Goedemorgen, @ Sterre, de eerste echte van vanmorgen . Jammer dat Noah wat moeite heeft om de klok te verzetten. * het is hier tot nog toe goed gegaan, gelijk even afkloppen * klop klop * Gefeliciteerd met je GROTE MAN Wel vervelend dat ie ook ziek is, hopelijk kan de HA wat voor hem betekenen. @ Mosa, ja ik zal zo echt mijn e-mail PBen ... Was het nog gezellig gisteravond met de moorkoppen en zo ? Hoe gaat het met Veda en haar billen, zie je/voel je al tandjes? @ Sanne, GEFELICITEERD met FELI , vandaag echt . Wat goed dat feli zich aan je afspraak heeft gehouden om pas na het weekend waterpokken te krijgen. Wel vervelend, hopelijk wordt ze niet erg ziek! Succes ook met de drukke dag, ook wel gezellig toch een feestje?! Feli dus een beetje aziatische trekjes. Wel leuk toch. En ook al los staan. Super zeg @ Hanna, voel je je alweer wat beter? @ all, lekker geslapen en ben weer happy . Volgende week nog maar even een discussie aangaan op werk. Hopelijk kan ik het een beetje goed verwoorden . Vandaag nog wel weer eens met Greenchoice bellen, ben al sinds dec 2009 in discussie over een afrekening en het is nog steeds niet afgehandeld :x. Misschien moet ik me ook maar bij Youp gaan melden Ouders die niets willen. Daarmee bedoel ik dat ze alleen thuis "zielig" zitten te wezen. Ze willen niets ondernemen of doen behalve dan nog met de hond wandelen. Mijn moeder moet weer werken (ong 6 uur per week) maar dat doet ze met grote tegenzin. Terwijl ik denk dat is toch even lekker je zinnen verzetten . Volgende wk wordt mijn moeder 60, maar daar mag niets aan worden gedaan terwijl mijn moeder eigenlijk een groot feest wilde. Dat ze nu geen groot feest wil dat snap ik wel, maar dat ze ook niet even met het gezin samen willen eten of zo dat snap ik niet. Ik denk vooral, pluk de dag nu het nog kan. Zoek wat afleiding. Uit de voorlopige resultaten blijkt wel dat mijn vader voorlopig niet doodgaat. Maar hij kan misschien wel nog een heel vervelende behandeling moeten ondergaan. Maar dan denk ik doe nu even wat leuks, geniet dat je leeft en ga met goede moed en positief de behandeling in en dan wordt het even zwaar maar daarna kun je weer volop gaan genieten. Ik realiseerde me een paar weken geleden (voor ik wist dat mijn vader ziek is) dat mijn ouders wel een beetje van "het glas is halfleeg" zijn. Dus een beetje een negatieve kijk op het leven hebben. En ik vond ook dat ik moest oppassen dat ik dat niet zelf ook doe, als je het van thuis meekrijgt doe je het zelf ook al snel. En dat wil ik niet. Maar zoals mijn ouders nu zijn blijkt dat ook wel weer... Moet weer dringend naar J toe....
Afrola, idd op zich wel goed nieuws. En zielig voor je ouders dat ze er zo slecht mee om kunnen gaan. Maar ook wel begrijpelijk: is natuurlijk een enorm angstige periode en misschien zitten ze wel in een soort 'shock'? Aha niet zo'n positieve instelling dus, lijkt me onwijs lastig. Hoewel ik het wel herken hoor: mijn pa is van het halflege en mn ma meer is van het 'het glas is bijna helemaal vol terwijl het bijna leeg is'. wel prettig dat de kuren van J verklaard zijn dankzij Oei ik groei M waakt idd lief over dr broertje, soms ook wel heel erg 'lief' (dan wordt T bijna doodgeknuffeld en M trekt daar dan dr 'ik vind je heel erg lief en ik vind je ook heel erg stom'-bek bij ). Sanne, beterschap voor Feli. En gefeliciteerd! Sterre, hoi & doei . Beterschap en gefeliciteerd voor R! Balen van de vroege uurtjes. Hier ook hoor: later naar bed gaan betekent hier niet automatisch ook later wakker (helaas!) Mosa, ik dacht zaterdag nog: wat een mooie rode wangetjes heeft V, maar lag misschien ook aan de tanden? *** Na een beroerde nacht, vannacht wat beter: 1u en 530. Maar toen wassie dus wel echt wakker en mocht ie lekker tussen ons in stuiteren. Tegen kwart voor 7 kwam M er gezellig bij en toen zijn we maar begonnen met de dag . Hier ook tandenperikelen, ik heb het idee dat T er 4 bij krijgt!
