Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Allereerst, Noah, stoere jongen, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
    Volgens mij denk je al maanden dat je geen baby meer bent, maar nu is het dan echt zo ver ;)
    Sterre, gefeliciteerd met je mannetje!!

Hopelijk heeft hij vandaag iets langer geslapen!
    En misschien is 11-11-11 wel een mooie trouwdatum ;) Of 12-12-12 kan natuurlijk ook nog!
    Gefeliciteerd met je examen, en wat een supercijfer! En 206 aanslagen is echt heel goed toch?

Bah zeg, ik vind oorwurmen ook zo smerig en eng! Degene die achter je reed dacht vast dat je gedronken had ;)

Hanna, balen hoor, weer zo vroeg wakker ;) Lastig hè, dat je er niets aan kan doen.
    Hoe voel je je nu?

Sanne, wat vervelend van die stagiaire dan! Denk je dat ze er gewoon met de pet naar gooit, of dat ze het echt niet kan ofzo? Maar wel rot, want jij zit met de gevolgen!

Zielig van de waterpokken, heeft ze ook jeuk denk je? Is er eigenlijk verder iets aan te doen of gaat het vanzelf weer over?

En heel fijn om te lezen dat het weer zo goed gaat tussen Hai en jou :) Hopelijk blijft het zo!

All, net toen ik naar het CB wilde wandelen, begon het te regenen :x Maar iets harder gelopen, gelukkig is het maar 10 minuten lopen, maar evengoed irritant!
    Alles was helemaal goed, en de verpleegkundige was helemaal weg van Veda :) Ze is nu 82 cm en 10,5 kilo :$ :D Gelukkig maar 3 cm gegroeid in 2,5 maand, ze blijft nog echt op de allerbovenste lijn, maar het vlakt gelukkig wel iets af.
    De prikjes vielen mee, heel even hard huilen, maar daarna was het meteen weer goed gelukkig. Daarna even boodschappen gedaan en toen ik thuiskwam kon ik haar gelijk naar bed brengen.

Omdat Veda zo goed eet, en ook veel water en halfvolle melk drinkt, kan ik de flessen helemaal af gaan bouwen. Ze kreeg nu 's ochtends nog een kleintje, en 's avonds een grotere, maar als het pak met voeding leeg is, dan stop ik daarmee. Ik ben hier wel blij om, dan kan ze 's avonds om 7 uur helemaal met ons mee-eten. Nu soms wel en soms niet, omdat ze anders bijv. om half 8 alweer een fles krijgt.
    M'n meisje wordt groot :)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoihoi

@mosa ahhh wat word je meisje groot jeetje zeg!! 10,5 kilo! hahaha en 82 cm! hahahaha dat is meer dan 10 cm langer dan feli en meer dan 3 kilo meer hahaha toen feli dan voor haar prikjes ging he. wat kan dat toch schelen he per kindje!

maar super dat ze het zo goed doet, echt heel fijn hoor! en wat fijn dat je heel de fles voeding mag gaan afbouwen, jeetje zeg.. poeh dat zou ik ook wel weer een hele mijlpaal vinden! en dan gwoon volop met jullie mee eten savonds:) en krijgt ze dan wel nog iets te drinken voor zeg aat slapen? of echt gewoon avond eten en thats it ? ( sorry hoor ik weet ff niet hoe dat werkt;) hahah)

en bah die regen, hier is het ook vies weer zeg.. poeh!

@all

ik hier druk in de weer met zp (hihi) en opruimen, dat laatste is eigenlijk meer de bedoeling;)

heb net ook ff naar mn werk gebeld over feli, en i kzei dat ik nog weer even zou bellen na haar slaapje, om te kijken of ze weer koorts heeft als haar zetpil is uitgewerkt.. en dan kijken wat we met morgen moeten doen

als ze ziek is blijf ik gewoon thuis morgen. naar omi brengen is ook geen goed idee nu ze ziek is (anders kon dit wel) maar omdat ze daar nu bijna niet zo vaak meer komt, en dus echt haast nooit slaapt, en dit de vorrige x een drama was, wil ik dit haar natuurlijk niet aan doen als ze ziek is!

