Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Svinthe slaapt lekker, dus na de was opgevouwen te hebben én ons bed verschoond is het nu even tijd om wat voor mezelf te doen.
    Straks ga ik nog even langs bij mijn ouders. Hannaman is vanmorgen om 10 uur weggegaan en is rond half 7 pas thuis. Dagje alleen met Svinthe dus en dan moet je wel wat ondernemen vind ik anders duurt de dag zo lang.

pookie, muziek op schoot lijkt me ook erg leuk. Hier ook precies op mijn werkdagen jammer genoeg.

Afrola, succes in de tuin :D

Eisprong, die is zeker al geweest. Ik voel het altijd en zelf denk ik vrijdag.
    De maand dat ik zwanger werd van Svinthe had ik ook geen positieve ovutest, dus wie weet he? ;)
    Gisteravond hebben we eens gebrainstormd over namen en op sites gekeken. Wat hebben we gelachen zeg. We willen graag weer een Scandinavische naam, maar sommige zijn echt onuitspreekbaar of betekenen iets heel erg raars in het Nederlands :D:D

Loe, ik heb trouwens ovutesten van BabyBoomShop. Die had ik nog van toen ik zwanger wilde worden van Svinthe.

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

Weet niet of sommigen mij nog kennen, maar heb ook 2x bij de temp-meiden gezeten. in 2006 voor de eerste en 2009 voor de 2e.
    Ik wilde even laten weten dat wij deze keer geheel zonder te temperaturen zwanger zijn van onze 3e spruit.

Ik zit weer af en toe op zwangerschapspagina. Dus probeer wel af en toe even mee te lezen in ieder geval.

Liefs Britt

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Mosa: Hoe gaat het met je buurvrouw?
    Fijn dat het behang er is :) Het gaat ook vast weer een heel leuk kamertje worden ;)
    Wat lief en attent van je vriend om een bos bloemen mee te nemen.

Sheann: Hier sinds vorige week ineens strijd :( Maar als ik hem nu voor de spiegel zet vind hij zichzelf zo interessant en gaat het wel weer goed ;)

Hanna: Genoten van je relaxdagje? Oh lees al dat jullie naar een zorgboerderij zijn gegaan? Maar wat houd dat precies in dan, een zorgboerderij?
    Hoe is het eigenijk met de kikkervisjes?

BabyD: Wat rot dat je het idee hebt dat je jezelf zo in de weg loopt :( Hoe gaat het vandaag? Drink je wel genoeg?

Afrola: :D J bijt zich vast in haar tandenborstel :p

Salapio: :D Ik zou Roy ook eerst moeten vergiftigen voor hij mee zou gaan naar een meeting.

Bereke: Geen idee wat dat inhoud, zo'n chromosomenkaart maar wel super fijn dat het goed is :)

Melisa: Spannend, ben benieuwd hoe het nog is gegaan vannacht! Oh lees dat het om 2 uur is opgehouden, jammer. Wel rottig hoor dat je dat voorwerk maar blijft houden :(

Loe: Nog Friday the 13th gekeken? Ik vond het een k*tfilm :)

Pookie: Veel plezier! Klinkt leuk :) Oh je bent al geweest :p Leuk dat het leuk was ;)

Britt: Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zonder tempen enzo is gegaan :) Ik denk dat als wij voor een 3e zouden gaan we het ook op z'n beloop zouden laten.

All: Noah vond de vrachtwagen helemaal leuk.. ook flink onder de indruk. Hij heeft er ook in gezeten :D De vriend van mijn moeder heeft foto's gemaakt en zodra ik ze heb zal ik ze even laten zien hier.

De nacht was helaas weer ruk.. *sorry, kan er even niks anders van maken :)* Hij is elk uur even wakker geworden en om 07.00u was ie helemaal wakker. Ik vermoed dat hij nu aan de onderkant tandjes/kiesjes aan het krijgen is. De ene die ik van de week zag, zit sowieso te rotzakken maar volgens mij zijn het er meer. Ik kan alleen bijna niet in zijn mond kijken omdat hij dat niet wil ;)

Vandaag hebben we een lui dagje.. lekker niksen :)

4. Loe

Loe Niet meer actief

even snel, wij gaan zo op verjaardagsvisite:
    Sterre, ben benieuwd naar de foto!
    Nee, heb fr.13th niet gekeken, vond er weinig aan en als de film me al niet snel boeit, is t al snel afgelopen haha. Wij hebben weer naar Ketnet/Canvas gekeken, vanaf 22.15 is daar elke week echt een boeiende film/serie met dezelfde personen.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Iedereen genoten van het weekend?

