Nou, gelukkig maar dat ze nu geen vlekjes heeft dan! Ik las net dat je dan een verhoogde kans hebt op een miskraam, en dat liever niet natuurlijk Nu maar afwachten hoe het de komende dagen gaat. Nogmaals veel plezier met het filmpje! Ik ben een taart voor Veda's verjaardag aan het bestellen En net al een loopfietsje besteld.
Van mijn schoonouders krijgt Veda trouwens deze voor haar verjaardag: 565195 Smart Trike Zoo Roze Ze hebben hem nu in het roze gekocht, maar ik toch liever een rode (ondanks dat ik niet gek op rood ben, maar dat is de enige andere kleur) want dat is iets makkelijker voor als we een jongetje zouden krijgen. Maar verder wel een leuk fietsje volgens mij, en ze kan er nu al op
5e ziekte 6e ziekte, ik weet het ook nooit. Y heeft al best vaak koorts gehad en vlekjes heeft ze eigenlijk ook altijd wel Hebben jullie kindjes het ook dat ze van die rode kringen krijgen onder hun oogjes???? Y heeft dat heel snel als ze ziekig is.
Pookie, Veda heeft tot nu toe geen rode kringen onder haar ogen, wel kijkt ze heel moe uit haar ogen. Ze ligt nu overigens nog steeds bij mijn vriend, ze wil absoluut niet slapen. Zometeen nog maar een nieuwe poging wagen. Ik weet dat ik me gelukkig mag prijzen dat Veda tot nu toe nooit echt koorts gehad heeft, maar ik vind het zo rot nu!
Mosa sterkte en het is voor Veda en jullie nu ff het uitzingen van de koorts. Komt wel goed hoor.......................
Thanks Pookie Ze wil alleen nog steeds niet slapen, hopelijk zo wel want om 6 uur gaat mijn wekker weer Gelukkig gaat mijn vriend er vannacht uit als het nodig is, maar hij heeft zijn slaap ook wel nodig natuurlijk. Slaap lekker allemaal!
Ik krijg telkens een glimlach op mijn gezicht als ik mijn eigen banner weer zie De vorige keer stopte hij bij 10 weken, en hopelijk maak ik de 40 weken nu wel vol!
Mosa: het kan best de 6de ziekte zijn. Dan is de koorts heel heftig, en na 2 dagen ook ineens weer weg. Dan krijgen ze ineens vlekjes. Chelsey heeft het ook gehad, kind was echt zo zielig en ziek! Sanne: mijn man gaat nooit mee naar de VK, vind ik ook wel onzin hoor. Je staat toch binnen 5 minuten weer buiten als er niets is. All: ik ga zo lekker mijn meisje ophalen. Die gaat nu regelmatig voor 3 a 4 uurtjes naar de oppas, zodat ik bij kan tanken. Werkt perfect. Kom ik tot rust, en kan ik er morgen weer tegen.
Hey meiden, Even een snelle zwaai van mij *zwaai* en een ego berichtje Sorry dat ik jullie een beetje 'verwaarloos' Ik zit gewoon even niet zo lekker in mijn velletje. Ik voel me nog steeds niet 100% beter, baal als een stekker van de gemiste kans deze maand maar vooral van de hele situatie op het moment hier. Op het werk is het héééél saai in mijn eentje. Ik zou zo graag iets anders willen maar niks lijkt mee te zitten. Ik kan gewoon even nergens naar uitkijken op het moment. Het is gewoon afwachten tot iemand je een kans gunt. Maar goed, ondertussen voel ik me eerlijk gezegt behoorlijk nutteloos En ik wil zo graag... Ik probeer maar zo veel mogelijk te genieten van mijn kleine man. Hij gaat op het moment weer met sprongen vooruit, zo mooi om te zien. Hij kan nu zelf in zijn handjes klappen als we 'klap eens in je handjes' zingen Ook kreeg hij ineens in de gaten hoe hij een balletje boven in zijn speelgoed moest doen en dat die er dan onderin weer uit kwam. Hihi, ik snap dat alle kindjes dat kunnen op een gegeven moment maar ik vind het zo knap van hem Geweldig hoe een mensje zich zo snel van klein hulpeloos wezentje naar al een echt persoontje kunnen ontwikkelen
Melisa: Dank je! Met de gemiste kans bedoel ik, dat we mijn eitje gemist hebben. Stomme temp van mij ook Tis net een achtbaan. Plus dat we allebei hartstikke ziek waren. Het lijkt gewoon allemaal even niet mee te zitten helaas.