Sanne, van harte gefeliciteerd met Feli!!!! Afrola, wel een lastige situatie nu met de verjaardag van je moeder op komst. Dat ze geen groot feest willen kan ik me nog voorstellen, maar íets doen is toch wel leuk... Succes op je werk. Sterre, gefeliciteerd met je vriend/man??? (nu twijfel ik haha) Fijne dag en ik hoop dat ie snel weer beter is! Mosa, ik heb je vanmorgen gepb't... Hoe gaat het nu met Veda? Uursverschil, vanmorgen kwam Svinthe om 5 uur voor defles.. Jammerderbammer... Maar de laatste fles had ze helemaal niet gedronken dus dan is het wel weer knap toch?? Nu is ze bij mijn moeder en kan ik het heel rustig aan doen vandaag. Ik denk dat dát wel goed uitkomt voor mij... Ik pak zometeen een boekje voor op de bank! Ze mag tot 4 uur vanmiddag daar blijven trouwens, dus de hele dag... Ik heb echt een lieve mama (en papa trouwens ook )
Goedemorgen, Feli, GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!!! En Sanne, jij natuurlijk gefeliciteerd met je meisje! Sterre, gefeliciteerd met je grote man! Balen dat hij ziek is, maar goed dat hij even langs de dokter gaat! Vooral als hij al maanden aan het kwakkelen is. Ik weet nog goed dat we vorig jaar allebei rond onze mannen uitgerekend waren Toen had ik in ieder geval niet kunnen vermoeden dat Veda pas de 16e zou komen, terwijl jij op mijn uitgerekende datum beviel Jammer dat het moeizaam gaat met dat extra uurtje. Gaat hij 's avonds ook eerder naar bed nu of dat niet? Afrola, we hebben gisteren een hele gezellige avond gehad, maar verder niets bijzonders. Maar ook dat is fijn Ik voel of kijk eigenlijk nooit echt in Veda's mond, zo prettig vindt ze dat ook niet, dus ik weet niet of er al snel iets doorkomt. We zien het vanzelf wel, maar hopelijk duurt het niet al te lang! Succes met Greenchoice, hopelijk komen jullie eruit! Vervelend als zoiets zo lang door blijft gaan Jammer van de instelling van je ouders, maar misschien hebben ze wat meer tijd nodig om er aan te wennen? Maar als ze al een beetje een negatieve kijk op het leven hebben, dan zal het hierdoor wel versterkt worden. Maar wie weet beseffen ze juist hierdoor wel dat je echt van het leven moet genieten, omdat het ook zo over kan zijn. Ik hoop in ieder geval dat ze het binnenkort weer wat positiever zien! Salapio, ik moet zeggen dat Veda ook zonder tandjes op komst wel vaak rode wangen heeft hoor. Dat heeft ze dan ook niet van een vreemde, heb ik namelijk ook snel Sowieso heeft ze best wel een beetje een kleurtje, ze is nooit witjes. Poeh, 4 tandjes op komst Hij gaat echt hard! Hanna, heerlijk hoor, even een dagje om echt rustig aan te doen! Hopelijk voel je je na vandaag weer een stukje beter! En idd lief van je ouders! All, Veda is hangerig Ze wil alleen maar bij mij zitten, en als haar niet zint (zoals op de grond zetten) dan begint ze gelijk te piepen. Maar gelukkig vandaag geen plannen, dus maar even extra aandacht aan haar schenken. De zure poep is er nog steeds (en het is ook zo plakkerig dus moeilijk schoon te maken ), maar gelukkig is de uitslag iets minder. Bepanthen én maizena helpt toch altijd wel goed bij haar. Ik wil eigenlijk straks even bij mijn moeder gaan eten, maar het regent :x Hopelijk is het over een uurtje wel droog! En dat is al 3 e-mailadressen voor de foto's Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb (moet ze even verkleinen enzo, volgens mij heb ik iets van 20 foto's), maar ik denk dat ik ze vanavond of morgenavond mail.
