Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, wat heb je gekocht bij hema? Aha nog niets ... Hopelijk voelt Feli zich snel beter.

Sterre, kijk hier maar: salapio Ovulation Charts. Je ziet dan eerst een overlay van M en T. Bij M had ik ook zo'n op=en=neer lijntje na mn ei. Dus geen idee wat het is of ingewikkelde theorie. Maar wel een beetje hoop? ;). Drie verjaardagen in zo'n tijd is wel erg veel. En ik zie Noah helemaal donderjagen op zn verjaardag :)

Melisa, heb je een idee wat het is? Een gevoel? Voorkeur :)?

Mosa, hij komt op mij wel omvallerig over. Wel M's lievelingskleur, dat wel ;). Een kat met zware botten :D.

Babyd, jeetje wat een schrik. Misschien toch even contact met HA of KA?

Hanna, hopelijk vannacht ook nog in de slaapmood (hele nacht)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, en mijn lievelingskleur, paars :D Past hier ook in de kamer, dus dat is ook mooi meegenomen. Ik heb hem net toch maar besteld :) In het begin is het toch erbij blijven want ze heeft nog nooit op zoiets gezeten.

En toevallig heeft de kat ook echt zware botten :) :D Het soort is stevig, en brede schouders enzo :) Maar dat hangbuikje kan ik dan weer niet goedpraten ;)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tandje nummer 5 is een feit ...

Hier verder alles prima. M is superlief gaan slapen na een hyperhyperhyperdepiepbui van vermoeidheid (door kamer rennen, overal op springen etc). T wilde absoluut geen fles en ook niet slapen (meestal valt ie dan in Jan zn armen in slaap), maar na flink tanken bij mij wel in dromenland beland. Morgen om 6u op om om 830 college te geven *gaap*, maar bijna weekend (=uitslapen joepie).

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; ik kan mijn foldertjes ook niet missen hoor! En ik heb zelfs geklaagd bij de verspreiders. Aan de overkant lopen ze wel en onze kant van de straat slaan ze over omdat wij voortuinen hebben. Dan moet er verder gelopen worden! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar klagen helpt want de laatste weken gaat het weer goed en krijg ik mijn folders.
    Ik zal mijn mailadres ook nog ff pb-en, en ik zal pookman vragen de foto's van zaterdag van mijn camera te halen.
    En Veda is zeker een grote meid:)

@sterre; Joehoe weer een tentamen binnen!!! Bijna klaar dus, ga je dan serieus op banenjacht????
    En hoe was het verjaardagsfeest van Noah????? A, ik lees het al, deel 1 was in ieder geval geslaagd:)

@sanne; arme Feli, grote waterpokken. Brrrrrrrr lijkt mij eigenlijk nog best eng met die blaasjes.

@melisa; Uit eten geweest......... wat goed. Hopelijk is dit een serieus afnemen van de misselijkheid.
    En gefeliciteers met het 3-jarig jubel-leum. Meerdal is zeker een leuk park.

@hanna; wat wordt Svinthe verwend:) Hier zou het ook bijna gebeuren, het is dus maar goed dat we niet veel aan Sinterklaas en kerst doen dit jaar:)

@afrola; Nog steeds TUFfen dus met de 55 weken sprong. en ik had nog nooit van die speelgoed winkel gehoord. Maar die panda is zeker leuk.Toch weer een voordeel van die nieuwe buurt, nu nog het schoolprobleem tackelen (??) en het is perfect.

@salapio; Het Ikea tafeltje, daar ben ik ook fan van. Bij mijn moeder staat er een en misschien wordt dat wel Y's kerst cadeautje. De roze slaapzakken van de HEMA zijn ook gewoon heel leuk, zelfs voor een jongetje..........
    hahaha, stoute zebra!

@babyD; oei dat is schrikken, gelukkig is het nu weer goed.