Hier lekker luie zondag gehad. Op bezoek geweest bij familie en dadelijk ergens iets halen om te eten. Nu het nog gaat want wil binnenkort toch in gang schieten met gezonder eten ;).

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

hier weer eens een berichtje van mij!

@mosa hoe is het met je rug? gaat het werken enzo nog? heb je het al besproken met je baas dat van of je misschien thuis mag werken? wel goed op jezelf letten he, zo'n zwangerschap is niet nix zeker niet met nog een kleine thuis!

@melisa ah heel de tijd al voorwerk, spannend joh! nog fijn uit eten geweest?

@bereke heerlijk hoor zo'n luie zondag:D altijd fijn!

@sheann jep hier is het steeds drama met tandenpoetsen, eerst hadden we een gewone ging een tijdje goed, daarna drama. toen had ik een electrische gebruikt (kweet het mag pas vanaf 3 jaar maarja, je moet wat he) en dat ging toen een tijdje goed.

nu wilt ie die dus ook nie meer dus weer back to basic, en nu vind ie de gewone tandenborstel ineens weer gewoon goed.. naja prima hoor :p haha. wie weet komen dr ook wel tandjes bij hem door?

@sterre leuk dat noah de vrachtwagen zo leuk vond :D kben benieuwd naar de foto's! hoe gaat het verder met je??

@mosa flink bezig aan het kamertje lees ik! leuk hoor :D lekker van genieten!

@afrola wat leuk en spannend dat jullie nu ook weer voor de 1e ronde bezig zijn!!

@hanna ah je eitje is dus wel gewoon geweest, nu maar weer afwachten geblazen! spannend hoor!

@all

hier heeft delano ineens weer koorts 2 dagen.. khoop dat het morgen weer over is! maar het ging vandaag opzich wel weer gelukkig.

kben nog bij de arbo arts geweest en moet nu 2 dagen in ziektewet en dan boventallig werken, even kijken wat ik nog wel/niet kan en dan weer bespreken met baas hoe het verder af te spreken

ben er erg blij mee moet ik zeggen:)

verder hier veel schoongemaakt vant weekend en van het lekkere weer genoten!

groetjes allemaal weer!

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haha dat doet ze zeker!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    nog 15 minuutjes wachten op m'n zelfgemaakte pizza... Zo ongeduldig :):D.

vanmiddag bij het verpotten van de eerste pot ging het al mis. Aarde was op :). Morgen gaat T een zak aarde kopen en dan kan ik woensdag weer verder ;)

Verder was het jammer dat het zonnetje het toch het grootste deel van de dag liet afwachten ;). Temp was nog wel lekker :)

@ Hanna, fijn dat je je ei dan nog wel voelt. Hopelijk zet ff m ongeveer op dezelfde plek ;).
    je herkent de gezellige kletsmodus leuk :D:D:D

@ Mupet, fijn dat je even kan bijkomen en dan maar zien wat je boventallig allemaal mag doen :)

@ Bereke, een gezellige luie dag Heerlijke :p

@ Sterre, balen van de nacht.
    Leuk dat Noah de vrachtwagen helemaal geweldig vond. En ook nog erin mogen zitten. ZIjn dag kon niet meer stuk ;)

@ Britt, gefeliciteerd met je 3e spruit op komst. Lekker relaxed dat deze zwangerschap zonder tempen of iets is gekomen. Geniet ervan :)

@ Pookie, leuk muziek op schoot uitgeprobeerd :), lijkt me ook leuk.

@ Mosa, gezellige dag gehad?
    We worden stokoud dat we zo vroeg naar bed willen :p. Tsja, ik geef gewoon de schuld aan het vroeg wakker worden van J :):D.

Nu is het wel tijd om de tafel te dekken....

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ff een spam van de kinderboerderij vanmiddag

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    en van gistermiddag, niet heel verwonderlijk dat ze werd aangezien voor een jongetje met deze kleertjes:) Geeft nix wij weten dat ze een lekkere meid is.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mupet; goed hoor dat de ARBO arts het serieus neemt en jou rust gunt. Moet ook wel maar helaas zijn arbo-artsen soms niet zo meewerkend. Gelukkig de jouwe wel! En bij jullie thuis ook tandenpoets stress, gelukkig zijn we niet de enigen:)

@afrola; ahhhh planten verpotten zonder aarde is wel lastig. Volgende week beter:) Nu dus maar lekker zelf pizza gemaakt. Klinkt goed.