Heerlijk zo'n dagje alleen thuis. Het heeft me écht goed gedaan. Bankhangen, boekje lezen, tv kijken en tussendoor nog wat lopende zaken regelen. salapio, pfff 4 tandjes tegelijk... da's heftig voor onze T! Hopelijk zijn ze snel door! Mosa, ach zielig zeg dat Veda nog steeds last heeft van die poepbroeken Hangerig, dat herken ik wel van Svinthe, en vermaakt willen worden... dan is het goed hier op het moment. waarschijnlijk heeft oma dat heel de dag gedaan, dus zal ze wel heel vrolijk zijn als ik haar zo ga halen!
Ik denk dat ik de oorzaak van Veda's hangerigheid weet, ik ben bang dat ze verkouden wordt Ze heeft in ieder geval ineens een hele erge snotneus, dus het zal wel raak zijn. Hanna, fijn dat het rustige dagje je goed gedaan heeft! Hopelijk heb je nu ook echt het ergste gehad! En nu je doordeweekse weekend, dus dat komt ook mooi uit.
En dan zit je net, komt man -eindelijk- thuis.. Dan kom ik later wel even bij lezen ookal gaat morgen en overmorgen niet lukken doe me best .
@ Salapio, jou nachten varieren dus nogal, jammer. En T 4 tanden tegelijk. Kan ook weer zorgen voor slechte nachten . Hopelijk komen ze dan maar snel door! @ Hanna, fijn dat je vandaag zo goed bij kon komen, heerlijk hoor. @ Mosa, vervelend als Veda verkouden wordt. Hopelijk is ze er snel weer vanaf! @ BabyD, hoe is het met jou? @ all, rustig hier! Vandaag druk dagje gehad. Bij greenchoice schoot ik helaas niet veel op. Ze geven de schuld aan de netbeheerder . Heb ook eens de basisschool in de buurt gebeld hoe het nou zit met wachtlijsten en inschrijven. Er blijkt idd een wachtlijst te zijn. Ze vullen eerste de klassen en dan wordt daarna een wachtlijst gevormd van kindjes die wel in worden geschreven maar waarvoor eigenlijk geen plaats is. Staan er voor J's jaar al 32 kinderen op de wachtlijst , ze kunnen dus met gemak nog een hele klas vullen! Ze hebben bij de gemeente wel een aanvraag voor extra noodlokalen lopen... Wij gaan J dus maar direct inschrijven bij meerdere scholen . Ze gaf me wel gelijk dat het absurd is dat we er nu al over nadenken, maar gaf me ook het advies om bij een volgend kind deze gelijk bij geboorte al in te schrijven, pfff. Oh ja nog een lekker recept, hebben wij vanavond gegeten. Lekker met rijst of aardappels: Visrecepten Recept
Mosa, ach Veda verkouden dus. Hopen maar dat ze er wel goed mee slaapt vannacht! Afrola, te gek voor woorden dat je nu al te laat bent met het opgeven van J.... Dan hebben ze het in jullie wijk wel heel erg verkeerd ingeschat denk ik qua hoeveelheden. Zijn er veel scholen in de buurt?
@Sanne; Van harte geFELIciteerd met de officiele verjaardag van Feli. @sterre; Voor vandaag gefeliciteerd met je grote man en voor morgen met de kleine man. Maak er een mooie dag van!
