hoi hoi 2e poging :S @hanna ik d8 dus net precies hetzelfde als mosa, wat als je die fles niet geeft, gaat ze dan helemala uit dr stekker omdat ze echt honger heeft, of is ze het gewoon gewend dat je hem dan geeft en word ze daarom ook de volgende dag weer zo vroeg wakker? bij feli is dit namelijk wel meestal het geval, als ze wakker word zo vroeg, dan geef ik toch haar fles pas om 7 uur, op zn vroegst half 7. behalve als ze dus uit dr stekkertje gaat, maar dat doet ze dan eigenlijk nooit, ik zou het wel proberen als ik jou was wie weet werkt het! en ahh bah weer 2 afspraken staan bij de tandarts! @afrola nog even over dat eten met feli, vorrige x had ik lasagna gemaakt met zelfgemaakte saus, maar toen vond ik het zelf dus echt niet lekker :S verder eten wij du eigenlijk heel veel uit pakjes en zakjes, en ook veel van die pakken als burito's , roti of wat dan ook ik ben niet zo'n keukenprinses dus weet niet echt hoe ik dat dan meot doen aardappelen vlees groenten eten we ook wel eens dan eet feli natuurlijk geen zout, maar dit eten we zelf dus neit zo vaak. en vorrige x had ik broccolitaart gemaakt, maarja dat is ook weer zo lastig zout toevoegen op je eigen bord.. nog handige tips..? @mosa, dus toch de 6e ziekte, tis sonde je kleine meiske! dikke knuff! en feli had het hier ook ineens zomaar, maarja die gaat wel naar het kdv natuurlijk. @ sterre suc6 met de strijk! en met het opruimen vd slingers! en ik zit nu op dag 38 maar ik denk wel vandaag of morgen ongi te worden, kon me natuurlijk niet inhouden en heb nog een test gedaan was ook nega dus we wachten gewoon op de ongi. @all feli was echt saggo toen ze uit bed kwam!? ze had wel 2 uur geslapen dus waarom? i donno! maar het ging ff niet naar dr zin met dr boterham, ze vind het namelijk veel te leuk om zora te voeren ( die staat ook altijd paraat om de gevallen stukjes op te eten) maar feli vind het leuk om die dan express te geven! maarja, dat mag natuurlijk niet! en ze wilt nu ook elke x uit haar stoel klimmen! dat tuigje moet er hier echt zo snel mogelijk op. stond ik ook net helemaal klaar om naar de stad te gaan om een cadeautje voor een dochtertje van een vriendin te kopen, kon ik Nergens de autosleutels vinden, aghh zo irritant! ik denk dat hai ze ergens heeft, want die heeft er als laatst mee geregeden, maar zntel is leeg en die kan ik dus niet bereiken! naja, dus toen maar cadeautje opt dorp gekocht, gelukkig kon ik wat leuks vinden. hmm.. ik hoor ineens een kletspraatje van boven komen maar feli ligt er al een half uur op ? .. naja hopelijk gaat ze toch zo slapen ik ga nog eens wat keutelen.. ben echt heel lui vandaag en heb zowat nog nix gedaan in huis hahaha
Hanna: He bah wat een tijd weer En dan ook nog wakker gebeld worden daarna *zucht*.. Daarom zet ik alles stil en uit als ik echt even wil tukken Dat probleem met suf worden heb ik ook als ik dan weer terug ga. Of ik krijg knallende hoofdpijn.. nou ja, dan maar moe zijn haha. Wat een rot datums voor die behandelingen bij de tandarts. Maar net wat je zegt, het komt nooit uit dus je zal toch een keer moeten. En al is het niet leuk, ik denk wel dat je blij bent als je daarna geen pijn meer hebt Bumba... Nou ik vind er ook geen bal aan, vind het eerlijk gezegt maar een beetje raar poppetje en dan die stukjes van die klappende kinderen erdoor heen Je zal er inderdaad dreumes voor moeten zijn denk ik Mosa: Toch nog vlekjes gekregen dus waarschijnlijk