Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik heb nieuwe foto's in mijn album. helaas heb ik even niet meer tijd voor jullie hier maar hopelijk gaat dat snel veranderen.

knuffels

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Ik heb geen vip op FF maar kreeg die melding van die 3 fases gewoon zo.

Wij zouden op zich wel willen verhuizen maar nu ik mijn baan kwijt ben v.a januari moeten we even afwachten helaas.

Gimena: Jee sophie ook alweer 11 maanden :$ Ik dacht dat ze nog jonger was maar zie nu dat zij van de 22e is...gaat snel he met die kindjes. Hier gaat het ook goed hoor. Jullie ook bezig voor de 2e zie ik :)

Hanna: Leuk zeg een junglefeest :) Ik vroeg me even af waarom je em nu al hebt gehouden maar wij zijn natuurlijk ik de herfstvakantie jarig. Of is dat niet daarom?
    Hoe was het gister? Oh lees al dat het gezellig was en dat je goed geslaagt bent.

Pookie: Fijn dat er weer een stijgende lijn zit in het eten van Y, hopelijk heeft het doorgezet.

Owh papa was boos dat je te laat thuis was...wat een stommerd zeg, mag mama ook een keer ;)

Mosa: Lijkt me ook gewoon rot om weer bezig te zijn met zwanger worden. Ik denk er weleens over na en het lijkt me vreselijk moeilijk. Heb wel respect voor jou (en andere dames) om er toch gewoon weer voor te gaan. Tuurlijk 'moet' je wel als je een kindje wilt maar het gevoel erbij lijkt me zo rot.

Ah dus de flim was wel leuk, ik houd em in mijn achterhoofd! Heerlijk he zo'n zaterdagavondje. Wij hadden die afgelopen zaterdag ook eindelijk weer een keer, heerlijk!

Fijn zeg dat de test nu echt negatief was, nu weet je tenminste waar je aan toe bent de volgende keer ;)

Werkse vandaag en eet smakelijk vanavond!

BabyD: Dat wist ik niet dat je kma pas na 1 jaar kan testen.
    Heb je nog gebeld voor de forlax?

Loe: Awh wat rot zeg dat het niet lekker loopt :( Ik weet hoe wanhopig je daarvan kan worden. Je wilt natuulijk ook niet steeds van voeding veranderen e.d. Moeilijk hoor.

Djaar: Awh wat een schatje zeg. En yay, een lachfoto :p:)

All: Heerlijk weekendje gehad. Zaterdagochtend kwam eerst een vriend van ons langs, gelijk even geknipt en vlak daarna kwamen mijn schoonouders, heb mijn schoonvader ook gelijk geknipt. 's Middags zijn we naar de stad geweest, even boodschapjes gedaan en lekker wat geshopt.
    Gister hebben we lekker uitgeslapen en daarna nog heel lang met z'n 3en in bed gelegen. Nou ja, noah niet echt want die kan toch geen 2 seconden stil zitten maar we hebben wel om hem gelachen. Daarna naar het kraamfeest geweest van mijn petekindje. Ik heb mijn schoonzusje een luiertas met de naam van mijn neefje erop cadeau gedaan en ze was er erg blij mee. Hij matchte goed met de nieuwe wagen.. goh had ik even goed stiekem gespiekt haha :p:)

Vandaag heb ik een baaldag. Temp ging van het weekend omlaag en vanmorgen rees hij weer de pan uit ;) Ik dacht, nou dat is een teken ik doe een testje maar jullie raden het al, hartstikke negatief :( Snap er niks meer van. Ik heb het idee dat mijn ei toch op de 22e is geweest. Normaal heb ik maar een lf van rond de 12 a 13 en zit nu op dag 12.. even afwachten maar wat het morgen gaat doen.

Al balend moest ik dus ook naar de tandarts maar de weg die ik normaal rij is half/half dicht omdat ze eraan aan het werken zijn dus durfde de gok niet te nemen. Ik dus een andere route gepakt, hebben ze die weg voor het gemak ook maar even dicht gegooid :x Moest ik een flink stuk omrijden, net als al die andere mensen natuurlijk waardoor er dus file kwam. Uiteindelijk was ik maar 5 minuten te laat (gelukkig was ik op tijd vertrokken) maar ondertussen hadden ze dus degene die na mij kwam al voor gelaten. Niet erg natuulijk maar moest wel gelijk 25 minuten wachten ;)
    Gelukkig had ik geen gaatjes, fieuw, dus dat was weer een meevaller.

