Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Arggg hebben jullie ook zo'n strijd met het tandenpoetsen van de kleine.

2. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hanna, Wauw kan begrijpen dat je trots bent wat leuk!!
    Leuk zo'n relaxdagje ;) . Hebben wij mama's ook wel een x nodig.

@ Loe, bedankt voor de link! Ik hou haar maar gewoon op halfvolle melk.

@ Salapio, ahw de waterpokken.. Dat ze net bij die 5% moet horen zeg :$ .

@ Mosa, nee ik moet temperaturen.. Maar we moeten er maar op vertrouwen.
    Fijn te lezen dat je het zo ook bij Veda gedaan hebt dan zit het vast wel goed :D . D krijgt nu wel veel melk denk ik 2x 100cc halfvolle en 1 kwarktoetje 100cc en die laatste fles drinkt ze ook wel 140 van op.
    Wat leuk dat Veda je helpt in het huishouden :D can't wait haha.
    Leuk dat je ouders zijn geweest en even op Veda hebben gepast dat ontspant jou ook weer even lichamelijk he.
    Slaapt Veda dan 's ochtends ook niet eens meer even dat ze 4u pas op bed lag?? Dan gaat het echt snel straks kan ze een hele dag "volhouden".
    Aah lief van je vriend dat je een bos bloemen kreeg! En je ouders staan voor iedereen klaar he? :D Super lief en zo hoort het ook wel een beetje vind ik voor je eigen kids :p.

@ Afrola, haha dat heeft er idd mee te maken of ze het naar haar zin heeft dat ze dan goed drinkt, slaapt, eet etc. ik heb er geen ervaring mee dus dan denk ik er ook niet zo over na. Ik wil D wel naar de peuterspeelzaal gaan doen als ze 2 jaar geweest is, maar lijkt me ook wel moeilijk om na 2 jaar haar te moeten missen :) . Voor haar zou het wel leuk en goed zijn net zoals J het nu al naar dr zin heeft op het kdv & leuk met de kindjes kan spelen!

@ Sterre, ook fijn om te lezen hoeveel melk jij Noah nog geeft. D krijgt zeker nog 440cc melk op een dag waarvan dus het avondflesje nog de flesvoeding en de rest halfvol maar het lijkt wel goed te gaan zo.
    Leuk dat je moeder met Noah naar de vrachtwagen ging!

@ Sheann, hier geen strijd met tandje poetsen maar het is er nog maar 1 dus kan nog niet echt mee praten.. Heb je tandpasta met smaakje??

@ all. Vandaag 1e dag primolutjes slikken. Ben er niet zo mee bezig maar pff loop mezelf aardig in de weg!! De hoofdpijn zit er nog steeds of ik nou rust of druk bezig ben het blijft gewoon.. Heb zo'n kort lontje vandaag niet normaal :$ ik dacht zelfs; is het dit wel waard.. Maar ja we zien wel hoe het loopt mijn lichaam zal ook wel wat van slag zijn. ;)

Iedereen nog 'n fijn weekend!!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ja, net weer een gevecht geleverd. Hier komt het ook doordat er weer een kies doorkomt. Dan is het echt lastig om de tandjes goed te poetsen.

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hier ook ;). De tandpasta is heerlijk, maar vervolgens bijt ze op de tandenborstel en wil niet meer loslaten :x.

Ik heb al een paar keer gelezen dat electrische tandenborstel zou helpen bij het tandenpoetsen, omdat kinderen dat leuk schijnen te vinden. Maar ja die mag je pas vanaf 3 a 4 jaar gebruiken (zelfs de speciale electrische kindertandenborstels). Dus voorlopige blijft het worstelen.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha ... ik denk dat ik hem dan eerst moet neerknuppelen :D:);)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig geen last van strijd bij het poetsen.

BabyD, begonnen met Primulot..?
    Wat doet deze stof??

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En dan hup...mee in de kofferbak???? :D:D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Ja ... gelukkig gaat ie heel dramatisch huilgillen en dan poets ik snel zn tanden :D ... Zodra hij de tandenborstel zelf in zn handen heeft is alles weer ok. Hmmmm ... misschien helpt het als ik hem er ook 1 in zn handen geef, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb ;). Al denk ik dat ie die zodra ik ga beginnen in zn dramawoede wegsmijt :D

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Precies Hanna ;)

Elektrisch poetsen, we hebben samen met M een hele mooie prinsessentandelborstelopzetgeval gekocht en ze was helemaal enthousiast dat ze met onze brrrrrzzzzzz-tandenborstel mocht poetsen. Maar op het moment zelf ... NO WAY! We hebben nu afgesproken dat we het opnieuw proberen als ze 4 jaar is :D ;)

Maar goed, bij haar gaat het tandenpoetsen best goed, vrijwel geen strijd meer.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Tandenpoetsen: ja hoor, hier al strijd bij 2 micro ondertandjes haha. Ik doe mijn tong ervoor mama en die is heeeeeeeeeeel sterk. Mocht dat niet helpen, klem ik dat ding tussen mijn kaken.:)

Salapio, haha ik zou mijn man ook moeten tackelen en sederen voordat hij zou gaan.:p

Volgens mij is het melk gebeuren rond een jaar en ouder wel aan meningen onderhevig hoor.:)

BabyD, succes met de primolut, rotmiddeltje als ik je zo lees. hoeveel dagen is dat ook alweer en na hoeveel dagen word je dan ongesteld?

Mosa, wil je in elk geval je adres even aan mij pb-en?

