gelijk. Dat ga je haar niet aandoen. Maar wel wat voorbarig nu je (nog ) geen werk hebt.
    Wat een mooie strakke buik nog!!!Maar wel een zwangere buik hoor.

@salapio; Wat denkt je rammelbuikje, zit spiraal OK of toch maar liever niet?????? BIj mij trouwens ook nog steeds wat bekkenklachten tijdens ongi:(

@babyD; een mysterieus kaartje, en dat is het.

@bereke; och arme jij, hele gezin jou inc. aan de buikgriep. De wasmachine draait wel hoor. ** edit** ik lees dat mosa bijna hetzelfde reageerde, grappig maar ik pas mijn reactie niet aan.**

@afrola; mooie verhalen over J en de aapjes. IK krijg er ook al zin in om naar de Apenheul te gaan.. Mijn kaarten zijn al binnen, nu nog een dagje plannen.

nu snel naar wc dan verder reageren!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @afrola; 1e echto ronde is begonnen SPANNEND. Zo lief als je meisje tegen je praat en nog liever dat ze je mooi vind.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

de eerste werkdag zit er weer op. NOg 4 te gaan tot de meivakantie inclusief een dagje schoolreis.
    Dus dat gaat wel goedkomen :D

Tijgertje, wat een rotsituatie zeg!
    Hopelijk komt het snel weer in wat rustiger vaarwater bij jullie!

Melisa, toen ik zwnager was en op het einde liep had ik de afspraak:
    Ik bel allleen als het dringend is.
    Dus even niet meer voor kletspraatjes.
    Ik zou er niet aan moeten denken dat er iets zou zijn en ik zou alleen zijn....
    Lekker weer voor jou.
    Dikke knuffel van mij!

Bereke, hoe is het nu met je meisjes?

Sterre, hmmmmm dat klinkt als een heel gezellige visite :(:(
    Mooie buik :D:D

Salapio, succes met de echo morgen!

Mosa, heerlijk in de tuin gezeten?
    Lekker uitrusten na de fietstochtjes.
    Veda dus ook een kleine klauterkabouter.....
    Nog 100 dagen, het gaat echt snel vind ik!

Ricmar, hopelijk voel je je snel weer veel beter.

Kletsen, Svinthe leert nu elke dag zoveel bij.
    Op het KDV gaat het denk ik ook snel :D
    Ze kan zich al echt verstaanbaar maken en ik begrijp ook veel van haar.
    Soms niet en dan herhaalt ze het.... alsof ze wil zeggen... mama... dit bedoel ik :D:D
    Teletubbies kijken is : Lala en dan blij naar de tv lopen :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    PS Loe wat een schattige foto van L! :D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, fijn dat het met jullie alle vier weer wat beter gaat, maar zo'n buikgriep hakt er evengoed natuurlijk wel in ;) Nou, ik hoop echt dat jullie nu voor een tijd van alle virusjes/verkoudheden/griepen af zijn!!

En gelukkig kan de wasmachine niet zeggen hoe zwaar hij het gehad heeft ;)

Afrola, dat is altijd leuk thuiskomen na een werkdag :) En heel erg leuk dat J zo met taal bezig is! En horen dat je mooi bent, kan idd niet vaak genoeg ;) Ik zal met Veda ook maar eens gaan oefenen dan :)

Op welke dag in je cyclus zit je nu? En temp je helemaal niet? Vind je het goed/fijn als we ernaar vragen, of laat je het liever zelf weten als er iets te melden is?

Salapio, fijn dat je geen last van het spiraaltje hebt, hopelijk is dat ook een teken dat hij helemaal goed zit. Nogmaals succes morgen, op een inwendige echo zit je natuurlijk ook niet te wachten ;)

Pookie, fijn dat de brand snel onder controle was, anders was de schade vast helemaal niet te overzien! Hopelijk nu geen branden meer!

