Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ehhh en wat is dippiedoe??
     
  2. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier sluit ik me bij aan :D

    Wij hebben nu een abonnement op de Apenheul, maar het is er nog niet van gekomen om te gaan. Op zondagen zal het natuurlijk gigantisch druk zijn, dus dan is woensdag mét mooi weer natuurlijk een geschikte dag. Ik heb er in ieder geval veel zin in :)

    Haha, nou, de rugpijn komt ook niet door mijn buik hoor :p Alhoewel hij denk ik op de foto meer bescheiden lijkt dan hij in het echt is, hij is niet supergroot maar volgens mij ook niet klein. Vrijdag kun je hem in het echt zien ;)

    Ik zal zo trouwens even mijn adres pb-en.

    Wij vliegen met Transavia, en gaan naar Kos met een tussenlanding op Rhodos. Maar het is natuurlijk voor de grote drukte, dus anders zal het vliegtuig wel te leeg zitten misschien?

    Jammer dat Y moeizaam gaat slapen! Hier gaat het de laatste tijd 's avonds soms ook wat moeilijker, maar meestal ligt ze tussen 20.00 uur en 20.30 uur op bed. Niet supervroeg, maar wij eten altijd pas om 19.00 uur en we vinden het wel gezellig om met z'n drietjes te eten.
    Slaapt ze inmiddels al?
     
  3. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Volgens mij is het stil boven. Misschien is bedtijd van half 8 nu ook wel iets te vroeg. Maar morgen moeten we vroeg op en het is zo zielig als ijkmaat wakker moet maken.


    En die buik gaan we bewonderen vrijdag:) gelukkig hebben we "vroeg "afgesproken want er wordt aardig wat file verwacht voor de paas.
     
  4. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, aan verkeersdrukte had ik nog niet eens gedacht! Ik denk wel dat het scheelt dat veel mensen vrijdag al vrij zijn.

    Maar dat scheelt zeker, als je er 's ochtends vroeg uit moet. Veda mag altijd blijven liggen, omdat ik er ben of mijn moeder hier oppast, dus die slaapt dan ook gerust tot 8.00/8.30 uur. Als ze er vroeg uit zou moeten, dan zou ze ook wel eerder naar bed moeten. Voor nu is dit ritme wel fijn :)

    O ja, ik zal nu gelijk mijn adres pb-en, ik was het alweer vergeten :)
     
  5. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Weet iemand toevallig nog een leuke site voor geboortekaartjes? Ik ben er nog helemaal niet uit wat voor soort kaartje we dit keer doen, maar iets aparts vind ik altijd leuk dus als iemand een tip heeft :)
     
  6. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #5066 pookie66, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Wat voor een kaartje heb je in gedachten, abstract
    Hip of iets als je behang?


    Ah, dippiedoe is een hele grote kermis/ speeltuin.
     
  7. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat weet ik dus nog niet, dat maakt het lastig vind ik.

    Ik hou in ieder geval niet van die hippe felgekleurde kaartjes, maar veel van de standaard kaartjes vind ik ook weer saai.
    Dus ik ben er zelf nog niet over uit. Zoiets vind ik bijv. wel leuk, iets heel anders dan we met Veda hadden, maar dit is het denk ik net niet: ogeltje.nl - Geboortekaartjes

    Ik hoop iets tegen te komen waarvan ik meteen denk: dít is het, maar dat heb ik nog niet gehad.
     
  8. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk dan Hanna :)

    Het scheelt wel dat Svinthe er niet is om achterna te rennen :p
     
  9. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
  10. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, is dat even toevallig, ik heb die site nog openstaan omdat ik er op aan het kijken was :D Grappig!

    Ik moet even terugzoeken in mijn mail hoe die site van het tafeltje en stoeltjes ook alweer heet, maar ik zal gelijk even kijken. Het is hier een groot succes, en ik vind het zelf ook een heel leuk setje. Kan Svinthe vrijdag even proefzitten ;)
     
  11. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  12. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben dit zelfgemaakt voor M. Het setje (tafel en 2 stoelen) koop je voor iets van 12 euro bij Ikea, erop zit plakplastic ... :D



    Wel bijgelezen, maar ben zo moe! Ik ga pitten :)
     
  13. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wij wilden eerst een wit setje van de Ikea, maar dat was overal uitverkocht. Achteraf vind ik dit setje veel leuker.
    En ik denk dat het zeker zelf te doen is, maar dit setje is eigenlijk ook helemaal niet duur, dus ik vond het wel goed zo. En het zit er wel echt netjes op, en er komen ook niet snel krasjes enzo op.

