Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, nou, hopelijk wordt dit echt de laatste wortelkanaalbehandeling aan die kies dan! Irritant dat het de vorige keren niet gelukt is ;) Mijn vriend heeft ook zo'n probleemkies en de tandarts raadt hem nu een kroon aan, dus dat gaat hij binnenkort maar laten doen. Telkens problemen met dezelfde kies is natuurlijk heel irritant, maar hopelijk hoeft het bij jou niet zo ver te komen!
    Hopelijk kun je snel terecht, dan is het ook snel achter de rug!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmm, ik hoop dat de kroon uitkomst biedt... op mijn "kies" zit nu al een kroon, die moet er dus ook weer af....

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Zo druk dagje gehad. En tussendoor toen het even kan lekker op de bank genesteld met een tijdschrift. J was vanmorgen een driftkikkertje :$. Toen we aan het fietsen waren werd ze ineens boos en begon te krijsen en te bokken in het stoeltje. En wat er was, echt geen idee! En toen ben ik dus snel naar huis gefietst. Thuis ging ze vrolijk door. Ik had nog steeds geen idee. Dus maar in de box gezet om af te koelen. Ging ook niet lekker ;). Uiteindelijk met appel en drinken en op mama hangen toch over gegaan. Toen ze rustig was in bed gelegd en toen heeft ze 2 uur geslapen :):). Ze was in elk geval dus moe, maar wat haar triggerde om zo driftig te worden:(.

Verder op zoek geweest naar verjaarskadootje voor moeders maar kon het niet echt vinden ;). Later deze week nog maar even verder zoeken.

@ Sterre en Pookie, ook al winterdipperig. Vervelend he?!

@ Pookie succes morgen bij de KA als ze zo goed eet en drinkt zal ze toch wel goedgekeurd worden?! En leuk en lastig dat Y nu loopt en daarbij lekker ondeugend is :D. Sterkte :p

@ Sterre, Knap zeg dat je bij de buren hebt geklaagd over de hond. Ik vind zoiets ook altijd zo lastig.

@ Mosa, zielig voor Veda dat ze zo ziek blijft. Kan me voorstellen dat je toch even langs de HAP bent gegaan. Sterkte aankomende nacht! Super dat de foto's geslaagd zijn. Kan me voorstellen dat je de hele set hebt genomen hoor ;)
    Hoe voel je je verder? Voel je je echt zwanger? Je schreef in elk geval dat door wat je voelde de drang had om te testen?!
    Leuk om weer een leuke banner te zien!

@ Hanna, joepie doordeweekse weekend :D. Balen zeg dat je weer een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan :(. Echt niet leuk. Heb er ook eens een moeten ondergaan bij een dode tand maar was desondanks als de dood. Het viel me mee, het meeste voelde ik niet, maar wel een beetje (ze gaan toch wel heel diep waarbij ze weer in de buurt van zenuwen komen ;)). Hopelijk geldt dat voor jou uiteindelijk ook (dat je weinig voelt;))!

@ Sanne, weer een drukke dag gehad. Kan me goed voorstellen dat je bekaf bent van een dag vol met kindjes! En thuis lekker knutselen met Feli's eetschema. Hopelijk werkt de sap 's middags.
    J heeft hier trouwens ook een voorkeur voor het eten van papa's en mama's bord. De appel op haar bord is vies en die in mijn hand is heeeeerlijk ;). Misschien kun je ook voor jullie zoutloos koken en dan eventueel op het bord zout erbij doen? Zo doen wij het nu ieg.;) En dan kan Feli gewoon met de pot meeeten.

@ Loe, succes met L bij het KDV. Even lekker rust voor jou?
    En ineens weer bloedverlies. Dat is toch raar. Ik heb best lang gevloeid, zo'n 6 wk. Maar toen was het echt over en duurde het lang voor ik weer ongesteld werd. Misschien even ha of gyn bellen of het kwaad kan?
    Vervelend trouwens van je pols. Krijg je nog fysio? Is het iets van de operatie of kun je het eventueel met oefeningen verbeteren?

@ BabyD, lekker geslaagd met shoppen van het weekend heerlijk dat je even tijd met je mannetje hebt genomen, hebben we soms idd even heeeel hard nodig ;):). En met D gaat het dus lekker. Fijn zeg. Gaat ook weer hard zeg :)

Ben ik weer een beetje bij.:)
    Zo lekker mijn bedje opzoeken. Morgen weer hard aan het werk.