Y was de laatste dagen bij mijn moeder een beetje ziekig, s'middags koorts en veel huilen. Ik zag de bui dus al hangen voor het KDV vandaag. Maar helemaal niets:(
    Ze heeft een topdag gehad. Kikker ( van Max Velthuis boekjes) kwam vanmorgen langs. De meeste kindjes zwaar onder de indruk en braaf op hun plek blijven. Y niet hoor die kroop bijna op schoot bij kikker, ze vond het fantastisch:D

Hier trouwens ook weer een rare cyclus, het is dat ik dat spiraaltje heb anders was ik allang al naar het kruidvat gerend. Veel steekjes in mijn lies en grotere (.)(.):(:(:( Maar nog geen ongi........het zal wel weer een lange cyclus worden. Vreemd hoor.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, de foto's van de meeting zijn verstuurd :D Pookie, zodra ik je mailadres heb, stuur ik ze door naar jou :)

Salapio, hopelijk een goede nacht en succes morgen met vroeg opstaan!

Pookie, wat belachelijk eigenlijk dat de verspreiders bij jullie de folders niet in de brievenbus deden omdat jullie een tuin hebben :) Klagen helpt dan gelukkig wel.

Gelukkig maar dat Y niet echt ziek is geworden! En bijna bij Kikker op schoot, ze is nergens bang voor hè?! :D

Vreemd, zo'n rare cyclus! Een spiraal is natuurlijk niet 100% veilig, maar de kans is natuurlijk érg klein. Op welke dag van je cyclus zit je?

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@pookie ah wat leuk dat Y zo bijna op kikker zn schoot gekropen was :)! en ow jeetje wel gek dan van je cyclus? ik ben ook wel benieuwd op welke dag je zit..

@salapio suc6 vandaag met je college! wat voor college's geef je eigenlijk? (heb je vast al een x verteld maar ben ik even vergeten sorry) en ah jeetje al weer 5 tandjes zeg wat gaat dat snel!!

@sterre ik ga zo eens kijken of je je temp al hebt in gevuld, maar ik ben wel nieuwschierig!

@all

feli ligt al weer in bed! ze is echt nog ziek, ze had vanmorgen weer 38,6

ze heeft gelukkig wel in dr eigen bedje geslapen, na wel een paar x tutje terug in gedaan te hebben.

vanmorgen om 7u na de fles viel ze ook al half in slaap tegen mn borst, ze blijft dan ook gewoon liggen nu zo zo ziekjes is, ik heb daar natuurlijk wel weer erg van genoten, want normaal wil ze geen 1 tel extra bij me zitten haha

maar goed, ik moet denk i kaan het einde vd dag even kijken of ze nog koorts boven de 38,0 heeft anders moet ik de dokter even bellen

naja, hij zei na 3 dagen boven de 38,0 even bellen

maar ze heeft het dus vanaf woensdag avond dus ik kijk het ff aan en anders bel ik gwoon rond 4 uur.. ik ga natuurlijk niet wachten tot ik de huisartsenpost moet bellen.

nou dames, fijne dag allemaal

tweer ziet er hier echt niet zo fraaitjes uit! bah!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sterre, ik ben ook heel benieuwd naar je temp vandaag, hopelijk een mooie hoge!

Sanne, wat zielig dat Feli nog steeds ziek is :( Goed dat je aan het einde van de middag nog even de dokter gaat bellen als haar temp hoog blijft!

Hier is het ook echt slecht weer ;) Ik denk dat het een dagje binnen blijven wordt.

