Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

oja, waar halen jullie de groeicurves vandaan? is dat puur op het cb dat je dat ziet?

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zag later dat ik het verkeerd gelezen had :)

Sterkte vannacht!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je kunt op www.borstvoeding.com een curve maken. Is officiëel wel voor BV-kindjes, maar je ziet evengoed wel hoe de curve loopt natuurlijk.

4. Loe

Loe Niet meer actief

Thanx, heb l.'s metingen ingevuld.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En, ziet de curve er een beetje goed uit?

All, ik kan jullie vertellen dat ook de mango-red chili-smaak lekker is :D Hij heeft iets zuurs en dat maakt hem juist lekker. Ik weet nu alleen niet welke ik het lekkerst vind, maar ik denk in ieder geval niet het patatje joppie.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Zo dus ze waren al even bezig, wat super dan dat ze nu zwanger zijn :) Hoe lang is ze nu? Voelt ze zich wel goed?

Het was een eendenhoofd op een stokje hoor die tegen het raam ging :p Het lijfje stond op de grond maar wie hem onthoofd heeft weet ik niet, ik hoop niet Noah i.i.g :):)

Over die chippies, mij lijken het allemaal een beetje vreemde smaken voor chips. Patatje joppie heb ik nooit gegeten, babi pangang vind ik wel lekker en mango red chilli vind ik een combinatie die ik zelf nooit verzonnen had. Maar ben wel énorm benieuwd hoe het allemaal smaakt hihi :):)

Loe: Ik bedenk me ineens dat je afgelopen donderdag naar de osteo bent geweest. Ik weet niet of je er al over had geschreven maar hoe was dat? En wat zei de osteo?

Ben het trouwens wel met Salapio eens. Bij noah zag ik ook heel moeilijk of hij moe was. Nu kan hij dus ook maar door en door en door en door gaan... Ik zie bij hem bijvoorbeeld dat hij moe is als hij bleekjes wordt en/of aan zijn oor gaat zitten. Gapen doet hij nauwelijks mits hij héél moe is of net wakker is.. maar dan is het geen moeheidsverschijnsel natuurlijk haha.
    Lees nu dat hij scheel gaat kijken :) Tja als je het daaraan ziet is het prima toch ;)

Salapio: Fijn dat boob weer braaf is :D
    Nee we komen niet meer aan haar T's hoor, ik zou niet meer durven nu :p
    Oeh lekker gezwommen. Doen jullie dat elke week of gewoon wanneer jullie zin hebben?
    Haha bollie :D

All: Oh gelukkig kwam ik niet raar over op jullie :)

Was ik nog vergeten.. ik heb volgens mij mijn ei gehad. Dat zou dan op dag 16 geweest zijn maar we hebben na dag 14 niet meer geklust omdat roy ziekjes was :( Ik vrees dus dat het deze ronde niks word... of ja, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het niks is want 2 dagen is wel lang he?..
    Wel ben ik blij met het resultaat van de teunisbloemolie :) Mijn cyclus is nu iets korter. Maar goed, kan ook een toevalsteffer geweest zijn natuurlijk.

Traktaties zijn klaar, heb er ook een fotootje van gemaakt maar die zet ik er morgen even op.

Noah werd trouwens om 18.00u pas wakker dus die heeft lekker lang geslapen. Vervolgens gewoon gegeten, bad, pyama, laatste fles e.d volgens protocol en nu maar hopen dat hij morgen weer wakker wordt zoals 'normaal'.
    Moeders duikt zometeen ook haar bedje in i.i.g. :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, o ja, dat is waar ook, Noah sloeg met het eendenkopje tegen het raam :) Later liep hij met die sambabal, daardoor was ik even in de war ;)

Mijn schoonzusje is nu tussen de 4 en 5 weken zwanger, dus echt nog heel pril. Wel leuk dat ze het meteen hebben verteld :) En het is natuurlijk nog erg vroeg voor echte zwangerschapskwaaltjes, ze voelde zich nu in ieder geval prima (en dolgelukkig natuurlijk ;)).