Sweet dreams to all

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
  5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe het af met een zwaai en slaap wel voor alle mama's, papa's en kleintjes :D.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooooooh Afrola, ik hoop dat ik nog een keer gebruik mag maken van die site :D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Laat ik dat maar niet zeggen tegen mijn vriend :D ;)

Afrola, zo, J aan het driftkikkeren :D Veda kan er soms ook wat van hoor, en als ze echt boos is omdat ze iets niet mag ofzo, dan laat ze zich soms zo achterover vallen :) Dramaqueen in de dop 8)
    Gelukkig heeft J daarna een lange dut gedaan!

Achteraf kan ik dat makkelijk zeggen, en de vorige keer had ik eigenlijk geen twijfels hoor over of het goed of niet goed zou zijn, maar voor mijn gevoel voel ik me nu meer zo als toen ik van Veda zwanger was dan de 2e keer. Ik heb echt supergevoelige borsten en volgens mij had ik dat de 2e keer minder. Ook heb ik veel vaker steekjes in mijn buik en liezen dan de vorige keer, terwijl ik die bij Veda ook vaak had. Dus eigenlijk voel ik me heel zwanger :) Maar door al het gedoe met Veda moet ik zeggen dat ik er eigenlijk heel weinig over nadenk nu, maar dat komt vanzelf wel natuurlijk.
    En ik voelde me idd al heel snel zwanger, vandaag het voor mijn doen vroege testen op 13 DPO :D

Slaapt J weer een beetje goed 's nachts?

To click or not to click, meestal als ik op linkjes klik die hier geplaatst worden, zie ik ook vaak zulke leuke dingen dat ik ze ook daadwerkelijk wil kopen :) :D Nou vooruit, ik ga zo toch even kijken ;)

Salapio, zwaai terug! Alles goed bij jullie?

All, ik ga nog even naar Afrola's linkje kijken, dan nog even de folders lezen die gelukkig deze week wel allemaal gekomen zijn ;) En dan op tijd naar bed, want Veda wilde vanavond al niet in haar eigen bed, dus we zullen vannacht wel weer een indringstertje in bed hebben :D Ik dacht gisteren al voor de grap, maar goed dat ik nu al zwanger ben, anders zou er niets van komen op deze manier :)

Slaap lekker allemaal!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zeker leuke site, ik heb hem maar gebookmarked................je weet maar nooit ( nog steeds geen ongi dus.....................)

@hanna; auau nog steeds tandenpijn. grrrrrrrr. En dat riedeltje van Svinthe, wat goed dat ze dat zo meedoet. Heb jij als juf nog goede tips voor dat soort liedjes, een boek of CD of een combi want ik ben niet zo goed in melodietjes. het is bij mij snel allemaal van op een klein stationnetje........

@afrola; Wat raar dat J zo driftig werd en niet te kalmeren was. Misschien een beetje ziekig, of een winterdipje:p

hier wel echt een dip hoor, ga nu lekker mijn bed in.Ik zit al vanaf 9 uur te gapen.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Lijkt mij super leuk om weer zwanger te zijn met iemand hier. Met mosa verschilde ik maar 2 dagen in uitgerekende datum dus dat was wel leuk vergelijken :)

Oef dat klinkt inderdaad erg bar met je pols :( Interessant, een video van je pols. Ja voor jou niet natuurlijk omdat je er zo'n pijn aan hebt maar ik ben wel benieuwd wat ik me daar dan bij moet voorstellen.
    Zo hé duur grapje zo'n brug maar je tanden zijn wel belangrijk natuurlijk.

Leuk zeg L naar het kdv. Gaat hij daarheen om jou te 'ontlasten'..
    Ik zou niet weten hoe het zit met je 'ongesteldheid' maar ik vind het wel raar klinken eigenlijk, duurt wel lang he zo.

Pookie: :D hahaha ik moest zo lachen omdat jouw broertje het prinsesje moest zijn :D Ik heb er ook 2 hoor maar mijn oudste broertje had dat dus niet vervelend gevonden, die is erg gay-isch zeg maar. Die ging altijd als meisje verkleed met carnaval.

En oef, shetlanders zijn de grootste rotzakken die er zijn hoor haha... Hoe groter hoe beter vind ik altijd bij paarden.
    Suc6 morgen bij de KA!

