@mosa; sluiten de winkels bij jullie dan om 5 uur op zaterdag de supermarkten hier zijn op zaterdag maar tot 20:00 open. Gelukkig is het morgen koopzondag, kan ik tenminste nog even winkelen. en Y houdt niet van pannenkoeken als avondeten Ze heeft liever een potje groentefeest Wel een verstandige keus natuurlijk. En nu hebben papa en mama een pannenkoek meer
Nu ik het zo lees, bedenk ik me dat op zaterdag bepaalde supermarkten ook tot 20 uur open zijn. Lekker puh Maar koopzondagen zijn hier echt uit de boze Bepaalde mensen willen zelfs dat het zwembad dicht is op zondag Als je op zondag niet wilt zwemmen, dan doe je dat toch lekker niet. Ik vind het altijd irritant dat dat dan voor iedereen zou moeten gelden
Helaas, 2e dutpoging gaat hem ook niet worden zo te horen. Dan ga ik haar maar weer ophalen, tot later!
@ Mosa, jammer dat bij Veda het slapen niet zo wilde lukken. J had zeker wat slaap in te halen. Hopelijk slaapt ze de komende dagen ook goed haar best . Afrolaman heeft vandaag alleen boodschappen gedaan, kon ik nog even aan de was . Nu staat het eten op. @ Pookie, shopze morgen, ga je naar amsterdam? Hier zijn de winkels alleen de 1e zondag van de maand open, maar wat mij betreft mogen ze elke zondag wel open zijn. Heerlijk als je wat meer mogelijkheden hebt om te shoppen
nee hoor, morgen is koopzondag hier in het dorp. Ik denk dat ik dan gelijk even langs de bieb loop. Even een paar boekjes halen. jaja die is hier ook open op zondag tja en inderdaad als je niet wilt/ mag zwemmen van het geloof dan doe je dat toch niet. Als er niet genoeg animo is dan om te zwemmen dan gaat het zwembad vazelf wel dicht op de zondag..........
Mosa, misschien toch een (11m) sprong? Mmmm lekker sushi. En superlekker uitslapen! Pookie, ik hou het ook bij de nicknames ... ben zo slecht in namen (op mn werk oefen ik iedere week door alle namen van de eerstejaars op te noemen, nu, na 9 weken ken ik ruim de helft ... denk ik ... hoop ik ). M wilde ook heel lang geen pannenkoek als avondeten. Inmiddels wel (al doen we dat vrijwel nooit, ben zelf niet zo gek op pannenkoeken en ik vind het bakken ook een enorm gedoe). Hanna, we hebben idd hele lieve kindjes. En T sliep ook zodra we het buurtje uitreden. Afrola, J helemaal uitgeput van de drukte . *** T heeft bizar slecht gedronken bij mij, maar enorm goed boterham gegeten (totaal ruim 2 boterhammen!), nauwelijks fruit, niet heel veel avondeten (we aten pasta en daar moest ie denk ik een beetje aan wennen). Gevolg is wel dat ik weer een pijnlijke plek in mn borst heb. Misschien is ie een beetje aan het afbouwen? Naja. M vond het erg leuk zei ze en heeft savonds nog rondgekropen 'Net als dat kindje mama'. Weet niet welke ze bedoelde . Bij thuiskomst snel wat gegeten en naar de markt gegaan. Daarna nog een korte borrel gedaan met wat vrienden/schoonzus en snel naar huis om eten te maken. M lag er pas om 2015 in ivm dut in de auto, maar hopelijk trekt ze het morgenochtend dan ook iets langer door. Het is mijn opstadag, dus 5u wil ik echt echt echt niet. Al acht ik de kans groot. Zeker als T weer doorslaapt ... dan issie echt gewoon wakker bij wakker worden.