Op zich kan klussen op dag 14 en dag 16 je eisprong prima hoor! Meestal leeft zaad wel langer, dus je kunt evengoed hoop hebben. En mocht je wel zwanger zijn, dan krijg je vast een meisje ;) Volgens mij is dat wel echt zo, dat snelle zaadjes voor een jongetje zorgen en langzame zaadjes voor een meisje.
    En fijn, een kortere cyclus! Dat is nooit verkeerd!

Hopelijk wordt Noah idd op een normale tijd wakker morgen!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ben ik écht de eerste vandaag :$

Oh en het wordt gelijk een hele korte..

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *breekt in*

Lieve meiden, zelfs hier de felicitaties!!!
    Dankjullie wel...*emo*!
    Het gaat hartstikke goed met ons knappe mannetje,
    we zijn echt supertrots en superverliefd!

Moos, jullie komen maar snel een keertje op kraamvisite!!!
    En bedankt voor de kaartjes, de hond vond het erg leuk dat er ook aan hem gedacht werd!!!

Liefs Loesie
    *breekt uit*

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, wat rustig hier!

Ik ben wat eerder naar huis gegaan omdat mijn vriend vandaag jarig is, en hij was ook eerder thuis :)
    Veda poept helaas gewoon door (straks 4 flinke en zure poepluiers in 3 uur :$), dus niet fijn voor haar billetjes ;)

Afrola, we eten vanavond jouw recept van de pasta met ansjovis, pijnboompitten etc :) Ben benieuwd, maar klinkt erg lekker! Gelijk ook maar een quiche gemaakt voor morgen, dan heb ik het morgen lekker makkelijk.

Weet je al meer over je vader??

Loesie, fijn dat het zo goed gaat! Ik ben al telkens van plan je te bellen, maar ik wil me niet opdringen, maar in de loop van deze week bel ik ;) En misschien kunnen we dan gelijk wat afspreken, ik ben natuurlijk erg benieuwd naar Siem! En ook hoe het met jou gaat natuurlijk ;)

All, mijn vriend viert dit jaar zijn verjaardag tegelijk met die van Veda, het ligt ook zo dicht bij elkaar. Volgend jaar zien we wel weer verder. Ik heb wel de kamer versiert en moorkoppen gehaald voor vanavond :D

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

Zo eens even bijlezen hier.
    Ik ben ziek en heb nu een opleving. Daar maak ik maar even gebruik van :D
    Grieperig helaas.
    Morgen gaat Svinthe 's morgens iig naar mijn moeder.

Mosa, gefeliciteerd met je nieuwe neefje of nichtje.
    Leuk hoor!!

Sanne, gefeliciteerd met Feli!!
    Wat een leuke verjaardagsgfoto's heb je gepost :D

Salapio, T is echt een grote vent hoor.
    Svinthe weegt met 14 maanden 9,9 kilo, T met bijna 9 maanden al 9,1 kilo :D

Mosa, hoe gaat het nu met Veda, nog steeds poepluiers?
    Oei ik lees nu net dat het nog steeds niet goed gaat.... Balen zeg!
    Gefeliciteerd met je vriend!
    Mijn man en Svinthe schelen maar 1 dag qua verjaardag, dat is dus vanaf toen gewoon 1 verjaardag geworden.
    Hij vindt het ook wel leuk met zijn kleine meisje feest vieren.

Sterre, welke traktaties heb je gemaakt voor Noah?
    Ga je het feestje meevieren?
    Mooi ei :D:D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, bah zeg, wat rot dat je ziek bent! Lekker dat Svinthe morgenochtend naar je moeder gaat, kun jij even rustig aan doen.
    Beterschap!

All, Veda zit helaas niet lekker in haar vel ;) Gelukkig wel goed gegeten (was heerlijk Afrola :)), maar ze is aardig hangerig. Hopelijk voelt ze zich morgen weer beter.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; borrel was gezellig, ik moet het alleen nu bekopen. De vrienden waar de borrel bij gehouden werd hebben net 2 kittens......en tja dat is niet zo goed voor mij. Vannacht en vandaag ds heel erg benauwd gehad en de ventolin kon er nauwelijks tegenop. Maar de stijgende lijn is er weer dus hopelijk over een paar daagjes doen mijn longen weer normaal.
    En wat mooi dat je broer en vriendin toch nog "spontaan" zwanger zijn geraakt.
    Oei 6 zure luiers op 1 dag, hopelijk komt het tandje snel door.
    Gefeliciteerd met Mosaman!