Maar ben al met al wel blij dat ik vandaag een lekker vrij dagje heb :) Kan ik thuis lekker verder sacherijnen :p

3. gimena

gimena Niet meer actief

@sterre klopt gaat veelste snel is niet meer leuk zo snel dat het gaat.
    klopt we zijn bezig voor een 2e kindje.

@hier net terug van de kaakchirurg auw :(

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Na 3 dagen en nachten waken is mijn schoonmoeder vanmorgen overleden. Ik was er bij, en heb haar ook verzorgt.
    Chelsey heb ik 4 dagen niet gezien door het waken, wat erg zwaar was. Heb er veel tranen om gelaten. Maar ik kon mijn man toch ook echt niet alleen laten daaro.

Helaas nu echt geen tijd om bij te lezen..........

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gimena: Auw kaakchirurg, wat hebben ze gedaan?

Leuk zeg dat jullie voor een 2e gaan. Wij ook zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen :p Maar jullie zitten in ronde 3 nu?

All: Rustig hier, wel saai zo hoor :(:p:)

Ik wil even klagen :)
    Nou kijk, om het heel even kort door de bocht te zeggen, ik vind het weer zwanger worden geen bal aan. Het klinkt heel stom maar ik ben gewoon heel bang dat het niet meer lukt. Dat we gewoon 1 x héééél veel geluk hebben gehad. Het ene moment denk ik, ach we hebben er eentje, als het niet meer lukt is het pech hebben. We zouden dan nog wel ifv willen proberen maar niet meer tot het uiterste gaan zeg maar.
    Maar het andere moment denk ik, het moet gewoon lukken, we kunnen noah toch niet alleen laten. En ook het idee dat ik misschien nooit meer zwanger word, geen posi test, geen echo's, geen getrappel in je buik, dat lijkt me verschrikkelijk.
    Ik ging er ook redelijk nuchter in, in het weer zwanger worden maar nu het weer zover is begin ik gewoon weer te stressen :(:)

Tuurlijk is het allemaal koffiedik kijken maar ik denk er soms (zoals op zo'n baaldag als vandaag) best veel over na. Kan soms ook best een beetje jaloers worden op vriendinnen die gewoon binnen 1 of 2 maanden al zwanger zijn. Nou mag ik natuurlijk met 5 maanden ook helemaal niet klagen maar gewoon, het gevoel.
    Ik heb ook altijd gezegt dat ik 3 kinderen wilde maar als ik nu kijk hoe ik reageer op het zwanger worden van een 2e dan wil ik dat écht geen 3e keer :) Nu zou ik al blij zijn als het een 2e keer lukt en daar is het voor mij dan mee klaar hoor :)

Zo, weer genoeg gezeurd :p

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Awhh jeetje zeg, wat is het snel gegaan :(
    Gecondoleerd met je schoonmoeder en héél veel sterkte in deze moeilijke tijd en de tijd die komen gaat.

Ik snap dat het moeilijk voor je geweest moet zijn maar je man had je inderdaad nodig. Chelsey heeft ook niks aan hele verdrietige ouders, jullie hebben er goed aan gedaan vind ik.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hmm als ik mijn eigen berichtje terug lees denk ik, mens je zit pas in de 1e ronde :)
    Zo wil ik dus niet overkomen. Maar de angst zit zo diep op een of andere manier. Ik kan me het gevoel dat ik had nog zo goed voelen vlak voor ik zwanger was van noah. De complete opluchting toen we de afspraak voor ifv hadden gemaakt. Heel raar maar het was net alsof we er niet meer alleen voor stonden. Als je hoort dat spontaan zwanger worden er zo goed als niet in zit heb je echt het idee dat je een kansloze strijd aan het voeren bent. We moesten gewoon voor 'het idee' 6 maanden zelf proberen.
    Maar de totale ongeloof toen ik naar 2 positieve testen stond te kijken. En die eerste echo... oh oh wat heb ik me toen ellendig gevoeld. Zit het wel goed? Ik durfde niet blij te zijn, zelfs niet toen het wel goed bleek te zitten.
    Zoveel geluk konden wij toch niet hebben.. maar nu een prachtige zoon en we zijn zo gelukkig met hem.
    Ik wil dat zo graag nog 1 keer meemaken.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Dit is echt een heftige tijd voor jullie. Heel veel sterkte, dikke knuf!