toch de 6e ziekte Jammer zeg dat ze niet lang heeft geslapen vanmorgen, hopelijk vanmiddag wel. Hier heeft Noah wat koorst e.d betreft nergens last van maar zag net in de gauwigheid dat de incubatietijd 7 tot 17 dagen is en het alleen besmettelijk is zodra de koorts op komt tot de vlekjes weg zijn. Noah slaapt geloof ik op alle kanten die hij maar kan, die vind ik iedere keer weer anders en in de meest onmogelijke posities Dus ik ga maar voor de grotere maat luier haha. Sanne: Je had het dan wel tegen afrola maar wat ik altijd met noah's eten doe (als ik sausjes o.i.d gebruik) dan haal ik voor hem alvast wat uit de pan voor ik de saus, zakjes en dat soort dingen bij het eten gooi. Dan heeft hij hetzelfde als wij alleen dan zonder de 'slechte' dingetjes. En als ik bijvoorbeeld weet dat ik de dag erop lasagne o.i.d wil/ga maken dan bewaar ik het van de vorige dag gewoon. Dan heeft hij wel 2 keer hetzelfde maar het zal hem om het even zijn haha. Jammer zeg van je nega test! Hopelijk wordt je dan snel ongi want zo'n lange cyclus is echt geen bal aan.. Grrr autosleutel foetsie Tja wat dat betreft ben ik blij dat we de luxe hebben dat we nu allebei een eigen auto hebben. Toen we net gingen samenwonen hadden we er ook 1 en kon ik dus een keer gewoon niet naar mijn werk omdat roy de sleutel had en niet te bereiken was! Of een keer was hij met de auto pleite.. leuk als je een afspraak hebt :x All: Nou strijk is weer gedaan... poehhhh... wat een berg was dat zeg. En het meeste van die mannen hier he... en dan zeggen dat vrouwen lastig zijn haha Oh ik hoor iemand 'hey' roepen boven.. Noah is wakker
@ Mosa, gelukkig heeft D geen last meer van krampen! Poeh wat was dat een ramp hoeveel pijn ze had maar gelukkig is het over. @ Sterre, groot gelijk dat je naar de buren geweest bent. Niks aan als een hond uren achter elkaar blaft ik weet er alles van! Lol, ik strijk eigenlijk niks . Maar wel lekker als het er weer weg is! @ Sanne, ja vreemd zitten die kinders soms in elkaar net alsof ze zich te groot voelen voor dingen, net zoals Feli met de potjes . D wil nu vaak in de box haar fles leeg drinken net alsof ze zich te groot voelt voor om schoot. Dan denk ik wat zal er toch in dat kleine koppie omgaan allemaal slimme kleine minie mensjes! Haha had ze wel geslapen die 2u nadat ze chagerijnig was? @ Hanna, nou ben nu tot de 1e week van juli gekomen haha pff wat een werk!! Gelukkig gaat het foto's schuiven in de albums makkelijker. Het plakken had ik na 1 album wel gezien. Heb veel teveel foto's . Nou dan loop je nogal even met die kiespijn zeg!! Hoe hou je het vol! Niks aan... @ Mosa, ben benieuwd naar de foto's van Veda . 6e ziekte, ik heb geen idee wat het is.. Bah niks aan wanneer ze zo ziek zijn!! Hoop dat ze snel opknapt! @ Afrola, misschien was ze gewoon te moe?? D heeft dat ook wel gehad dan denk ik jeetje wat is er nou en dan leg ik haar in bed en dan legt ze gelijk haar hoofd opzij haha. Of J had het koud op de fiets . Even bij mijn food kijken..... D. kan soms wel een koe op trouwens! Vorige week zaten we bij mijn ouders en hebben we gegeten en D had dr potje warm eten op.... En maar kijken naar iedereen en mondje open doen. Wilde ze nog eten! De schat. Toen maar een toetje gegeven (voor het eerst) ze smulde joh! Zo schattig ze kan zo lekker eten wanneer ze ziet dat anderen ook eten. Ja dan wil ze het ook he . En ook wanneer wij drinken wil ze ook drinken haha zo lief.
