Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja Mosa, welke chips zijn het lekkerste? Ik moet ze nog kopen.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Straks kwamen mijn broer en schoonzus hier met groot nieuws: ze is zwanger :D Ik vind het zo superleuk voor ze, krijgen we eindelijk een neefje of nichtje :) We hebben allebei maar één broer, en bij de broer van mijn vriend lukt het niet, dus hier zijn we heel blij mee! Het is nog heel pril, maar ze wilden het graag al tegen ons vertellen.

Hanna, poeh zeg, dat is wel heel vroeg! Hopelijk kun je vandaag alles iets later plannen, zodat ze vanavond ook volgens de nieuwe tijd naar bed gaat en ze morgen niet zo heel vroeg wakker is!

Salapio, balen zeg, dat T zo vroeg wakker was ;) Hopelijk kom je de dag goed door!

Melisa, wat rot van het bloedverlies, daar schrik je toch iedere keer weer van hè?! En logisch dat je moeite hebt positief te blijven, het zit je ook echt niet mee! Knuffel!

Pookie, ook al zo vroeg wakker, hopelijk heb je vanochtend nog even kunnen slapen!

Loe, hopelijk vind je snel een ritme wat werkt voor L!

All, we hebben gisteren alleen de babi pangang-chips en de patatje-joppie-chips geproefd, en ik vond ze eigenlijk allebei lekker :D Maar nu vind ik eigenlijk alle smaken chips wel lekker :) We hebben nu nog alleen de mango-chilismaak, voor vanavond of een andere keer.
    Ik denk wel dat ik de babi pangang iets lekkerder vond :)

Mijn vriend is morgen jarig en nu gaat hij vanavond met zijn broer naar een wijnproeverij met 6-gangendiner. Dat is het cadeautje van zijn broer, dus vanavond weer alleen thuis :) Veda en ik gaan straks nog maar een keertje bij mijn ouders eten, en dan vanavond op tijd naar bed omdat ik morgen weer moet werken.

Gelukkig valt met allemaal mee met de gewonden van de explosie gisteren! Op het moment van het ongeluk was er een groep van 17 mensen aan het steengrillen, en er waren nog 2 andere gasten. Het is om 21.15 uur gebeurd en om 21.00 uur kwamen wij erlangs. Toen stond er een groepje jongeren voor de deur te roken, en achteraf gezien moeten die we bij de groep horen waarmee het gebeurd is. Wel apart!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even een klein voorproefje van de foto's van gisteren (let weer niet op mijn painting-skills :)):

Echte broer- en zusliefde :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gezellig samen spelen, M, Noah en Veda

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit vond ik een hele mooie van J:

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En de laatste voor nu, Y en links T:

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een leuke foto's! Vooral het familieportret SALAPIO:)

Zoals jullie kunnen zien is Y niet zo van het poseren, ze wilt gewoon de camera pakken!

Nu ff te borrel bij vrienden ter ere van Halloween

8. Loe

Loe Niet meer actief

Super leuke foto's zeg. Misschien ben ik gek ahum, maar STAAT T. daar nou???

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoiii dames

na veel gefeest ben ik dr weer :D

zo te zien/lezen is de meeting geslaagd bij jullie?? mooizo:D! feli haar verjaardagsweekend is ook erg geslaagd :D ze is lekker verwend!

gisteren waren de vrienden er, en vandaag de familie,

ze vond de taart en het zingen erg interessant en ook ergg lekker haha :D

ik zal dalijk een paar foto's plaatsen, ook staan er een paar op mn hyves voor de gene die ik daar op heb :)

kga zo ff kijken wat we gaan eten, groetjes!

