Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bereke: Ja eigenlijk zouden we geen frietjes meer moeten halen. We doen het gelukkig al bijna nooit maar soms kan het even niet anders. We snappen ook maar niet hoe het kan dat Roy alleen ziek wordt van de friet van de frietzaak. Zelfs bij verschillende zaken :(

Wat fijn dat je s.vader komt oppassen :) Suc6 met alles doen en halen!

Loe: He jakkes, hoofdpijn :( Hopelijk werkt dat molletje nog een beetje bij die prednison.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Loe, zo'n hoofdpijn :(. Hopelijk werken de pijnstiller en de koffie snel!

Sterre, toch gek dat hij het alleen heeft bij friet die je gaat halen?! En dan nog van verschillende zaken. Ja, soms kan het niet anders hé (en het is ook gewoon heeeeeeeel lekker) maar heeft hij er de buikpijn voor over dan? Ik zou vlug een boterham smeren denk ik... . Alhoewel ;)... .

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Delano is nog ziek.. vanmorgen vroeg al 39 graden koorts, en na zn fles terug naar bed, half 9 wakker, en om half 10 lag ie dr al weer in.. en is ook gewoon gaan slapen :S echt niet lekker dus, dus dan maar een dagje thuis blijven!

@loe jeetje wat vervelend van dat stinkende nachtkasje! misschien ff flink met een nat doekje en wat sop schoonmaken? wie weet gaat de ergste geur er dan wel uit? neem nog maar lekker een bakkie koffie:)

@mosa hah ja dat is wel in de planning dan ja als ik minder mag werken om hier wat vaker te kunnen zijn, of ik moet elke x op mn bed liggen te pitten hahaha;) en wat fijn joh bijna vakantie en dan nog maar heel kort werken tot je verlof, super joh! ik moet nog tot eind juni werken en dan heb ik mn vakantie zegmaar aan mn verlof geplakt, maar volges mij als je in de ziektewet zit moet je perse 6 wkn van te voren met verlof, dus dan plak ik die vakantie er wel achteraan haha.

@sterre nog gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! en morgen de echo, spannend hoor! hopelijk is alles helemaal goed, en ook spannend of je kunt zien wat het zal gaan worden! wat gek dat roy steeds ziekword van friet vd frietzaak, wie weet kan hij niet tegen de soort olie dat ze het in bakken? en wat leuk dat je weer naar het cb mag.. ik ben met delano al niet meer geweest sinds dat hij 11 maanden is..:S:S khep er niets meer van gehoord..maar ze zouden ook een huisbezoek komen doen hierzo, maar heb er nog niets van gehoord ofso:S

@pookie ah leuke foto's hoor van Y in de kinderboerderij, en wat mogen ze dichtbij die konijnen zeg! (vraag me af of dat hier ook zo is..?)

@melisa he meis jeetje wat vervelend elke x ben je er zowat de hele nacht van wakker maar zet het niet door! erg vermoeiend lijkt me dat ja, eens kijken wat de v.k. er van zegt! wel fijn dat C naar de oppas kon vandaag!

@all

hier ook een fijne nachtgehad, delano steeds brullen en niet lekker en niet slapen, dus bij ons in bed met zetpil gelegen, maarja dan kan ik zelf weer niet slapen, en al helemaal niet met 2 snurkers naast me!

snurker nr 1 weer terug in zn eigen bedje gelegd, maarja die andere daar kon ik niet zo veel mee hahaha;)

nou groetjes!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Melisa, dikke knuffel voor jou! Echt niet leuk, al dat loze voorwerk!
    Hoe was het bij de vk? En fijn dat C terecht kon bij de oppas, heb je even iets meer tijd voor jezelf.

Hanna, lekker, nog maar één keer vroeg opstaan tot de vakantie :)
    En fijn van de hoge temp!

Sterre, ik weet niet hoe het nu met de buurvrouw is. De buurman werkt gewoon en gaat daarna (of al 's middags) gelijk naar het ziekenhuis. Ik wil vanavond even kijken of hij thuis is en er dan even heen lopen, ik ben ook erg benieuwd. Hopelijk is alles nog stabiel!

Wat rot van weer een slechte nacht ;) Apart dat Roy ziek wordt van snackbar-patat, maar wel vervelend! Kon hij wel gewoon werken vandaag?
    Is hij er trouwens al over uit wat hij met z'n werk gaat doen?

Succes bij het CB!

Bereke, heel fijn dat je schoonvader altijd klaarstaat om jullie te helpen :) En wel zo handig natuurlijk, even alleen boodschappen doen.

Loe, knuffel voor de dramanacht! Hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen, maar wel heel vervelend!

