oww menn even snel er is geen land met feli te bezeilen, ze brult en brult er zit al weer een zetpil in, maar niets is goed, echt gewoon niets! echt heel zielig joh! en haar oortje ziet er ook wat pusserig uit, maar zou er nou gewoon een waterpok waar van dat sap uit komt zitten of zou het oorontsteking zijn??
Ik zou even de HA bellen Sanne, want misschien is het idd ook nog een oorontsteking. Dikke knuf! (misschien helpt het om lekker met haar te wandelen buiten, wel warm inpakken, maar frisse lucht is goed, ze zit dan rechtop en valt misschien nog even in slaap?)
hmm ze zit nu aan dr boterham(wat vervroegd dan maar) en dat gaat er toch wel goed in.. zou ze dan honger hebben gehad?? ze heeft toch fles en fruit enal vanmorgen op.. naja in iedergeval.. ze eet nu lekker
@salapio ja ik denk dat ik de HA zo even bel.. ik hoop alleen wel dat als ik dan langs moet komen dat feli dadn gewoon wakker is... want ik heb natuurlijk eigenlijk geen zin om haar wakker te moeten maken nu ze zo ziek is, en vanochtend heeft ze dus ook maar 1 uurtje geslapen maar ik zal het gewoon eens met hun overleggen en dat wandelen is misschien wel een goed idee.. zowiso als we naar de dokter gaan doen we dat lopend, maar ik denk dat ik ze misscihen na dr brood en fles wel weer terug in bedje kieper groetjes net ff gebeld naar de HA, die is pas na half 12 weer bereikbaar dus nog ff wachten
Goedemorgen, Nee, het is gisteren niet meer gelukt met de bestelling :x Vanmiddag maar even naar de Bart Smit voor die 15%, ik heb alleen geen kortingsbon omdat dus de folders niet gekomen zijn deze week Hopelijk krijg ik alsnog die korting! Sanne, 38.6 kan ook wel koorts zijn idd, volgens mij is officiëel alles boven de 38.0 koorts. Ze heeft in ieder geval prima geslapen vanochtend, daar is ze ook wel weer van opgeknapt. Wat zielig dat Feli nu echt helemaal onder de waterpokken zit En zo te lezen heeft ze er wel last van! Sneu hoor! En geniet van je broodje zo Ik moet er weer vandoor, reageer straks op de andere berichtjes!
hoihoi dokter gebeld, nog even aankijken, als het oortje ontstoken is en er komt al viezigheid uit dan is het al "door" dus dan zou het nu wel minder moeten worden, maar als het toch erger word, morgen gelijk om 8u bellen om langs te komen nu ligt ze weer op bedje, volges mij heerlijk te knorren, de kleine scheet. @mosa oww tjeeeetje zeg jij hebt ook geen geluk met dat speelgoed bestellen via internet zeg jeetje! wat een gedoe! hopelijk krijg je nu bij de bart smit nog wel de korting zonder bon, maar dat zou wel raar zijn als je het dan niet krijgt :S kben even wat kleertjes voor feli op internet bij de hema aan het kopen, ik zou er eigenlijk van oma voor feli dr verjaardag wat van krijgen, maar toch iets anders gekregen dus dan zelf even wat bestellen haha