Owh nog steeds geen ongie.. op welke cyclusdag zit je ondertussen.. spannend spannend :p

Sanne: Vervelend zeg dat feli niet wil eten. Noah heeft dat ook een paar weken gehad en nu sinds een paar dagen *klopt gelijk even af* eet hij weer goed gelukkig.
    He bah, dat wordt voor jou een erg lange cyclus dus :(

Hanna: Owh, nou dat schiet op dan als er toch geen geld is ;)
    Nou ja, genieten van je lekkere rustige werkdagje dan maar ;)
    Ja hier doen we ook graag schaatsen! Als het even kan gaan we het ijs wel op. Alleen vorig jaar niet omdat ik zwanger was maar dit jaar gaat noah ook mee hoor, ook op de slee en hup :)

Auwtss een wortelkanaalbehandeling :( Maar als het echt niet anders kan... Oh lees nu dat je al een keer eerder een behandeling aan die kies hebt gehad, balen zeg. Ik heb dat ook gehad en belandde uiteindelijk bij de kaakchirurg.

:D Dat dacht ik ook :D Maar sanne is volgens mij in het echie ook best een kletstante :p

Mosa: Awh dus het ging toch weer slechter :( Maar wel goed dat je toch maar naar de HAP bent geweest. Gelukkig lijkt het niks geks maar het blijft zielig natuurlijk. Beterschap en een dikke knuf voor je lieve meisje.

Hahaha je hebt alle foto's genomen :D
    Moest ook wel lachen dat je nu wél alle folders gekregen hebt :D Kijkse!
    Die kimono vind ik inderdaad ook erg leuk. Het ziet er heel comfortabel uit allemaal i.i.g.

Afrola: Nou, dat klinkt inderdaad als een echt driftbuitje hihi.
    Die winterdip-achtige-dip is inderdaad erg vervelend. Ik word echt wakker met het gevoel of ik nog wel een hele dag kan slapen.. en als ik dan uit kan slapen dan word ik nog moe wakker ;)

Leuke site! Ik heb em even onder mijn favo's gezet, hopelijk mag ik er snel nog een keer gebruik van maken :D

Salapio: Zwaai terug!

All: Omdat ik vorige week mijn examen voor 1 van de modules had gehaald was ik vandaag lekker op tijd klaar op school. Alhoewel, we konden vandaag mondeling examen doen voor telefoneren en aangezien ik dat al verschillende keren met iemand had geoefend hebben we het gelijk geprobeerd en... geslaagd :D

Ik heb me vandaag trouwens bij het cwi ook ingeschreven en kan morgen bellen voor een afspraak (ook i.v.m met het eventueel aanvragen van ww). Mijn baas zegt de hele tijd dat ik daarmee moet wachten maar ik vind het wel goed. Dadelijk is het januari en zit ik nog met niks op dat slakkentempo van hem. Hij denkt volgens mij dat ik graag thuis zit ofzo.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha foutje... ik schreef bij hanna dat ik vorig jaar zwanger was en daarom niet ging schaatsen maar dat was natuurlijk niet zo... ik was bevallen natuurlijk ...ahum... :):p

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, ik heet dan wel geen Hanna, maar je hebt een boekje met cd dat Lievelingsliedjes heet, daar zijn verschillende soorten van geloof ik en daar staan op zich wel veel leuke kinderliedjes op. Ook wel de standaardliedjes maar wel op een leuke manier vind ik.

Sterre, en weer een examen gehaald, goed hoor :) Zo komt het einde echt in zicht hè, ook wel lekker!
    En goed dat je actie hebt ondernomen bij het CWI! Maar hopelijk heb je als je huidige baan stopt, alweer iets anders gevonden. Probeer hoop te houden :)

Weltrusten en tot ergens morgen! Het zal wel weer een Veda-plak-dagje worden, dus weinig computertijd verwacht ik.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm die kleding is wel allemaal viscose, weet even niet hoe dat voelt, maar als het nepperig aanvoelt dan mot ik het ni! :D Hou namelijk helemaal niet van die glibberstofjes brrrr ...

Maja, hier nog altijd geen ongesteldheid in de zin van terugkeer cyclus/vruchtbaarheid. Als het hetzelfde gaat als bij M dan pas in feb/mrt ... Nou ja. Jan twijfelt nog steeds over een derde. Ik niet hoor! Hoewel ze geen eitjes mn BM inwerpen, rammelen die eierstokken van alle kanten. Ondanks de brakke nachten.