All, fijne dag!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het weer is inderdaad niet zo fijn.
    Maar ik moet wel de stad in. We moeten serieus op kleertjesjacht voor yoontje. Ze begint echt behoorlijk overal uit te groeien. Of de broeken zakken gewoon af............

en hier zit ik inmiddels op dag 38 van mijn cyclus. Ik had nog een eenzaam KV testje dus toch maar even gedaan maar niets........
    Waarschijnlijk zijn die steekjes en zo dan mijn ei. Dus dan weer een lange cyclus.
    Sinds de bevalling en dus het spiraaltje zijn dit ze:
    32 -50- 30 en nu dus alweer+ 38......apart nietwaar???
    Toen ik een half jaar gestopt was met de pil had ik ook ineens een cyclus van 54 dagen. Heel apart.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; bedankt voor de foto's. Maar wat sta ik er weer vreselijk op zeg!!!! Ik weet niet waarom maar ik en foto's gaat niet samen hahaha

@Salapio; Bijna weekend!! Hopelijk kun je dan uitslapen.

@Sanne: Tjee zeg wat is Feli toch aan het trubbelen zeg. Ik hoop dat het snel wat beter gaat.

@Melisa; Leuk hoor Meerdal. Het ligt vlak bij de camping van Djaarman in de buurt hahaha. Ik kom er wel eens langs als ik op de fiets naar de camping ga. Heel veel plezier daar!

@Pookie; haha die Y bij kikker op schoot. wat is het toch een dappere meid zeg.

@All; ik ben me vannacht kapot geschrokken. Ik heb J gisteren om 23.00 nog gevoed en daarna lekker ingestopt. Om 3.30 hoor ik een gegil dus ik meteen klaarwakker en de twee meter naar haar bed afgelegd in 1 seconde. Ligt mevrouwtje op haar buik tegen de zijkant van het bedje met haar arm door de spijltjes en haar hoofd tegen het hoofdeind!!!!! Ze gilde dus omdat ze klem lag !!!

Het omdraaien is iets van de afgelopen week maar ze kan op haar zij komen en blijft dan steken omdat er 1 arm onderhaar blijft liggen dus doorrollen lukt niet echt. En als ze wel op haar buik terecht komt ligt ze gewoon op haar arm en kan dan niet omhoog.

oeps visite is er ik moet gaan doei, doei.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, hopelijk is het inmiddels bij jullie een beetje goed weer om te winkelen!

Apart van je cyclus ;) Wordt een cyclus, net als met de pil, beinvloedt door hormomen of zou je zonder spiraal zulke cyclussen hebben? Het staat er een beetje raar, maar snap je wat ik bedoel?
    Ik heb namelijk telkens een normalere cyclus van begin 30 dagen en daarna een lange, van rond de 40 dagen. Dus hier wisselt kort en lang zich af, vind ik ook altijd zo vreemd.

Djaar, op één foto kijk je idd een beetje apartig :D Maar volgens mij zeg je daar net wat :D

Arme J, dat zal zeker schrikken geweest zijn! Ze moet natuurlijk nog even leren hoe ze echt moet omrollen, dat heeft nog eventjes tijd nodig.

Hoe ging het op je werk??

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    mijn werk was even wennen hoor maar op dinsdag moest ik meteen in het diepe. Dat is vreemd genoeg een KDV welke geheel gerenoveerd moet worden. Daarnaast meteen 2 andere projecten waar toch enkele tonnen mee gemoeid zijn. Een hele verantwoordelijkheid dus.

Toen ik maandag J op ging halen bij het kdv vergat ik even iemand voorrang te geven en heb mijn auto dus flink beschadigd.
    Nu ben ik compleet uitgeput en moet echt even wennen aan al deze nieuwe dingen.
    Met J en djaarman is het goed gegaan die hadden dinsdag hun eerste lange dag samen (incl kraamvisite).

Zoals gezegd geef ons tot kerst en we hebben de slag te pakken.

Nu even eten voorbereiden

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, ja ze heeft het wel vaker dat ze 2 tellen geen lucht krijgt na een hap fruit of als ze zich zomaar opeens verslikt.. Maar nu hield het aan en ze raakte zelf ook in paniek.. Dan schrik je wel hoor.. Toen het over was zat ze weer normaal te kijken en bij mij vlogen de tranen meteen pff schrik je je echt rot..
    Volgens mij moet je na 2 dagen wat kunnen merken met de Forlax. Vandaag had ze wel dunne ontlasting maar nog steeds niet echt veel, nou ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan!
    Wow Veda maar 1 uurtje geslapen poeh!

