Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

#4961 Loe, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2011
    Gaat de meeting eigenlijk nog door volgende week vrijdag en hoe laat ongeveer mogen we aantreden?

Ben zo trots, L. heeft wel 8 stemmen met de fotowedstrijd:D.

Thanks voor sterkte geven met de tandpoepluiers. WAt een spuiters zeg. :p

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, J gaat nu wel heel hard met kletsen hè? Leuk hoor, ben benieuwd volgende week :D

Knap dat je zo goed bezig bent met sporten trouwens :)

Loe, wat mij betreft gaat de meeting volgende week door hoor :)
    Wie zijn er nu van plan om te komen? Afrola, Hanna, Loe, Pookie en Salapio als ik het goed heb? Wat voor tijd komt jullie het beste uit?
    Ik ben flexibeler omdat ik natuurlijk niet hoef te reizen. Zelf vind ik altijd rond 11 uur een mooie tijd, maar jullie moeten het maar bepalen.

Wat drinken jullie allemaal graag? Wij zijn geen theedrinkers maar hebben altijd wel wat verschillende smaken in huis, maar als iemand een voorkeur doorgeeft, dan koop ik dat nog even :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, met wat voor fotowedstrijd doet L mee dan?

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, spannend zeg dat je voorweeen hebt. Hopelijk zet het de volgende keer door voor je. Zo irritant als ze weer weggaan. Hopelijk doen ze wel wat bij je!

@ all sweet dreams :)

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, 11 uur lijkt me een mooie tijd voor de meeting. Laatst had je allerlei smaakjes die lekker waren hoor :).

6. Loe

Loe Niet meer actief

Voor Salapio en mij was het eigenlijk het handigst om het 's middags te doen? Elf uur lukt voor mij niet, L. slaapt tot 10.15 10.30 en krijgt dan pas fruithap zeg maar.:)

Ik drink koffie en ook diksap hoor, lekker :p. Thee lust ik ook, suiker of zoetjes ook prima. Voor mij hoef je geen bijzonders te halen. Lief van je toch het vraagt.:)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, volgens mij kan Salapio op zaterdag alleen 's middags omdat ze 's ochtends naar Muziek op schoot (zo heet dat toch? :)) gaat, nu is het natuurlijk vrijdag. Maar misschien vergis ik me?

We wachten wel even af wat de anderen vinden. Anders kunnen we ook vanaf 11 uur doen, en dan kom jij zodra je klaar bent met de fruithap. Je hoeft in ieder geval het minst ver te rijden ;)

Afrola, weltrusten! Hopelijk kun je een beetje uitslapen morgenochtend :)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    11u is precies in T's slaaptijd. Maar om mij hoeft het niet verzet hoor. Als ik kom dan sleur ik het arme ventje gewoon mee. Ik ben nog een beetje in dubio. Het is namelijk ook Jan zn vrije dag en een extra dagje samen is ook niet te versmaden ;). En 2x ruim een uur in de auto moet ik ook wel even over nadenken :D

9. Loe

Loe Niet meer actief

L. gaat na de fruithap van 11 lunchen zeg maar om 12 en om half 1 naar bedje.........denk dat dan de tijd erg kort wordt om er te zijn dan. 's Middags rond een uurtje of 2-3-4 is dan ook een optie voor de meesten misschien?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, maar even kijken wat Hanna en Pookie makkelijk vinden dan.

Loe, jouw optie is in ieder geval precies tijdens Veda's dut.

