Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereke, het is hier niet verplicht om iets te regelen met betrekking tot de voogdij, maar wij willen het zelf goed geregeld hebben. Stel dat ons allebei is overkomt en er is niets geregeld, dan gaat een onafhankelijke rechter kijken waar de kinderen het beste af zijn. Daar kan best wat tijd overheen gaan, dus voor kinderen is het gewoon fijn dat wij hebben bepaald hoe wij het willen en dan wordt het zo geregeld.

    En mijn zwager en schoonzus kunnen geen kinderen krijgen, maar wij willen ook niet dat Veda en haar zusje naar hen toe gaan. Niet omdat ze het niet zouden kunnen, maar wij hebben eigenlijk niets met ze en Veda ook niet. We weten niet hoe een rechter zoiets mee laat wegen in zijn beslissing (dus ongewild kinderloos), dus om gedoe met mijn schoonfamilie te voorkomen, hebben we het vast laten leggen.

    Ik ben van oorsprong psycholoog, en ik werk ook wel in de psychiatrie maar dan voor onderzoek. Ik ben een tijd onderzoekscoördinator geweest voor een groot onderzoek naar chronische depressie, maar dat onderzoek is nu afgerond. Het is de bedoeling dat ik op dat onderzoek ga promoveren, maar door geldgebrek en mijn zwangerschap is dat nog niet van de grond gekomen. Nu doe ik allerlei onderzoekswerkzaamheden en ik ben bezig met een artikel te schrijven, vandaag dat ik makkelijker thuis kan werken :)

    Wat voor geboortekaartje hadden jullie dan? Wel jammer dat je er een beetje spijt van hebt!

    Lijkt me idd wel jammer om met dit weer op een appartement te wonen. Hebben jullie helemaal geen balkon? Wel een park in de buurt? Maar daar ga je niet zo snel in je eentje met je kindjes zitten hè?

    Succes met strijken!
     
  2. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bereke: Wat jammer dat je 'spijt' hebt van jullie kaartje. Waarom als ik vragen mag?
    Er was iets kapot aan de auto wat niet heel duur is en hij moest blijkbaar een grote beurt.. die krijgt tie nu dus fijn :)

    Mosa: Tja dat is altijd zo he.. 'doet tie anders nooit' :p Ik zat vorige week nog tegen m'n vriendin te vertellen dat ik nog niks geks had gehad aan de auto en op weg naar huis gaat tie kapot ;) Wel rot zeg.. dat is een kort nachtje geweest dan poeh :( Gezellig en fijn natuurlijk dat je ouders komen straks. Ik hoop ook voor jou dat het spoken iets eenmaligs was!

    Roy heeft het nog wel naar zijn zin op zijn huidige werk. Hij wil alleen graag wat hogerop/meer doen en dat kan gewoon niet hier. Maar hij leert er veel en ervaring opdoen op zo'n groot kantoor is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Daar gaat het natuurlijk niet om een tonnetje ofz maar de grote vissen zeg maar haha :) Is wel interessant.

    Als roy het toch niet wil weten vanavond dan wil ik het evengoed weten hoor :D Dan kijkt hij maar even de andere kant op :p

    Even een gekke vraag maar type jij er ook zoveel 'naast'? Ik zie steeds meer 'foutjes' in jouw teksten (ben ik niet van je gewend hihi) Maar ik heb dat dus ook.. ik type steeds andere woorden of letters ;) Of zeg ik nou iets heel lulligs? :)

    All: Heb ik gisteravond de tas van Noah bij Roy in de auto laten liggen en daar zat zo'n beetje alles in ;):) Gelukkig hebben we veel dubbel maar z'n schoenen zaten er ook in.. lekker handig *zucht* Nu heb ik net voor E10,- bij scapino een soort van all stars gekocht :D Als reserve zeg maar :p Bij de zeeman ook flink t-shirtjes e.d. gekocht. In de zak van laatst zat ook veel maar ook maat 80 en daar heeft hij over 2 maanden niks meer aan.
     
  3. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Weet ik niet? :)
    Ik ben me er in ieder geval niet van bewust dat ik vaak/vaker dingen fout typ. Misschien een zwangerschapskwaaltje ;)
    Het is wel zo dat ik vaak heel snel typ omdat ik niet zoveel tijd heb ofzo, maar verder weet ik het niet. Wat voor foutjes zijn het dan?