Mupet, wat rot dat Delano toch nog ziek is! Hopelijk slaapt hij vandaag wat meer en voelt hij zich daardoor weer wat beter :)

Ik plak ook nog wat vakantie aan mijn zwangerschapsverlof, wel lekker om wat extra weken vrij te zijn hè?
    Wil jij binnenkort trouwens eens een buikfoto maken?

En arme jij, twee snurkers in bed :D

All, hier een bezig dagje. Mijn vriend is vandaag vrij, dus vanochtend al het kindje in mijn buik laten erkennen op het gemeentehuis. Ook langs de notaris geweest om het veranderde testament (over voogdij enzo) te tekenen, dus alles is weer goed geregeld. Verder nog wat andere dingetjes gedaan, dus nu even rustig aan doen.

Veda heeft gelukkig vannacht prima geslapen (daar zijn we echt gezegend mee, soms gaat het inslapen wat moeilijker, maar als ze eenmaal slaapt, moet er echt wat zijn wil ze wakker worden 's nachts) en met haar billen gaat het een klein beetje beter. Nog wel rood, maar weer goed smeren met bepanthen bij iedere schone luiers. Vandaag tot nu toe 2 poepluiers, hopelijk worden het er niet veel meer.
    Ik heb al langer het idee dat er wat gaande is in haar mond (zou dan om één van de achterste kiezen gaan), maar dat kun je weer zo moeilijk zien. Binnenkort maar eens een poging wagen.

Zo, ik ga weer naar buiten. Fijne dag nog allemaal en tot later vandaag :)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bereke: Nee soms kan je niet anders inderdaad :p:D En Roy een boterham smeren als we frietjes eten... :$ Nee dat gaat echt niet gebeuren :D Hij krijgt er heel erg buikpijn en diaree van. Dat houdt dan een dag aan en dan is het weer weg ;)

Mupet: We denken zelf ook dat het misschien aan het vet ligt dat ze gebruiken.

Wat maf dat je niks meer hebt gehoord van het CB. Bij 14 maanden zouden ze nog een prikje moeten krijgen toch? Voor de afspraak van 18 maanden heb ik nu een briefje gekregen. Misschien krijg jij dat ook nog? En anders even bellen hoe het zit?

Wat vervelend dat D nog ziek is :( En dan ook nog zo'n slechte nacht, jakkes.
    :D Jammer dat je die andere snurker niet even kwijt kon dan :p

All: Noah is weer door de apk. 81 cm en 10,5 kilo :) Hij volgt mooi zijn lijntje en was in gewicht zelfs iets meer omhoog gegaan. Nou is hij nog geen dikke maar hij gaat i.i.g bij het onderste lijntje weg :) Hij is nu druk buiten aan het spelen. Zo heerlijk om te zien. Ik kan echt genieten van zijn gerommel met van alles :D

Straks komt m'n s.moeder ons halen en dan gaan we daar eten enzo. Daarna kan ik met hun auto naar school en ga ik na school de auto weer terug brengen. Roy haalt ons dan daar weer op.. ;) Tis wat, heb je 2 auto's kom je er nog 1 te kort haha :):D Nou hopelijk is de mijne snel gemaakt :)

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff ik word hier beetje crazy van d... Hij is echt heel zielig hoor en kan er natuurlijk niets aan doen maar zelfs met tandendruppels,hoestdruppels en zetpil is hij alleen maar aan het huilen en wil dat ik hem elke sec vast hou en zelfs al heb ik hem dan vast brult ie nog hele tijd!

volges mij komen er hier dus ook tandjes door en dan moeten volges mij alleen de laatste achterste kiezen nog en dan heeft ie alles!

hij ligt nu Weer op bed.. 10x ofso want ik weet t ook nie meer :S maarja brullen natuurlijk.. daarstrax was ie ook al ff geweest maar na een half uurtje weer brullend wakker..

ik kijk het ff aan anders dr maar weer uit......

@mosa ja ik moet eens een buikfoto maken, zo schandalig.. niet 1x gedaan deze zwangerschap! en heerlijk joh dat weer bij jou, ook ff bij mij gekeken, en ongeveer hetzelfde rijtje, wat een super weekje word dat zo zeg:D

@sterre ja jammer dat ik die ander snurker niet ff kwijt kon nee:p hahaha;) ow.. moesten ze met 14 maanden een prik.. hmmm misschien ben ik toen wel geweest? ga eens ff in dat boekje krijken en anders binnenkort ff bellen hoe of wat ofso:S

hopen dat je auto snel gemaakt is want zo blijf je wel heen en weer rijden ja! suc6 vanavond op school!

ik ga snel ff vlees uit de diepvries halen en dan zo d maar weer uit bed halen....

groetjes!!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, fijn dat alles goed was bij het CB! En iets meer aankomen in gewicht is voor hem juist wel goed ja :)

Wat een gedoe met de auto's dan, maar gelukkig heb je het zo kunnen regelen. Succes vanavond weer!

