Y. had ook veel honger, keek toen echt het eten van je bord. Wij zijn toen gestart met de vaste voeding. Iets eerder dus dan de 6 maanden die voor ons aanbevolen was ivm allergien. Wel zijn wij gestart met groenten - WORTELTJES- nog steeds een favorietje En beterschap............
@loe dikke knuff echt rot dat het nog steeds niet loopt bij jullie! maar wat een scheetige foto's! ik heb ook veel van die foto's van feli, met die oogjes zo wijd open haha volges mij door de flitser haha. maar lief hoor!! @all nu feli vanmorgen een boterham op had, wou ze er smiddags ook nog maar 1tje, dus opzich maakt het niet echt uit lijkt me haha. verder gaan we vanmiddag naar hai zn zus en misschien nog even langs zn ouders. w.s. daar ook wel eten. groetjes!
Hoi dames, Al een druk ochtendje achter de rug, Veda is namelijk ziek Ze had 39.8 graden koorts en ze was ook heel erg hangerig. Ze wilde vanaf half 6 alleen maar bij één van ons hangen en je merkt ook dat ze zich echt niet lekker voelt. Gelukkig eet en drinkt ze wel redelijk en nu ligt ze even te slapen. We kijken het even aan als ze straks wakker wordt, en als ze zich dan nog zo zwak voelt, bellen we even naar de HAP. Veda is nog nooit ziek geweest, maar wat zielig zeg! Sanne, is Hai nog uitgegaan gisteren of toch maar niet? Niet gegaan lees ik nu, gezellig Ik denk dat dat een hele goede redernering is, dat zolang Feli op 3 flessen blijft, ze het makkelijker kan inhalen als ze een keer slecht drinkt. En aangezien je meisje toch licht is, zou ik het nog even een tijdje zo doen. Veel plezier vanmiddag met de familiebezoekjes! En geniet van de groentesoep! Wij eten vanavond tomatenrisotto met knoflookgarnalen, dat is zó lekker Twinny, wat rot dat je ziek bent, wat zul je je belabberd voelen dan! En Kaj dus veel honger...bij Veda ben ik begonnen met groentehapjes toen ze ongeveer Kaj's leeftijd had, en dan voornamelijk wortels en boontjes. En misschien zou je wat fruit kunnen proberen? Drinkt hij zijn flessen goed leeg? Hanna, arme Svinthe, waarschijnlijk gewoon oververmoeid hè? Hopelijk inmiddels weer helemaal vrolijk! Lekker vooruitzicht, volgend weekend helemaal geen afspraken! Loe, leuke foto's! En het wordt al een lekker bolletje hè?
Sanne, haha ja inderdaad door de flits! Mosa, mooie banner! Hoop dat het niet nodig blijkt dat Veda naar de HAP moet. Sneu hoor. Beterschap! Ja, een mini holle bolle gijs kan t best worden, onze L.!
@ Mosa, balen dat Veda ziek is. Hoe gaat het nu? Leuk dat je gister uit eten bent geweest en je vriend zo goed hebt kunnen verrassen. @ Loe, sterkte met L. @ Pookie, Leuk dat je kaarten voor prince hebt kunnen bemachtigen. Was vast snel uitverkocht? Ik ben ook geen fan van prince maar wel van concerten @ Sanne, mjammie groentesoep . Feli al weer aan de betere hand? @ Hanna, jammer dat je na een gezellige avond thuis kwam in een bende. Leuk dat Svinthe er een feestje met oma en opa van maakte maar jammer dat jij dan de pineut bent als ze brak is van haar feestje . Is het vanmiddag beter gegaan na een goede dut? @ Salapio, haha, dat hoop ik ook dat als ze ouder wordt ze niet vergeet dat ze het leuk vond om te soppen @ Sterre, zijn jullie weer een beetje opgeknapt? Nog een leuk feestje gehad? @ all, ben boel brak. Gister erg gezellig bij mijn ouders. Ben blijven slapen en we hebben tot laat gepraat. Toen kon J middenin de nacht niet zelf opnieuw in slaap vallen. Vanochtend heeft ze nog wel wat slaap ingehaald. Maar al met al heb ik toch te weinig slaap gehad . Vanavond maar vroeg naar bed. Ze ging wel helemaal uit haar dak bij mijn ouders. Allemaal leuk en ander speelgoed, een hond, een piano, heel veel aandacht, die is dus ook moe ! Dus ik hoop op een goede nacht vannacht! Mijn vader lijkt te reageren op de ontstekingsremmer en antibiotica. Dus ze putten daar hoop uit dat het mogelijk toch "gewoon" een ontsteking is. Daardoor zijn ze weer wat positiever. We gaan nu mijn moeders verjaardag vieren en ook gewoon sinterklaas .