@salapio; Leuk zwemmen met zijn allen. En T die geen kik geeft als hij kopje onder gaat:$ maar wel driftig worden als hij honger heeft:D.
    Jeetje wat is T al zwaar........Y is dus net 8 kg.
    Maar Y gaat nu met haar curve naar het gemiddelde toe, de ziekenhuis afval dip viel zelfs nog binnen het gemiddelde en de ondergrens, trotse mama!!!

@sterre; leuk traktatie af, ik ben benieuwd naar de foto! En bij ons was het raak hoor op dag 16 klussen en dag 18 mijn ei.

@hanna; Beterschap..........

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #574 Mosa1982, 1 nov 2010
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
    Pookie, wat ontzettend rot dat je gelijk zo'n last van die katten hebt dan :( Dat is rot! Hopelijk ben je snel weer de oude!
    Dan moeten we maar nooit een meeting bij mij thuis doen ;)

Je vertelde zaterdag al dat Y nu 8 kilo weegt, echt superfijn! Hebben al die extraatjes gelukkig toch geholpen :) En stevig zal Y gewoon niet snel worden!

O ja, Sanne, wat ik wilde vragen: zijn jullie morgen eigenlijk vrij of gaan jullie gewoon werken? Apart idee zeker, dat je meisje dan echt 1 jaar is :)

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@mosa gefeliciteerd met mosaman:D lekker moorkoppen.. hmmm :D en wat zonde voor veda, dat ze weer zulke flinke poepluiers heeft, zou ze ziek zijn? of tandjes of?? dikke knuff in iedergeval!

@loe oww meis toch jullie blijven ook maar tuffen, echt ik d8 dat het hier ook nooit over ging dat gehuil en al het drama, maar het word beter meis echt! en wil L wel b.v. in de kinderwagen bak bij jullie beneden slapen of in de box? of juist ook niet? anders zou ik als ik jullie was dat gewoon doen( als L dat doet dan he haha) maar dat afleren en hem overdag in zn eigen bedje laten slapen, kan dan altijd wel weer komen toch? ik ben ook wel benieuwd hoe het bij de osteo is geweest!

@pookie ahh Y al weer 8 kilo, dan is ze best weer snel wat aangekomen na de ziekenhuisdip, goed joh :D! ik denk dat feli de 8 kilo nog niet haalt hiero, misschien wel bijna haha :)

@afrola, ik was ook wel nieuwschierig hoe het nu met je vader is, of jullie nog nieuws hebben gehoord verder?

@sterre jou mannetje ook weer bijna jarig :D:D en leuk de traktatie af, ik heb hier net nog even wat in elkaar geflanst.. *schaam schaam* maar het ziet er nog niet slecht uit al zeg ik het zelf;) een leuk bloemetje met een nijntje koekje er aan vast is het hier geworden haha:) en toen ik zwanger was van feli was het ook van 2 dagen voor mn ei :) vandaar wat mosa zegt, dat het dus een meisje is :)

@all

thnx voor de leuke reactie's op feli haar verjaardags foto's :D

hier weer druk dagje gehad, en vanavond bij hai zn ouders gegeten, was wel eens lekker makkelijk, en feli heeft ook weer heerlijk gegeten:) dus dat is mooi!

ze heeft wel de waterpokken kwam ik net achter toen we thuis waren;) heeft ze wel heel netjes gedaan, want opt kdv zit iedereen al weken over, en ik had met dr afgesproken dat ze het pas zou krijgen Na haar verjaardags weekend ivm foto's, nou daar heeft ze zich dus prima aan gehouden hahahaha :p

ik hoop alleen niet dat ze er ziek van word, want ze kunnen er ook aardige koorts van krijgen heb ik gehoord.

verder hier alles goed, morgen een drukke dag, dan gaan ze het kdv opnieuw openen na alle verbouwingen en al, dus dat word weer een gekkenhuis, daarna is het voorlopig klaar met allemaal gedoe opt kdv hoop ik!

nou dames fijne avond allemaal! groetjes!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@hanna beterschap!