@ Pookie, haha grappig dat Y bijna bij kikker op schoot kroop :D schattie.

@ Sanne, getsie niks aan dat ze koorts heeft en niet lekker is.. Beterschap!

@ Djaar, WOW die kleine meid! Nu al op dr buikje! Dan schrik je wel zo in de nacht en zij natuurlijk ook gossie :$ . D komt alleen op dr zij maar ze is er nog niet echt bewust mee bezig ;) duurdt lang.

@ Loe, hoe gaat het met jou en Lenn?

Hier gaat het verder z'n gangetje! Helemaal gewend aan het passen en meten met kindje :D . Lekker met z'n 2en weg met de kofferbak vol haha campingbed mee etc. Heerlijk wanneer alles gewend is!
    Nog even en we zijn 2011 het gaat toch veel te snel :( :( . Wil wel graag opnieuw naar de gyn! Zoals het nu staat gaan we in januari een afspraak maken (als ik er dan helemaal klaar voor ben), spannend.

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@babyd jeetje wat eng van je meisje dat was vast schrikken ja! en wat leuk dus in januari willen jullie voor een 2e gaan beginnen of?

@djaar weer wennen op het werk, en toen ongeluk met de auto, was vast ff schrikken, maar ook wel begrijpelijk zo veel wat ineens op je af komt, en liefst ben je met je gedachten gewoon bij je kleine meid!

@all

pff hier ist nog nix beter.. ze had daarstraks een uurtje geslapen, toen wakker maar nog doodmoe en brullen, uurtje op mijn borst liggen slapen, daarna uurtje wakker (alleen op schoot gezeten) en nu ligt ze weer lekker te slapen..

koorts is ook nog niet minder.. heb nog naar de dok gebeld (had hij zelf gevraagd)

maar die kon er dus verder ook niets mee, zorgen dat ze genoeg drinkt, khep nu gezien dat ze ook een pok op dr lip en op dr tong heeft.. lijkt me niet zo prettig..

en ze heeft nu eigenlijk vanaf vanmiddag al geen natte luier gehad, daarnet wel wat sap gedronken, dus ik hoop dat die natte luier dalijk er toch wel is, anders zal ik er eens flink wat fruit in stoppen haha. (dat wilt ze meestal wel)

nou dames, groetjes ik ga ff koken!

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sanne, en anders naar het ziekenhuis rijden als je het niet vertrouwd.. Is niks aan :( .. En je weet ook niet wat je verder moet doen :( .. Hoop dat ze snel opknapt!!!
    Ik wil heel graag een 2e kindje en doordat we weer de mmm in moeten is het voor mij een heel onzeker gevoel nu al.. Dan voel ik een klokje tikken terwijl ik nog zo jong ben..

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, zo, zeker een verantwoordelijkheid op je werk dan! Tegen de tijd dat het kerst is, zal alles idd wel helemaal gesmeerd worden :)
    Wat rot van de aanrijding, dat zal schrikken geweest zijn! Ben je wel all-risk verzekerd?

BabyD, wat ontzettend eng zeg, dat even geen lucht krijgen van je meisje :( Maar is dat normaal dan of gaan ze daar nog een keer naar kijken?
    Hopelijk gaat de forlax snel echt goed werken!

Spannend hoor, dat jullie in januari de mmm weer in willen :) Voordeel is natuurlijk dat je dan gelijk weer hormonen kunt slikken, hoef je niet meer zo'n tijd aan te rommelen. Ik weet nog goed hoe frusterend dat voor je was 2 jaar geleden ;)

Sanne, bah zeg, wat rot dat je meisje zich zo beroerd blijft voelen :( Beetje suffe reactie van de huisarts, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat hij op dit moment ook niet veel kan doen ;) Hopelijk krijg je wel genoeg vocht in haar, want daar zou ik wel heel goed op letten! (maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel). Veel sterkte en een dikke knuffel voor je meisje, ik hoop echt dat ze snel weer een beetje opknapt!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe even een zwaai ;)

(voel me helemaal niet lekker, dacht de hele dag ... ik zal toch niet ongesteld gaan worden, maar heb of iets verkeerds gegeten of buikgriep ... auwie ...)