Hoe laat hebben jullie morgen eigenlijk de 20-wekenecho?

Mupet, ik zou idd even bellen naar het CB om te vragen hoe het zit. Vanaf 11 maanden niet meer geweest, is natuurlijk wel erg lang. Ik ben ook met 14 maanden geweest (ook BMR-prik gehad) en nu dan met 18 maanden weer (volgende maand).

Wat sneu dat Delano zich nog zo ellendig voelt :( Wil hij ook niet op je slapen? Niet zo handig voor jou natuurlijk, maar misschien dat hij zich dan eerder aan zijn moeheid overgeeft dan alleen in bed?

En idd maar snel een buikfoto maken dan :p Achteraf zou je het vast jammer vinden als je het niet gedaan hebt!

Zo, nu ga ik echt naar buiten. Ik was nog even mijn werkmail aan het bekijken. Mijn leidinggevende heeft een klusje voor me, hij zou alles klaar leggen voor donderdag maar ik heb geregeld dat nu alles per post naar mij wordt toegestuurd. Kan ik deze week in ieder geval helemaal thuiswerken :)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Oeps jouw berichtje gemist :)
    Er moet heel wat gebeuren wil Roy niet gaan werken dus hij is wel gegaan. Waarschijnlijk voelt hij zich wel de hele dag slecht maar ja.. Toevallig gaan ze vandaag verhuizen met het kantoor naar een nieuw gebouw dus hij vond zichzelf ook onmisbaar haha :p:D

Over dat andere werk. Daar heeft hij nee tegen gezegd. Het is een beetje gek gelopen maar om het kort te houden, er zaten toch teveel 'nadelen' aan voor hem/ons.

Fijn dat Veda toch goed geslapen heeft! Heeft ze wel alle andere tandjes al? Dan ben je i.i.g. bijna klaar met de zure poepluiers ;)
    Mm erkennen moeten wij ook nog aan denken... nou hebben wij nog wel even maar ja, je kan het maar geregeld hebben natuurlijk :)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    En ondertussen weer wat gemist :) Tja, je moet maar van alles tegelijk willen doen ;)

Mupet: Wat rot dat D zich zo ellendig voelt :( Kan me voorstellen dat je even niet weet wat je met hem aan moet. Misschien anders even HA bellen voor advies?
    Hoe gaat het eigenlijk zo verder met je zwangerschap? Nog steeds misselijk of heb je die pilletjes niet meer nodig?

Mosa: Ja wat een gedoe he met die auto's ;) Daarom wilde ik eigenlijk niet naar school gaan voor een keertje, was veel gemakkelijker geweest. We zitten bij deze module toch pas in het begin en heel belangrijk is het (nog) niet maar daar dacht mijn s.moeder anders over :D
    We hebben morgen om 21.45u pas de 20 weken echo :$ Ik moet dus best lang wachten .. arme ik :p Nee hoor, heb ik expres zo afgesproken omdat ik nog naar school wil. Dan kan ik nog wat meepikken voor het examen wat we volgende week hebben :)

Zo even F5-en.. nee niks nieuws dus ook niks meer gemist nu :p

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, dus Roy gaat het toch niet doen? Zal wel een moeilijke beslissing geweest zijn, maar als er ook veel nadelen aan zaten, dan is het wel te begrijpen :)

Veda heeft idd alle andere tanden en kiezen al (dus 8 tanden, 4 hoektanden en 4 kiezen), alleen de allerachterste nog.

Jeetje, wat een tijd voor de 20-wekenecho, 21.45 uur! Dan moeten wij allemaal maar opblijven om te lezen hoe het was ;) Je moet het natuurlijk wel 's avonds nog even komen vertellen :p

Mupet, hoe is het nu met Delano?

Melisa, hoe was het bij de vk? En hoe voel je je nu?

BabyD, hoe voel je je nu eigenlijk? Nog veel last van de primolut? Hoe lang moet je dat precies slikken?

All, mijn vriend is even een rondje fietsen met Veda, ik was even zó moe ;) Nu even rustig zitten en dan kan ik er wel weer even tegenaan tot Veda in bed ligt. Ik hoop dat ik morgen weer een betere dag heb.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit is trouwens nog mijn buikfoto, 26 weken zwanger:

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mijn meisje wordt zo groot :)
    Ik zei tegen haar, als jij daar nu gaat staan, dan maakt mama een mooie foto van je, en ze ging zo staan poseren :D

14. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre, ik blijf op hoor!