Salapio, lijkt me idd een lastige keuze als Jan ook vrij is. Maar hij mag ook mee komen hoor ;)

11. Loe

Loe Niet meer actief

dan nog ruimer: 13.30 tot 16.30 ergens daartussen, is dat een optie misschien? 's ochtends lukt ons waarschijnlijk niet, ik kan L. niet zijn slaapje over laten slaan.. Nou ja, ik hoor vanzelf wel wat het gaat worden, dan zien we wel verder.:)

Fijne avond allemaal en trusten voor zo!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

BabyD: Wat fijn zeg dat het gesprek bij je gyn zo goed ging. Nu dus aan de eerste echte ronde, spannend! Hopelijk zakt je hoofdpijn inderdaad nu.
    Over die melk.. ik vind het persoonlijk een beetje onzin dat er persé zoveel cc in moet als ze 1 jaar zijn geweest. Noah krijgt nog steeds 2 flessen van 210+7 opvolgmelk voor de voedingsstoffen en hij krijgt gewone melk en yoghurt maar ik ga niet meten hoeveel het precies is hoor :p. Soms krijgt hij bij wijze van 1 beker en soms 2 bekers melk per dag. Op yoghurt is hij hélemaal gek dus daar krijgt hij ook gewoon lekker van. Ik zou dus gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als je twijfelt geef je gewoon nog wat langer opvolgmelk. Noah is natuurlijk geen dikkerd, énorm actief en eet vaak niet echt best, vandaar dat ik hem die 2 flesjes nog even blijf geven :)

Salapio: Dat is toch ook wat, M voor de 2e keer waterpokken :(

Hanna: Wat leuk dat Svinthe in Ouders van Nu staat! Even kijken of ik ergens kan spieken :) Maar dat was idd ook wel een erg leuke foto!

Afrola: Wat fijn dat je dochter met je mee naar huis wilde haha :D Noah is bij vreemde mensen ook altijd even afwachtend maar komt daarna ook altijd wel lekker los. Laatst stond hij in de kastjes bij een vriendin te neuzen :$:)

Loe: L 8 stemmen, joehoe! Ik vond het ook wel een erg schattige foto :)

All: Hier een goed nachtje gehad, yay! Noah werd voor de eerste keer om 07.00u wakker en daarna hebben we nog tot 07.30u even liggen soezen :p
    Mijn moeder komt hem straks halen om naar de vrachtwagen van de Jumbo te gaan kijken waarmee ze hebben meegedaan aan de Dakar race. Die staat vandaag bij de Jumbo hier in de buurt. Hij is helemaal gek van grote auto's/vrachtwagens e.d dus dat is wel stoer voor hem :)

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Voor ons komt 11 uur ook het beste uit. S'middags slaapt Y juist en dat kan ze dan mooi in de auto doen.
    En voor mij geen rare smaakjes thee hoor, "normale" Engelse melange is prima.

@hanna; 'S in drijvers van nu, ik wil zien. Anders misschien maar een keertje kopen. Het is best een leuk blad.

Nu weer aandacht voor het drukte kipje.

14. Loe

Loe Niet meer actief

Hee wat leuk Sterre, van de Jumbo. Klinkt als een leuk uitje voor Noah. En fijn zo'n nacht!

Da's jammer dat het dan 11 uur wordt waarschijnlijk. Jullie kindjes slapen de hele middag nog dan?
    Het lijkt mij het beste dat het dan maar 's ochtends wordt, waarschijnlijk (vanwege de zelfs leeftijd ongeveer) kunnen de anderen dan ook beter. Dan houdt het voor mij op, L. is te jong om hem geen slaapje te laten doen. Jammer zeg, ik had jullie graag gezien!

Hanna, kan ik online ook spieken naar de foto in Ouders van nu?

Fijne dag allemaal!

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Hier mochten we uitslapen tot 8 uur :). Alhoewel mijn gevoel dacht dat het nog 7 uur was :). T is even naar het werk en J en ik gaan zo maar boodschapjes doen...

@ meeting. Mijn voorkeur gaat ook uit naar 11 uur omdat J normaal 's middags na de lunch slaapt. En voor een keer is het niet erg dat het een andere tijd is, maar als we pas om 2 uur afspreken dan ben ik erg afhankelijk van wat J slaapt in de auto en dan is het erg afwachten of ze dan wel vrolijk is en los komt. Daarnaast wil ik vanwege de spits liefst niet later dan 15/15:30 uur weer naar huis. Ik kan me zo voorstellen dat dat laatste voor Salapio, Hanna en Pookie ook geldt (maar ik kan niet voor hen spreken natuurlijk ;)).