L. heeft een eenkennigheidsfase geloof ik........;) is dat zo rond de zeven maanden herkenbaar?
    Zo leuk: als hij met mijn vriend op de bank zit, zoekt hij mij meteen: dan zeg ik haaiiiiiiii, zegt hij : heeeeeeee........:D:D

11. bereke

bereke Niet meer actief

Loe, dat is hier ook geval volgens mijn man. Ikzelf merk het niet zo.

Verder niet echt bijgelezen. Weet niet wat ik heb. Heb de hele dag op de zetel geplakt en voel me beetje suffig, draaierig.

Las wel iets van een meeting: wil jullie heel veel plezier wensen allemaal :).

Oh en nog goed nieuws: de chromosomenkaart van onze twee meisjes is volledig normaal! Joepie!!!!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Proficiat bereke!:) Is dat standaard in B, zo'n chromosomenkaart?
    Als t weer een keertje in het zuiden is, kom je dan ook?:)

Puf, ik kon niet eens aan de stoel geplakt zitten. L. is na zo'n dag kdv zo hangerig en huilerig dat hij alleen bij mama wil hangen, maar dan wel staand he.....10 kilo schoon aan de haak.....puf dus haha.:)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Is standaard in het ziekenhuis waar wij de ICSI-behandeling gehad hebben. Omdat er bij kindjes uit zo'n behandeling toch blijkbaar een licht verhoogd risico is op afwijkingen :(.

En ja, als het in het zuiden is kom ik wel. Als ik durf tenminste. Want het lijkt me wel eng eerlijk gezegd ;).
    Als de kleintjes wat ouder zijn en ik jullie wat beter ken, zou ik zelfs ook durven komen als het niet in het zuiden is. Mijn zus woont in Etten-Leur en da's ook anderhalf uur rijden. Is niet voor elke dag maar moet af en toe kunnen hé!

Hier veel geluk dat de meisjes ook tevreden zijn met de knuffels van papa. Dus ik heb goed gerust vandaag. Voel me wel wat schuldig maar had het echt nodig ;).

14. bereke

bereke Niet meer actief

En weegt L. 10 kg? Wauw! Hier weegt L. iets meer dan 7 kg en zij is de zwaarste van de twee ;).
    Is wel heel zwaar als je hem dan rechtstaand moet troosten!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :x :(

Heb ik een heel lang bericht getypt, start mijn laptop ineens op vanwege updates, alles weg :x

Nu maar even een kortere reactie dan, heb geen zin om alles opnieuw te typen :)

Loe, hopelijk een goede nacht! En eenkennigheid ontstaat meestal tussen de 6 en 12 maanden, maar de één heeft er veel meer last van (Veda was er één van) dan de ander.

Sheann, hier is het wisselend met tanden poetsen, maar ik denk dat wij ook te makkelijk zijn als ze er geen zin in heeft. Ik vind het zo zonde om er een drama van te maken dan, maar aan de andere kant moet het natuurlijk wel goed gebeuren. Gelukkig lukt het meestal wel goed.

BabyD, ik zou nu het zuivelgebeuren gewoon loslaten, ik denk dat het goed is dat je het aantal echte flesjes teruggebracht hebt en verder is het het belangrijkste dat je meisje tevreden is :)

Wat vervelend van de primolut, knuffel! Ik ben even kwijt of je veel bijwerkingen had van de clomid, best wel of niet?

Salapio, haha, een neergeknuppelde Jan is ook een beetje sneu hè? :D

Is ook zo ja. Er zijn discussies gaande over of melk/zuivel wel goed is voor de mens in het algemeen, niet zozeer voor kleine kinderen alleen. Maar wij drinken graag melk, en Veda houdt ook van melk en yoghurt, dus ik vind het wel goed zo.

Bereke, wat fijn van de goede chromosomenkaart! Ik snap het alleen niet zo :) Is dat een standaardonderzoek of waren er vermoedens dat er iets niet helemaal goed zou zijn? Of heeft het te maken met je spannende zwangerschap toen?

Ik lees het antwoord al :) Heel fijn dat dat het verhoogde risico niet voor jouw meisjes geldt!

En je was van harte welkom op de meeting hoor, maar ik snap dat het veel te veel gedoe is nu! En eng is het niet hoor, we zijn allemaal best normaal ;) Maar wie weet een volgende keer :)

Fijne avond nog allemaal!

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    FF update vanuit hier: ik had mijn kindje al uren niet gevoeld, dus de VK gebeld, gelukkig klopte het hartje goed, maar mocht toch voor een ctg naar het ziekenhuis. Daar was ook alles goed, alleen was goed te zien dat ik veel harde buiken had. Die lijken nu ook wat door te zetten. Maar we hopen maar nergens op. Lekker zo slapen en wie weet....

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeh, net voor het afsluiten lees ik nog je berichtje.

Wat spannend! Maar eng dat je het kindje weinig voelde, maar gelukkig was alles goed! En veel harde buiken, dus er is al wel iets gaande :)
    Ik hoop voor je dat je niet meer zo lang hoeft te wachten. Dikke knuffel en succes voor als het wel doorzet!!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Melisa!!!
    En mocht het doorzetten vannacht: zet em op :D:D

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; Mooie nacht om te bevallen toch;)
    Maar zoveel voorwerk moet toch snel resultaat opleveren.
    Zet hem op!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, goede nacht gewenst, of je nu lekker gaat slapen of wie weet heel snel een mooi kindje in je armen hebt!

Deel Deze Pagina