maar we zullen zien! nou groetjes!!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, sowieso eet Veda altijd yoghurt na het avondeten, en daar zit natuurlijk ook vocht in. Maar voordat ze naar bed gaat, drinkt ze ook altijd nog wat water, dus dat wordt dan het laatste.
    We moeten natuurlijk even kijken of ze dat al aankan, het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze 's nachts wakker wordt ;) Maar als ze 's ochtends wakker wordt, heeft ze eigenlijk ook nooit echt honger, ze wordt gewoon wakker omdat ze uitgeslapen is. Dus we zullen het zien :) En anders is een pak voeding natuurlijk ook zo weer gekocht.

Ik kan me voorstellen dat je liever morgen zelf thuis blijft als ze nog steeds ziek is, maar even aankijken als ze straks wakker wordt.

Veda wordt wakker, dus ik ga er weer vandoor :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Vanavond tussen 17.00 en 24.00 uur geldt voor al het speelgoed 3 halen, 2 betalen op www.toysxl.nl
    Misschien heeft iemand er iets aan?
    Ik wil het wel proberen na het Bart Smit-fiasco van een tijdje geleden :) Het is wel een trage site volgens mij, maar er staan wel leuke dingen op!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Even een berichtje vanuit ons huisje. Het is maar een mini-huisje maar we vermaken ons prima. Gisteren had ik een goede dag en zijn we zelfs uit eten geweest! Vanmiddag was het weer helemaal mis, maar gisteren heb ik toch weer meegenomen.

Vandaag zijn we 3 jaar getrouwd, en mijn schoonvader is gekomen voor een nachtje. Dus volle bak, maar wel leuk.

Hopelijk gaat het met iedereen goed hiero!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

@melisa gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijk! en gelukkig is het gezellig in het huisje en fijn dat je gister een goeie dag hebt gehad, wel jammer dat het vanmiddag weer helemaal mis ging :(

@mosa oke ik zal eens even een kijkje nemen wie weet voor wat sint kado's? ga jij daar zo dingen bestellen?

@all

feli is echt niet lekker, en ik ben dus thuis morgen, toen haar zetpil was uitgwerkt had ze gelijk weer 38,3 dusja en vanaf 38.0 mogen ze niet komen dus dat risico ga ik niet nemen, en zowiso is het voor haar (en voor mij natuurlijk ook haha) veel fijner om lekker thuis te zijn

ze heeft hier vandaag 2x 2 uur geslapen dus dat is wel heel erg fijn, maar nu ik haar uit bedje plukte voelde ik al weer dat ze weer koorts heeft, ik had haar geen zetpil gegeven, dat probeer ik zo min mogelijk te doen, mar vanavond voor het slapen gaan weer wel als ze dan nog koorts heeft, en dan hopen dat ze in dr eigen bedje slaapt vannacht

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, dat is waar ook, jullie zijn lekker weg! Fijn dat het gisteren beter ging, wat zul jij ervan genoten hebben! Hopelijk morgen ook weer een goede dag!
    En gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Sanne, ik ga idd wat dingen bestellen, als ik zo nog tijd heb, zal ik eens kijken of ik het hier kan plaatsen. Veda slaapt al ruim 2,5 uur, komt vast door de prikjes. Ik heb net veel opgeruimd en spullen uit kasten uitgezocht, heel nuttig!

Arme Feli! Fijn dat je er morgen voor haar kunt zijn, hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter! Ik ben ook niet zo zetpillerig, maar als ze zich echt niet lekker voelt en verhoging/koorts heeft, mag je best wat geregeld een zetpilletje geven hoor! Dat onderdrukt het wat meer, en misschien voelt Feli zich dan ook wat beter. Eet en drinkt ze wel goed?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dapper hoor al die muziekjes... :D
    Svinthe vindt ze ook heel leuk, alleen wij niet, dus heeft ze pech :D
    Wij hebben de radio wara muziek uitkomt en die zetten we wel vaak aan voor haar.

