Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

    bereke Niet meer actief

    Ik bedoelde daarmee dat het een zware fles was die hij daar zo mooi vast neemt en niet dat hij teveel drinken zou krijgen hoor ;).
     
  2. Loe

    Loe Niet meer actief

    nee dat weet ik hoor hihi. Las net mijn eigen berichtje, snap dat je dacht dat ik dat dacht. Maar nee hoor. Tis een stoere jongen he, beetje spierballen kweken zo haha!
     
  3. bereke

    bereke Niet meer actief

    Dan is het goed! Hoe is L. zijn schema nu (eten, slapen, spelen?). Hij krijgt al boterhammen?
     
  4. Loe

    Loe Niet meer actief

    Ja. Ik heb eens zitten surfen en kwam toevallig bij veel babysites uit belgie uit. Van het CB (K&G) hoor ik namelijk helemaal niets over voeding. Je moet t maar uitzoeken.
    Hij krijgt nu 's ochtends om 7.00 uur 200cc melk, dan om 11.00 uur fruithap, 12.00 uur boterhammetje (zonder korst, soms een halve, soms bijna een hele, maar meestal iets meer dan de helft). 's middag om 15.30 200cc melk en om 17.00 uur groentehap. Dan 's avonds dus nog een fles. Hoe is nu jullie schema?
     
  5. bereke

    bereke Niet meer actief

    rond 7 u een fles van 210 ml water + 7 schepjes kv
    in de voormiddag rond 10/11 u groentepap (nooit meer dan 200 gr tot nu toe)
    in de namiddag rond 14/15 u fruitpap (nooit meer dan 200 gr tot nu toe)
    rond 17/18 u fles van 180 ml water + 6 schepjes kv (of 210/7, afhankelijk van hoeveel honger ze hebben)
    rond 22u/22u30 fles van 210 ml water + 7 schepjes kv + 1 schepje indikking

    Ik denk dat ik met brood ga starten als ze 8 maanden zijn (dus nog een weekje). Moet alleen nog eens uitzoeken hoe en wat.

    Dit is wel een goede site Loe (maar die ken je misschien al): Kind & Gezin - Baby en voeding

    Zo en nu eerst vlug douchen :).
     
  6. Loe

    Loe Niet meer actief

    Ik ga zeker eens kijken Bereke, ik kende t niet. Shower ze!
     
  7. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, gek idee als je je eerdere termijn voorbij gaat. Mn schoonzus beviel bij 1 en 2 rond 38 weken. Nummer drie kwam pas met 41 weken (en is ook echt een heel ander kind). Hopelijk hoef jij niet lang meer te wachten!

    Sterre, spannend! Ik zou dan ook slecht slapen, hopelijk alleen maar goed nieuws en dan heerlijke nachtrust tot de geboorte van de kleine ;)

    Mosa, oooooo wat een nacht zeg! Hopelijk een eenmalig geintje.

    Ricmar, heerlijk wat een goed nieuws :D plezier op je roze wolk ;)

    Bereke, balen van je kaartje. Wij hebben geen hele mooie kaartjes, maar wel superlief, past echt bij ons. En het soort poppetje wat erop staat lijkt erg op mijn tekeningetjes die ik heel veel maakte in briefjes aan Jan :). Komt van deze site: hmmmm nieuwe laptop dus al mn favorieten zijn verdwenen ... http://www.geboortekaartjesflipenanke.nl/home/geboortekaartjes-papercard

    Naar bed, T tussen 1830 en 19u, M tussen 1930-20u. Als we mazzel hebben slapen ze beiden tot een uur of 7

    ****

    M wordt steeds opener naar andere kindjes. Loopt nu ook steeds hand in hand met haar grote vriendin H. En wil continu naar vriendje A, lopen dan hand in hand door het speeltuintje ondeugend te doen
    Vanochtend zat ze te kleuren en ze vroeg op eens: 'mama ik weet niet meer hoe de B moet, hoe moet de b nou?'. Kijk ik op haar blaadje had ze de T en de tweede letter van T's naam al opgeschreven! Ik was echt zo verbaasd! Zonder voorbeeld of wat ook. Haar eigen naam kan ze ook al helemaal zelf schrijven *trots*

    T gaat steeds helemaal los staan, doet dan zn handen in de lucht en kijkt heel trots rond. Hij doet het alleen als hij zeker weet dat we allemaal naar hem kijken, de uitslovert . Vanavond ook echte lol met losse stapjes. De eerste twee gaan prima, de derde ook nog wel en dan gooit ie zich in je armen.
     
  8. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, broodkorst mag wel hoor, vaak juist lekker om op te kauwen als tanden doorkomen ;) (maar misschien wist je dit al)
     
  9. bereke

    bereke Niet meer actief

    Salapio, dat zijn ook mooie kaartjes. En al helemaal als de poppetjes een speciale betekenis hebben :).
    En toch ongelooflijk hoe trots je kan zijn als je kinderen iets nieuws leren hé!
     
  10. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iemand enig idee hoe laat Sterre de echo heeft?
     
  11. Loe

    Loe Niet meer actief

    Mooie kaarten inderdaad salapio, die site kende ik niet.

    Ik weet dat L. een broodkorst mag, probeer het ook af en toe, maar hij scheurrrrrrrrrrrrrrt t af, ragt t echt af en verslikt zich dan in een enorm stuk wat achter in zijn keel schiet. Hier dus geen gesabbel en geknaag. Dus ik ben er mee gestopt.
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben het maximale aantal van 5.000 berichten al bereikt.
    Daarom gaat dit deel op slot. Maken jullie een nieuwe aan?

    Groetjes, Lotte
     

Deel Deze Pagina