Volgens mij zijn er weer problemen met ZP, ik zie nu ineens pas het berichtje van Sterre en ik moet iedere keer opnieuw inloggen ondanks dat het automatisch optietje aangevinkt is. Vervelend! Sterre ook lekker vroeg uit de veren dus. En dat na een avondje grieken. Lekker hoor, nog even en dan gaat eerst Mosa en daarna wij in Griekenland grieken. Ik heb vandaag weer een paar boekjes gehaald bij de bieb ter voorbereiding. Ik heb er echt ZIN in!!!! Sterre; gaan jullie nog weg voordat de baby zich aandient?
Mosa: Wat jammer dat je niet meer op korte termijn terecht kon voor de 3d echo. Hier ook veel buiten maar als het zonnetje even weg is dan is het toch wat frisjes he? Pookie: Ik word jaloers dat jullie in Griekenland kunnen gaan grieken.. grr.. daar is het nog véééél lekkerder Ik denk dat wij nog wel even een paar daagjes ertussen uit gaan voor de kleine spook komt maar Roy moet een beetje rustig aan doen met z'n vrije daagjes. Hij heeft op zich nog wel genoeg maar hij wilt ook graag 2 of 3 weken vrij pakken als het spook er is. Bereke: Zwaai! All: D'rstraks tijdens een ik-ben-heel-zielig-bui kon ik even goed in de mond van Noah kijken en zag ik dat er onder ook een kiesje doorkomt.. dat is dus de boosdoener van het slechte slapen Maar het gaat wel lekker zo natuurlijk. Vanmorgen is mijn moeder even op bezoek geweest en net kwam mijn schoonvader onverwachts even op de koffie. Wel gezellig.. zo gaan de dagen ook lekker snel en is het lekker snel dinsdag Oja.. mijn auto is 'kapot'... Gister op weg naar huis begon het lampje van de (achteraf) startmotor te knipperen en begon ie wat te stotteren ... Gelukkig kunnen we em maandag even naar ons mannetje brengen Hopelijk valt het wel mee Oh ik hoor leven door de babyfoon Wij gaan even wandelen en pannenkoek-spul halen want die gaan we vanaaf lekker eten, jummie!
Pookie, ik heb nu geen problemen met ZP, dus misschien opgelost? Ik heb ook ZO'N zin in de vakantie Over 3 weken zijn we er al, heerlijk idee Bereke, jij ook een fijn weekend! Sterre, zonder zon is het idd een beetje fris. Ik heb straks nog wel een tijdje in de zon kunnen zitten, maar nu lijkt het helemaal bewolkt te zijn hier. Dan maar binnen zitten. Dus weer een nieuw kiesje voor Noah, blijven toch vervelende dingen om door te moeten komen! Gelukkig hoeven ze maar één keer door te komen Hopelijk valt het idd mee met de auto, kunnen altijd dure grapjes zijn En pannenkoeken, lekker Wij eten sla, gebakken aardappeltjes en een schnitzel, dus netjes
Iedereen ophouden over vakantie in griekenland haha. Ik ben zoooo jaloers als ik dat lees! Dit jaar is er voor ons alleen CenterParcs.
hmm lekker hoor. Hier vanavond een spinazie-zalm pakketje in filodeeg uit de oven met ovenfrietjes. autotrubbels, wij moeten ook binnenkort het een en ander laten doen. Ik zal binnenkort eens bellen voor een afspraak. Dat gaat zeker een dure worden Distributieriem en koppelingsplaten......
Melisa, we zullen het nóóit meer over Griekenland hebben Hebben jullie al wat geboekt bij Centerparcs? Pookie, nou, jou eten klinkt pas lekker En dat zijn idd dure auto-onderdelen Altijd zo zonde van het geld eigenlijk! Wij hebben om die reden bewust ook maar één auto, sowieso heb ik er geen nodig, maar het is allemaal zó duur!