    Slaap lekker :)
     
  14. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik weet niet precies wanneer ik morgen online ben en wanneer jij dat bent, dus voor de zekerheid alvast veel succes morgenavond!
    Hopelijk ziet alles er goed uit (maar komt vast goed :)) en je weet al dat we nieuwsgierig zijn naar het geslacht :D Wil Roy het nu ook wel weten?
    Ik zal aan jullie denken om 21.45 uur!

    Weltrusten allemaal!
     
  15. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden!

    Bedankt voor de site Mosa!
    Ik ga even kijken wat het beste past bij ons in huis.
    Vind ze iig erg leuk :D

    Sterre, veel plezier bij de echo.
    Ik zeg nog steeds een meisje..
    Ben benieuwd! :D

    Ik ga nu de laatste dingen inpakken en op schoolreis.
    Fijne dag allemaal!
     
  16. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, hier weer mijn meldplicht :) Nog steeds geen baby, wel weer ruim een uur krampen vannacht. Bij Chelsey was ik nu bevallen, gek idee hoor.
     
  17. Loe

    Loe Niet meer actief

    Goedemorgen!

    He Melisa, nou ik heb wel even gedacht........zou ze zijn gaan bevallen? Maar nee, nog niet dus. Je maakt t wel spannend!

    Sterre, veel succes maar ik ben vanavond vast wel even online hihi.

    Even bij het tempkaartje van Hanna kijken.......

    Beter geslapen hier dan gisteren nacht. Die vieze kastjes roken na een dag in de tuin staan nog steeds. Ben ze gisteren gaan verven. Haha, stinken ze nog meer he. Maar hopelijk gaat die vieze lucht er toch wel af na vandaag of morgen.
    Vandaag komt er een slofje voor L. met de post, hoop zo dat het de goede maat is! Zelfde als in mijn album met het beertje, nu maatje 19 voor grote beer. Ben zo benieuwd!
    Fijne dag allemaal, het is hier nu al lekker zonnig!
     
  18. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

    Mosa: Roy gaat het idd niet doen. De voorwaarden van de andere kant waren gewoon niet goed c.q slecht :(. Roy heeft er nog wel over nagedacht omdat hij het toch wel heel graag wilde maar na heel lang twijfelen en een gesprek met een vennoot op kantoor heeft hij de knoop doorgehakt en nee gezegd. ( die vennoot verklaarde hem nl voor gek als hij het zou doen :$;) )

    :D Haha ja iedereen laat naar bed vanavond om te kijken wat we krijgen :p Ik ga het wel proberen hoor maar weet niet zeker of het nog lukt :) Misschien moeten jullie dan toch nog even wachten tot morgen ;)
    Mooie buik hoor, heel bescheiden nog vind ik. Awhh en wat een lieve foto van Veda :)

    Wat een rottige tijden zeg om te vliegen :( Hopelijk gaat het idd goed met Veda. Oei lees nu dat je een tussenlanding hebt op Rhodos.. als je last van je oren hebt zou ik maar maatregelen nemen. Ik was na de landing daar de hele avond doof :(

    Thanx voor de good lucks :) Roy wil het nog steeds niet weten al heb ik wel steeds het idee dat hij zich nog kan bedenken haha :p

    Hanna: Vééééél plezier vandaag! Ik weet nog dat wij op schoolreisje gingen.. dat was idd zooooo leuk! :D Lees nu dat je redelijk hier in de buurt bent vandaag.. ik ken het alleen niet :)

    Melisa: Goed dat je een middagje rust gepakt hebt! Maf ja, dat C er wel was en je mannetje nog niet nu :) Het wordt natuurlijk sowieso wel spannend nu!

    Pookie: Wij hebben thuis altijd de vloeibare frituurvet (olijf). Weet jij wat ze in patatzaken gebruiken dan?
    Noah gaat rond 20.00u a 20.30u naar bed en het is ook altijd gelijk stil haha.

    Salapio: Goed geslapen?

    Loe: Haha nee het zal er niet beter op zijn geworden met je nachtkastjes nu je ze geverft hebt :p
    Hopelijk zijn de slofjes goed!