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

melisa dikke knuff meid gecondoleerd! heel veel sterkte

sterre jy ook knuff voor je baal sdag en ook voor je onzekerheid over het zwangerworden, tis toch ook altijd maar geluk hebben vind ik

sorry voor mn korte reactie maar heb de hele nacht wakker gelegen alleem maar denken en doen en dus niet kunnen slapen, khoop zo dat dit maar eenmalig was!

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Heel veel sterkte in deze heftige tijd. Wat zal het moeilijk geweest zijn om Chelsey te moeten missen. Maar zo heb je wel goed je man kunnen steunen en mooi afscheid kunnen nemen. Binnenkort kun je het weer goed maken met Chelsey!

@ Sterre, dikke knuf voor jou! Ik kan je heel goed begrijpen. Als de kans op zwanger worden zo klein is, dan is het moeilijk om hoop te blijven houden. Maar als het een keer gelukt is dan moet een tweede keer zwanger zijn ook lukken! met of zonder ivf!

Ik heb ook gestressed met zwanger worden, ik herkende mezelf er eigenlijk niet in. En met mij is er naar mijn weten niets aan de hand. Dus ik kan me zo goed voorstellen dat jou stress nog hoger is juist omdat er wel iets is. Schrijf het hier lekker van je af. En misschien helpt het als je weer contact zoekt met een gyn zodat je straks weer snel ivf kunt inplannen mocht het niet lukken?

@ sanne, knuffie voor de moeilijke nacht.

@ rest ook knuffie.

Ik ben ook erg moe na een dag werken. Morgen weer bijkomen. Hopelijk meer dan genoeg voor de rest van de week. Donderdag nog weer een bruiloft terwijl ik vrijdag gewoon moet werken ;)

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na een rotnacht (Svinthe té vak wakker) en een werkdag ben ik erg moe.
    Toch even proberen bij te lezen hier.

Sterre, ja inderdaad, in de vakantie jarig, dus eerder gevierd samen met mijn duo-collega (ze is 2 oktober jarig)
    och ik kan me voorstellen dat je bang bent dat zwanger worden niet meer lukt. Je hebt nu een kindje en weet dat het zo leuk is.
    Lastig he!
    Ga er vanauit dat het weer gaat lukken. Ik ga vor jullie duimen!

Melisa, gecondoleerd met het oevrlijden van je schoonmoeder.
    Veel sterkte toegewenst!

Rustig hier inderdaad. Wel handig met bijlezen :)
    Fijne avond allemaal.
    Ik ga lekker onder de douche en dan in Tokkie-outfit op de bank :D:D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Het etentje vanavond ging niet door, 2 collega's waren ziek en bij één was er wat tussengekomen dus we bleven met z'n tweetjes over. Nu binnenkort maar een nieuwe poging.
    Op zich vond ik het niet zo erg, ik was best moe vandaag.

Melisa, o jee, wat lees ik nu :( Gecondoleerd, was is het allemaal snel gegaan. Wat een zware tijd hebben jullie achter de rug en nog voor je. Een hele, hele dikke knuffel en heel veel sterkte toegewenst! Komt je meisje vandaag weer thuis?

Djaar, wat een lieve foto's :) Ze lijkt erg op jou of niet?

Sterre, wat jammer van de negatieve test, maar ik vind je kaartje wel mooi en hij lijkt ook best op die van toen je zwanger was van Noah, dus het kan nog!
    Oh, ik lees nu over je zorgen :( Het is natuurlijk ook een stressvolle periode en dan ook nog een sterk verminderde kans hebben om zwanger te worden, dat is ook moeilijk! En niemand weet ook of het een eerste maar ook een tweede keer lukt, dat maakt het allemaal zo spannend. Een hele dikke knuffel, en ik hoop echt voor je dat het nog een keer helemaal spontaan lukt! Komt vast goed :)

