Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    toch klopt de ingevoerde datum......

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: lekker al die hapjes.

Hanna: lastig hoor een ziek kindje. Jammer dat ze nog niet opknapt.

Djaar: Ik houd er ook niet zo van om met Chelsey ergens heen te gaan, maar achteraf was het altijd leuker dan ik van te voren dacht. Mama's zien vaak meer beren op de weg dan de kindjes :)

Chelsey heeft een aanvaring gehad met de kat, die vind haar ineens niet meer zo leuk als ik niet in de buurt ben. Wrs is ze hem te snel of zo. Hij begon ineens flink te blazen. Niet helemaal de bedoeling.
    Verder zit ze onder de blaasjes, maar oogt niet ziek. Waterpokken??? Even aankijken.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ben even koken en hoop straks nog even terug te komen.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal er morgen gewoon zijn. Loe, kom jij zeker niet?: dan neem ik namelijk niet al die draagdoeken ed mee.

Hoe laat ook al weer? Was het nu 10 of 11? Ik ben waarschijnlijk te laat, niet vanwege desorïëntatie, maar Salapiose chaos en weekendmodus :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik dacht 11 uur...............
    maar wie weet heb ik het fout???
    Maar ik heb er zin in!
    En Y ook:)

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    11u is fijn :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, maar het lijkt wel of je banner er nu geen dagen meer bij optelt. Of zou dit een banner zijn die vanaf nu alleen maar in maanden telt?

Melisa, dat is helemaal waar, soms zie je tegen bepaalde dingen op en achteraf valt het allemaal reuze mee. Dat heb ik soms met verjaardagen overdags, dan weet ik niet hoe we het moeten doen met Veda's dutjes, maar altijd komt het goed.

Oeh, maar even de kat en Chelsey in de gaten houden. Veda had dat een paar weken geleden met één van onze katten, maar daarna is er nooit meer iets gebeurd.

Hopelijk krijgt ze geen waterpokken!

Salapio, we hebben idd om 11 uur afgesproken :) Leuk dat je ook zeker komt!

All, Veda had vandaag echt een aan-mama-hang-dagje :) Ze was heel erg vrolijk, dus niet echt hangerig, maar ze wilde de hele tijd op schoot enzo, terwijl ze dat normaal niet superveel wil. Ook was ze heel knuffelig, meer dan normaal. Niet dat dat zo erg was natuurlijk, maar dan ga je je toch afvragen of het normaal is ;)

Ik heb zin in morgen :D

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Svinthe heeft net lekker gedronken van haar laatste fles.
    Dat ziet er wel goed uit voor morgen...
    Wordt vervolgd....

Weltrusten allemaal!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Fijn Hanna! Hopelijk is het vannacht ook goed gegaan en komen jullie gewoon!

Sanne, veel plezier met Feli's verjaardag vandaag en morgen!

All, Ik ben er al helemaal klaar voor :D Ik moet rond kwart over 10 wegrijden, dus ik heb nog eventjes :)

Tot straks!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hiep hoi, ik ga zo in de auto!! :D:D
    Ben blij dat ik gewoon kan komen.
    Svinthe heeft goed geslapen en goed gegeten vanmorgen.
    Over een kwartiertje ben ik onderweg.
    Voor de meiden die ook komen: tot straks.
    Wij hebben er zin in!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey dames, ik stap tussen 10.00 en 10.30 in de auto, de mannen zijn nog zwemmen dus ik zal wat later zijn. Maar heb er super veel zin in :D
    Vlaai staat al klaar, tot straks!!!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Ik heb er ook zin in :) en we zijn er klaar voor :)

Allemaal een goede reis gewenst *ik stuur het in gedacht door naar iedereen * en hopelijk kunnen jullie het snel vinden!

Tot straks.

@ Sanne, Heel veel plezier vandaag en morgen met Feli's verjaardag :)

@ Loe, jammer dat het niet gaat lukken. Maar je mag ook wat later komen als dat beter zou uitkomen hoor. Maar rustig thuis is misschien nu nog even beter voor jou en Lenn!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sanne; maak er vndaag een mooi feest van, en geFELIciteerd!!!