Goedemiddag!!! Iedereen bedankt voor de felicitaties Sanne: Haha een vlammende relatie.. Hier ook nog steeds ups en downs hoor, maar gelukkig steeds meer ups maar af en toe grr.. Ach ja, hou je toch wel denk ik. Mosa: Ik vond 206 aanslagen p.m ook best goed van mezelf haha. We moesten er minimaal 130 hebben i.i.g. Zo hé die veda is echt lang Maar goed, met een papa en mama die ook lang zijn is dat ook niet gek natuurlijk. Oh je mag helemaal stoppen met de flessen, ik wist niet dat dat al mocht. Of ligt dat gewoon aan je kindje? Leuk speelgoed zeg! Bij mij laden de pagina's wel heel snel nu. Melisa: Alsnog hier van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Fijn dat je even een goed dagje gehad hebt Hanna: Doe maar stoer met je tvkamer Lekker gespeeld met je meissie vanmorgen, ik wil jou eigenlijk wel eens zien als je het animatie-team bent Afrola: Hopelijk heb je nu een iets betere nacht achter de rug! Salapio: Haha T in een hartjesslaapzak. Ach ik zou het ook niet anders kopen hoor. Bij mijn schoonmoeder slaapt noah ook in een roze slaapzakje (met een beetje licht blauw) omdat ze dacht dat wij een meisje zouden krijgen Dat zebra-stukje inschrijving ingetrokken Kleertjes: Als wij een meisje zouden krijgen heb ik eigenlijk ook niks...Ja maatje 50/56 (oef dat lijkt alweer zolang geleden) daar hebben we neutrale dingetjes van omdat we niet wisten wat we kregen..maar daarna, alleen maar jongensspul. Maar goed, dan zou ik wel weer lekker kunnen gaan shoppen natuurlijk All: Verjaardag was erg leuk, Noah wist van gekkigheid niet meer hoe gek hij moest doen. Zijn neefje was ook hier dus daar heeft hij super leuk mee gespeeld. Alhoewel neefje meer interesse had om met mij en de bal te spelen maar Noah gooide zich er gewoon tussen en ging er met de bal vandoor Hij heeft leuke cadeautjes gehad, duplo, kleertjes en een driewielfietsje die wij ook kunnen duwen met een stang. Alleen na de party wilde meneertje dus niet gaan slapen. Op een gegeven moment toch maar even naar beneden gehaald om te laten zien dat er niemand meer was en even lekker op het bankje gehangen. Maar toen we hem in bed legde was het weer raak maar toen hebben we hem mooi laten liggen. Na 15 minuutjes is hij toch in slaap gevallen.. en dat was uiteindelijk om 21.30u Maar vanmorgen om 07.15 weer fris en fruitig op he haha. Zaterdag hebben we voor de vrienden en kindjes het feestje en dan ben ik blij dat de verjaardagen er weer opzitten. Poeh poeh. In 2 weken tijd 3 verjaardagen is best veel haha. Vanmorgen werd ik weer blij verrast (niet dus) door een alweer rare temp... Ik snap er de ballen meer van hoor. Misschien hebben jullie nog theorieen/ideeen?
Hey, Sanne: succes met je meisje. Zielig hoor als ze zo ziek zijn. Kleertjes: ik heb helemaal geen kleertjes in maat 50/56. Die heb ik allemaal geleend van mijn zusje toen. Nu moet ik ze kopen, dus jongen of meisje: maakt niets uit. Kan me lekker uitleven. Daarna wordt het lastig, want dan is alles meisje. Dus deze uk moet ook maar een meisje zijn haha. Over 5 weken zullen we het weten! Vandaag even naar de kinderboerderij hier geweest. Chelsey had de grootste lol!