Mosa, mooie buikfoto (vind nog best netjes bescheiden trouwens) en lieve foto van Veda!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, volgens mij valt mijn buik nu ook best mee :) Maar het ligt er ook net weer aan wat voor kleren ik aan heb, maar dat is altijd natuurlijk.

All, ik krijg net de vliegtickets voor onze vakantie doorgemaild. Op de terugweg doen we er 2 uur en 45 minuten over (alleen we vliegen pas om 22.45 uur 's avonds, dus 1.30 uur op schiphol, handige tijd voor Veda :)), en op de heenweg doen we er 6 uur over vanwege een tussenlanding, dat is balen! Ik vond het wel fijn dat het niet zo lang vliegen zou zijn voor Veda (en voor mezelf ook wel, ik met z'n lange bene in het vliegtuig ;)). Hopelijk gaat het goed met Veda :)
    Op de heenweg vliegen we om 16.00 uur 's middags, op zich vind ik dat niet zo erg, liever dit dan 's ochtends heel vroeg, alleen Veda mist dan wel haar middagdutje.
    En als het niet gaat, arme medereizigers ;)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, lekker weer hoor om naar de Apenheul te gaan :D
    Mooie buikfoto!
    Wat een mooie meid is Veda :D
    En dat ze ook echt gaat staan voor de foto!!

Morgan ga ik op schoolreis. Heerlijk met dit weer!
    Ik heb mijn broddjes net gekocht en nog meer lekkers.
    Ik heb er zin in en de kinderen in de klas ook!
    Ze waren vanmiddag echt niet te houden van de zenuwen :D:D

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: wat een bescheiden mooi buikje, ik was toch al tonnetje rond hoor met die weken.

Ik ben vandaag niet naar de VK geweest. Aangezien ik zaterdag nog een ctg heb gehad en echo, heb ik voor vandaag me afgemeld, en voor woensdag een afspraak gemaakt. Ik was echt niet lekker, en vond een middag slapen nu even belangrijker.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, leuk, op schoolreisje! Waar gaan jullie naartoe? Veel plezier in ieder geval :)

Melisa, heb je wel goed kunnen slapen vanmiddag? Ook wel logisch dat je de afspraak verplaatst hebt!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @loe; het was inderdaad een groot konijn, maar wij hebben ook een klein meisje ( 9,1 kg volgens de WII)
    Hoofdpijn nu weg????

@melisa; He bah wat een rotnacht weer door al dat voorwerk. Dat mag nu echt wel goed doorzetten!

@hannah; kinderboerderij is op fietsafstand en vlak naast bejaardentehuis waar de opa en oma van pookman wonen. Altijd goed te combineren dus:)
    Ahhh nog maar 1 x vroeg op en dan vakantie, heerlijk! En nog op schoolreis ook, bofkont, wat gaan jullie doen?

@sterre; oeps mijlpaal gemist, maar 20 weken alweer:$:$:$ wat gaat het snel. En wat apart dat Roy ziek wordt van afhaalfriet.......... Maak jij alleen ovenpatatjes? Of wat voor een vet/olie gebruik jij? Ik weet wel redelijk wat de samenstellingen van frituurolie kunnen zijn dus misschien kan de orzaak getraceerd worden.
    Jammer van het andere werk maar het klinkt wel alsof jullie er beiden achter de beslissing staan, daar gaat het om.

@bereke; wat lekker dat je vandaag evenn je handen vrij had om klusjes te doen.Lieve schoonpapa.

@mupet; arme delano, beterschap, en hopelijk een rustige nacht voor jullie.

@mosa; zo dat was een vruchtbaar dagje voor jullie;) En het voogdijschap geregeld. Dat is een lekker idee lijkt mij.
    Veda dus ook weer kiezen ellende, grappig dat zij al met de laatste bezig is. Hier zijn nu alle kaakjes van 1 kiesje voorzien maar er komen ook weer ondertandjes aan.
    ahhhhhhhh Apenheul, ik wil ook!!! De kaarten zijn er in ieder geval al.
    En fijn dat het met je werk geregeld is dat je thuis kan werken. Een hele opluchting lijkt mij.
    Schappelijk buikje hoor, daar kan je nog geen rugpijn door hebben:p
    Ahhhhhh en een poserende Veda, LIEF!
    Wat raar dat je een tussenlanding hebt zeg. Met welke maatschappij vliegen jullie?

Y is hier nog steeds haar bedje aan het afbreken:( Ik ben net wezen kijken en ze is ook echt niet moe. Vreemd hoor.
    Hoe laat gaan jullie kindjes eigenlijk naar bed?

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    De schoolreis gaat naar Dippiedoe in Best (bij Eindhoven)

Deel Deze Pagina