Melisa, fijn dat je iig één goede dag al hebt gehad in het huisje.
    Veel plezier nog verder!

Sanne, goed te horen dat het nu goed loop tussen jou en Hai!
    Hoe gaat het met Feli?
    Hopelijk knapt ze snel weer op!

Ik heb voor Sinterklaas eht al veel te veel gekocht voor Svinthe hhahahah!!! Vroeger lachte ik mijn zus uit, die ook veel kocht en nu doe ik het zelf....;)
    Maar ze krijgt het wel verdeeld bij mijn man's familie, mijn eigen familie, in haar schoen en nog wat voor onder de kerstboom!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, daar dacht ik toevallig ook aan toen ik de linkjes plaatste, dat jij het vast vreselijk zou vinden :D Ik heb serieus geen last van muziekjes, nog minder dan ik van te voren had verwacht ;)

En Svinthe lekker verwennen hoor, nu kan het nog zonder dat ze écht verwend wordt :) Hiet hetzelfde, maar sowieso heb ik soms moeite om een keer niet dat speeltje of dat leuke jurkje te kopen :) Maar we eten er gelukkig geen boterham minder om van wat ik koop, dus dan vind ik het nog niet zo'n probleem. En wie weet krijgen we ooit nog wel een meisje.

Sterre, leuke dag gehad? Wat heeft Noah eigenlijk van jullie gekregen? En nu komend weekend z'n feestje?

En Sanne, wat hebben jullie Feli eigenlijk gegeven? Die blokken waar je het pas over had of iets anders?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat zat ik ook pas te denken toen ik de kleertjes aan het opruimen was...
    Als we hier nog een baby krijgen en het is een jongetje kan ik niks meer gebruiken.....Alles is wel écht meisjesachtig! :D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda was trouwens vanavond niet goed in haar doen :( Ze had ook 38.6 dus wel een beetje verhoging van de prikjes. Maar het leek ook of ze last had van haar mond en haar verkoudheid, dus maar een paracetamolletje genomen. Het heeft wel iets moeite gekost om haar in slaap te krijgen, maar ik hoop dat ze nu doorslaapt. Dan voelt ze zich vast morgen weer beter.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, GEFELICITEERD MET NOAH :D!

@ sanne, beterschap met Feli

@ Mosa, veel plezier met winkelen ;), ik kom niet meer op de pagina ;)

@ Melisa, gefeliciteerd met huwelijksdag en veel vakantieplezier

@ Hanna, nu al heeel veel sint en kerstkadootjes :D, ik mag nog los gaan.

@ rest, zwaai

@ all, bekaf na een hele drukke dag...

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noah en Sterre gefeliciteerd!!!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier ook hoor, eigenlijk hebben we maar heel weinig broekjes :) Maar dat komt ook wel omdat Veda zulke lange benen heeft en een slank middeltje. Qua omtrek pas ze maat 68 nog wel, maar voor de lengte heeft ze wel 86 nodig, vind dan maar echt leuke broekjes ;)

Maar ja, ook leuk om helemaal los te gaan op jongenskleertjes natuurlijk :p

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, bij mij deed de speelgoedsite het net ook niet. Ik voel de bui alweer hangen :) Zo nog maar een keer proberen. Sowieso blijkt de pandabeer nu ineens niet meer verkrijgbaar, dus ik moet nog iets anders uitzoeken ;) Wel jammer, want ik vond hem juist zo leuk.

Heeft J een beetje goed geslapen vannacht?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een pratende pandabeer??? :D:D

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een ontzettende klotesite :x Het laden duurt zó lang, als hij het al doet! Gisterenavond was dat ook al, dus het kan niet zo zijn dat het te druk is.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grappige beer, jammer van de geluidjes hahahah!!!
    Is het intussen al gelukt om een bestelling te plaatsen?

Mijn man heeft nu ook intene gemaakt in de achterkamer (alias tvkamer) dus ik ben helemaal blij.
    Kan ik internetten en tv kijken tegelijk! :D

Deel Deze Pagina