Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

nu begint friday the 13th....iemand die al eens gezien? is het wat?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal voor je duimen Melisa! fijn dat alle controles goed waren.

Loe, ik kan niet tegen dat soort films. Misschien heb ik m wel ooit 'gezien' maar dan lag ik altijd de helft van de tijd met mn hoofd in een kussen/man/vriendin/achter de bank ;) :D

3. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha, nou dan heb ik niet veel aan je he.:D Hahha. Ziet er tot nu toe een beetje suffig uit, op rtl 8 komt ook een thriller om 23.00....(voor de liefhebbers dan he):p

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, sterkte mocht het door zetten.

@ thrillers om 23 uur, dan ben ik binnen 10 minuten in slaap gevallen :)

Sweet dreams ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    We worden oud :)

Nee hoor, ik hou eigenlijk niet zo erg van films. Ik ben bezig met abonnementen vergelijken voor mijn telefoon, ook leuk :)

Veel plezier met kijken Loe ;)

6. Loe

Loe Niet meer actief

ja, bedankt. Heerlijk vind ik het, thrillers haha. :Dhopelijk val ik dan daarna (of halverwege de film) als een blok in slaap, ik hoop t na afgelopen nacht!:)

Mosa, ik heb telfort trouwens, vind ze nog steeds wel goedkoop.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, slaap lekker dan voor straks/zo ;)

Wij zijn nog even wat filmpjes van Veda als inieminie-baby'tje aan het kijken, zo'n heerlijk idee dat we er binnenkort ook weer zo eentje krijgen :D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk he Mosa dat terugkijken!

Ik zag vandaag een meisje met zo'n mooie zwangere buik (31 weken) ... *kriebeldekriebel*

;)

9. Loe

Loe Niet meer actief

Zo lief he. Heb ik met L. ook al. Als ik de foto van de tweede maand zie (eerste maand was een beetje erg vroeg........) zo'n droppie.....

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Slaap lekker!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #5011 Mosa1982, 16 apr 2011
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
    Zeker heerlijk :) En mijn vriend zwijmelt er net zo bij weg als ik :)

Ik bedenk me ook ineens dat ik met 26 weken een buikfoto had moeten maken ;) Ik maak ze telkens op hetzelfde termijn als ik dat bij Veda gedaan heb. Nou ja, morgen maar doen dan.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Melisa: Het wordt nu echt spannend met de laatste loodjes. Succes

Tanden poetsen: Tandpasta heeft een lekker smaakje dus dat wordt er eerst afgezogen en daarna schud hij net zo lang nee met zn hoofd totdat ik het opgeef. Meestal maak ik er niet zo'n punt van maar af en toe leg ik hem in de houdgreep :)

Ik hoop dat het zonnetje hier nog gaat schijnen. Dacht dat het een mooie dag werd.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemorgen, hèt was hier weer vroeg vandaag. Ik denk dat we toch maar een verduistering rolgordijn kopen.

Vandaag is hier in het theater een peuterfestival. Y is wel iets te klein (2+) maar we gaan toch even kijken.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou hier nog geen baby hoor. Om 2 uur ben ik in slaap gevallen en nu geen harde buiken meer. Wel een heeeeel druk kindje, dus dat is mooi! Maar ben dat voorwerk wel een beetje zat aan het worden :(

Iedereen een hele fijne zondag!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    He jammer Melisa, weer "rustig" in de buik.
    Gelukkig voel je je baby wel goed.

Pookie, leuk zo'n festival. Veel plezier!

Sheann, hier schijnt het zonnetje al . Pffffffffffffffffffffffffff, ik heb wat jouw richting opgeblazen ;)

Hier vandaag weinig plannen.
    Ik moet nog wat voor mijn werk doen (administratie) en Hannaman gaat vandaag naar een wijnproeverij, dus Svinthe is ik gaan nog wel lekker naar buiten denk ik samen.

Gisteren zijn we naar een zorgboerderij geweest hier in de buurt.
    Wat was dat geweldig zeg.
    Hele leuke dieren voor Svinthe die we natuurlijk brood hebben gegeven. Zelfs nog een klein geitje van 3 weken geaaid en een duif van dichtbij mogen bekijken.

Fijne dag allemaal!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier sliep mevrouw tot 9 uur, dus een mooie tijd om met z'n drietjes op te staan :)

Melisa, wat jammer dat het niet doorgezet heeft :( Wel fijn dat je het kindje nu zo goed voelt, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Sheann, hier is het ook aardig bewolkt hoor. Maar volgens mij wordt dat morgen minder en vanaf dinsdag belooft het helemaal mooi weer te worden :)

Pookie, klinkt erg leuk, een peuterfestival, veel plezier!

Hanna, succes met de administratie, hopelijk is het niet te veel werk zodat je ook lekker van het mooie weer kunt genieten!

En leuk, zo'n zorgboerderij!

Loe, beter geslapen?

All, wij gaan vandaag even langs mijn broer en schoonzus, even bijkletsen en verder vast fietsen, wandelen of gewoon lekker in de tuin zitten :)

Fijne dag allemaal!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, ik keek even naar je tempkaartje, maar wat denk je zelf? Geen positieve ovulatietest, maar je eisprong lijkt toch wel echt geweest te zijn toch?

18. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Mosa, ja beter geslapen, heerlijk, viel gewoon meteen in slaap. Nu als eerste beneden! De twee heren slapen gewoon nog.

Melisa, joh ik kwam even voor je kijken, het heeft dus niet doorgezet. Kan me voorstellen hoor, dat het voorwerk nu wel wat teleurstelling begint te geven. Maar het zal vast binnen nu en heel kort gebeuren!

Hanna, mij lijkt ook dat je ei geweest is. Wat voor ovutesten gebruik je?

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Hier schijnt wel een lekker zonnetje. Straks maar de tuin in om een plant te verpotten :).

Jammer melisa dat het niet doorzet, je maakt het wel spannend ;).
    Fijne dag allemaal!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Heerlijk weertje!
    Peuterfestival was leuk gedaan. We zijn niet naar een theatervoorstelling geweest maar wel naar een workshop muziek op schoot.
    Y vond het heel leuk! Alleen jammer dat hier de echte cursussen muziek op schoot alleen op dinsdag en donderdag zijn.
    Nu ff rust voor mij, Y ligt erg moe in bed.

@melisa; nog meer voorwerk dus:( maar wel weer een lekkere druktemaker in je buik.

@ allen; veel plezier met het genieten van het mooie weer vandaag!

Deel Deze Pagina