Als we toch op de eerlijke toer gaan, ik moet zeggen dat ik ook meer met mijn miskraam zit dan ik van te voren had verwacht en ook dan ik eigenlijk doe overkomen. Als iemand aan mij vraagt hoe het gaat, zeg ik prima, maar ik zit er nog best wel mee. Gisteren op de verjaardag was er iemand die 7 maart uitgerekend is, ik zou 14 maart uitgerekend zijn en daar baal ik dan best van ;) Ik was natuurlijk superblij dat ik toen zo snel zwanger was, en nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en je weet natuurlijk ook niet of het wel weer zo snel raak is. Best lastig soms, en af en toe voel ik me er ook echt heel rot door! En dan ben ik bang dat 'jullie' eerder zwanger zijn dan ik, en dat lijkt me ook moeilijk (terwijl ik het jullie natuurlijk hartstikke gun!). Maar verder gaat het goed met me hoor ;)

Sanne, jij ook een dikke knuffel voor het wakker liggen! Was je aan het piekeren over je werk, of kon je zomaar niet slapen? Hoe ging het vandaag op je werk? Heb je het idee dat er wat verandert nadat je moest huilen met je leidinggevende erbij?

Afrola, ook al moe, wat zijn we toch eigenlijk zielig allemaal :) Hopelijk slaapt J morgen een beetje lang, en kun je verder zelf ook wat uitrusten!

Hanna, ook al moe, maar niet gek als Svinthe zo vaak wakker was ;) Heeft ze ergens last van denk je dat ze wakker wordt? Wat doe je eigenlijk als ze wakker wordt, even laten liggen om te kijken of ze verder slaapt of naar haar toe gaan? Ik weet wel dat een tijdje geleden Veda twee nachten achter elkaar een keer wakker werd. Toen heb ik één kee 's nachts een flesje gegeven, en de nacht erna werd ze om dezelfde tijd weer wakker voor een fles. Die heb ik toen niet gegeven (toen viel ze ook moeizaam weer in slaap), en na 2 nachten sliep ze weer door, maar ik merkte toen heel goed hoe snel iets er op deze leeftijd insluipt. Je hoeft maar één of twee keer iets te doen, en ze lijken er meteen al aan te wennen, ook dus aan 'slechte' dingen.

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Moosje...breek ik in, zie ik je berichtje...goed van je dat je nu eens uitspreekt hoe het werkelijk voelt!
    Lekker over praten hoor! Doen we vrijdag ook!!

Al enig idee hoe laat je ongeveer komt?!

Melissa, las van je schoonmoeder, gecondoleerd!

Sterre, denk dat je ivf bedoelt, ipv ifv...hoop dat het toch spontaan gaat lukken! Lees tussen de regels door dat er weinig kans is en dat Noah echt een wondertje is!
    Ik duim voor je!

Rest, zwaai!

Liefs Loesie

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, goed dat je je een keer uitspreekt. Mk is ook moeilijk hoe of wat de situatie ook is! Dikke Knuffel

@ sweet dreams to all ;). Morgen kom ik weer kletsen.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, over een ander praten is altijd makkelijker dan over jezelf ;) Ik ben niet voor niets psycholoog geworden :p (grapje hoor :D)

Veda is de laatste dagen vroeger wakker, en gaat dus ook eerder naar bed voor haar ochtenddut (bijv. half 10). Ik wilde eigenlijk vrijdag gaan rijden als ze moe wordt, zodat ze in de auto kan slapen en ze weer fit is als we bij jou zijn. Ik zal morgen of overmorgen even kijken hoe laat ze naar bed gaat voor haar eerste dutje, en dan laat ik het je woensdag weten oke? Maakt het voor jou verder uit hoe laat we komen?

All, ik ben toch zo moe dat we nu voor de 2e keer op rij rond 10 uur naar bed gaan. We gaan áltijd later, maar zelfs zittend op de bank kan ik zo slapen :) Hopelijk voor iedere een goede nachtrust en morgen fit weer op :)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Wat rot dat je zo slecht geslapen hebt door het piekeren :( Als je iets kwijt wilt moet je het gewoon zeggen hoor, niet mee rond blijven lopen. Dikke knuf en hopelijk slaap je vannacht beter.

Afrola: Ook al zo moe, hopelijk kan je goed slapen vannacht.
    Ik herken mezelf ook niet zo, tis ook niet leuk voor roy. Ik was eigenlijk van plan om na een half jaar weer terug te gaan naar de gyn, kijken wat hij ervan zegt. Maar hopelijk is het natuulijk niet nodig.