Och, maar ik heb 3 dagen voor mijn eisprong sex gehad, dus dacht ook geen kans te maken. Je weet het nooit hoor! Bij ons was het ook raak.
Haha maar bij ons waren het 9 dagen (door omstandigheden natuurlijk, roy eerste ziek, daarna allebei)
Haai meiden . Shit ik moet het zonder muis doen want de batterijen zijn leeg irritant.. @ Mosa, ja verschrikkelijk die tijd dat je gewoon 0% kans hebt eigenlijk.. Maar eenmaal zwanger ben je alles zo snel vergeten.. En nu al helemaal.. Ik heb het nog niet verteld bij het CB dat ze soms geen lucht krijgt.. Maar ze reageren daar ook op niets je moet alles zelf maar uitzoeken he.. Echt irritant maar ja. Oh waaaauw ik zie je temp kaartje geweldig je bent zwanger!!! Van harte gefeliciteerd!!! Echt leuk hoe je het je vriend verteld hebt . Hoe gaat het nu met Veda..?? Niks aan zeg die hoge koorts!! @ Afrola, helpen schoonmaken geweldig zeg dat ze dat doet!! Fijn dat het toch wat beter lijkt met je vader dan!! Hopen dat het beter blijft gaan. @ Twinny, toen D 6 maanden was kreeg ze 's ochtends 180cc 6 schepjes, 's middags 180cc en een half potje 6 maanden fruit, 's avonds een vol potje eten en 's avonds half 10 laatste fles 150cc pap. Nu krijgt ze 's ochtends 150cc pap, 's middags 210cc (7 schepjes) voeding, 's middags fruit en 's avonds potje eten en 's avonds papfles. En overdag tussendoor diksap, soms thee. @ Hanna, oooh irritant is dat he als ze dan even van slag zijn.. Nee niks aan! @ Sanne, dat is wel het mooie van 3 flessen dan ja als ze dan de hoeveelheid wel binnen krijgt! Hier werkte dat nooit we hebben haar al heel vroeg op 4 flessen gezet en nu krijgt ze er nog 3, want ze liet ook altijd staan en dan kreeg ze nog minder binnen dan wanneer we er een fles af lieten. @ Loe, stoere Lenn !! Mooi mannetje. @ Sterre, je EIGEN kindje blijft toch zo bijzonder wanneer ze weer wat nieuws kunnen . Trotse mama! Hoop dat je snel beter in je vel zit.. Knuffel! Van het weekend zijn we, man en ik, even met z'n 2en weg geweest de stad in, gezellig. Zulke dingen mis ik dan wel heb het wel nodig eens in de zoveel tijd hoor! Ben natuurlijk ook 24/7 aan het zorgen. En voor de kleding natuurlijk ook want shoppen met kind is ook niet handig. Heb eindelijk een nieuwe jas ! Nu eerst maar met het eten aan de slag voordat de kleine dame wakker wordt!
Hoi meiden, Nu pas tijd om bij te lezen en te reageren. Een drukke dag gehad op school. Morgen nog zo één en dan vrijdag een studiedag. Mosa, hoe gaat het nu met Veda? Wat is L toch een schatje, Loe!! Melisa, fijn dat je Chelsey naar de oppas kan brengen. Heb je even rust! Sterre, dikke knuffel van mij. Hopelijk gata het snle weer beter met je! Schattig zeg dat Noah klap eens in je handjes mee doet! Jammer van het gemiste ei 9 dagen da's wel erg leng er voor hihi! BabyD, dus heerlijk gewinkeld. Dat is zeker goed zo op z'n tijd. Leuke jas gekocht! ik heb dan vaak dat ik vanalles koop voor Svinthe en dan écht nog gericht vor mezelf moet gaan shoppen. Die kleine kleertjes zijn ook zo leuk. Zometeen ga ik nog even langs bij mijn zus. Ze heeft een nieuwe bank. Die ga ik even bewonderen. Fijne avond allemaal!