Afrola, jeetje zeg, nu al zoveel inschrijvingen voor de basisschool Daar denk je toch echt nog niet over na als je kindje net geboren is! Hadden jullie echt een duidelijke voorkeur voor die ene school, of was die gewoon het meest dichtbij? Idd ook een lekker recept! Ik haal ook vaak recepten van internet, haal je toch veel lekkere dingen vandaan! Hanna, en, Svinthe weer helemaal vrolijk toen je haar ging halen? Sterre, morgen dé dag voor jullie, leuk! Hopelijk hebben jullie een leuke dag, gaan jullie eigenlijk nog wat doen? Sanne, hoe was de opening vandaag? Melisa, hoe is het nu met jou? All, morgenochtend weer naar het CB, en net even haar map erbij gepakt, maar het 9 maanden was ze 79 cm en 9190 gram, dus ik ben benieuwd naar nu, 2,5 maand later Het lijkt gelukkig mee te vallen met Veda. Ze heeft goed gegeten en was vanavond ook weer vrolijk. Ook geen verhoging en straks gewoon meteen gaan slapen. Gelukkig maar, hopelijk morgen ook geen last!
hoi dames thnx voor de felicitatie's voor feli dr verjaardag! ze is nu toch helaas echt ziek sinds vanavond dan nog maar wel pas, maar wel 38,5 koorts.. gelukkig ben ik morgen vrij dus heb ik alle tijd om lekker rustig met haar van alles te doen de opening van mn werk was erg druk maar ook heel leuk, we mogen met zn alle een dagje (denk ik ?) naar een wellness centurm toe voor al het harde werk van ons de afgelopen maanden heerlijk! dat vind ik wel een goed bedankje van ze, want het was niet niets wat we allemaal moesten doen. hopelijk word het nu rustiger, maar ik denk het wel @mosa, ahh verkouden en w.s. een tandje! tis sonde! gelukkig werkt de maizena en de bepanthen goed @afrola, wat vervelend dat je ouders wat negatiever zijn, zonde dat ze ook niet de dag plukken zoals jij dat zei en weer raar dat ze nu niet weten hoe het nou met je vader zijn uitslagen zit :S hopeijk is het nog steeds positief! en vervelend van die greenschoice pff!! @hanna ah wat heerlijk dat svinthe gewoon heerlijk eens naar je moeder kan dan nu jij je niet zo lekker vind... pff die kleine dingentjes mis ik dan wel vaak hoor! maar hopelijk ben je snel weer beter! @sterre gefeliciteerd met je grote man, en morgen met je kleine man! hier werkt het ook nog niet echt met dat uurtje :S feli was vndaag om 5! uur wakker en wou niet meer slapen! pff vermoeiend, maar wie weet kwam het ook wel van dr pokjes. nou dames, groetjes allemaal en fijne avond
Sanne, wat rot dat Feli nu toch echt ziek is Sneu hoor, heeft ze vandaag wel een beetje goed geslapen op het kdv? Beterschap voor haar!! En ik ga heel hard hopen dat ze morgen iets langer slaapt dan vandaag! Fijn dat de opening leuk was, en leuk hoor, een uitje met z'n allen! En hopelijk wordt het nu idd wat rustiger! Voel je je nog steeds gestresst door je werk of is dat nu al wat minder? All, ik lees altijd op maandag- of dinsdagavond alle folders, vind ik altijd leuk om te doen. Normaal krijgen we 3 pakketjes, maar nu maar 1 :x Dus nu ben ik maar op internet de folders aan het lezen, als ik dan wat moet hebben, dan kan ik het morgen even halen.