10. Sannehai

hier ons mooie feest meisje

11. Sannehai

hier mama feli en papa, niet iedereen staat er eve charmant op maar ik wou hem toch even laten zien haha

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Awh Veda toch gewoon lekker in haar eigen bedje geslapen, jammer voor jullie maar lekker voor haar ;)
    Ik had dat probleem dus op de terugweg, wilde tom me ergens heen sturen waar geen straat was ;). Toen wilde hij me een rondje laten rijden en ben ik maar op de borden gaan rijden, daar stond heel fijn A2 aangegeven en was ik zo op de snelweg.
    Haha jij hebt alle drie de smaken gekocht, ik wil dat volgend weekend ook doen. Hoe was de babi pangang?

:$ Lees nu van je broer :D Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg, en jij dacht nog wel dat het nog wel even kon duren omdat je broer zo druk is.. haha zo zie je maar weer :D
    En alvast gefeliciteerd met je vriend!
    Aawwwhh wat een leuke foto van de salapio-kids :) En die van J.. die is inderdaad ook super lief! En Y, haha, het is wel een deugnietje hoor, dat zie je gewoon aan haar gezicht :p

Salapio: Ik vond M en T nog schattiger in het echt. En M met haar popje, oei oei.. die verdedigd ze erg goed haha :D
    Hoe gaat het nu met je pijnlijke boob?

Djaar: Hopelijk een goed nacht geweest voor jullie! Ik vond Djaarman wel schattig hoor, de trotse papa :)

Loe: Jammer dat je er niet bij was maar wel fijn dat je gister nog lekker door hebt kunnen slapen.
    Oeh leuk je hebt de nieuwe laptop, is ie fijn?
    Ze zeggen inderdaad dat bij te vroeg geboren kindjes je met de ontwikkeling moet gaan tellen vanaf de uitgerekende datum maar of het echt zo is kan ik niet vertellen.
    Hier ook een jongetje wat de hele dag wakker leek te willen zijn. Eerst wilde ik steeds dat hij maar ging slapen maar op een gegeven moment was het maar gewoon go with the flow en hup draagdoek in haha.

Hanna: Oef ik was er al bang voor bij jou dat het 5 uur zou worden.. vervelend zeg.
    Had je het trouwens nog makkelijk kunnen vinden gister? Was ik nog vergeten te vragen.. ik zat 1 keer fout hihi :):)

Melisa: Wat vervelend zeg dat je moeilijk positief kan blijven :( Het wordt je ook niet makkelijk gemaakt allemaal.

Sanne: Leuk hoor dat het verjaardagsweekend zo geslaagd is :)
    :$ wow wat is ze groot geworden, al een heel dametje hoor :D en gezellig met papa en mama het kaarsje uitblazen :)

Namen: Ik wist net als Mosa van te voren wel van de meeste.. uhm van iedereen wel eigenlijk haha.. de echte namen en ben er altijd wel vrij goed in dus kan het wel onthouden en wist eigenlijk bij binnenkomst precies wie iedereen was :p

All: Hier was het half 7, normaal rond half 8 maar omdat we allebei niet lekker waren zijn we gister op tijd naar bed gegaan dus viel het mee.
    Oja brengt mij ook gelijk op het volgende.. ik had gister wat hoofdpijn maar roy vond me nogal afwezig dus als ik zo ben overgekomen dan was dat i.i.g niet de bedoeling!
    Ik heb nu nergens meer last van maar roy heeft het flink te pakken, die ligt al de hele dag op ape-gape. En net als alle mannen is hij nu natuurlijk hééél zielig haha :p
    Ik heb noah's middagdutje gerekt d.m.v even wat boodschapjes te doen met hem (vindt hij super gezellig) en hem wat later in bedje te leggen.. maar daar ligt hij nu ook al 2uur in. Nu hopen dat we op die manier dat uurtje weg kunnen werken.

Nu even de laatste hand leggen aan de traktaties voor morgen op het kdv :)

13. Loe

Loe Niet meer actief

Feli, knappe dame!:D

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een schatje die Feli, en mooi verjaardagsoutfitje hoor!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, Y zat idd te kijken hoe ze m'n fototoestel zou kunnen pakken :D
    Hier heb ik dat heel erg met de videocamera, zodra ik ga filmen komt Veda naar me toegekropen dus alle filmpjes eindigen met een groot gezicht in beeld :) Wel jammer, want haar aan filmen terwijl ze aan het spelen is of achter haar loopwagentje loopt, kan amper meer ;) Ze merkt toch dat ik aan het filmen ben dan.