    All: Nou ik weet niet wat het is hier met die nachten... nu lag ik mezelf gigantisch in de weg dus weer erg slecht geslapen ;) Maar ik denk ook wel dat het de spanning is voor de echo vanavond :) Ik vind het zooo spannend, ik ben net een klein kind :):p Gelukkig sliep Noah wat langer vanmorgen dus kon ik lekker blijven liggen :)

    Het weer ziet er i.i.g. héérlijk uit dus dat wordt weer een buiten-dagje :cool:
     
  19. bereke

    bereke Niet meer actief

    Mupet, hopelijk is D. vlug helemaal genezen! Zo zielig hé als ze ziek zijn. En al helemaal als ze dan ook nog eens tandjes krijgen.
    Enne, snurker nr. 2 regelmatig een stomp geven, helpt dat niet ;)?

    Mosa, fijn gevoel als je alles geregeld hebt zeker? Is dat trouwens verplicht in NL om dat te regelen (voogdij)?
    En dat gaat fijn worden woensdag! Lekker samen naar Apenheul met zo'n goei weer :).
    Goed ook dat je deze week gewoon van thuis uit kan werken. Scheelt toch weer hé. Wat voor werk doe je eigenlijk?
    Mooie buikfoto hoor! Maar nog mooiere foto van Veda. Smelt!!!
    Jammer van de vliegtijden maar ja, niks aan te veranderen hé :(.
    En ik vind het een heel mooi geboortekaartje! Echt, ik zou het overwegen moest ik nog niet bevallen zijn. Heb beetje "spijt" van het onze.

    Sterre, fijn dat N. weer door de APK is ;). Wel goed dat hij stilletjes aan weg geraakt van dat onderste lijntje. Hier is het met de meisjes ook zo.
    En grote stukken aan je auto?
    Zo laat de echo pas? Nou dan duurt de dag toch lang hoor... .

    Hanna, hopelijk wordt het een fijne schoolreis vandaag. Zal wel hé, met dit weer!

    Pookie, en is het bedje nog heel van Y of toch gesloopt ;)? Heeft ze daarna nog goed geslapen?

    Melisa, hopelijk kan je nog wat rusten en heb je niet teveel last meer van het voorwerk.

    Loe, ja verf stinkt natuurlijk ook. Maar dat trekt toch best vlug weg als je ze buiten laat staan hé.

    Hier dadelijk weer eens strijken. Goh met dit weer vind ik het echt wel heel jammer dat wij geen tuin of terras hebben :(.
     
  20. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

    Schreef ik geloof ik gisteren nog dat Veda eigenlijk nooit zomaar wakker wordt 's nachts, nou vannacht was het een ander verhaal :)
    Ik ben van 2.15 uur tot 5.45 uur met haar bezig geweest, en ik weet nog steeds niet waarom ze niet kon slapen. Vandaag lijkt er niets aan de hand te zijn, ze is alleen iets moeier, maar dat is niet gek natuurlijk.

    Hanna, nou, jullie hebben wel superweer voor jullie schoolreisje :) Hopelijk heb je een leuke dag!

    Mooie stabiele temp!

    Melisa, dus toch weer voorwerk vannacht, balen zeg :(
    Voel je je nu wel een beetje goed?

    Dat is volgens mij ook het lastige als je de eerste keer wat eerder bevalt, ik denk dat je er dan toch een beetje vanuit gaat (of hoopt in ieder geval) dat ze tweede ook een beetje met hetzelfde termijn komt.
    Ik ga er eigenlijk al automatisch vanuit dat ik nu ook wel weer over de 40 weken heen zal gaan.

    Hoe was de eerste werkdag van je man gegaan?

    Loe, fijn dat je beter hebt geslapen!
    En zijn de slofjes er al?

    Sterre, klinkt als een verstandige keus van Roy/jullie dan :) Heeft hij het nog wel naar zijn zin op zijn huidige werk?

    Ik ben heel benieuwd of Roy vanavond toch wil weten of jullie een meisje of een jongetje krijgen :D Maar hoe doen jullie het als hij het toch niet wil weten, jij wel en hij niet of jij dan ook niet?
    Nogmaals succes, en dat ene nachtje wachten kan er voor ons ook nog wel bij hoor ;)

    En die 20-wekenecho ís natuurlijk ook hartstikke spannend! In veruit de meeste gevallen is alles goed, maar je weet maar nooit en dat maakt het toch eng. Maar komt vast goed en hopelijk slaap je komende nacht beter :) Nogmaals succes!

    All, mijn vriend is vanavond pas laat thuis, dus best een heftig dagje na zo'n kort nachtje. Gelukkig komen mijn ouders hier vanavond eten, is iets rustiger voor mij. En ik hoop maar dat het vele wakker zijn een eenmalig iets was :)
     

Deel Deze Pagina