Haha, uit schoenen komt idd ook vaak een halve zandbak :D Als Veda hier in de speeltuin gespeeld is, dan heeft zij dat ook. Nu trek ik maar automatisch haar schoenen op de mat al uit.

O ja, jij had goedkoop kaartjes voor de Apenheul gescoord, leuk! Wij hebben een jaarabonnement en moeten ook nog even kijken wanneer we voor het eerst gaan. Maar ik heb er ook zin in :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, dat schiet dus al op, de volgende vakantie! Lekker hoor! Waar gaan jullie heen op schoolreisje?

En leuk dat Svinthe ook zo bezig is met nieuwe woordjes :) En dat herhalen is wel herkenbaar, maar dan gaat het nog vooral om onverstaanbare woorden :)

9. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb helemaal bijlezen, goed he. Maar heb geen puf te reageren. L.'s kuur slaat aan, geen koorts, alleen nog wat hoesten (maar geen overgeefdrama's meer), de mijne helaas niet. Zit overdag met 38 graden (ik heb nooit hoger dan 37.6 hoogstens, met 38.5 lag ik in het ziekenhuis te ijlen 20 jaar terug met pfeiffer....... Voel me beetje schuldig naar L, kan weinig met m ondernemen. Lekker zo'n moeder, ziek en een dooie achillespees, je kunt geen kant op. Morgen toch maar huisarts bellen, die ab doet geen drol. Kan er pas woensdag heen, want ik krijg dus met ook nog die stomme hand, L. niet in en uit de auto met die maxi cosi (10 kilo en met riem vast te zetten, ben ik al geen ster in)...........

Ik hoop ook op een snelle zomer, laat ik het daarop maar houden!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dikke knuffel voor jou Loe, echt heel rot dat alles zo tegenzit :( Maar probeer je niet schuldig te voelen hoor, ook al snap ik het wel, binnenkort wordt het allemaal vast weer wat beter :)

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, gelukkig niet te veel schade aan jouw werk :). Oreo's zie ik veel voorbij komen in series, maar zelf ken ik ze niet (zit melk in...)
    Alvast veel plezier bij de Apenheul :D

@ Hanna, nog 4 dagen werken en dan meivakantie :$. Lekker hoor :D. Svinthe ook zo aan de klets. Op het KDV kletst ze hier ook veel ja. Steken ze toch veel op van de andere kids ;):)

@ Mosa, ik zit op cyclusdag 1. Ik temp soms, hou wel wat bij op ff, maar temp uit nieuwsgierigheid soms rond ei maar ga niet een hele cyclus tempen. Wel heb ik ovu-testjes liggen die ik deze ronde ga gebruiken en daarna zien we wel weer. Je mag het vragen en misschien dat ik tzt ook wel de spanning van me af wil kletsen. Maar voorlopig probeer (;)) ik er ontspannen in te gaan en me niet druk te maken, haha.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, oke, ik zal dus niet iedere dag vragen hoe ver je bent in je cyclus :p Ik had het idee dat je begin april al aan een nieuwe cyclus was begonnen, maar niet dus :)
    Maar we zullen dan ook heel relaxt afwachten hoe het met je gaat ;)

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Allemaal ik weet even niet waar ik wat tegen Ricmar kan zeggen dus ik doe het hier als jullie het niet erg vinden, ik heb ook getempt :D

@Ricmar, ik zie dat je zwanger bent GEFELICITEERD LIEVERD!!!!!!! We kletsten vaak met elkaar in het temptopic, voor mij alweer een tijd geleden. Maar ik wilde je graag even feliciteren na zoveeeeeeeel jaren en zoveeel tranen nu de vreugde en mooie tijden voor jou en je man! Ik wens je een hele fijne zwangerschap en zo te lezen gaat het je goed af :D! Lieve beeb van Ricmar, blijf je goed plakken en kom je alst je blieft gezond in mama haar armen in November dit jaar :D? Je krijgt een hele lieve mama :D Dikke kus aan jullie van Jadore

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen, zometeen met J naar een nieuwe groep op het kdv. J gaat vanaf deze week ook op dinsdag. Ben toch weer benieuwd hoe het gaat.
    Mooie weer is ook weer voorbij, het giet hier :(.
    Fijne dag allemaal

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen!