Hanna: He jak, balen zeg dat svinthe zo vaak wakker is geweest. Veel plezier op de bank in je tokkie-out fit :D en hopelijk ook voor jou een goede nacht!

Mosa: Ik had al in de gaten dat je je 'stoerder' voor deed dan je je voelt ;) Maar wel goed dat je je nu uitspreekt. Het is ook niet niks. Je zult er toch elke keer mee geconfronteerd worden en dat is gewoon pijnlijk, hoe je het ook went of keert.
    Dat bang zijn dat iemand eerder zwanger is herken ik. Je gunt het iemand natuurlijk zo enorm erg maar het steekt op de een of andere manier ook.
    Ik heb voordat ik bij jullie mee ging schrijven meegeschreven in een topic waar iedereen endometriose had. Ik was als eerste zwanger en voelde me zo schuldig. Je kan de pijn wat iemand dan kan voelen je zo goed voorstellen. Na mij is nog iemand dankzij icsi zwanger geworden maar de andere 3 meiden zijn nu nog steeds niet zwanger.

Loesie: Ahum ik bedoel dus inderdaad ivf :) Hihi ik schrijf het steeds fout :):)
    Bedankt dat je voor me duimt, alle duimers zijn welkom!

All: Nu ik het even van me af hebben kunnen schrijven voel ik me alweer wat beter. Bedankt hoor dat ik zo fijn bij jullie terecht kan. Zwanger worden is echt niet leuk.. hihi.. zwanger zijn wel :p

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Hier een goed nachtje gehad, noah was om 7.30u wakker maar daar maakt hij de laatste tijd een gewoonte van dus ik heb niks te klagen :)
    Hij loopt nu rond met een lege fles en loopt alsof het ding 100 kilo weegt en kijkt dan zo van, kijk eens wat ik kan :D
    Vandaag weinig op de planning, alleen wat strijken en even stofzuigen.

Fijne dag voor iedereen!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    grmbl :x J drukt op toetsen en heel mijn berichtje weg * 1 2 3 4 5 ...*

Goedemorgen,

dan maar weer opnieuw ;)
    J is enigszins op oorlogspad. Er wordt van alles op de grond gegooid of ze zet haar tanden ergens in (de bank, mijn arm, het koekblik, de kinderstoel, al haar speeltjes, tijdschriften, boeken, zucht ;)).
    Gister en vandaag was ze dus weer om 6 uur wakker. En ze wil ook echt wat drinken. Terwijl ze nog heel moe is. Ze heeft vaak moeite haar oogjes open te doen en houden. Dus ik ben het zat. maar als ze geen drinken krijgt, gaat ze of heel hard of heel lang huilen. Ik had al wel eens tegen hub gezegd dat we er wat mee moeten doen, maar toch brengt hij haar altijd bij mij. Na Mosa's berichtje van gister over conditioneren heb ik besloten dat het nu toch echt afgelopen is. geen voeding voor 7/7.30 uur.
    Dus vanochtend haar bij ons in bed genomen en ze heeft tussen 6 en 7 gehuild, gemopperd, geduwd en getrokken. Maar uiteindelijk toch weer in slaap gevallen tot 8 uur. Toen zijn we naar beneden gegaan om wat te eten en drinken :). Dus vandaag ook echt gestart om de laatste bv af te bouwen. Vandaag dus geen bv, morgen wel en dan kijken hoe het ermee staat...

@ Sterre, vandaag weer wat vrolijker, goed zo :). Fijn dat van je afschrijven heeft geholpen! Noah ook op het stoere pad :D
    Als je de klusjes gelijk vanochtend doet, kun je de rest van de dag genieten van het mooie weer ;)

@ Mosa, lekker geslapen? Meestal is over anderen praten ook makkelijker. Maar je moet jezelf echt niet vergeten! Wij zijn er ook voor jou! Knuf!