Was de borrel gezellig?

Loe, T is het zoontje van Salapio :)

Sanne, fijn dat de verjaardag erg geslaagd was! Wat is je meisje al groot geworden, we hadden haar al eventjes niet meer gezien. Het is een heel mooi meisje, met een heel lief en zacht gezichtje :) Haar haartjes groeien nu ook hard hè?
    En erg leuke kleertjes had ze aan!
    Ook leuk om jullie met z'n drietjes te zien! Zien jullie zelf eigenlijk veel Aziatische trekjes bij Feli?

Sterre, de babi pangang was lekker hoor :D
    En zeker leuk nieuws van mijn broer en zijn vriendin :) Het blijkt ook dat ze wel eventjes bezig zijn geweest. Zij had eerst zelf geen eisprong en heeft clomid geslikt. Afgelopen september een HSG gehad, en nu zonder clomid of iets op vakantie zwanger geraakt. Dus super voor ze, ik ben er ook heel erg blij mee!

Ik vond je niet afwezig overkomen hoor ;) Maar het is toch altijd je aandacht verdelen tussen kletsen en opletten dat je eigen kindje geen rare dingen doet :D Zoals met de sambabal tegen het raam slaan, hè Noah :p

Leuk, morgen trakteren op het KDV! En dan is het al bijna zo ver!

All, Veda heeft alleen vanochtend geslapen, het lijkt ergens wel zo dat ze zelf vindt dat ze maar één dutje hoeft te doen terwijl ze daar nog helemaal niet aan toe is ;) Dus vanavond om half 8 lag ze al bij mijn vader op schoot te slapen na de fles :) Ik ben toen al snel naar huis gereden en daar kon ik haar meteen in bed leggen en ook niets meer gehoord.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, er bestaan echt kindjes die veel minder slaap nodig hebben dan 'normaal'. Ik heb er hier twee, maar ook neefjes en nichtjes van M en T zijn weinigslapers. Bijv neefje E is 4 maanden en slaapt misschien 3-4x per dag 3/4 uur. M deed dat precies zo. Ik las haar altijd het gedichtje 'Ubbeltje van de bakker' voor van A.M.G. Schmidt. Als L klaarwakker is, dan zou ik hem zeker niet in bed leggen omdat 'het zo moet'. Maar het herkennen van moeheidssignalen bij wakkere kinderen is heel moeilijk. Probeer zoveel mogelijk te vertrouwen op jouw ogen en je mamagevoel ... dat is echt wel heel erg betrouwbaar hoor, als je maar durft te voelen/luisteren ;). ALs L een moeilijke bevalling heeft gehad kan hij natuurlijk wel snel overprikkeld zijn. Ik zou bezoekjes buiten de deur beperken en bij visite in principe niet uit handen geven. Eerst rust in zn donder (en jullie ook) en dan pas knuffelen met vreemde mensen met vreemde luchtjes. En kijk hier op het forum eens naar tips, er zijn zoveel ervaringsdeskundigen met onrustige kindjes / huilbaby's / relfux / vroeggeboren kindjes ed. Knuffie!
    En T staat daar idd, maar wel aan twee handen hoor. Vandaag deed ie voor het eerst een voorzichtig stapje met bibberbenen. Staan aan een hand lukt ook een beetje, maar als ie dat in de box doet dan gaat ie om. Zelf gaan staan lukt nog niet. Zat vandaag wel weer op zn knieën en werd enorm driftig ... van wie die kinderen van mij dat nu weer hebben *bambi-ogen*

Melisa, he wat onwijs vervelend dat je nu ook nog bloedverlies hebt. En jammer dat de verlos niet even langskomt ter geruststelling.