@mosa haha jij alle folders aan het afstruinen, ik gooi ze eigenlijk meestal gewoon weg.. terwijl het best handig is om eens te kijken of er ergens aan aanbieding in, maar ik kom toch haast nooit in de stad, dus dan zou het wel iets van hier opt dorp moeten zijn hahaha. en ik hoop ook dat feli langer slaapt pff.. en nee ze had ook maar weer 2 uur totaal opt kdv geslapen de hele dag dusja is ook echt te weinig voor dr.. en ik hoop dath et minder stresserig zal worden, al werk ik nu met een nieuwe collega die na ziek zijn nu weer terug is, en dat is ook best weer wennen, en daarvoor hebben we ooit ook samen gewerkt en dat vond ik toen ook niet heel super gaan.. dus ik ben benieuwd.. en dan mn stagiere die zich niet aan de afspraken houd, naja dat helpt dan ook echt niet! hahaha maar komt wel weer allemaal goed hoor
Sanne, het loont best wel hoor, om een beetje op de aanbiedingen in folders te letten. Ik koop dingen als shampoo, wasmiddel en dat soort dingen altijd in de aanbieding, scheelt vaak heel veel! Maar ondanks dat ik ook niet in een supergroot dorp woont, heb je hier best veel winkels dus ik kom heel regelmatig in het centrum. Hmm...dus het is even afwachten of het nu wat rustiger wordt op je werk, terwijl natuurlijk voor jouw werk (en dat geldt natuurlijk voor de meeste banen) juist een goede samenwerking heel belangrijk is. Hopelijk valt het mee, en anders de stagiaire nog maar een keer aanspreken
Mosa: Ik pb je mijn mailadres ook even door.. was het helemaal vergeten Haha ja ik was 'lekker' op jouw uitgerekende datum bevallen Nee Noah gaat niet eerder naar bed, we doen gewoon net als normaal maar ik merk bij mezelf dat ik ook even moeite heb met dat uurtje, heel maf. Ik word zelf ook eerder wakker... Maar voor morgen heb ik goede hoop *duim duim* Awh lees nu dat Veda waarschijnlijk verkouden is Oh lees toch dat het lijkt mee te vallen, fijn! Suc6 morgen bij het CB! Ik ben ook erg benieuwd hoe lang ze nu is! Sorry ik moets zo lachen om je folderpakketjes... de stouterds, hoe durven er maar 1 te brengen vandaag Afrola: Gelukkig een goed nacht gehad! Ik vind dat je wel gelijk hebt hoor over je ouders. Het is inderdaad zoals je zegt, nu kan het dus pak dat moment. Maar goed, waarschijnlijk kan je dat niet veranderen maar er alleen voor zorgen dat je zelf niet zo wordt/bent. Jeetje zeg, nu al zulke lange wachtlijsten voor school Salapio: Haha nee het grapje later naar bed, later wakker gaat niet op helaas Nou ja, ik vind het op zich niet erg hoor, ik ben wat dat betreft misschien ook wel een beetje verwent met 07.30 a 08.00 Ojee 4 tegelijk!!! Maar goed, zie het van de positieve kant, die heb je dan alvast gehad Dat dacht ik ook bij Noah toen hij er 3 tegelijk kreeg haha. Hanna: Het is nog steeds mijn vriendje Ik wilde eigenlijk op 07-07-07 trouwen omdat we toen precies 5 jaar samen waren maar goed, dat ging niet en toen zei hij, we trouwen wel op 20-10-2010 (op mijn verjaardag dus ) maar dat is em ook niet geworden .. Maar goed, het hoeft ook niet zo erg voor mij hoor Nog genoten van je vrije dagje? Sanne: Awh arme Feli, ziek op haar verjaardag Beterschap i.i.g! Oeh heerlijk, een dagje welness, bofkont Maar dat is inderdaad erg netjes zeg, zeker na dat geploeter van jou/jullie! All: Nou deze studiebol heeft weer een examen binnen hoor Een 8 en 206 aanslagen p.m voor blind typen Was eigenlijk niet de bedoeling vandaag maar ik vond het resultaat zo mooi, ik dacht gelijk, vastleggen die handel. We mochten zelf aangeven als we iets wilden laten vast leggen (mits we natuurlijk met 10 vingers typen en de juf het ook gezien had) Heerlijk, nu kan ik me helemaal op de laatste module gaan richten waarvan ik over 3 weken examen heb en dan heb ik als het goed is mijn diploma Oja...toen ik naar huis reed net voelde ik wat kriebelen op mijn gezicht dus ik dacht dat het een haartje was, was het een oorwurm IIIIEEEKKKSSSSssss... En ik maar spastisch om me heen meppen en de auto recht houden Zal er fraai uitgezien hebben van achteren haha... Goh zeg, een jaar geleden lag ik nu met een ruggenprik die niet werkte in het ziekenhuis te puffen... Erg maf dat er alweer een jaar voorbij is.