(en T wilde vandaag helemaal niet uit de fles drinken en was heul blij me te zien ... in ieder geval blij met de melk :D ... tandje zes is ook te voelen, dus dat zal wel met elkaar in verband staan)

(M is onwijs lief en gezellig)

(hopelijk ben ik morgen weer tiptop want ik heb met mn mams afgesproken om te gaan shoppen, volgens mij niet meer gebeurt sinds veel te lang *schaam*)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Salapio, hopelijk voel je je weer wat beter en maak je er een gezellige (en geslaagde!) dag van met je moeder!

All, ik wil nu toch even mijn tempkaartje plaatsen, wat vinden jullie ervan? :D
    Ik moet zeggen dat ik de hele week al een gevoel heb dat ik weer zwanger zou zijn (steekjes in mijn buik, gevoelige borsten en m'n tempkaartje was natuurlijk erg mooi), vandaar dat ik voor mijn doen vroeg getest heb :) De test is ook eigenlijk heel duidelijk voor 13 DPO.

Mijn vriend ging vanochtend heel op tijd naar zijn werk, hij weet dan ook niet dat ik getest heb. Leuke verrassing voor als hij thuiskomt vanavond :D

Ik moet wel zeggen dat ik het nu toch enger vindt, maar ja, ik probeer maar te hopen dat het goed zal gaan. In ieder geval krijg ik nu al vroeg een echo, zodra het hartje zou moeten kloppen.
    Wel lastig dat ik straks naar mijn ouders ga en niets moet laten merken :) Ze mogen het al wel weten, maar sowieso wil ik dat mijn vriend het eerder weet en ook wil ik dat we het samen vertellen.

Genoeg geneuzel, ik ga maar eens douchen en Veda uit bed halen :)

Sterre, ik hoop echt dat jij me volgt deze maand :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, volgens mij zou ik half juli uitgerekend zijn, dat wordt zweten op het laatst :) :D

Ik bedenk me nu pas dat ik nu maar iets van anderhalve week korter dan mijn schoonzusje zwanger ben, dat is leuk :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een zwaai van mij..

Mosa: Super gefeliciteerd!!!
    Ik zal je deze maand niet volgen, mijn ei is dus helemaal niet dag 16 geweest maar waarschijnlijk gister :( Maar wij zijn allebei al 2 dagen hartstikke ziek, spugen en diaree, dus ook niet geklust helaas.
    Ik wilde je van de week al eens vragen naar je kaartje maar dacht, als ze het wil delen dan komt dat vanzelf wel :)
    Wel super leuk hoor!!!

Voor de rest, poeh poeh, hele zieke daagjes achter de rug. Ik heb me al héél lang niet meer zo beroerd gevoeld. Noah heeft vannacht bij mijn schoonouders geslapen zodat wij heel even tot rust konden komen. Roy is ook écht hondsberoerd.
    We zaten er zelfs aan te denken om noah's feestje niet door te laten gaan maar nu gaat het al iets beter. Ik ben nog wel heel slapjes maar ja, wat wil je ook na 2 dagen niet eten, spugen en diaree :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, bah zeg, wat rot dat jullie allebei zo ziek zijn :( Wat kun je je dan beroerd voelen hè?! Heel veel beterschap voor jullie allebei, ik hoop dat jullie snel weer opknappen! En hopelijk kan Noah's feestje doorgaan!

En ik heb even naar je tempkaartje gekeken, lijkt er idd op dag gisteren pas je eisprong was, balen zeg ;)

Deel Deze Pagina