Hanna, vervelend he die wintertijd. Vroeg aan mn Jan :)D) waarom dat ook al weer was: 'wegens energiebesparing (verlichting ed). Dus dat 'ook al weer' sloeg nergens op: ik wist dat niet :). Dus scheelt wel op de overheidskosten en dat zou PVV toch wel mild moeten stemmen :D

Mosa, superleuk een neefje of nichtje erbij. Hopelijk gaat het bij jullie ook snel lukken, supersuperleuk natuurlijk als dat heel dichtbij elkaar ligt :D. Hmmmm krijg op eens zin in chippies :D. Whahaha en die foto van die onwijs lieve broer en zus is heel mooi. Die moeder ziet er zo een stuk beter uit ;).

Sanne, supergefeliciteerd en hele leuke foto's. Wat zag Feli er mooi uit! Mooi meisje :)

Sterre, jaja kom niet aan M dr T's (ze heeft er drie: één echte, één kleine en een grote en die was mee). Boob is weer braaf. Ik vond je niet vaag of afwezig.

Vanochtend weer met de hele familie gezwommen, was superleuk. Wel enorm druk, M had daar wel een beetje last van: wilde maar 1x in het grote zwembad, maar ik mocht haar wel 2x weggooien (echt een mijlpaal voor ons meissie die bang is voor water in dr gezicht). Maar heeft heerlijk gespeeld in het pierenbadje. T heeft alleen maar onwijs genoten, die vind alles goed en prima. Viel zelfs een keer om, helemaal kopje onder en gaf geen kik :D. Vanavond alles flink kunnen rekken, dus om 18u gegeten en rond 1845 lag T en ongeveer een uur later lag M erin. T werd net gillend wakker dus ik er snel heen, maar leek niets ergs aan de hand: gewoon honger. Dus, zoals ik al zei, een driftkop ...

*bla*

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    T was 6 okt 8,6 kilo. We hebben hem gisteren gewogen en toen was hij 9,1 kilo. Dus in nog geen maand een halve kilo erbij. Dat is best veel toch op deze leeftijd?

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor ... zn curve knikt omhoog ... Ik noem m vaak Boelie of Boeleke (vraag me niet waarom). Misschien moet ik daar maar Bollie van gaan maken :D.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, ik was trouwens vergeten te vertellen dat Veda vandaag maar liefst 6!! zure poepluiers had :( Meteen ook weer flink luieruitslag dus ;) Vanochtend was er nog niets aan de hand, en in de loop van de middag (en de poepbroeken) werd het roder en roder. Het verschonen en insmeren doet nu ook weer hartstikke zeer :(
    Er zal dus wel weer een tandje aankomen, hopelijk op korte termijn! De vorige keer kwamen er ineens 3 tandjes in één keer.

Salapio, ik hoop ook dat ik snel weer zwanger ben, lijkt me idd leuk als ze dicht op elkaar geboren worden. Maar ja, dat heb je helaas niet zelf in de hand ;)

Leuk hoor, zwemmen met de hele familie! En misschien went M zo ook wel sneller aan een beetje water in haar gezicht!
    Ik vond M zo schattig gisteren, echt zo'n heel lief meisje :)
    Ik duim voor een goede nacht!
    En een halve kilo is idd best veel op die leeftijd! Maar als hij binnenkort echt gaat kruipen enzo (doet hij trouwens al wel iets van buikschuiven of tijgeren?), dan zal de curve wel weer afvlakken.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Thanks voor je advies salapio. t komt ook vast wel goed hier. En ik zie al een beetje wanneer L. slaap krijgt (zonder te gapen): hij gaat scheel kijken hihi.....:p
    Maar nu ook weer, extra vroeg eruit, meneer was echt wakker en totaal overstuur. Heerlijk gegeten en helemaal ingedut bij mama, papa brengt m voorzichtig naar boven,inbakerdoek weer goed en brulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllen zodra hij in bed ligt. Zucht......zucht........zucht.............tuf............tuf...........tuf......:(

Mosa, ik wist dat T. t zoontje van Salapio is hoor:D

Deel Deze Pagina