@loe; die series/thrillers op Belgie zijn zeker goed. Dit keer heb ik het niet gezien. Wel heb ik het kostuumdrama op B1 opgenomen. Leek mij ook wel mooi.

@bereke; Lekker makkelijk dagje vandaag. Mag best, zijn je meiden alweer beter?

@hanna; geen posi ovu test, maar het is dezelfde weiger-partij als destijds van Svinthe...............dan is je ei zeker vrijdag geweest. Hopelijk ook goed geklust;)

Zo het weekend zit er weer op. Met dit weer vind ik dat best jammer. Het is echt heerlijk Doe-weer en ik zou best nog wel wat in de tuin willen doen als Y er niet is dus ik mijn handjes vrij heb. Helaas morgen toch werken, laatste loodjes van de proef wegwerken. Dan nog volgende week een drukke week en in week 23 waarschijnlijk weer een oprisping, maar dan zijn wij fijn met vakantie:)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, hoe is het nu?

Pookie, leuk, muziek op schoot! Hier hebben ze helemaal niet zoiets helaas :(

Leuke spam!! Wat een groot konijn ook zo :D Maar ik vind Y toch wel een echt meisjesgezicht hebben hoor, en ze is nog blonder dan ik in mijn hoofd had :)

Succes maar weer op je werk dan, hopelijk verloopt het allemaal een beetje voorspoedig!

Hanna, nou, wie weet wel weer een goed teken dat je geen positieve ovulatietest hebt gehad dan ;)
    En leuk, brainstormen over namen, ben benieuwd wat voor moois jullie uiteindelijk weer verzinnen :)

Britt, wat leuk dat je even langskwam :) En wat superleuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Maar je jongste alweer een jaar, wat is dat hard gegaan! Alles goed met je jongens?

Sterre, leuk dat Noah onder de indruk was van de vrachtwagen!
    Weer zo'n rotnacht, wat jammer nou :( Daar wordt je zo brak van hè, vooral als het ieder uur raak was ;) Ik hoop echt dat de tandjes/kiezen snel door zijn en jullie er weer even vanaf zijn.

Bereke, heerlijk hoor, een luie zondag :)

Mupet, wat fijn dat je minder gaat werken, lijkt me heel verstandig in jouw geval! Ik denk dat alleen deze wetenschap je al meer rust geeft of niet? Misschien heb je dan ook weer wat meer tijd om hier mee te kletsen ;)

Rot dat Delano koorts had, hopelijk zet de goede trend van vandaag door :)

Met mijn rug gaat het nog hetzelfde, en ik vind het ook best moeilijk om echt rustig aan te doen. Maar komende week ga ik hoogstwaarschijnlijk sowieso helemaal thuis werken, en dan nog maar één werkweek tot we op vakantie gaan. Dus op zich is het nu wel goed geregeld, en na mijn vakantie is het nog maar iets van 2 werken tot mijn verlof (jeetje, zo klinkt het helemaal snel :$).

Afrola, en, hoe was de zelfgemaakte pizza?

En balen van de aarde, had mij kunnen overkomen ;) Nou ja, woensdag weer een nieuwe kans en dan wordt het volgens mij helemaal prachtig weer :)

Loe, was het gezellig op de verjaardag?

All, we zijn vanmiddag achtereenvolgens bij mijn broer, mijn schoonouders en mijn zwager geweest. Achteraf was het iets te veel voor Veda, ze heeft helemaal niet geslapen. En helaas had ze vanmiddag ineens 4 ontzettend zure poepluiers, dus jullie kunnen wel raden hoe het er voor stond met haar billen :( Was zó zielig, vanavond hebben we haar maar een keer extra in bad gedaan (was vanochtend nog geweest) omdat ze niet eens alle poep wegkregen, ze raakte zo overstuur van het schoonmaken :( Dus best een vermoeiend dagje, en ik hoop maar dat de zure poep nu weer even wegblijft en ze goed slaapt.

Fijne avond allemaal!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik zie nu pas dat je vandaag 20 weken zwanger bent, met die mijlpaal moet ik je natuurlijk wel even feliciteren, dus gefeliciteerd :D
    Alweer op de helft, gaat hard hè?!