Afrola: succes deze ronde haha. Nu voor het echie. Volgens mij is nu bijna iedereen weer aan de klus of zwanger?! Leuk hoor!

Woordjes: C. is ook heerlijk aan de babbel. Ze is nu veel aan het herhalen wat wij zeggen, op haar manier. En ze kan nu verbanden leggen. Als moeder kan ik daar zooooo van genieten!

Gisteren deed ze een kleine babypop onder haar shirt. Wees er naar en zei Baby. Dus begrijpt het wel dat ik een baby in mijn buik heb. En dat met 20 maanden. Ik was TROTS!!!

Ben gister ook weer op APK bij Vk geweest. Bloeddruk is wat aan het stijgen, maar daar heb ik dan wel weer een verklaring voor. Dus moet nu meer rust gaan nemen, en aan mezelf denken. Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar we gaan ons best doen!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je wel voor de lieve woorden (de hormonen spelen lekker op bij dit soort berichten)

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Geen dank lieverd...ik wist even niet waar ik het kon plaatsen, maar iig als er iemand het verdiend heeft ben jij het wel! Wilde het gewoon even kwijt aan je:D fijne zwangerschap en ik zal zo nu en dan even je blog lezen leuk:D!

18. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, jeetje schrikken dat Veda ineens boven was!! :$ Ze doen ook altijd dingen die niet mogen he eigenlijk haha ik ben al begonnen met dingen verzetten en weghalen.
    Speelgoed is niet interessant gaat liever met de magnetron spelen, vraag me af of daar ook beveiliging voor is denk het bijna niet.
    & vandaag in 2 getallen af tellen! Dag 99, klinkt toch wel weer dichtbij vind ik dan.

@ Afrola, geweldig dat J zoveel nieuwe woordjes zegt. Ik vind het ook alleen maar gezelliger worden :D eerst is die baby tijd zwaar maar toch ook bijzonder, leuk en genieten maar na een jaar veranderd er al weer zoveel en wordt het er eigenlijk alleen maar leuker op vind ik :D .
    Spannende ronde 1 :D !

@ Loe, niks aan dat je je zo voelt.. Maar probeer je niet schuldig te voelen tegenover je kleine man, je doet toch het beste wat je kunt voor hem! Meer kun je niet doen je moet jezelf ook niet wegcijferen he en als je gaat forceren dan heeft L helemaal niets aan jou straks.

@ Melisa, wat goed dat C dat uit zichzelf deed met haar pop :D . Ze snappen meer dan wij denken. Kan begrijpen dat je trots bent!! En jij op naar week 38, spannend. Ga voor je duimen ;) .

@ all. ik vind het nu toch wel spannend... Vrijdag gyn... Het is wel anders omdat we nu weten wat we kunnen verwachten maar ik had er nog niet bij stil gestaan of ik weer bloed moet laten prikken?? En of er weer een zaadtest gedaan moet worden?? Zou het?? Hoop het toch niet ;) . Ik had zoiets van geef me die pilletjes maar mee en dan maken we een nieuwe afspraak voor over een of 2 maand en dan zien we wel weer, maar misschien werkt het niet zo? Moet gewoon vrijdag afwachten maar het begint nu wel te spoken in m'n hoofd allemaal :) .

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Nee, ik wil na de bevalling die ik heb meegemaakt van onze dochter in het ziekenhuis bevallen, maar we hebben hier zowiezo toch geen keus in want we moeten in het ziekenhuis bevallen..dus komt mooi uit :D

Ja je kan er maar beter vroeg mee beginnen..hihi..is erg lastig om de juiste naam te verzinnen..

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja, we zijn helemaal blij met ons tweede meisje:p

Deel Deze Pagina