ja haha, ik had l.'s geboortedatum wel ingevuld maar dat grappige ding schoot telkens terug ergens op juli 1984. Nou, L's mama is toch echt tien jaar ouder! PapaL. vond t treintje zo leuk, dus voorlopig nu een treintjesticker.
@afrola; wat fijn dat je ouders alles weer positiever zien. Hopelijk is het "gewoon" een ontsteking en waarderen ze het des te meer dat dat het is. Hondje, piano ik vind het niet gek hoor dat J moe is Dat is echt feest! @Mosa; Veda ziek Heb je al een kontbommetje gegeven?????? En is ze erg verkouden of zo dat het daarvan komt???? Goed in de gaten houden hoor en bij twijfel altijd bellen met de HAP. @loe; wat een grote vent wordt dat! Wij zijn helemaal rozig. Vanmiddag hebben we lekker gewandeld in het bos en bij een uitspanning ( vind ik zo'n leuk woord) wat gedronken en iets gegeten. Y. vond mijn scones overheerlijk, ze trok bijna mijn bord van tafel om nog een hapje te bemachtigen. Maar broodje beenham vindt ze ook heerlijk Nu ligt ze nog lekker onder zeil, vanavond dus iets later eten voor haar.....
Thanks pookie. Whaha, Y. laat zich de scones niet van het bord eten dus als ze er eentje te pakken heeft!
Afrola, wat ontzettend fijn dat je vader lijkt te reageren op de medicijnen, zou toch wat zijn als het 'maar' een ontsteking zou zijn Fijn dat ze nu ook wat positiever zijn! Pookie, wat is een uitspanning dan Zegt me echt helemaal niets Maar klinkt als een hele gezellige middag! Sterre, hoe is het nu met jullie?? Noah's feestje kunnen vieren? All, Veda is eerder nog zieker geworden dan dat ze zich beter voelt Ze had de laatste keer 40,3 graden koorts, dus ze voelt zich echt heel belabberd. Ze hangt alleen maar met halfdichte ogen bij ons Net de HAP gebeld, want ik was er toch niet helemaal gerust op. Maar omdat we wel goed contact kunnen leggen met Veda en ze (gelukkig!) goed drinkt, is er geen reden om ons zorgen te maken. We mochten langskomen als we dat zelf graag wilden, maar ik ben nu wel gerustgesteld. Aan het begin van de middag al een paracetamolletje gegeven, en zometeen als we haar pyjama aantrekken nog maar eentje. Hopelijk slaapt ze dan een beetje goed en voelt ze zich morgen weer wat beter. Morgen moet ik werken Wel vervelend vind ik, mijn moeder vertrouw ik wel 100% maar op bepaalde dagen is het fijner om zelf thuis te zijn natuurlijk. Ik kan ook altijd zelf bepalen wanneer ik werk, maar morgen moet ik eigenlijk wel. Maar eerst maar eens zien hoe het vannacht gaat. Ik ga maar eens even de eetspullen in de keuken opruimen, door al het gedoe nog niet aan toegekomen.
Kwam even om het hoekje kijken, en zie: MOSA: VAN HARTE MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!! Zo snel kan het dus gaan na een miskraam. Hopelijk krijg je nu een hele mooie zwangerschap en over 8 maanden een prachtig kindje in je handen. All: ik ben nog steeds veel aan het overgeven. Krijg eer echt de balen van. Morgen naar de VK en eens overleggen in hoeverre dit nog normaal is en hoe nu verder. Verder ben ik er echt aan toe om het hartje weer even te horen. Duurt toch wel lang hoor 4 weken.