    Balen dat je je tas in de auto van Roy hebt laten liggen ;) Gelukkig is van alles wel weer een nieuw exemplaar te koop, en dan heb je tenminste weer wat achter de hand ;)
     
  4. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Nou niet echt foutjes maar idd van het te snel typen. Ik heb dat zelf ook. Dat ik te snel type en daardoor woorden aan elkaar zet, door elkaar, extra letters dat soort dingen. Maar omdat me dat bij mezelf op aan het vallen is viel me dat bij jou ook op haha :p

    All: Tot zover kreeg ik de dag aardig om maar nu... Ik heb nu ook totaal geen zin meer om naar school te gaan. Ik ben een beetje bang dat ik de tijd om moet gaan zitten kijken daar ;) Maar ja, dat zal overal wel zijn hihi :p

    Oja.. hoeveel berichten mochten er ook alweer in 1 topic staan? Mij hangt iets van 5000 bij maar daar zijn we al overheen.
     
  5. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: succes vanavond!!!!!
     
  6. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zo zie je maar weer, zelfs ik ben niet perfect :p

    En logisch dat je zit te wachten tot het zover is, is ook een rottijd! Succes op school straks, hopelijk gaat de tijd een beetje snel!

    En het klopt van de 5000 berichtjes, dus aan jou de eer om een nieuw topic te openen ;)
     
  7. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Dan nog even snel een berichtje in het oude topic :p

    Sterre veel plezier vanavond. Ik ben nieuwsgierig. Maar als het lang duurt ga ik toch slapen hoor :p;).

    Verder zwaai, ik ga mijn meissie weer ophalen.

    Wat een geweldig weer is het he?! super.

    Mosa we kunnen zeker wel lekker in de tuin zitten vrijdag ?:D?
     
  8. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, nou, het lijkt me zeker dat wij vrijdag in de tuin kunnen zitten :D Heerlijk hè, dit weer?! En natuurlijk een lekker lang weekend vrij, ook niet verkeerd :)
     
  9. bereke

    bereke Niet meer actief

    Mosa, oei maar niet meer zeggen dan dat Veda zo goed slaapt. Is wel heel lang dat ze niet wou slapen hé. Ben je niet geradbraakt?

    En is wel verstandig om het inderdaad gewoon geregeld te hebben. We hebben er ook al over nagedacht maar komen er niet echt uit. Dus voorlopig beetje struisvogelpolitiek hier ;).

    Oh ben je psychologe? Dat had ik niet gedacht. Wel interessant werk! Gaat het promoveren nog gebeuren in de toekomst?

    Wij hebben heel lang gezocht naar een kaartje. We wilden iets girly, speciaal maar ook weer niet te speciaal. Echt niks naar onze zin gevonden en uiteindelijk voor dit kaartje gegaan:
    Buromac - Belle & Beau - Geboortecollectie
    Wij vonden dit toch wel mooi maar niet "wauw-mooi". Maar goed, we vonden hét kaartje niet. Dus toch maar genomen.
    De twee namen stonden dan vooraan met een "&" teken tussen. Komt de mevrouw de kaartjes brengen in het ziekenhuis en stond dat "&" teken (hoe heet dit nou weer??????) totaal niet mooi in het midden tussen de twee namen. Dit verpeste heel het kaartje voor mij. Eigenlijk een detail maar het verpeste de lay-out. Dus ik in alle staten (hormonsters :( ) en dan heeft die vrouw zelf kaartjes gedrukt om er vooraan op te kleven. Dezelfde correct laten afdrukken ging niet meer maar ze heeft er dan zelf afgedrukt in de stijl van onze suikerbonen. Het paste op zich wel bij elkaar maar het was al niet het kaartje van onze dromen en dan nog een andere voorkant. Ach ja, het is geen ramp maar toen vond ik het wel heel erg ;).

    En nee, zelfs geen balkon hier. Er is wel een park maar om daar inderdaad alleen te gaan zitten vind ik ook maar niks. Wel als ze groter zijn natuurlijk en ze kunnen rondrennen.

    Sterre, gelukkig geen al te grote kosten dan. Hoewel, een groot onderhoud is ook niet goedkoop hé.
    En gaan shoppen dankzij je zwangerschapsdementie :p.

    En ja, jullie hebben een goede dag uitgekozen voor de meeting :)!
     
  10. Loe

    Loe Niet meer actief

    Bereke ik vind het een mooi kaartje hoor!
    Jammer van het ontbreken van een buitenplaats, maar t was vond ik wel ergggggggg warm in de zon hoor vandaag!

    Hier een drukke dag. L. slaapt nauwelijks een uurtje overdag dus das best weinig. En hij vindt t zo leuk om op pad te gaan en o wee als mama niet in de buurt is. erg gezellig dus maar wel heel vermoeiend. Mijn vriend is nu een kastje aan het ophalen van marktplaats in Dronten en L. is mee. Even zitten.........had gewoon rugpijn vandaag, dat is wel echt een teken dat ik over mijn grenzen ga. Lekker in de auto, vindt hij ook leuk, dus ik maak me geen zorgen.
    Net snel de vloer gedweild, was gedaan en zomerslaapzakken nauwer genaaid (hoezo even zitten......haha)

    Sterre, ik ben zo benieuwd! (of het een jongen of meisje is) Wat balen dat je vriend zo ziek wordt van die patat. Kan heel goed hoor. Ik vind cheese onion chips (en andere uiige dingen) heeeeeeeeeeel lekker, maar moet het altijd bekopen 's nachts, net als knoflook. Misschien eens bij een andere patatzaak halen?