En Veda ligt in haar eigen bedje Ik denk dat ze gewoon oververmoeid was, ze heeft vandaag te weinig geslapen en natuurlijk veel indrukken opgedaan. Ze was erg vrolijk bij mijn ouders, tot ze naar bed ging. Nou ja, dan maar weer een andere keer. Hopelijk slaapt ze in ieder geval een beetje uit morgen De sushi was echt heerlijk, en we hadden nog best veel over. We hebben het meteen maar aan mijn ouders gegeven, twee dagen achter elkaar vind ik iets te veel van het goede. Afrola, lijkt mij ook wel wat hoor, de winkels open op zondag. Maar eigenlijk mis ik het niet, en anders kunnen we nog altijd naar een stad toe. Pookie, doe maar ruig, zelfs de bieb open op zondag Salapio, ik denk niet echt dat Veda in een sprongetje zit hoor, ik denk dat het puur door alle prikkels kwam. En waarschijnlijk dacht ze zelf genoeg te hebben aan die twee kleine dutjes onderweg, toen ik haar er ook uit haalde, was ze weer vrolijk. Lijkt me ook wel heel lastig hoor, al die namen van leerlingen! Maar je hebt nog even om ze allemaal te kennen Ik wilde trouwens nog zeggen hoe leuk ik het vond om M en T zo samen te zien, heel schattig Fijn dat M het ook leuk vond! Sanne, hoe was het vandaag? En ben je nog een beetje uitkomen met Feli's middagdut? Ik hoop op een goede nacht voor je!
Dat is gewoon hier: Negen gewonden door explosie in restaurant | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 3 gewonden zijn ernstig gewond, wat erg zeg. We kwamen er toevallig ook rond die tijd langs. Hopelijk valt het mee!
Even snel vanaf mijn gsm. Ook wij vonden het weer gezellig. J sliep zodra we de wijk uit waren en werd een uur later wakker in belgie. Daar heeft ze in de woonkamer nog in de wandelwagen geslapen. Daarna weer een uur naar mijn zusje gereden. Daar was ze lekker vrolijk tot 20.30 dus snel naar huis. Om 21.00 lag ze in bed en is meteen gaan slapen. Morgen kan ik jullie vertellen of het een goede nacht was haha
Fijn dat het zo goed ging Djaar, is toch een lange en vermoeiende dag zo! En hopelijk ook een goede nacht voor de boeg
@mosa; pfoeh heftig zeg........en hoe kan een steengrill nu exploderen door gas????????? Zal wel weer Telegraaf logica zijn. Tis in ieder geval heftig! Y had ook niet genoeg aan haar lange uitslaap van vanmorgen en haar dut in de auto. Ze ging om 7 uur al naar bedje....... En mama gaat zometeen als haar biertje op is Welterusten
Ha, ik lees dat het gezellig was. Leuk! En ik had vantevoren ook al bedacht oei oei ik kan nooit alle 'echte' namen onthouden hihi. Maar zag dat salapio dat ook schreef, dus jullie hebben t 'gewoon' bij de nicknames gehouden? Was t trouwens nog een beetje makkelijk te vinden? Weet van mijn woontijd in utrecht dat de nieuwere wijken soms niet al te makkelijk waren...(maar goed, toen had ik ook geen tom tom) Baal echt hoor dat ik er niet bij was. Verdorie. Heb wel heerlijk geslapen, mijn ma kwam vanochtend en precies op tijd waardoor ik heerlijk door kun tukken. Nu wel weer moe, maar toch een fijne nacht gehad. Ik lag dus ook om 11 uur nog in mijn bedje! Ben L. aan het wennen in zijn eigen bedje te leren slapen. Hij wilde niet, niet niet! Krijsen zodra zijn hoofdje het bed raakt. Nu met de zantac (tegen zuurbranden) hoor ik hem in elk geval niet meer gorgelen, erg prettig. Vond dat zo zielig. Maar hij lag hier in de woonkamer overdag een poosje in de kinderwagenbak, maar ik ben er nu vanaf gestapt. Hij zal toch moeten leren in zijn eigen bedje te slapen? Dus we zijn begonnen en het gaat aardig. T lijkt nu nog erg op the nanny, zeg maar, waar de ouders tig keer naar humptiedumptie moeten ssst, lekker slapen en weer weg. Afwachten en hup bij lang huilen weer. Enzovoort. Tot nu toe gaat t aardig. Keer of vier, vijf en dan slaapt hij nog zo'n anderhalf uur. WEinig zou je zeggen, maar tis hier beter dan helemaal niet. Vriendlief ligt nu te pitten, die is helemaal doodop want die moet er wel gewoon na deze nacht om acht uur uit om te gaan werken. En ik zit trouwens aan onze nieuwe laptop! oja: bij te vroeg geborenen zeggen ze steeds in het ziekenhuis, je moet er zes weken vanaf halen (van de leeftijd) bij een bepaalde ontwikkeling. Maar nu bijv. bij de slaapjes tussen de voedingen, moet ik nu kijken naar een twee maand oud kindje of een pasgeborene? ik heb echt eigenlijk geen idee......