FIjn dat je in elk geval niet naar de hap hoefde mosa. Nu hopen dat de koorts snel zakt. Arme Veda! Melisa, nou zeg, ik kan mevoorstellen dat je het onderhand he-le-maal gehad hebt met die misselijkheid. Heb je geen angelsound dat je het hartje even kan horen? All, ahhhhhhhhh..........nog heeeeeeeeel even spammen. Meneertje net uit bad, in jip en janneke:
Net 40,5 graden koorts Veda heeft nog nooit boven de 39 gehad tot nu toe, maar wat worden ze lusteloos van koorts zeg! Hopelijk helpt het zetpilletje zo! Gelukkig heeft ze net wel 180 cc gedronken, dat is natuurlijk heel belangrijk. Melisa, thanks Balen zeg van dat stomme overgeven nog steeds :x Duurt ook zo lang hè?! Ik hoop dat je wat aan de vk hebt morgen! Succes in ieder geval, en fijn dat je morgen ook weer naar het hartje mag luisteren Loe, we mochten wel naar de HAP komen, maar daar letten ze vooral op uitdrogingsverschijnselen, en gelukkig drinkt Veda dus wel. Blijkbaar kan die hoge koorts dan niet zoveel kwaad. Maar toch hoop ik natuurlijk wel dat het morgen al wat minder is! Wat een schattig rompertje!
hoi dames, @mosa, wat zonde dat ze zulke flinke koorts heeft, je met hoet even in de gaten houden, als ze nu een paar dagen van die hoge koorts heeft een daarna een soort allemaal vlekjes krijgt kan het de 6e ziekte zijn, als ze al vlekjes had (khep je er niet over gehoord maar zou kunnen natuurlijk) dan kan het ook de 5e ziekte zijn, die kan heel gevaarlijk zijn bij zwangere vrouwen (wist je misschien al wel?) maar in iedergeval, eerst koorts dan vlekjes is volges mij de 6e, feli had toen ook van die vet hoge koorts dus dat kan het best eens zijn, maar in iedergeval, echt niet leuk dikke knuff!! en morgen ook nog werken! gelukkig drinkt ze wel goed! @loe, wat een dropje! hihi @melisa jeetje meid ik snap echt dat je helemaal klaar bent met dat gespuug! eens even goed na vragen hoe of wat, en lekker het hartje weer horen, super hoor gaat je mannetje ook mee of? @pookie wat leuk dat jullie lekker zijn gaan wandelen en zomaar ergens wat zijn gaat eten altijd gezellig! @all khep het idee dat ik ongesteld ga worden maar nog nix te merken, zit ondertussen op dat 35 en heb 2 dagen geleden voor de zekerheid maar ff testje gedaan, blanco als maar zijn kan dus ik wacht gewoon rustig af hahah. we hebben lekker bij hai zn zus gegeten, was wel gezellig, nu dalijk even flimpje verder af kijken. groetjes!!
Sanne, daar heb ik idd ook aan gedacht, of het niet de 6e ziekte kan zijn, vooral ook omdat de koorts plotseling optrad. Maar is het zo bij de 5e ziekte dat ze dan meteen vlekjes moet hebben? Want dat heeft ze nu namelijk niet. Maar bij de 6e ziekte, dan krijgt ze over een paar dagen vlekjes toch? Ik weet eigenlijk heel weinig over die ziektes. Maar bedankt voor je reactie Hopelijk wordt je over niet al te lange tijd ongesteld, helemaal niet leuk die lange cyclussen! Nu maakt het natuurlijk nog niet uit, maar als jullie er wel voor willen gaan (dat was toch eind dit jaar? Dat is al bijna ) dan is het te hopen dat het meevalt! Fijn dat het gezellig was bij Hai z'n zus! En veel plezier met filmkijken
@mosa ah ik hoopte al dat je het nog ff zou lezen ja als het 5e was zou ze nu de vlekjes al gehad moeten hebben, en als het de 6e is, kan ze 3 tot 5 (d8 ik) dagen van die koorts hebben, en daarna krijgt ze dan dus vlekjes maar de 6e is verder niet gevaarlijk voor zwangeren. ik weet dat ook toevallig maar omdat feli het gehad heeft en omdat wij een ggd wijzer op het werk hebben haha. nee die lange cyclussen bah vind er nix aan haha maar wat je zegt maakt nu nog niets uit nu ga ik echt ff film kijken haha, groetjes en fijne avond!