@ Pookie, weer op de ipad aan het reageren? Ik las 'drijvers van nu' en moest ff goed nadenken :p;).

@ Sterre, super van de goede nacht. En wat leuk dat Noah met oma mee mag naar de vrachtauto van Jumbo :D, lekker stoer ;).
    Noah dus totaal niet verlegen bij anderen dat hij zelfs in kasten gaat neuzen :D. J moet meestal ff loskomen in de kastjes gaat ze niet, plankjes soms. Bij Mosa met al het kinderspeelgoed op de planken ging ze wel lekker neuzen :D.

Zo nu echt boodschappentijd... ;)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sterre, fijn van de goede nacht!
    Leuk dat Noah met je moeder naar de vrachtwagen gaat kijken, dat zou hier ook in de smaak vallen :)
    Ga jij in de tussentijd nog wat leuks doen?

Loe, wat is de vroegste tijd dat jij ongeveer zou kunnen komen vrijdag? Want het is niet al na een uur afgelopen hè? Als je wat later bent, dan is dat natuurlijk ook prima. Of zou het dan echt iets van 3 uur worden? En hij zou ook hier een dutje mogen doen natuurlijk, of werkt dat voor hem niet?

Afrola, wat jammer dat T vandaag naar zijn werk moet, is hij de hele dag weg?

All, vanochtend veel dingetjes in huis gedaan en Veda helpt me tegenwoordig overal bij. Zo grappig om te zien :)
    Daarna zijn mijn ouders even gekomen zodat ik even alleen boodschappen kon doen. Ik heb vandaag een slechte rugdag, dus dan vind ik sjouwen met Veda én boodschappen net iets te veel. Daarna hebben ze hier een broodje meegegeten en nu zijn ze nog even een rondje fietsen met haar. Ik ga zo even buiten zitten, kan ik weer lekker even in mijn boek lezen.

Fijne middag allemaal!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Fijn dat je ouders je helpen Mosa, verlicht toch he. En even lekker tijd voor jezelf met boek, dat doet t ook wel goed.
    L. krijgt fruithap om 11 uur en brood met sap om 12.00 uur. Daarna zou hij normaal een dutje doen zo rond 12.30 en is hij rond 13.30 weer wakker (snel he). Alhoewel hij nu telkens een twee ronde zeg maar in gaat als ik hem zijn speentje geef als hij wakker wordt en begint te huilen. Hij kan gelukkig heel prima slapen bij anderen, dus dat zou heel fijn zijn, aardig van je:). Maar ik weet niet hoe ik het moet doen? Ik kan niet bij jou zitten kliederen met hem en een broodje, dat wordt een bende. Als putten een half uurtje is, zou ik er dus zijn rond tweeen. Dat lijkt mij rijkelaat laat als de anderen er al om 11 uur zijn. Tja, andere leeftijd kindje, ander schema......;)
    Als t niet wat wordt, dan houdt het op hoor.;) Tis heel jammer, had me er wel op verheugd, maar ik begrijp ook goed dat jullie kindjes een ander schema hebben.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Lekker dagje vandaag. Hannaman is druk met Svinthe in de weer :D
    Donderdag en vrijdag was hij weg voor zijn werk en morgen gaat hij een hele dag wijnproeven...
    Dus vandaag is mijn relaxdag hahahahha
    Tot nu toe gaat dat heel erg goed!
    Straks nog even eten bij mijn ouders en dan lekker vanavond een filmpje kijken.