Pookie, er blijkt een gasfles ontploft te zijn, dat zullen flink nare brandwonden zijn dan Ook vaag, ben je rustig aan het eten ergens, gebeurt er zoiets! Geniet nog even van je biertje en slaap lekker voor zo! Loe, zo vaak noem je in een gesprek geen naam toch, ik in ieder geval niet. Maar van te voren wist ik eigenlijk wel hoe iedereen echt heette, en ik ben ook altijd best goed met namen, dat scheelt wel. Achteraf gezien was het makkelijk te vinden (op de terugweg was ik in ieder geval veel sneller bij de snelweg, op de heenweg was ik meer door Utrecht zelf gereden omdat de tomtom dat aangaf), maar de tomtom wilde me wel een paar keer een richting opsturen terwijl er geen weg was Gelukkig is het toch goedgekomen Fijn dat jij een goede nacht hebt gehad! Hopelijk wordt het snel makkelijker om L (heb je dat nu liever dan zijn hele naam?) in zijn eigen bedje te laten slapen. Is misschien ook iets rustiger voor jou, in plaats van dat hij in de kinderwagen slaapt? Ik zou dan echt amper wat durven te doen uit angst dat hij wakker zou worden. En eindelijk de nieuwe laptop, fijn! Ik weet niet hoe dat zit met te vroeg geboren kindjes. Maar sowieso is ieder kindjes natuurlijk anders, en ook slaapt de één meer of minder dan de ander, hoe oud of jong ze ook zijn.
nou, onze boy zou volgens mij dehele dag wel wakker willen zijn! als t eventjes niet lukt, lekker bij mama slapend uit de fles lurken haha. L....... ja, ik vergeet t vaak, maar omdat er niet zoveel kindjes L heten en ik graag anoniem blijven (zeker na dat hele ziekenhuisgedoe) probeer ik telkens L. te schrijven. Alleen vergeet ik t dus nog vaak.........
Oke, L it is Toen Veda iets van 1,5/2 maanden was, sliep ze een tijdje ook amper overdags. Het leek ook of ze liever wakker wilde blijven. Totdat we haar consequent overdags in bed hebben gelegd, de eerste keer hebben we haar (flink ) laten huilen, het leek of ze dat nodig had om daarna te beseffen dat een echt bedje toch wel erg lekker ligt, en sindsdien slaapt ze ook overdags erg goed. Maar nu heeft Veda ook nooit reflux/krampen of wat dan ook gehad, dan is het allemaal iets makkelijker. All, wij zitten aan de Babi Pangang-chips Van Lays heb je 3 nieuwe smaken, en dan kun je stemmen welke smaak een blijvertje is. Ik heb ze maar alledrie gekocht, je moet toch een weloverwogen keuze kunnen maken natuurlijk
Goedemorgen meiden, Tjonge, wie heeft dat van dat uur uitgevonden??? Ik heb de klok nog niet verzet hoor, kan het nog niet aan. Dus om 5 uur wilde Svinthe de fles ..... Gelukkig heeft ze daarna nog wel even doorgeslapen. De boterham zit er nu ook al in. Dus we zijn klaar voor de dag. Mijn man ligt nog te slapen. Bofkont! Mosa, en welke chips is het geworden? Afrola, de speen kan je wel weggooien hoor. we zijn net bezig aan een vervangingsronde en deze speen stond al op de nominatie! Is J weer een beetje bijgekomen van de invasie van gisteren? Loe, ik denk dat je bij alles er dan 6 weken af moet halen, dus ook bij de slaapjes en het drinken enzo. Fijn een nieuwe laptop! Salapio, en? Hebben M en T je lekker laten slapen? De terugweg was trouwens erg handig zo uit Utrecht. De tomtom was wel danig in de war het eerste stuk, maar op de snelweg was ie er weer. Zo, ik ga nu even kijken naar the Voice of Holland. Dat heb ik vrijdag opgenomen. Fijne dag allemaal!