T wordt trouwens net pas wakker en heeft dus van 3-8 geslapen. Als ie dat nu snachts doet ... of zn zus overhaalt om ook uit te slapen. Maar ik klaag niet hoor!

Hier nog steeds ongiachtigeklachten. Heb vanochtend maar eens getempt: 36.6 dus kan idd ongesteldheid zijn die nadert. Maar sowieso geen zwangerschap want dan zou die temp wel wat hoger moeten zijn denk ik. Maar moeilijk te zeggen want dit is met een oorthermometer en ik tempte altijd oraal :D

Ach ja. Volgende week vrijdag gaan we stappen (vriend treedt op met band) in Rotterdam dus als ik dan nog steeds van die gekke krampjes heb dan doe ik een test. Issie nega dan mag ik een bier of 2/3 (en dan word ik heeeeel gezellig :D) en zo niet ... nou ja. Dan hebben we voldoende te bespreken tijdens het eten ;)

*bla*

(sorry)

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mosa: Over 2 weekjes heb ik de laatste examen, dat is nog een theorie examen dus nog even goed leren aankomende weekjes. Het is inderdaad heerlijk dat het einde nu in zicht is maar als het even kan ga ik verder.

Hopelijk hebben jullie een redelijk nachtje gehad!
    En als het een plak-dagje wordt, veel suc6!

Salapio: Ook geen super nachtje gehad :(
    Nou jij maakt het ook spannend nu :)

All: Hier wordt noah al ruim een 1,5 week (eigenlijk sinds de klok verzet is maar of dat toeval is weet ik niet) steeds wakker 's nachts. Eerst wordt hij huilend wakker als we naar bed gaan of er net in liggen, daarna halverwege de nacht en daarna rond 06.00u Meestal is het snel weer over met huilen maar hij 'gromt' zichzelf in slaap en doet dat nogal hard. Met als gevolg dat wij ook weer wakker liggen tot hij stil is. s' Nachts is dat ook weer vrij snel over maar v.a 06.00u blijft hij aan de gang *gaaaaap*
    Ook heeft hij zulke enorme plasluiers dat het door begint te lekken... Dat is dus ook 's ochtends maar niet altijd. Daarom ga ik dus ook altijd wel even kijken maar het is wel erg vermoeiend allemaal op het moment.
    Ik heb het idee alsof hij in een sprongetje zit maar dat lijkt me van de andere kant ook nog wat vroeg. Misschien is hij net als wij ook niet helemaal lekker.. Er heerst hier van alles i.i.g.

Nou weer genoeg gekneuterd...

Hij staat nu voor de tv bumba te kijken en mee te dansen, zingen en praatjes te maken :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Na een waardeloze nacht ligt Veda nu al eventjes in haar eigen bed te slapen :D Ze dronk vanochtend redelijk en ze lijkt weer iets actiever te zijn. Ze is alleen doodmoe, wat natuurlijk ook niet gek is aangezien ze vanaf zondag al flink ziek is en heel slecht geslapen heeft. Ik hoop dus dat ze nu een lange, lange dut doet zodat ze alvast iets bij kan slapen. En hopelijk gaat het nu écht de goede kant op, want anders duurt het wel érg lang!
    Dit weekend is ook haar verjaardagsfeestje, maar we moeten maar even zien of dat door kan gaan. Eerst maar eens opknappen.

Oh, de deurbel gaat, ik kom straks verder reageren!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@sterre& hanna haha ja je hebt wel gelijk ik hou wel van kletsen;) hihi. en haha ik d8 het ook nog toen ik hem verzonden had, hmm helemaal niet zo kort;) maarja als ik eenmaal bezig ben....;):p

@sterre hihi noah ook bumba aan het kijken, feli vond het ook weer machtig interessant! en goed dat je je hebt ingeschreven, ik zou ook niet op die baas van je wachten hoor, wat je zegt, denk hij dat je het leuk vind om hele tijd thuis te zitten?? (tuurlijk eventjes is niet erg, maar moet niet blijven duren toch?) en wat vervelend dat noah steeds zo wakker word snachts, wie weet een spongetje ja? wel vervelend in iedergeval.

@mosa ik hoop voor je dat veda nu een heerlijke mega lange dut doet en dat ze daarna weer een beetje is opgeknapt, wel te hopen dat ze natuurlijk beter is als jullie haar verjaardagsfeestje gaan vieren! en wat fijn dat je je zo heerlijk zwanger voelt, en dat het nu echt zo aanvoelt als toen je zwanger was van veda! dat is toch misschien wel een beetje geruststellend ?