@afrola; Y had besloten een ochtend dut te doen, nu zit net er fruithap erin. Ik stap dus over 5 minuten in de auto. Om 11:00 - 11:15 zou ik dus bij jou moeten kunnen zijn.

TOT ZO!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    HA, en ik ben weer terug:)
    Het was gezellig en heel apart om jullie allen eens REAL LIFE te zien.
    Alleen jullie echte namen.....................dat lukt echt niet hoor.
    ik houd het gewoon bij de nicknames:)

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben ook weer terug op honk.
    Svinthe sliep na 2 minuten al in de auto. Ze was echt op.
    Thuis heb ik nog 1 minuutjes in de auto gezeten.. Ik vond het zielig om haar wakker te maken :D
    Nu kruipt ze al weer achter de oes aan dus het dutje heeft haar wel goed gedaan.

Ik vond het heel erg gezellig om (weer) eens met jullie te kletsen in het echt.
    Wat een leuke, lieve kindjes hebben we he :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben er ook weer :D
    Jeetje, wat was het druk op de weg zeg :$ Maar gelukkig telkens nog wel een beetje kunnen rijden, dat is wel fijn. Veda sliep pas het laatste kwartiertje, dus die ligt nu ook weer in bed.

Ik vond het ook erg gezellig :) En we hebben idd leuke kindjes allemaal :D Ergens zijn ze wel bekend vanwege de foto's maar het is toch weer anders om ze in het echt te zien.

Straks gaan we lekker sushi eten :D Bij de opening van mijn vriends winkel gisteren hadden ze heel veel sushi (en wat voor, echt hele lekkere), maar er was nog best wat over dus dat heeft hij meegenomen naar huis :) Heerlijk!
    En dan vanavond lekker helemaal niks! Veda gaat bij mijn ouders logeren, zodat wij morgen uit kunnen slapen :D

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haai ben ik ook weer :D
    Ik vond het erg leuk om iedereen (weer) te zien! Haha en wat leuk om zo'n berg kindjes bij elkaar te zien :) En wat zijn ze inderdaad allemaal leuk he :p
    Noah is in de auto in slaap gevallen, ik geloof na een minuut of 20 a 30 dus die heeft lekker nog een uurtje liggen snurken.
    Het was inderdaad druk op de weg maar hoe meer ik richting limburg reed, hoe rustiger. Op het eind dus lekker door kunnen tuffen.

Mosa: Geniet van jullie avondje 'vrij' en morgen lekker uitslapen!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Haai,

Leuk dat jullie het zo leuk vonden. Wij ook :D!
    Heel leuk om jullie te zien en te spreken. Ook heel leuk om de karaktertjes van de kindjes te zien :D.
    Josien was ook moe van het spelen dus niet lang nadat de laatsten weg waren is zij ook weer gaan slapen :).
    Wij helemaal blij dat ze vandaag zo goed heeft geslapen :D.

@ Mosa, eet smakelijk en veel plezier vanavond en morgenochtend met uitslapen ;)

@ Sanne, hoe was je eerste verjaardagsfeestje?

@ Hanna, ik denk dat Svinthe een speen heeft laten liggen bij ons. Een mooie roze van Bibi. Zal ik hem opsturen?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda wilde straks toch niet slapen, dus ze ligt nu in bed voor poging 2. Handige tijd ook met eten enzo :) Het klinkt nog niet of ze gaat slapen, het klinkt alsof ze haar hele bed doorrolt, maar ze was in ieder geval erg moe.
    En anders hebben mijn ouders morgenochtend geluk, dan slaapt ze vast ook goed uit :D

Sterre, lekker dat Noah zo goed in de auto heeft geslapen!

Afrola, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid :)

All, ik heb best wat foto's gemaakt, dus als jullie mij een pb-tje sturen met jullie mailadres dan kan ik ze vanavond of morgen mailen. Een paar waar alleen kindjes opstaan, zal ik dan hier plaatsen. Ik heb net al even gekeken, maar er zitten wel een aantal hele leuke tussen!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, zo te lezen haalt J ineens wat slaap in :) Maar kwamen jullie dan niet heel scheef uit met boodschappen doen? O nee, de winkels zullen bij jullie wel langer open zijn dan hier :)

Deel Deze Pagina