@ Hanna, bijgeslapen? oftewel heeft Svinthe een beetje doorgeslapen? Nog lekker genoten van je tokkie-outfit :D:p:D

J is nu duplo aan het proberen op te eten ;). gelukkig kan dat wel tegen een ppar peutertandjes ;).
    Tis zo tijd om de was op te hangen. Kan weer lekker buiten hangen vandaag :)

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    bleh, ik ben alweer ziek thuis:(
    Nu met koorts en keelpijn, waarschijnlijk dus ontstoken amandelen.
    Dat kan er ook wel weer bij:(

Y gaat beter, ze eet en is nu de woonkamer onveilig aan het maken. Drinken gaat nog steeds slecht. Heel vreemd maar ze wilt niet drinken uit de tuitbeker, fles, ikea bekertje of een gewone beker helemaal niets.......... Alleen de ochtend en avondfles drinkt ze.

@sterre;ik kan mij wel voorstellen dat je bang bent dat een 2e kindje moeilijk wordt. Maar wie weet gebeurt er nog een 2e wonder. Het IVF traject is natuurlijk wel zwaar maar dat zou je er als het nodig mocht zijn toch wel voor over hebben?

@mosa;knuffel! En ik beloof je dat ik niet eerder zwanger ben dan jij ;)

@hanna; volgende week alweer herfstvakantie, Heerlijk!!! Hopelijk is het dan ook mooi weer.

20. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Melisa, gecondoleert met het verlies van je schoonmoeder :( ... Moeten zware dagen zijn geweest zonder je meisje en met al het verdriet.. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd..

@ Loe, ah nee he arme Lenn :( .. Die krampen weet ik wel dat dat erbij hoort, want dat had D ook héél erg.. Ze zijn al te vroeg en de darmpjes hebben het nog zwaarder dan een baby die op tijd geboren is zeg maar.. D heeft er ook zoveel last van gehad en CB nam ons ook niet serieus maarja.. Dat is jammer dat je er dan alleen voor staat als je advies vraagt bij zulke mensen ;) .

@ Mosa, lijkt me zo mooi om te zien als je kindje al helemaal alleen kan spelen enzo :D .
    Het is ook hard dat je nu met een mooi buikje hoorde te zitten... Lijkt me ook zwaar.. En je moet jezelf ook niet wegcijferen met je gevoel he!!

@ Sanna, haha aaah ik kan niet wachten tot ik mag fietsen met beeb voorop :p lijkt me zo prachtig en hoe jij het dan omschrijft krijg ik er helemaal zin in! Geweldig joh.

@ Djaar, mooi foto's van je meisje :D .

@ Sterre, ik denk ook dat je ei later geweest is ja, dan ziet je kaartje er wel goed uit. Spannend.
    Irritant 25 min. wachten bij de tandarts ;) maar fijn dat je zelf geen gaatjes had. Pff ik heb mijn mond ineens vol me vullingen terwijl ik er maar 1 in dit gebit had, echt van na de zwangerschap :( .
    Lijkt me ook wel zwaar om weer voor een 2e te gaan, als je nog niet bezig bent dan fantaseer je er gewoon over maar als het dan echt is dan heb je het ook liever vandaag dan morgen.. Ik voel me nu soms al onzeker en dan zijn we nog geen eens bezig. Wordt zoiezo dan weer mmm en gelukkig geen 6 maanden wachten. Maar waarom hebben jullie dan verminderde kans om spontaan zwanger te worden?

@ Afrola, dus jullie gaan de BV afbouwen begrijp ik? Hier is D ook steeds vroeger wakker maar ik ga gewoon zelf eerst douchen en dan ligt ze mooi te spelen met haar knuffels haha, eerst was het ook huilen en huilen maar ze leren het vanzelf.

@ Pookie, beterschap!!
    Hopelijk dat het drinken snel beter gaat bij Y.. Nog even is ze een jaar wat gaat het snel he.. Alle kindjes zijn zomaar groot :( .

Nou dames..
    Gisteren poepte D normaal!! Het was weer gewoon zoals het hoort, geen echte keutels maar van die drap zeg maar :p (smakelijk haha). Maar ik hoop dat het nu zo blijft!! Had haar -standaard- haar fruit gegeven en de middag nog groente met aardappeltjes en ik weet niet of dat nu helpt of dat de verhoging lactulose helpt. Dus even kijken hoe het straks dan met warm eten zal gaan ik hoop eigenlijk dat het door het eten komt dat ze nu beter kan. Dan kan ze van die drankjes af.

Deel Deze Pagina