Salapio, denk je dat zo'n soort stoeltje geschikt zou zijn, of denk je dat deze ook snel omvalt? Sit en Joy Lounge Zitzak Paars | Fauteuils | Baby-Dump Ik zie het hier dan alleen al helemaal voor me, dan ligt er iedere keer weer een kat in te slapen En groot gelijk van de slaapzakken hoor Ik zou er ook even over na moeten denken, maar eigenlijk zou je gek zijn als je allemaal nieuwe gaat kopen omdat het roze zijn! Die Mirre En idd stoute zebra Hanna, hier 10 km vandaan, in Harderwijk, komt de échte Sinterklaas aan Toen ik het hoorde, bedacht ik dat ik er sowieso heen wilde, maar ik krijg nu twijfels. We hoorden dat het echt super- en superdruk wordt en dat de hele stad al vanaf 's ochtends vroeg afgesloten is. Veda kan nog niet lopen, dus die moet dan de hele dag in de buggy zitten, en ik denk dat we haar geen plezier doen met gaan. Ook beseft ze natuurlijk nog niets We zouden met vrienden gaan, maar misschien komen zij nu bij ons langs en lopen we even naar de intocht hier in het dorp. Voor Veda zal het ook worst wezen of het de echte is of niet Sanne, hopelijk gaat het nu een beetje met Feli en heeft het dutje haar goed gedaan! Ik hoop niet dat ze ook nog een oorontsteking heeft opgelopen Sterkte ermee! En welke kleertjes heb je besteld bij de Hema dan? Ik vond dat wollen jurkje wat ook in de folder stond erg leuk, heb je die gezien. Was nu een tientje Sterre, ik weet eigenlijk niet waarom Veda al mag stoppen met flessen. Ik wilde het zelf eigenlijk ook wel omdat ze ontzettend goed eet (gemiddeld op een dag: 4 boterhammen, 2 keer fruit, 1 beker halvolle melk, flinke groentehap en bakje yoghurt, en verder drinkt ze graag de hele dag door water), dus ik vraag me af of ze de voeding uit de fles nog wel nodig heeft. Dus ik denk ook wel dat het te maken heeft met dat ze zo'n goede stabiele eter is, want ze eet eigenlijk altijd goed. Ik moet wel vitamine D bijgeven als ze geen flessen meer krijgt. Fijn dat Noah's verjaardag geslaagd was, en op zich logisch dat hij moeilijk in slaapt komt na zo'n drukke dag! Nu zaterdag nog en dan kan ik me voorstellen dat je het wel mooi geweest vindt Ik ga zo de uitnodigingen voor Veda's verjaardag op de post doen. We vieren het zondag 14 november met familie ('s middags en dan blijven ze ook eten), zondag 21 november voor vrienden en op haar verjaardag zelf, de 16e, gaan we met z'n drietjes iets leuks doen. Het is dat jij meestal zulke tempkaartjes hebt, maar als jouw tempkaartje van mij zou zijn, dan zou ik denken dat mijn eisprong nog niet geweest zou zijn Lastig hoor! Het zou ook een innesteling kunnen zijn, maar eergisteren was hij ook al laag zo te zien. Hopelijk morgen (en erna!) in ieder geval weer een mooie hoge temp! Melisa, leuk, naar de kinderboerderij! Ben ik altijd al gek op, maar helaas heb je die niet hier in de buurt Waar zitten jullie eigenlijk precies?
hoi dames @mosa uit eindelijk heb ik nog steeds niets besteld bij de hema hahah ik kan weer eens niet kiezen en dan weet ik weer niet wat ik er bij moet doen of of die maillot er dan leuk bij zou staan enzo haha ik ga zo nog maar eens kijken en veda heeft wel een heel mooi eet schema zo, ik zou ook denken dat ze dan die flessen niet meer nodig zou hebben, heerlijk toch? en hihi ik zie het ook al voor me zo'n grote (dikke) kat van jullie lekker lang uit in die zitzak/stoel! hhahaha @sterre pff lastig kaartje, ik zou ook denken dat je eitje nog niet geweest is...of een behoorlijke innestelings dip, of dat je temp nu een Pre-ei dipje is.. moeilijk dus.. nog een paar dagen afwachten maar ? ik zit ondertussen al weer op dag 32 maar khep niet getempt. en wat leuk dat de verjaardag zo geslaagd was en dat noah lekker is verwend gelukkig is hij ook uiteindelijk nog gaan slapen maar pff jeetje ja wel veel verjaardagen, druk hoor! @melisa wow joh al weer 15 weken, nou ik vind echt dat het snel gaat, heb je ook tijd om van je zwangerschap stil te staan en te genieten? nu zo met chelsey en alle gebeurtenissen bij jullie? ik hoop van wel en kinderboerderij leuk! wil ik ook nog een x heen met feli, maar is er tot nu toe nog niet van gekomen @salapio haha ahh stoute zebra, tis sonde voor M! @all net terug van de dokter.. hier hele tijd maar brullen brullen, daar gedraagd ze zich natuurlijk Keurig.. haha zul je net zien maar goed, wel druppeltjes gekregen voor haar oren, want of in die ene zat een waterpok maar er was zowiso wat loperig oorsmeer (ieuw sorry lekker vies verhaaltje) en daardoor kon hij het niet goed zien of het nou ontstoken was ja of nee, dus bij pijn mochten we het geven. nou ik heb net die druppels voor het eerst gegeven, wat een gedoe jeetje! ik d8 die zijn wel lekker dun, dan loopt het goed het oortje in, maar het is een soort stroperig goedje:S?? naja ze is nu dus voor het eerst vd dag even lekker aan het spelen op de grond, dus ik vind het prima! groetjes!!