En dinsdag natuurlijk dé grote dag :) Ik ben erg benieuwd of je daadwerkelijk een meisje krijgt! Buiten dat ik natuurlijk vooral hoop dat alles goed is ;)

14. Loe

Loe Niet meer actief

Leuke foto's Pookie! En echt een meisjesgezichtje hoor!:D
    Groot konijn trouwens!:p

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En daar zit ik dan weer op de bank. Ik heb nog geen oog dicht gedaan. Even leek het er op dat het zou beginnen. Netjes om de 6 minuten kramp vanaf 12 uur. En nu.... hoe langer ik hier zit, hoe minder het weer wordt. Dus zo maar weer mijn bedje in. Heb vanmiddag controle bij de VK, dit toch maar eens bespreken want ik raak zo oververmoeid.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Nog maar 1x vroeg op tot de vakantie!
    Deze tel ik niet meer mee, ik ben mijn bed al uit ;)

Pookie, wat een leuke foto's van Y.
    Groot konijn inderdaad!
    Altijd gezellig een kinderboerderij. Zit het bij jullie in de buurt?

MOsa, drukke dag zo gisteren...
    Ahhh zielig zeg voor Veda! Is dit weer van tandjes?
    Ik kan me voorstellen dat het zo'n pijn doet bij het schoonmaken...... Hopelijk herstelt het weer snel!

Sterre, joepie... 20 weken!!! Het gaat zo snel vind ik... Vind jij dat ook?
    En morgen de echo! Leuk hoor!

Melisa, och weer niet doorgezet... Ik kan me zo voorstellen dat je dit snel zat raakt.
    Ben heel benieuwd wat de VK vandaag gaat zeggen
    Fijn dat je vandaag een afspraak hebt!

mupet, goede aanpassing zo op je werk.
    Hoe is het nu met Delano?

Afrola, was de pizza lekker?

Gisteravond was ik zo moe dat ik geen puf meer had om de computer aan te slingeren en dat zegt wel wat.
    Gelukkig heel lekker geslapen, dus ik kan er weer tegenaan!

Mijn ei is inderdaad wel geweest. Vandaag weer een wat hogere temp, 36,1
    Op de goede dag(en) geklust dus nu maar afwachten he?

Fijne dag allemaal!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Vannacht uiteindelijk om half 4 in slaap gevallen. Vanmorgen was ik zo moe dat ik de oppas heb gevraagd of C. terecht kon, en gelukkig had ze plek. Om half 1 heeft de VK telefonisch spreekuur, dan maar even bellen, want ik zie het niet zitten om daar vanmiddag heen te gaan. Mijn man heeft vandaag zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe baas, en heb em maar gewoon laten gaan want thuis zitten wachten heeft ook geen zin, wie weet duurt dit nog wel een week!?

Ik ga nu even slapen!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mupet: Awh Delano koorts. Hoe gaat het vandaag?
    Wat fijn dat je minder gaat/mag werken! En nu maar kijken wat nog wel en niet gaat lukken verder :)

Afrola: Oeps, aarde op :p Wel balen zeg ;)
    Hoe was de pizza?

Pookie: Wat een leuke foto's! Dat konijn is bijna net zo groot als Y :D
    Inderdaad vervelend als je nog van alles wilt doen en het lukt niet ;)

Bereke: Heerlijk he zo'n luie zondag. En af en toe zondigen qua eten is toch niet erg ;)

Mosa: Awh wat zielig dat Veda van die poepluiers had :( Heeft ze wel goed kunnen slapen vannacht?
    Ik had het al gevraagd maar hoe gaat het met je buurvrouw?

:D Thanx.. inderdaad alweer op de helft :$ Ik kijk ook zo énorm uit naar dinsdag! Natuurlijk of alles goed is maar ik ben toch stiekem wel hééééél erg nieuwschierig wie er in mijn buik zit :):p:D

Melisa: Pfff wat een 'ellende' zeg :( Hopelijk kan de vk wat voor je doen!
    Je man vandaag begonnen bij zijn nieuwe baan, leuk. Hopelijk valt het hem mee. Wel fijn dat C bij de oppas terecht kon. Rust jij nu maar even goed uit!