@salapio hihi rammelende eierstokken zonder eitjes :p hmm ja je temp, als je zwanger zou zijn zou ik denken dat hij hoger is, ik vind 37,0 of hoger altijd een echte zwangerschaps temp. maarja wie weet kun je ook wel met een lagere temp zwanger zijn, en je hebt in je oor gemeten, dat is ook nooit echt betrouwbaar volges mij :)

@all

feli was ook wakker vannacht, en brullen dat ze deed.. wat er was?? naja uit eindelijk even bij ons in bed, daarna naar dr eigen bed terug en toen was het gelukkig weer over :)

brrrrr wat een koud weer jeetje zeg!! kga zo de verwarming nog maar eens een tandje hoger zetten hahaa.

pff ik heb de hele tijd de nijging om (nog) een test te doen, ik had een tijdje geleden al een negatieve natuurlijk, maar ik heb er nog een over wahah en omdat ik nog steeds niet ongi ben..

maarja die temp van me vertelt me ook weer dat ik heus niet zwanger ben.. maarja.. testfreak die ik ben.. zal ik hem waarschijnlijk binnenkort toch wel doen:p hahahaha

nou dames ik ga ff stofzuigen enzo~

groetjes!!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen!

Bumba is hier ook heel populair! Chelsey kan het al een soort van zeggen en doet dan met de afstandbediening naar de tv wijzen. Met andere woorden, mama doe die DVD eens aan haha.

Salapio: je zult toch maar zwanger zijn he? Probleem van wel of geen 3de opgelost. Maar die eierstokken van jou rammelen wel snel hoor :)

Sterre: Chelsey heeft ook een periode gehad dat ze 's nachts huilde. Blijkbaar moest ze wat verwerken van overdag of zo.
    En ik doe haar 's nachts altijd een maatje grotere luier om, dan lekt ze niet door. Misschien ook iets voor jou?

Mosa: is je meisje weer aan de beterende hand?

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Shit van de waardeloze nacht maar wel fijn dat Veda weer aan de beterende hand lijkt. Hopelijk slaapt ze inderdaad nu lekker lang! Het zou wel zonde zijn als het feestje niet door kan gaan maar ja, even afwachten dus.

Sanne: Nee eventjes thuis zitten is niet erg maar inderdaad, het moet niet te lang duren. Maar met die la-la-dagen die ik nu werk heb ik al het idee dat ik half thuis zit zonder werk. Op het werk zelf is het ook zooo saai in mijn eentje.. :(

Hoe gaat het nu bij jouw op je werk? Is het al wat rustiger?
    Op welke cyclusdag zit je nu ondertussen.. ook al ver in de 30 dacht ik laatst al te lezen he?

Melisa: Haha grappig dat Chelsey zelf aangeeft dat de tv aan moet :D

We hebben ook even gedacht dat Noah misschien nachtmerrie's had ofzo of inderdaad de dag moest verwerken. Tja, we zullen het nooit echt weten maar ik hoop wel dat het snel voorbij is.. wordt er een beetje moe van :) Overdag is hij nu ook heel hangerig en wilt vaak bij mij zitten en als ik hem dan even neerzet dan wordt er een heel drama van gemaakt.

Nou, toevallig zeiden we vanmorgen tegen elkaar, misschien moeten we een maatje groter omdoen 's nacht. Nu jij het ook zegt ga ik straks gelijk even een pak kopen en proberen.

All: Pfff ben net even met Noah terug het bedje in gedoken en gelukkig even een uurtje mee kunnen pakken. Maar hij is stront vervelend als ik het even zo mag zeggen :)

Vandaag ga ik alle balonnen en slingers hier maar eens opruimen. Ik vind het na 3 weken wel weer genoeg geweest haha.
    En daarna nog die énorme berg strijk weg werken... blehhhh

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Phoephoe, vanmorgen ging om 5 uur de Svinthe-wekker....
    Die heeft echt een talent voor timing... elke morgen om 5 uur..
    Dus flesje erin, maar daarna slapen.. ho maar :(
    Vanmorgen heb ik het slaapje meegedaan... 2x wakker gebeld.
    Nu blijf ik maar wakker, anders ben ik zo duf de rest van de dag.
    Zometeen de weekboodschappen.