Loe, Moeilijk hoor. Maar die standaardslaaptijden zijn dus echt grote bullshit, achterhaalde onzin! Komt echt uit de tijd van Watson's RRR (die experimenteerde met 8 maanden oude baby Albert, zou nu echt niet meer kunnen, maar zijn ideeën zijn voor sommigen nog wel regel = raar). Kijk naar je kleintje, probeer te reageren op moeheidssignalen. Maar laten huilen bij een kindje die wellicht reflux heeft ... ik zou het niet doen! Staat het bedje al schUIN? T is het nu echt zat dus die gaat naar bed. probeer het te rekken, met matig succes. Was ook veel te vroef=g wakker natuurlijk en verder slapen ho maar (5u). M kwam om 6u de slaapkamer in dus best netjes.
Goede morgen, Zo te lezen was de meeting een succes? Mooi zo! Chelsey heb ik vanmorgen om half 10 maar weer in bed gelegd anders haalt ze het nooit vandaag. Wel balen hoor die wintertijd. Man is nu voetballen, is pas vanmiddag weer thuis, dus we hebben het rijk weer alleen. Gisteren heb ik weer bloedverlies gehad. De verloskundige gebeld en ze vond het niet nodig om langs te komen oid. Kon nog steeds gebeuren... Begin nu wel te balen hoor van alles rondom deze zwangerschap. Ik probeer steeds te onthouden waarom ik het doe, maar het is niet altijd makkelijk om positief te blijven.
@melisa; bloed, getver. Daar zit je niet op te wachten. Maar waarschijnlijk is het onschuldig en hoort dit er inderdaad gewoon bij bij jouw zwangerschap. Maar ik snap heel goed dat je er zo over denkt hoor. Het gaat bij jou helaas niet vanzelf. @Loe; tja een pasgeborene heeft inderdaad nog niet echt een ritme. Pas na 2 weken begon dat een beetje bij Y. Dus wie weet nog maar 2 weken voor jullie en dan ook meer ritme........ Zantac werkt dus, dat is fijn! @salapio; oei 5 uur wakker. Hier ook al om half 7 --> dus half 6. Y lag gisteravond ook al heel vroeg in bed. Maar na de fles heb ik er terug in bedje gelegd en wij hebben toen nog 2 uur door kunnen slapen. Hopelijk wennen ze snel aan het nieuwe ritme en heb je morgen een volwaardige nacht ( of iets wat er dicht in de buurt komt) @mosa; Gasflessen en steengrill, ik blijf het vreemd vinden. Hier doen we gewoon de stekker in het stopcontact Maar zo'n explosie geeft heel vervelende wonden. Bah. En wat zullen de andere gasten ook geschrokken zijn. Heftig hoor. @hana; Jaja moet je toch PVV gaan stemmen, die willen de zomer/wintertijd configuratie afschaffen Ach het heeft ook wel weer zijn voordelen, morgenochtend als het iets eerder licht is. knorrrrrrrrrrrr, ik ben wel moe! Misschien toch nog even terug in bedje............kan best het is nog maar half 11.
pfieuw, raar he die wintertijd. Niet handig met kleine kindjes haha. Salapio, bedje staat schuin (op twee soepkommen, niet doorvertellen hihi). L. slaapt ingebakerd. STraks rondje rijden met hem, misschien maar even naar overgrootoma en opa. Die hebben m nog steeds niet vastgehouden. Hoop alleen niet dat dat een enorme krijsaanval oplevert. Hij slaapt nu, misschien heb je gelijk over die moeheidssignalen, met name na de fles van elf uur is hij klaarwakker. Heb m net speentje gegeven in bed en na een sessie van een uur heen en en weer lopen is t nu stil....... Melisa, wat balen dat bloed, dat wil je niet, ook al betekent t niets. Jammer dat de vlos nergens op inging, geruststelling is altijd fijn. Dikke knuffel en hou vol. Mosa, moest erg lachen gisterenavond om je drie soorten uitverkoren lays. WElke ist nu geworden?