Mosa: we zitten in het meerdal, limburg. Een mooi park. Man en opa zijn nu weer lekker aan het zwemmen met Chelsey. Kan ik even heerlijk in bad. Vanavond gaan we nog een x proberen uit eten te gaan. Sanne: genieten van mijn zwangerschap? Nee, helemaal niet. Eerst was er de misselijkheid, ziekenhuis, overlijden schoonmoeder, bloedingen. Nu alleen nog het overgeven. Maar ik hoop echt dat ik later nog wel goed op deze zwangerschap kan terug kijken. Hoe is het nu met je meisje? Krijg trouwens al dagen geen foto hier op de pagina, jammer!
Ik sprak net de buurvrouw en ze vertelde dat ze zwanger is Nog maar 7 weken dus heel pril, maar heel leuk! Ze zijn afgelopen juni getrouwd, en je kon merken dat ze Veda heel erg leuk vinden en ze doen altijd heel lief tegen haar, dus we dachten al wel dat ze het wilden. Veda is weer het eerste kindje van een nieuwe generatie in de buurt, dus leuk dat er een extra kindje komt. Sanne, oh, niets besteld...als ik je moet helpen met combinaties dan moet je maar even linkjes plaatsen We hebben trouwens wel besloten om de flessen wel af te gaan bouwen. In principe mochten we gewoon stoppen als de voeding op is, maar we gaan gewoon iedere paar dagen de 2 flessen wat kleiner maken. Anders is de overgang misschien te groot voor haar. Enne...onze kat is niet dik, maar stevig gebouwd En jij op dag 32 van je cyclus, zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat je zwanger bent of dat sowieso niet? Goed dat je toch even langs de huisarts bent geweest! Hopelijk helpen de druppels, en voelt je meisje zich snel beter! Melisa, fijn dat het een mooi park is! Lekker dat je even wat tijd voor jezelf had, en hopelijk lukt het om vanavond uit eten te gaan!
Aaah, ik lees net dat de postbodes op 16 november willen gaat staken, hoe moet dat dan met de kaartjes die Veda krijgt op haar verjaardag O ja, ik ben vanmiddag bij de Bart Smit geweest en in ieder geval één leuk cadeautje kunnen scoren voor Veda's verjaardag. En even bij mijn moeder de kortingsbon gehaald, dus toch 15% korting. Ook gelijk een pop gekocht, maar die krijgt Veda pas met Sinterklaas.