@mosa, we zien op zich wel wat aziatische trekjes bij feli, ze heeft precies hai zn neus en ook bij dr oogjes zie je het wel, verder eigenlijk niet echt iets :)

we zijn niet vrij, we moeten allebij gewoon werken, ik vond het niet echt nodig om daar vrij voor te nemen, ze heeft het zelf toch niet door :)

maar wel heel gek dat ze dan 1 jaar is! pff wat is dat sne lgegaan!

en ze word ook zo groot ineens, ze gaat ook de hele tijd nu zelf los staan, zelfs vanuit haar hurken zegmaar, dus ik ben benieuwd wanneer de eerste stapjes komen!

veda dr verjaardag duurt ook niet lang meer he! leuk hoor :D

groetjes!!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

@ Mosa, gefeliciteerd met je vriend. Jullie vonden het brocolli pasta recept dus lekker, mooi :D. Maken jullie het nog gezellig vanavond?
    Leuke foto's heb je geplaatst, moet je nog even mijn e-mail adres pb-en ;).

Vervelend dat Veda weer zoveel poepluiers heeft die ook pijnlijk zijn. Hopelijk komen de tandjes dan snel door!
    Gefeliciteerd met je schoonzus en broer en hun zwangerschap. Superleuk dat ze zwanger zijn na zoveel moeite :)

@ Sterre, De eerste en de meest kortaffe :p;):D. Noah heeft de eend niet gesloopt hoor ;). De kop zit los en die kun je zo van de eend afhalen. Dat doet J continu.
    Ik had niet gemerkt dat je zaterdag afwezig of vaag was. Wel was je wat stiller dan ik had verwacht. Maar mijn idee hoeft ook niet te kloppen met de werkelijkheid ;). En met de spelende kids was het zoiezo moeilijk een uitgebreid gesprek te voeren ;)

@ Hanna, beterschap! Vervelend dat je ziek bent, aangestoken door Svinthe? De speen was dus al aan z'n laatste dagen bezig... Ik heb hem dus maar weggegooid ;)

@ Pookie, goed zeg dat Y alweer 8 kilo is en weer terug naar de middellijn gaat. Daar mag je trots op zijn. Ze deed zaterdag goed haar best met de verschillende hapjes ;):D

@ Salapio, wow T groeit ook hard zeg :). Wat een lieve foto van M en T. Het was niet het enige moment dat M zo lief over T waakt :).

@ Loesie, wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je mannetje. Lekker genieten!

@ All, vandaag heeft mijn vader weer wat resultaten te horen gekregen. Opnieuw hebben ze geen kwaadaardige cellen gevonden. Maar ze kunnen ook niet ontdekken wat het wel is en ze durven ook niet met zekerheid te zeggen dat dat wat er zit in de longen niet kwaadaardig is. Ze hebben besloten om mijn vader experimenteel te behandelen met een zware ontstekingsremmer en een antibioticakuur om te zien of het misschien iets van een ontstekking is. Over 2 weken weer een ct scan om te zien wat de medicijnen hebben uitgehaald. Ik vond het best wel positief nieuws, maar mijn ouders niet. Dat vind ik wel lastig, hun hele leven ligt stil sinds ze weten dat mijn vader ziek is en ze willen helemaal niets meer doen. Dat laatste snap ik niet zo goed, en vind het moeilijk hoe ik daarmee om moet gaan.

Verder een stomme dag op het werk :x, ben er helemaal chagerijnig van.

J heeft last van de 13 mnd (55 wk) sprong zijn we achter. Dacht toch eens kijken in het oei ik groei boek wanneer de eerstvolgende sprong is. Want ze slaapt zo slecht en is zo aanhankelijk pfff. En toen was er een bij 55 wk en ze is 55 wk... dus kwartje viel ;). Nu maar hopen dat ze er snel weer uitklautert;)!

Nu maar even verder chagrijnen op de bank en hopelijk lekker slapen ;)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ik denk niet dat Veda ziek is hoor, ik denk dat het iets met nieuwe tandjes te maken heeft. De vorige keer had ze ook van die erge poepluiers ;)

Wat sneu dat Feli de waterpokken heeft :( Hopelijk krijgt ze er niet te veel last van, maar 'gelukkig' heeft ze gewacht tot na haar feestjes ;)

Veel succes met de opening, hopelijk is de drukte te doen! En alvast gefeliciteerd met je lieve meisje :)

Dus toch wat Aziatische trekjes bij Feli, wordt vast een mooi meisje later (niet dat ze nu niet mooi is ;)).