    Slofjes zijn er nog niet, jammer. da's dan waarschijnlijk morgen, maar dan is L. naar het kdv, nou ja dan maar 's avonds passen (overdag is het toch een beetje warm he)

    Ik weet even niet meer.............tijd voor koffie.
     
  11. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sterre hoe was het vertel....


    ego had vandaag een echo met daarop druktemaker...
    we zijn dolblij en zitten nu midden op de roze wolk
     
  12. bereke

    bereke Niet meer actief

    Loe, jij hebt wel een gekke definitie van even lekker zitten ;).

    En slaapt L. maar een uurtje? Wauw, dan heb jij wel heel pittige dagen! Hier slapen ze toch wel een pak meer! Steeds nog 45 min tot een uur na elke maaltijd.

    En kaartje zag er dus anders uit hé (heb geen foto op pc en ben te lui om er een te gaan maken ;) ). Dat kaartje dat erop zit, was dus "mislukt" ;). Mijn man lacht me nog steeds uit met mijn "hysterische" reactie op het misplaatste "&"-teken ;).
     
  13. bereke

    bereke Niet meer actief

    Ricmar, geniet maar met volle teugen van die mooie roze wolk!!!
     
  14. Loe

    Loe Niet meer actief

    Ricmar, van harte! Lekker genieten meid!

    Oh Bereke, da's niet gek zeg. Nou is L. laat op, dat scheelt dan wel. Maar daarna is het weinig slaapie-slaapie zeg maar.
    Kijk m eens knap doen op deze video (hij trok telkens de fles uit mijn handen, dus ik dacht probeer het dan maar eens)
    YouTube - Ik kan het zelf! (bijna).

    Nou, ik snap heel goed dat dat & tekens je kaartje kan verpesten hoor, echt een kerel die man van je!:D
     
  15. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Zo mijn werkweek zit er weer op. Nu de rest van de week genieten van het zonnetje :)

    Loe: Stoere vent hoor.
     
  16. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; vloeibare frituurolie is meestal een mengsel van zonnebloem, raap ( canola) en soms ook arachide olie. De olie die jij gebruikt bevat waarschijnlijk maar een klein % olijfolie. Die zullen ze bij de snackbar niet gebruiken maar voor de rest zal het niet veel verschillen van de olie die jij gebruikt.
    Misschien zijn er andere etenswaren waar Roy op reageert die wel bij de snackbar in hetzelfde vet gaan maar jij thuis nooit eet.

    Spannend de echo!!! Succes!
     
  17. bereke

    bereke Niet meer actief

    Loe, oh hoe stoer van L.! En de fles zat best vol hé :)! Hier nemen ze de fles wel vast maar enkel om er mee te kloppen of om op de speen te bijten ;).

    Ja hier gaan ze slapen rond 22u - 22u30 en dan slapen ze tot 06u30 - 7u. En dan overdag dus telkens na het eten nog. Alhoewel ze op de kdv minder goed slapen owv het lawaai en licht.
    Gaat het nu goed met L. op het kdv?

    Sheann, oh fijn vrij! Geniet ervan met dit mooie weer!
     
  18. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Bereke: Je meisjes gaan best laat slapen. Slapen ze ook nog na het avondeten?
     
  19. bereke

    bereke Niet meer actief

    Ja hoor. Ze liggen nu in bed en dan moeten we ze wakker maken voor hun laatste fles. We moeten het zo wel doen want ze hebben die slaap echt nodig (anders huilconcerten) en ze kunnen een grotere hoeveelheid melk per voeding nog niet aan. Dus doen we het voorlopig nog zo.
     
  20. Loe

    Loe Niet meer actief

    Hai Sheann!

    Bereke, L. gaat ook 'laat' naar bed, half tien meestal. Hij krijgt laatste fles om 20.00/20.30 en weigert pertinent daarna te gaan slapen, dus blijft het daarna ook nog even knuffel/speeltijd. Na half tien gaat het prima. Nu wordt hij midden in de nacht weleens wakker (slaapt nu gelukkig door!) van de pijn bij zijn tandjes, en dan geven we een speentje. Ja die fles zat wel vol, maar die drinkt hij nooit op hoor, is wat diksap voor na de boterham en het avondeten. Zit ook nutriton in, en gaat zo mee (100ml) naar het kdv. Meestal is er maar de helft uit. Nu met het warme weer zal t wel meer zijn.

    Mijn vriend smste net dat het een mooi kastje is, dus ik ben benieuwd!
     

Deel Deze Pagina