Hanna: :D Vandaag tel je niet meer mee :D
    Ik vind de zwangerschap nu ook even heel snel gaan! Hopelijk gaat het niet zo door in dit tempo anders is het veel te snel voorbij straks ;)
    Spanndend hoor, nu is het weer afwachten met je temp :)

All: Het zit ons niet mee met de nachten :( Als we weleens frietjes halen bij de frietzaak wordt Roy er altijd ziek van, heel maf. Als we zelf thuis maken gebeurd dat niet. Gister hadden we m'n auto weggebracht en zijn we gelijk even bij mijn s.ouders op bezoek gegaan en hebben we daar friet gegeten. Gehaald bij de frietzaak dus Roy was weer ziek en flink aan het spoken vannacht ;) Vervolgens wordt Noah ook weer op tijd wakker (06.00u) en kon ik wel even mijn kussen opvreten :x:)

Straks maar even mee een dutje doen.
    Vanmiddag moeten we naar het CB. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen van ons lichtgewichtje ;):)

19. bereke

bereke Niet meer actief

Zo, even tijd om wat bij te lezen :). Heb ergens willekeurig ingepikt hoor :p.

Zwijmelen bij dikke buiken/baby's: klinkt oh zo bekend in de oren. Volgens mij gaat dat hier blijven duren tot ik in mijn menopauze kom ;). Maar denk niet dat er nog een derde komt. Tuurlijk, zeg nooit nooit ;).

Pookie gisteren weer vroeg op :(. Zo'n rolgordijn werkt echt goed hoor.
    En dat lijkt me wel iets, zo'n muziek workshop met een kleintje :).
    Maar wow wat een gigantisch konijn is dat?! Wel schattige foto's!

Melisa, nog steeds niet bevallen maar al wel flink wat voorwerk gedaan. Ik hoop dat je geduld vlug beloond wordt! Enne, veel succes alvast :).

Hanna, oh naar de zorgboerderij geweest. Is toch steeds fijn hé. Is Svinthe niet bang van de diertjes?
    Ik vind Scandinavische namen ook erg leuk maar er zijn er inderdaad wel héél speciale bij hé. En de voorpret is dus al bezig bij jullie ;).

Mosa, fijn geslapen tot 9 u! En dan een gezellige zondag gehad :). Super toch als het goed weer is en je kan gaan fietsen, wandelen,... . Natuurlijk wel zielig dat het wat veel was voor Veda! Is het beter nu met haar billetjes?

Afrola, oei verpotten is niet gelukt dan? Heb je een grote tuin?
    En hoe was de pizza?

Britt, proficiat met je zwangerschap!

Sterre, ai ai nog tandjes aan het doorkomen bij N. Hopelijk zijn ze er vlug door zodat je weer eens wat goede nachten krijgt (en maar geen frietjes maar gaan halen dan ;)).

Loe, oh dat wist ik niet van canvas. Moet ik zaterdag eens kijken (als mijn man niet al iets aan het volgen is want da's eigenlijk de enige moment dat hij echt kijkt ;) ). Of ben ik te laat om in te pikken?

Mupet, schoongemaakt en genoten dit weekend. Meer moet dat niet zijn hé :).

Hier een rustig dagje hoop ik. Moet nog vanalles halen/doen dus schoonvader komt dadelijk oppassen zodat ik op m'n gemak weg kan. Het is toch echt wel een schat.

20. Loe

Loe Niet meer actief

puf hier ook een drama nacht. Hoooooooooooooofdpijn en een nieuw nachtkastje naast mijn bed dat ellendig naar chemicalien ruikt en gewoon niet kunnen slapen (zou dat een bijwerking zijn van de prednison soms, straks eens zoeken op google). Bah. Nog hoofdpijn. Net al para en koffie achter de kiezen nu maar afwachten of het wil zakken. Hopelijk vannacht dan maar weer een betere nacht. GElukkig schijnt de zon!

Bereke, je kunt gewoon instappen,tis telkens een nieuwe film zeg maar (duurt ook zo'n anderhalf uur) maar met dezelfde mensen.

Melisa, ach wat een gedoe zo. Ben benieuwd wat de vk zegt. Maar toch he: stel nu dat je vandaag of morgen bevalt, kijk nog even naar je buik (ik weet namelijk nu al niet meer hoe de mijne eigenlijk was, zo snel is het weg!) Succes vandaag!

Hanna, ben heel benieuwd naar je temps. Spannend he zo na het ei!

Sterre, veel succes op het cb. En jij ook al zo'n nacht achter de rug. STerkte! En gefeliciteerd he met je 20 weken!!! Super, ben wel benieuwd wat jullie krijgen hoor!

Ik weet even niet verder ,mijn hoofd explodeert, ik zet nog maar een kopje koffie.

Deel Deze Pagina