Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oei, ik lees het al...frusterend!! :(:(

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Na 2 nachten heel goed slapen, was het afgelopen nacht wat minder. 1 keer 's nachts wakker en vanochtend om 5:30 uur, pff.
    Hopelijk komende nacht weer helemaal goed. Zij was ook bekaf vanavond ;)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En niet zo'n beetje ook, ik word er gewoon chagerijnig van :)

Afrola, fijn van de 2 goede nachten, maar helaas afgelopen nacht dus weer niet ;) Ik hoop voor jullie dat het komende nacht ook weer goed gaat!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Heb de pandabeer kunnen bekijken. Maar daarna ligt ie er weer uit ;).

Leuke beer, we gaan binnenkort nog wel een keer live kijken. Er zit er hier een in de buurt :), deze website is waardeloos ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, vanavond hadden ze ook in de winkel een speciale koopavond met 3 halen, 2 betalen. Maar het zal dan wel heel druk zijn! Ik kende toysXL helemaal niet, bij toeval kwam ik op de site.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, heb/had geen puf om een kijkje te nemen. Ben niet echt een koopjesjager, alleen als ik ergens toevallig ben of iets nodig heb. Tot 2mnd geleden kende ik de winkel trouwens ook niet. Maar nieuwe buurt nieuwe winkels waar deze dus tussen zit ;).

@ all, zo ik ga mijn bed opzoeken.
    Mosa nog succes met shoppen
    Rest Sweet dreams!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, slaap lekker!
    En ik ga het zo nog één keer proberen en anders geef ik het maar weer op. Stomme site!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit is eigenlijk ook wel leuk! Sit&Joy Children's Chair | Zitzak Center

Heeft iemand zoiets of een anders stoeltje? Het lijkt me wel lekker dat Veda iets heeft om echt in te zitten, maar of dat echt nuttig is weet ik niet :)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zie dat ze bij Bart Smit deze week weer 15% korting hebben op al het speelgoed, ook in de winkel. Op de site hebben ze in ieder geval 2 van de 3 dingen die ik wilde, niet ;)

Stom hè, dan wil ik eigenlijk meer speelgoed bestellen dat ik in eerste instantie van plan was. Maar inmiddels vind ik die speeltjes zo leuk dat ik het nu weer zonde vind om het niet te doen :)

Nu hou ik er weer over op hoor~:p

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, wij hebben een stoel voor Svinthe.
    Het is echt een aanrader vind ik.
    Ze klimt erin en eruit en leest er boekjes in.
    Heerlijk om te zien.
    Het stoeltje is van hard materiaal zodat ze niet zo snel over de leuning heen kan vallen.

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa ah leuk joh die pandabeer, ook echt heel leuk dat er verschillende boekjes bij zijn, bij de meeste van die praat beren/bumba's dingen heb je dat niet, heb je hem uit eindelijk nog besteld of?? stomme site zeg, echt irritant dat hij het hele tijd niet deed, en toen ookal bij de bart smit!

en leuk die zitzakstoel, feli heeft een domoo seat, die kan ze binnenkort wel als zitzak gaan gebruiken denk ik, als ze het snapt;) hahaha

en ah veda dus ook echt niet lekker van dr prikjes, je zei dat ze wat verhoging had, maar 38,6 is toch wel koorts? of? wat is iedereen zn standaart eigenlijk over koorts / verhoging?

@afrola ah jammer dat J weer even niet goed had geslapen, hopelijk was deze nacht beter gegaan??

@hanna feli heeft wel een paar dingen die misschien voor een jongentje zouden kunnen (zeker de eerste pakjes want die waren neutraal/groen) en nog wat grijze/witte broekjes maar daarna zijn het toch echt meisjes meisjes kleren geworden haha :D met af en toe en stoer spijkerbroekje, maar wel meisjes achtig hahaha:p

@all

feli was gister echt zo zielig.. volges mij is ze nog nooit zo zielig geweest als ze ziek was, ze was smiddags om half 5 wakker, maar om 6 uur kon ze dr oogjes haast niet meer open houden en heb ikhaar dr laatste flesgegeven en is ze hups met een zetpil terug naar bed gegaan,

ze heeft de hele nacht doorgeslapen en om 6u was ze even wakker, na speentje verder geslapen tot 10 voor 7, heerlijk nachtje voor ons dus maar het kwam denk ik echt wel omdat ze niet lekker was!!