Happy Birthday Noah!!!! En Sterre natuurlijk gefeliciteerd met je kanjer! Mosa, veel plezier op het CB. Ik ben heel benieuwd hoe zwaar en lang z enu is! Sanne, beterschap voor Feli. Wat een leuk bedankje heb je gekregen van je werk! Gaan jullie daar met z´n allen naar toe of kan je met iemand die je zelf kiest? Sterre, ik kreeg helemaal de rillingen toen ik je oorwurmavontuur las... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! GAAP!!! Het was hier 5 uur vanmorgen toen Svinthe begon met miepen... Toen om half 6 maar de fles en om kwart over 6 was het niet meer te doen om haar in het bedje te laten: Ik ben nu écht uitgeslapen hoor mama!! Na spelen beneden, de poes achtervolgd te hebben en een boterham op ligt ze nu al weer in haar bedje.... Straks misschien nog even naar de markt. Hopelijk blijft het droog! Fijne dag allemaal!
@sterre Gefeliciteerd met noah!! maak er een leuke dag van en iiiiiiiiiehhhh een oorworm! super eng! haha en goed, joh dat je een 8 had voor dat typen, handig he blind typen, ik zou niet weten hoe ik anders moest forummen! @ mosa ja wel een leuk bedankje vond ik ook, en ja ik moet ook eens op die aanbiedingen letten, maar meestal koop ik shampoo enzo ook wel in de aanbieding, maar dat kom ik dan toevallig tegen zegmaar hahaha en ja die stagiere, daar Heb ik dus al weer een Pittig gesprekje mee gehad samen met een stage coatch (jeetje hoe schrijf je dat in godsnaam?) van ons bedrijf, en ja ze zou het nu echt gaan doen dit dat, en echt weer opnieuw echte afspraken gemaakt, en tsja.. volgende dag (gister dus) doet ze er weer niets aan...:x:x maarja tis mijn stage niet hoor, als ze zo verder gaat haalt ze het gewoon niet.. en ik ben benieuwd hoeveel veda nu weegt en hoe lang ze al is!! maar misschien ben je dr al ? en horen we het dadelijk haha. @hanna pff bij jou ook zo vroeg.. hier ook! hopen dat het droog blijft en je dalijk lekker even naar de markt kan wel een voordeel dat ze zo vroeg op dr bedje ligt, ben je lekker optijd op de markt en ik weet eigenlijk niet precies wat de bedoeling van het bedankje was, want ik weet ook niet of het nou een hele dag was ja of nee, ik denk dat we dat deze week of volgende week nog wel krijgen te horen, ene kant leuk om met iemand te gaan die je zelf kan kiezen, maar omdat we nog wat met het team moesten doen (en het toch allemaal vrouwen zijn) is het ook wel gezellig om het misschien met zn alle te doen @melisa meis hoe is het met jou? hoe gaat het met het spugen?!? @loe hoe gaat het bij jullie?? @all hier een niet te fraai nachtje, feli heeft vanaf 12u bij ons in bed geslapen (uit eindelijk) want ikben daar eigenlijk niet zo voor en ze ging eerst wat spelen en ik wou haar steeds terug leggen maar dan bleef ze maar brullen, dus dat was ook geen plan, dus toen dus wel bij ons in bed geslapen maar om 5 uur was ze weer wakker en was dr zetpil weer uitgewerkt en lag ze te mopperen en te draaikonten dus weer een nieuw bommetje dr in en lekker in dr eigen bedje (gelukkig!) gaan slapen tot 8 uur daarnet ff samen gedouched, tis echt zonde zulke pokken! ze zit echt helemaal onder, en van die grote blaasjes er ook op! nu is ze nog lekker aan het spelen, en ze zal w.s. ook wel wat later naar bed gaan omdat ze langer heeft geslapen owja en wat ik ook nog weer even wou zeggen ( ik moet natuurlijk niet alleen de klaag dingen over haitje neer zetten hahaha) het gaat nu gelukkig al weer een tijdje heel goed tussen hai en mij, dus dat is heel fijn het blijft hier denk ik een vlammende relatie hahaha net als bij melissa