Afrola, is J in een beter humeurtje vandaag?
    Hopen van wel!
    Leuke site met kleding.
    Wie weet voor in de toekomst voor mij?? :)

Mosa, nee dat kan je betre niet zeggen inderdaad tegen je vriend..
    Maar misschien valt het bj hem wel mee...
    Ik heb nu 2 afspraken staan. ben er niet zo blij mee, maar het moet toch gebeuren...
    1 december en 15 december.
    Ik hoop zo dat het goed gaat! heb er wel een hard hoofd in eigenlijk.
    Zo vlak voor Sinterklaas en de 15e is het kerstfeest op school. Maar goed het is nooit een geschikt moment voor zoiets ...
    Leuk shirt van Afrola's site!

Loe, hoe was het op het kdv?
    Was het leuk?

Sterre, toch wel een schaatser!
    haha, ik dacht al?? Toen was Noah er toch al ;)
    Fijn dat de examens zo goed gaan :D:D
    Succes met de strijk!

salapio, denk je dat je zwanger bent dan?
    in ieder geval veel plezier in Rotterdam!!
    Met of zonder bier ;)

Sanne, heb je nu een langere cyclus als normaal?

Bumba, hier in huis ook een grote fan.
    Je snapt niet waar het hem in ligt.... ik vind er niks aan :D:D
    Maar daar moet je denk ik ook een dreumes voor zijn :)

Melisa, hoe gaat het met jou?
    Gaat het al langzaam de goede kant op?
    Hoe is het met je bloeddruk?
    Houden ze dan nu meer in de gaten?

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En Veda zit inmiddels toch onder de vlekjes ;) Nou ja, weten we in ieder geval zeker wat het was. Dat is de 6e ziekte toch?
    Maar hoe ze het opgelopen heeft dan, de enige kindjes die ze de laatste tijd gezien heeft, waren die op de meeting. Maar niemand van jullie kindjes heeft er toch last van? Hopelijk blijft het ook zo!

Vanochtend sliep ze helaas niet lang, en daardoor was ze ook niet in aan al te best humeur :) Ze is zo doodmoe, maar slapen wil ze niet. Nu ligt ze al weer een tijdje op bed, hopelijk nu wel een lange dut! Haar temp was trouwens straks 37.9 dus al een heel stuk beter.

Salapio, wie weet voor wat voor verrassing je volgende week vrijdag komt te staan ;) En anders lekker wat drinken, ook weleens lekker hè?!

Sterre, vervelend van de nachten! En hier hebben we soms ook dat probleem van een doorlekkende nachtluier. Ik doe hem nu 's nachts weleens andersom om, dus de achterkant voor omdat de voorkant meer plas opneemt en Veda een buikslaper is. Dat helpt wel aardig, en 's ochtends altijd meteen haar luier verschonen (niet eerst gaan douchen ofzo :))
    Maar ik kan me voorstellen dat de nachten en vroege ochtenden vermoeiend zijn ;) Hopelijk is het een fase!

Succes met Noah, hopelijk is hij inmiddels iets vrolijker! En succes met strijken!

Sanne, gewoon een zwangerschapstestje doen bij twijfel hoor, dan weet je het tenminste echt zeker.
    En het is zeker koud, nu kom je eigenlijk ook niet voor je plezier buiten hè?!

Ik heb nog maar één keer Bumba gezien, maar wat is dat eigenlijk suf :D Met Veda kijk ik weleens de Wereld van K3 (met Kabouter Plop, ook al ontzettend suf :)) of de Teletubbies, dat vindt ze helemaal geweldig.

Melisa, heb je gisteren nog je werk gebeld? En hoe reageerde je leidinggevende?

Hanna, o jee, 5 uur :( Wat een tijd zeg! Vooral in deze tijd van het jaar! Lastig hoor, en je doet er zo weinig aan hé?! Heb je eigenlijk weleens geprobeerd om haar 's ochtends niet om 5 uur een fles te geven? Ik weet het ook niet hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze nu aan een fles om 5 uur gewend is, terwijl ze die eigenlijk helemaal niet zo nodig heeft? Wat gebeurt er als je hem niet geeft?

Niet leuk, die twee data voor je wortelkanaalbehandeling :( Ik heb nog nooit zoiets gehad, maar ik ben echt een schijterd op het gebied van de tandarts dus ik voel me je mee :)

Deel Deze Pagina