@melisa, wat mega rot dat je helemaal niet kan genieten van je zwangerschap nu, maar ik snap het wel, het is ook allemaal niet niets. ik hoop ook echt dat je wel met een goed gevoel kan terug kijken en ik hoop ook dat je toch nog wel zal gaan genieten van deze zwangerschap met feli gaat het nog steeds niet echt.. ze had weer koorts dus weer een zetpil gehad, en ze wou ook weer geen avond eten net, dus nu zit ze aan een grote fles, en dan dalijk naar bed hopen op een goede nacht @mosa sorry steving gebouwd dan hihihi, en misschien wel een goed idee ja om de flessen even wat af te bouwen, ik ben benieuwd hoe het zal gaan, maar ik denk dat veda er geen problemen mee zal hebben toch? en toch nog ff met kortingsbon wat gekocht, leuk hoor ! en het zou wel kunnen dat ik zwanger ben maar ik denk het totaal niet, en dag 32 is nog niets voor mij haha pas als ik over de 40 dagen ben of mn temp zou steeds hoog moeten zijn dan ga ik daar naar kijken haha. maar die is nog steeds laag dus w.s. niets aan het handje en misschien nog niet eens eitje gehad. ik zal zo eens kijken op de hema site of ik wat linkjes kan doen, want net shirtjes die ik er leuk bij vond waren niet meer in feli dr maat.. en ik kan zowiso niet zo goed kiezen haha. en zeker niet te hopen dat de postbode's net op veda's verjaardag willen gaan staken:x
@ Sterre, nog van harte gefeliciteerd met Noah zijn 1e verjaardag!!! Nou ik kreeg net weer de schrik van mijn leven.. Had D op dr buik liggen omdat ze dan makkelijker dan boeren en toen ineens kreeg ze geen lucht meer en ik pakte haar op (vaak kan ze wel weer ademen als ik haar vast heb) en ze kreeg nog steeds geen lucht. Ik al schreeuwen om mijn man en die kwam rennend de trap op en toen kon ze gelukkig weer ademen maar jeetje ik schrik me kapot . Kan wel weer huilen als ik er aan denk. Ze kan het zo moeilijk kwijt ze verslikt zich ook weleens om niets . Ze heeft nu Forlax en nu kan ze nog moeilijker boeren dan anders ik durf haar amper nog alleen te laten zeg .. Forlax zit ze nu zo'n 5 dagen aan maar merk nog niet dat het helpt.. Ze heeft nog geen volle luier gehad alleen maar mini keuteltjes.. Ik ga nu eerst maar even rustig worden ..
Ach BabyD, wat schrikken zeg. Even bijkomen maar... Sterre, wazig kaartje op deze manier... Kan je er ook geenw ijs uit als je ze naast je andere legt? Mosa, dát zou balen zijn als de post staakt op Veda's verjaardag.... Svinthe ligt al te slapen, ze was helemaal moe, terwijl ze vandaag wel heel veel heeft geslapen, bijna 2,5 uur vanmorgen en 1,5 vanmiddag. Ze zal het wel nodig hebben denk ik! Sanne, beterschap voor Feli. Heeft ze nog last van haar oor?
Sanne, dan maar even afwachten hoe je cyclus zal zijn, hopelijk niet al te lang! BabyD, meisje toch Wat schrikken zeg Maar gebeurt het vaker dan dat ze geen lucht krijgt? Hopelijk ben je nu over ergste schrik heen, maar doodeng zoiets! Dikke knuffel! En jammer dat je nog geen verschil merkt met de forlax, had je nu al iets moeten merken? Hanna, zo, dan had Svinthe zeker veel slaap nodig vandaag! Ze moet natuurlijk dat vroege wakker worden compenseren All, Veda lag ook op tijd in bed, maar dat was meer omdat ze vandaag maar één uurtje geslapen heeft Dat is echt veel te weinig maar een tweede dutje wilde ze niet doen. Maar weer zien hoe het morgen gaat...
@sanne; wat irritant zo'n stagair die niets doet, en aan het einde zeker klagen dat de begeleiding iet goed was.......Die jeugd ook van tegenwoordig oeps verkeerde knopje, vervolg in nieuwe post
Pookie, wil jij mij je e-mailadres nog even mailen, mits je tenminste alle foto's van de meeting wilt Heeft iemand anders trouwens nog leuke foto's van de meeting? Anders wil ik die ook wel
Ik moet de foto's nog op de computer zetten. Ik probeer het van het weekend te doen en dan )als ze leuk zijn) verzamel ik ook de adressen van de geinteresseerden...