Weekend DUs straks ook weer tijd om bij te lezen en te kletsen. Eerst mijn meissie ophalen van het KDV En over vakantie gesproken, ik ben al wel weer toe aan vakatnie
Mosa: Oeh dat is ook lekker maar ik had al een paar dagen zin in pannenkoeken maar moest eerst wat verse groentjes opmaken. En het is wel een lekker begin van het weekend.. lekker makkelijk en weinig afwas Pookie: Klinkt ook lekker wat jij gaat maken. Klinkt idd als een redelijke dure voor de auto. Toch altijd een beetje zonde-geld maar ja, hij moet wel blijven rijden natuurlijk. All: Net met een omweg naar de winkel gefietst. Fiets ik op de terug weg met een volle tas en Noah aan m'n stuur langs een winkeltje waar flink wat muziek vanaf kwam.. begint Noah te dansen, hele stuur slingert heen en weer Maar ik ben overeind gebleven Oja, Noah mag helemaal stoppen met z'n puff, joehoe. Zij we daar ook weer vanaf
Oh ondertussen heb ik alweer wat gemist Mosa: Auto's zijn inderdaad dure hobby's. Wij hebben er wel 2 maar 1 zit in de lease dus onderhoudskosten hebben we er niet aan. Benzine trouwens ook niet maar ja.. van de andere kant gaat er natuurlijk ook wel weer wat van je loon af.. Afrola: Haha inderdaad, hopelijk wilt J mee naar huis
Sterre, ik snap je pannenkoekentrek helemaal hoor Wij hebben ze afgelopen zondag nog gegeten Wel schattig, het dansen op de muziek, maar niet op de fiets natuurlijk Gelukkig ging het goed! Veda heeft het echte dansen ook helemaal ontdekt, ze draait nu tussendoor zelfs rondjes, heel grappig om te zien Fijn van de pufjes!!
Fijn Sterre, dat Noah van de pufjes kan. Altijd beter zo natuurlijk. Dansende Noah wahhaa, niet op de fiets bij mama joh! Ik heb verder weinig bijgelezen, ik lees steeds griekenland griekenland, nou ik lees er snel overheen hoor haha. Wij gaan na de trouwerij een last minute bungelow huren oid. Goh, die griekse opgemaakte borden eten...........mjammie. Ik wil t er ook niet meer over hebben!:x Nou, ik naar de huisarts geweest. Rochel nog overal over de longen. Tja, dat was al duidelijk. Ik ging bijna onderuit toen ik gisteren onze trouwringen wilde afhalen! Ik vond t eng hoor. (o volgens mij had ik dat al verteld, ik word oud.) Maar goed, hebben ze ze graveert, past de tekst er niet in. Dat meeeeeeeeeeeeeeen je niet! Wilde ze ze polijsten zodat het opnieuw kon. Mijn vriend wilde dat je het goudmerkje kon blijven zien. Dame van lucardi vond dat onzin.:x Tja, da's haar probleem. Bij thuiskomst vond ik toch het niet prettig voelen dat we nu geprutste trouwringen zouden krijgen, voelde gewoon niet lekker. Dus mijn vriend heeft vanochtend alsnog gebeld en geeist ongeveer dat we twee nieuwe ringen kregen. Zij bellen met het hoofdkantoor en inderdaad het worden twee nieuwe ringen! Gelukkig maar. Weer vijf weken wachten, nou ja, tis maar goed dat we zo snel ringen hebben gekocht, laat ik het daar maar op houden. Maar welke kip gaat het nu graveren, terwijl je al zo kan meten/weten dat het niet gaat passen???????? Oja, ik was bij mijn verhaal van de huisarts. Kom er dus niet onderuit: prednison en een macrolide antibioticakuur. Da's zeg maar eentje die tegen meer beestjes werkt. Ik voel me nu al beter na de eerste dosis. MEt L. ging het goed op het kdv! Fijn he. Hij lag wel uitgeput te slapen in een maxi cosi toen wij kwamen. Hij wil alles zien (andere kindjes) en raakt wel vermoeid van al die indrukken en laat daarom wel telkens 60-100 cc staan van zijn middagfles. Nou ja, geen probleem, krijg het er thuis wel weer in zoals net. Maar dat zal ook wel beter gaan naarmate hij meer gewend is. Ik heb nog even een vraag aan jullie: L. heeft dus behalve twee doorgekomen ondertanden, een doorgekomen snijtand en die andere staat nu al twee weken op springen. Hij knaagt zich het ongeluk maar hij heeft ook enorrrrrrrrrrrrrrm veel luiers. Hele dunne diarree luiers (gecombineer met ietsje gewonere) en toen ik hem ophaalde van het kdv heb ik hem nog even verschoond, en toen was t gewoon groen met zwarte dingetjes erin! De poepluiers zijn met name groenig, hoort dat bij de tandjes-spuitluiers?