Afrola, leuk dat J zo aan het kletesen is.
    het wordt nu zo gezellig he?
    Ik geniet hier ook van onze kleine kletstante :D

Loe, hoe gaat het met de tandjes van L?
    Svinthe heeft echt haast bijna nooit zulke luiers gehad.... Ook niet bij doorkomende tandjes...
    Dus wat dat betreft heben we geluk gehad! ;)

Meeting, ach ik zie zoveel tijden voorbij komen.
    Ik rommel wel wat aan met het slaapje van Svinthe.
    Misschien slaapt ze in de auto heen wel en anders zeker op de terugweg.
    11 uur zou wel goed zijn voor mij.
    Heel laat in de middag natuurlijk niet, omdat ik weer 2 uur terug moet rijden naar huis en Svinthe wel op de gewone tijd op bedje wil hebben.
    Dat dan weer wel ;)
    Thee, ik lust wel veel theesoorten, sowieso de gewone thee en de meeste fruittheeën :D

Sterre, hoe vond Noah de vrachtwagen?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, volgens mij moeten we vrijdag gewoon niet zo moeilijk doen ;)
    Als jij nu hierheen rijdt na zijn fruithap. Hij kan dan hier een broodje eten (wat geklieder ben ik wel gewend, als hij het maar niet tegen de muren aansmijt :p). Als hij dan weer moe is, dan kan hij toch hier een dutje doen. Wat mij betreft is dat zo prima hoor :)
    We hebben een campingbedje die we neer kunnen zetten, we hebben er alleen geen extra matrasje in, ik weet niet of dat een probleem is? Veda zal toch pas later op de middag naar bed gaan, dus hij kan zo op Veda's verduisterde kamer slapen. Daar staat ook een babyfoon, dus zoveel hoef je niet mee te slepen van huis.
    Maar je moet maar even kijken of je dit wat vindt :)

Hanna, een rustig dagje voor jou dus :) Ook wel lekker op tijd zijn natuurlijk! Veel plezier bij je ouders straks!

Veda ligt weer pas net op bed, gisteren ging ze ook al rond 4 uur. Ze is ook gewoon nog niet moe eerder, en ik breng haar eigenlijk nooit op een vaste tijd naar bed, maar pas als ze moe is. Ze zal toch nog niet langzaamaan haar dut gaan overslaan? Dat hoop ik in ieder geval niet, ik vind dit nog wel lekker :)

Het behang voor de babykamer is trouwens binnen :D Het moest besteld worden, dus het duurde iets langer. We moeten nog even kijken wanneer mijn ouders komen behangen (volgend weekend gaan ze de babykamer bij mijn broer behangen :)). Ik ben zo benieuwd naar hoe het allemaal wordt, alhoewel het in mijn hoofd allemaal heel mooi wordt ;)

Gisteren kwam mijn vriend trouwens thuis met een enorme bos bloemen, omdat hij het sneu vindt dat ik veel last van mijn rug heb. Lief hè?!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Nou dás zeker lief van je vriend! Niet gek zeg!

Je voorstel klinkt op zich wel goed, ik ga er even over nadenken. Hij is vandaag van slag joh, weer door het kdv. Huilen, huilen. Pfff.........echt; geen land mee te bezeilen even. Hij ligt nu op bed na zijn fles, da's ook geen gangbare koek. Maar met speentje in (Da's iets nieuws trouwens met het slapen, komt vast door de tandjes) hoor ik hem nu niet meer. Ben zelf gebroken. Kon niet slapen gisterenavond, t was half 2. om drie en vijf gesnurk van naast mij. om half zeven L. wakker en om half negen de postbode met de nieuwe phone. Dingdong........ ik heb ECHT meer slaap nodig! Hopelijk vannacht. Nieuwe ronde, nieuwe kansen haha.

Hanna, nou da's zeker fijn zeg, geen gedoe met de tandjes! Wat leuk zeg al dat gebrabbel. L. blaast nog wel en lijkt soms haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii te zeggen, wel grappig. Lijkt me dat je zo verrast bent als er ineens iets uitkomt dat je nog nooit gehoord hebt van haar, hartstikke leuk.

Deel Deze Pagina