En Feli aan het losstaan, goed zeg! Dan zal het vast niet lang meer duren voor ze de eerste echte stapjes zet :)

Afrola, jeetje zeg, wat een onzekere situatie met je vader ;) Wel erg positief dat ze geen kwaadaardige cellen hebben gevonden, maar ja, wat is het dan wel :( Zou natuurlijk super zijn als de experimentele behandeling wat doet!
    Maar hoe bedoel je, dat je ouders helemaal niets meer doen? Bedoel je het letterlijk? Misschien hebben ze iets meer tijd nodig om aan het idee dat je vader ziek (wat er dan ook precies aan de hand is) is te wennen? Of moeite met accepteren?
    Ik hoop in ieder geval dat je binnenkort een manier vindt om hier mee om te gaan!!

En J in sprongetje, vervelend! Hopelijk is ze er idd snel weer vanaf! En dat slechte slapen lijkt me ook zo vervelend!

All, slaap lekker allemaal!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, ik heb alleen nog maar het mailadres van Salapio gekregen, dus wie ook graag alle foto's wil, mij pb-en zodat ik er werk van kan maken :)

Djaar, moest je trouwens gelijk vandaag al werken? Zo ja, hoe ging het?? En mocht je nog niet gewerkt hebben, dan veel succes!!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    En alweer de eerste maar nu iets uigebreider :p

Loesie: Geniet maar van jullie kleine man!

Mosa: Nog gefeliciteerd met je vriend! Waren de moorkoppen nog lekker? Jummie!
    Kan je wel al iets zien of er een tandje aankomt? Hopelijk is het snel over want die zure luiers met alle gevolgen zijn niks aan :(

Hanna: He jakkes, ziek :( Beterschap en geniet van je ochtendje 'vrij'.
    Ik heb het niet meegevierd, ze doen daar 's ochtend met alle kindjes wat leuks, versierde stoel, kroon, taartje met kaarsje, cadeautje grabbelen uit de ton, traktaties uitdelen en noem maar op dus dan zou ik wel héél laat op mijn werk verschijnen.

Pookie: Vervelend zeg dat je zo'n last van de katten had :( Hopelijk is het vandaag alweer een stuk beter.

Sanne: Hartelijk gefeliciteerd met je meisje!!!!!!!!!
    Alweer 1 jaar :) Ga je vandaag nog iets speciaals doen met haar?
    Haha ze heeft zich dus netjes aan de afspraak gehouden om te wachten met de waterpokken :)
    Veel plezier met de heropening op je werk! Krijg je het daarna wel weer rustiger?

Afrola: Oef gelukkig dat Noah de eend niet kapot gemaakt heeft.. anders had je je rekeningnummer maar even moeten pb-en haha :p
    Kan wel kloppen dat ik wat stiller was, normaal klets ik wat meer vandaar ook dat roy me wat afwezig vond. Maak ik volgende keer helemaal goed, klets ik de oren van jullie hoofd :p

Inderdaad, klinkt positief van je vader. Maar het blijft spannend allemaal. Nu maar hopen dat de scan over 2 weken goed gaat zijn.
    Ik vroeg met net als mosa af wat je bedoeld met dat je ouders nu niets meer willen doen?

Oei J in een sprong :( En dan ook nog een baaldag op het werk.. het zit je even niet mee allemaal. Hopelijk hebben jullie een goed nacht gehad!

All: Vandaag is mijn grote man jarig :D 2 dagen feest hier dus :p Helaas is hij nog steeds ziek. Hij heeft zich gister zelfs ziek gemeld! De eerste keer in 4 jaar volgens mij :$ En heeft zélf een afspraak bij de HA gemaakt voor vandaag :$:$ Wel een beetje op aandringen van mij maar dat betekend dus dat hij echt ziek is. Hij is al een paar maanden aan het kwakkelen maar het lijkt steeds erger te worden. Ben benieuwd wat de HA gaat zeggen vanmiddag.

Het uurtje wegwerken lukt hier nog niet zo helaas.. gister en vandaag was het 6.15u :( Best vroeg dus maar goed, trekt hopelijk vanzelf weer bij.

Deel Deze Pagina