Mosa: Haha oke je snapt m'n pannenkoeken-verhaal Noah draait ook rondjes. Ook als ik Jan Heugen in de ton ga zingen, zo grappig. En als de ton in deugen valt stort hij ook op de grond Loe: Pff das een goeie, past de tekst er niet in Dat zou je toch als 1 van de eerste dingen bekijken als juwelier lijkt mij Klinkt heavy zeg die meds die je gekregen hebt. Fijn dat L het leuk vindt op het kdv. En ja, als er zoveel om je heen gebeurd heb je natuurlijk geen tijd voor een flesje Komt allemaal goed.. straks wilt hij niet meer slapen haha.. Hoe dat precies zit met poepluiers weet ik niet maar volgens mij kunnen ze alle kleuren van de regenboog poepen
@ Loe, hopelijk knap je nu echt snel op meid. En dom van jullie ringen van diegene... Fijn dat jullie nieuwe krijgen ik zou er ook geen goed gevoel bij hebben net zoals jou aanstaande. Knap dat L het zo goed doet op het kdv. En die kleur poep hebben we hier ook wel gehad alleen niet van de tandjes. @ all. Vandaag naar de gynaecoloog geweest. Gesprekje gehad en ik kreeg gelijk het recept voor Primolut en Clomid mee . Dat ging makkelijk. Daarna moest ik nog urine inleveren en een zwangerschapstest laten doen en thuis bellen: negatief. Duh dat zou wat zijn . Maar het ging dus goed (heb trouwens geen echo gehad!) en ga ik morgen weer beginnen met Primolut. Op naar de 1e echte ronde. Heb toch zo'n lieve gyn (dezelfde) hij vond het ook leuk om D te zien. Weer een stukje rust in m'n koppie en hopen dat die hoofdpijn ook een x afzakt. Nog een vraag over het voedings schema: D heb ik gisteren in de middag gewone melk gegeven ze vond het eerst wat vreemd maar daarna dronk ze alles op. Vanmorgen brood gehad en 100cc gewone welk. Vanmiddag brood gehad en weer 100cc melk. Vanavond krijgt ze nog 150cc +5 flesvoeding. Doe ik het zo goed?
BabyD, blijkbaar zijn de meningen daarover verdeeld, maar heb hier een stukje gevonden: wat is nu wijsheid mbt opvolgmelk - Zwangerschapspagina
Alleen laatste pagina gelezen (sorry) BabyD, T krijgt al een tijdje alleen maar gewone volle melk. M kreeg ook al gewone volle melk vanaf een maand of 8. Maar dat begon met een paar slokjes en af en toe een flesje. Loe, terecht dat jullie nieuwe ringen krijgen! *** Hier alles prima. M heeft niet de 5e ziekte, maar wel .... waterpokken. Jaja ... 5% van de mensen krijgt wel meer dan 1x de waterpokken. K*utzooi. Ze heeft veel jeuk, maar is verder eigenlijk niet ziek, das dan weer fijn. T is in een enorm aanhankelijke bui. Slaapt en eet wel prima.
Och och Salapio, arme M en arme jij. Weer een ziek meisje. Hopelijk is de jeuk heel snel weg! Loe, aan de Ab. Beterschap! Melisa, weer rustig in je buik..... Ik dacht even vanmorgen: zou ze bevallen zijn?? Svinthe staat in de OUders van Nu. Met haar leuke koninginnedagfoto *trots*
Loe, wat een gedoe van de ringen zeg Goed dat je vriend geregeld heeft dat jullie nieuwe krijgen, hopelijk gaat het dan wel helemaal goed. En balen van de zwaardere AB-kuur, maar wel fijn dat je je na de 1e dosis al beter voelt Hopelijk ben je snel van alles af! En heel fijn en een hele opluchting dat het goed ging met L op het KDV! En dat hij moe is van alle indrukken, is heel normaal in het begin Veda heeft ook altijd veel poepluiers als er een tand of kies aan zit te komen, ze zijn ook wel wat dunner maar niet groen. Maar het zal vast wel normaal zijn. Sterre, en, hoe waren de pannenkoeken? BabyD, wat fijn dat je gelijk primolut en clomid hebt meegekregen! Gelukkig dus idd niet weer allerlei onderzoeken. Krijg je wel echo's om te zien wat de clomid doet of dat niet? Volgens mij doe je het prima met de melk! Zo heb ik het toen in ieder geval wel afgebouwd. Op deze manier kom je in ieder geval aan de benodigde hoeveelheid zuivel, dus als D op deze manier een verzadigd gevoel heeft, dan is het volgens mij goed En over een tijdje kun je ook zien of je die laatste fles kunt afbouwen, maar als D het nog lekker vindt/nodig vindt, dan kun je die er ook nog wel een tijdje inhouden. Dat linkje van Loe gaat volgens mij meer over kindjes die nog geen jaar zijn. Salapio, o jee, waterpokken dus Gewoon voor de 2e keer, ik wist helemaal niet dat dat kon! Gelukkig is ze er verder niet ziek door, maar die jeuk is ook niet fijn natuurlijk. Beterschap voor je meisje! Hanna, wat leuk dat Svinthe in de Ouders van Nu staat Heb je zelf een foto opgestuurd? En in wat voor rubriek staat ze dan?