Oh ja, Svinthe kan een heel rideltje: Wat doet de tijger? Wat doet de slang? Wat doet het konijn? Waar is je neus? Waar zijn je haartjes? Waar is je buik? Best knap toch?
Mosa, dat is leuk proosten. Kan me wel wat voorstellen bij het gezicht van je vriend. Leuk! Super ook voor je ouders dat ze (ijs en weder) in juli 2 kleinkindjes erbij krijgen . Beterschap voor Veda. Tomatenrisotto met knofgarnalen klinkt onwijs lekker. .. receptje? Arme Veda. Zielig zijn zieke kindjes hè? Gelukkig drinkt ze goed! Wil ze ook eten? Twinny, wij zijn bij T ook rond 5,5 maand begonnen met bijvoeden. Maar de eerste tijd at ie nauwelijks iets, dus dat hielp niet. Poedermelk wilde hij ook niet, dus hij dronk toen 'gewoon' heeeeeeeel veel bij mij ... Beterschap! Hanna, vervelend zo'n nacht ... lekker rustig weekend = fijn! Knap van Svinthe! Sanne, maar misschien haalt ze die fles wel in met boterham eten? Drinbkt ze wel ander(s) vocht? Vervelend die lange cyclus Loe, wat een lieveke! Afrola, fijn dat je ouders wat positiever zijn en hopelijk kun je een beetje bijtanken. Pookie, heerlijk genoten in een uitspanning (met de hele bubs?) . Melisa, balen dat je je nog zo klote voelt. Hopelijk kan de vk wat voor je betekenen. En duurt langs steeds in het begin ... hopelijk ga je de kleine heel snel voelen! Sterre, dikke vette knuf. Als je behoefte hebt aan spuien via PB kan dat altijd natuurlijk. Superleuk die ontwikkelingen! Ik geniet daar ook echt weer iedere keer zo van, zowel van T als van M. *** Hier alles prima. Wel weer aan het TUFfen ... man wat een nachten met die knul . Overdag is ie gelukkig zn heerlijke zelf. Vandaag met schoonzus en neefje van bijna 5 maanden naar geitenboerderij gegaan. M vond het super. Geiten gevoerd, durfde ze bijna helemaal zelf. En het hoogtepunt was niet pannenkoek eten, maar wel het rondje op een hele lieve pony. En ik blijf zo nu en dan maar ongigevoel hebben. Maar zat ook te denken: misschien is dat mn bekken? Zou dat kunnen? Dat die na een vermoeiende dag opspeelt?
Potv... zit ik een heel bericht te typen, ineens alles weg. Hanna: slimme meid hoor. Die van mij kan nu poes zeggen als ze de beestjes ziet. Ook zo schattig! Sterre: wat zijn wij als ouders toch snel tevreden he als je uk weer wat kan haha. BabyD: soms is winkelen zoooo lekker. Ik mis dat wel hoor. Even er uit. All: vandaag bij de vk geweest. Misselijkheid kan ze echt niets aan doen (wist ik natuurlijk wel). Verder vond ze mijn bloeddruk aan de hoge kant 120/80, omdat ik normaal 100/60 heb. Nu moet ik het rustig aan doen (tja, ik doe niet anders) en bij klachten langskomen. Vorige week heb ik een sterretjes gezien met knallende hoofdpijn, en toen had ik aan de bel moeten trekken. Ik dacht gewoon dat ik hoofdpijn had. Tja. Heb niet de moed gehad mijn werk te bellen vandaag. Doe ik morgen wel weer. Salapio: hoe is het nu met je wallen van de gebroken nachten???? Mosa: hoe is het nu met je meisje?