nu vanmorgen is ze ook nog zielig, ze gaat gelijk huilen als je haar even neer wilt zetten, maar ze had daarnet geen koorts..

nu ligt ze in bed, maar ze wil nogniet echt slapen, terwijl ze echt wel moe was hier.. ik kijk het ff aan, anders toch misschien maar zetpilletje geven.

ze wil de laatste 2 dagen ook echt niet avond eten :S vast ook door die pokjes,

ze zit nu echt Helemaal onder.. echt zielig hoor! zelfs in dr oren heeft ze waterpokjes en ook eentje echt zo half in dr oogje.. super zielig! en voorderest gewoon Overal!

hmm ondertussen is ze nu even stil, ik hoop dat ze lekker is gaan slapen:)

nou dames, fijne dag allemaal groetjes!

ik ga even een pitabroodje met brie in de oven doen, hebi k zin in :D

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Arme Feli, gelukkig wel goed geslapen = goed medicijn!

Mosa, jij ook zielig want shoppen lukt niet :D. M heeft inmiddels al ruim een jaar een tafeltje met twee stoeltjes (ikea). Daarvoor had ze een poefje beneden (zo'n yogakussentje), die staat nu boven naast dr bed. Wat Hanna ook al zegt: ik zou vooral iets kiezen waar ze ofwel stevig tegen aan kan leunen zonder dat ie omvalt ofwel zonder leuning.

Kleding, in de eerste maanden vrij neutraal dus was inwisselbaar. Vanaf maat 62 ging het uiteenlopen en mocht ik weer lekker kleding kopen :D. T heeft wel echt altijd wat stoerdere jongenskleding aan en M wel echt meidenkleding maar niet van die roze tierelantijntjes (geen lichtroze ed).

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En T heeft nu wel gewoon M's slaapzakken aan: met roze hartjes (HEMA). Maar ik vind het net wat te overdreven om daar ook weer nieuwe van te kopen. Hier heb ik wel een dagje over nagedacht hoor ... dat dan weer wel ;)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha. ja daar zou ik ook even over nadenken Salapio, maar het dan ook gewoon doen.
    's Nachts ziet niemand ze toch ;)

Feli lekker doorgeslapen. Goed zo meisje!

Svinthe was weer een vroege vogel, half 6 fles, 6 uur eruit.
    Ze ligt nu al weer even te slapen.
    Vanmorgen was ze wel gezellig, maar ik was dan ook een uitsetekend animatieteam...
    Jeetje zeg wat kan die meid snel kruipen, ik hielp haar al kruipend niet bij Whahahaha :D:D

Straks ga ik even naar Blokker en Hema om mijn sintlijstje te maken.
    Morgen ga ik weer werken, want ik ben weer beter Joepie!!!

Volgende week zaterdag komt Sinterklaas al aan.
    Gaan jullie naar de intocht?
    Het is hier echt om de hoek, dus ik ga wel aan de kade staan. Samen met mijn zus en 3 kinderen van haar. De oudste gelooft al niet meer, dus die zal wel niet meegaan.

MOsa, is het nog gelukt met de pandabeer??

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oei das vroeg. Hier ok. M om 5u aan bed, heeft nog tot 730 in ons bed gelegen en ik dus ook. T om 22u en 2u en daarna tegen 6u. Dus best netjes ...

Wij gaan niet naar de grote intocht. Maar zowel Jan als ik hebben een enorme hekel aan grote mensenmassa's ... Een week later komt Sint hier in de stad aan, maar ook dat is erg massaal. Gelukkig komt ie dan ook aan in een dorpje op 10 min fietsen en dat is heel kleinschalig en superleuk. Dus daar gaan wij naartoe, de grote intocht mag M op tv kijken :D

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik woon in een dorpje, dus hier ook wel kleinschalig , maar wel altijd heel druk.
    Wij staan ruim op tijd op poll-position.
    Liedjes zingen, boot komt aan, Sint gezien, pepernoten van Piet gekregen en tekening afgeleverd en hup weer naar huis :D:D
    Kinderen blij, wij bij. Werkt geweldig op deze manier!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mn facebook bericht gekopieerd :D

Salapio lag in een deuk. Mirre speelt met plastic zebrapoppetje. Zebra is boos. Zebra is stout. Zebra slaat Mirre heel hard op dr neus. Mirre huilt want dat doet best wel veel pijn ...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    We hebben onze inschrijving voor het hoogbegaafde klasje maar ingetrokken :)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, jammer joh ;)

Deel Deze Pagina