Haai, @ Hanna, leuk zeg dat Svinthe in de ouders van nu staat . De koninginnedag foto was ook wel erg leuk @ Salapio, gossie, M alweer waterpokken . Dikke knuf voor jou en M. @ BabyD, fijn zeg van het goede gesprek met de gyn. Heerlijk dat er geen testen/onderzoeken nodig zijn behalve een zwangerschapstest D). Kun je nu echt starten . Wat je melk vraag betreft weet ik het niet zo goed. J kreeg vanaf 1 jaar alleen nog bekertje koemelk tussen de middag, yoghurt 's avonds en nog 2 maand 's ochtends wat borstvoeding. Nu krijgt ze 's ochtends melk soms als pap (brinta), tussendemiddag melk en soms 's avonds yoghurt (totaal max 300 ml). Oja, je reageerde nog op J's goede 'rapport' van het KDV, met dat het erom gaat dat ze het naar haar zin heeft op het KDV. De huidige beoordeling gaat ook juist om of ze het naar haar zin heeft, nog niet om wat ze kan . Want dat is nu nog het belangrijkst inderdaad. Ze beoordeelden ze of ze als ze binnenkomt het leuk vindt om de andere kindjes en de leidsters te zien. Of ze het leuk vindt om te spelen met kindjes, of ze (goed) kan slapen, eten, drinken etc. Daarom zijn we blij met de goede beoordeling. Dat betekend dus dat ze het naar haar zin heeft en het goed gaat daar . Dat vermoeden hadden we natuurlijk al, bijvoorbeeld omdat ze met enige regelmaat niet mee naar huis wil . @ Sterre, hoe smaakten de pannenkoeken . Vervelend van je auto trouwens . Hoera van de pufjes en hihi van dansende Noah op de fiets . Gelukkig kon je overeind blijven . J heeft ook zo'n periode gehad. Juist toen er vaak sneeuw lag . Gelukkig luisterde ze toen goed als ik zei dat het niet mocht. Ik vraag me af of ze dat nu nog steeds zou doen @ Loe, hopelijk helpen de meds en goed dat je nieuwe ringen krijgt. L. heeft het fijn op het KDV. Dat is fijn . Kids kunnen idd raar poepen bij tandjes en dat kunnen ze ook verdomd lang volhouden . Sterkte met de poepluiers @ Mosa, vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Maar goed luisteren naar al je strenge forumvriendinnetjes hoor . Ik zou me als ik jou was niet schuldig voelen en gewoon mensen in de trein vragen of je mag zitten. Vind echt dat je dat gewoon moet doen! Jammer dat bij het andere echo-bureau ook geen plek meer was op korte termijn voor een 3d-echo. Bij mij was de groei-echo de enige waar ze ook even met 3d hebben gekeken. Al was dat toen met iets van 35 wk als ik het me goed herinner. Ik denk dat er een grootte kans is dat je volgende keer nog steeds voor loopt en dat je dan nog wel zo'n echo krijgt. En anders moet je dus geduld hebben ? @ Pookie, wat klinkt je avondeten heerlijk jammie. Heeft het ook goed gesmaakt? Nog avontuurlijke plannen dit weekend. Of juist lekker rustig met Y? @ all, eindelijk rustig op de bank . vanavond nog gesport. Heerlijk. J wilde vandaag gewoon mee, hihi. Maar ze wilde wel eerst nog even haar poezentekening afmaken. Toen ik haar spulletjes bijeenzocht toen wilde ze maar wat graag mee . Heerlijk hoor, thuis kletst ze nu de oren van je kop, zo gezellig . Hopelijk kletst ze volgende week bij de meeting net zo hard, alhoewel ze bij 'vreemden' vaak wat moeite heeft met kletsen, helaas. Komt vast uiteindelijk wel goed .