Weet iemand hoelang die vlekjes van de 6e ziekte eigenlijk blijven? Ze moet aanstaande zondag natuurlijk wel leuk om de foto staan op haar feestje En ze hebben er verder geen last van toch? Sanne, weer een negatieve test lees ik, dan hoop ik dat je nu toch echt snel ongesteld wordt. Lastig dat Feli het leuk vindt om tijdens het eten Zora te voeren! Hopelijk is het een tijdelijk iets, maar met een hond lijkt me dat wel moeilijk want een hond lust natuurlijk altijd wel iets lekkers Vervelend van de autosleutels! Maar gelukkig wel geslaagd voor een cadeautje bij jullie in het dorp! Sterre, nou ja, hopelijk wordt in ieder geval niemand van jullie kindjes ook ziek! Gelukkig is hier het ergste achter de rug, want het was toch wel heftig. En Veda is ook nog nooit ziek geweest, dus we waren ook natuurlijk niets gewend Hopelijk helpt de grotere maat luier bij Noah! Ik zou wel goed kijken of hij dan niet te los zit, niet dat het er langs loopt (of zou dat uberhaupt niet kunnen?). Zit Noah ook in maat 4? En welke luiers gebruik je? BabyD, nou, heerlijk dat je meisje zo goed kan eten! Hopelijk blijft het zo! En erg fijn dat ze van de krampjes af is! Bij Veda deed het gisteren voor het eerst in haar leventje zichtbaar pijn om te poepen (gisteren 3 keer diarree, maar ik denk dat ze er buikkrampen door kreeg want ze moest huilen tijdens het poepen) maar ik vond het zo rot om te zien! Laat staan als dat bijna dagelijks zo zou zijn! Maar gelukkig lijkt dat voor jou ook verleden tijd All, joepie, Veda ligt weer een dut te doen in haar eigen bed Wel begrijpelijk natuurlijk dat ze liever bij ons op schoot slaapt als ze zich helemaal niet lekker voelt (en ook lief natuurlijk), maar dit is toch ook wel weer erg prettig. Ik hoop zo dat het komende nacht ook lukt, lijkt me zó heerlijk om weer 'normaal' te kunnen slapen
Oeps, te snel gedrukt, ik was nog niet klaar. Ik heb het nu telkens 's nachts al weer zó warm, ik word echt zwetend wakker Komt echt door de hormonen, maar dan moet je echt niet een kindje met 40 graden koorts op je hebben liggen, dan zweet ik helemaal m'n bed uit
hoi dames @sterre geeft nix dat ik het tegen afrola had, alle tips zijn welkom hier haha maar bij feli is het zo, ik kan haar niet 2 dagen hetzelfde geven als wij wat anders geven, anders was het hier niet zo moeilijk geweest, dan kon ik gewoon van te voren gezond voor haar koken en dat dan aan haar geven als wij wat anders eten maar feli wil dus persee eten wat wij eten, als zei iets anders moet eten als ons doet ze het dus pertinent niet! en nu had ik dus vandaag roti gemaakt, van zo'n knorr pak, maar voor haar dan de boontjes aardappeltjes en stukjes kip gewoon apart gekookt, wel wat kerrie kruiden erdoor gedaan, zodat het nog soortig wat op ons eten leek.. moest ze dus NIX van hebben he.. dus daarom vind ik het zoo moeilijk.. misschien is het gewoon een moeilijke fase van avond eten van haar.. niets is goed, wel fruit/brood/crackertjes maar geen warm eten:S behalve dingen die ze lekker vind.. maar dus vaak eigenlijk niet mag. @mosa ja pff nega test en nog steeds niet ongi, stomme lange cyclus, had eigenlijk wel verwacht vandaag ongi te worden omdat ik gister al wat rozig/ met mini sliertje rood slijm had, die test sloeg dus ook nergens op.. maar goed, vooralsnog nog steeds nix van aankomende ongi...maar we wachten wel af hoor, ik heb ook Totaal niet het idee dat ik misschien zwanger zou zijn(qua gevoel he) dus zit er ook niet zo mee. @baby d wat leuk dat je meisje zo lekker kan eten goed hoor!! en hihi ze wilt vaker drinken in de box dan op schoot, ze voelt zich helemaal groot hahaha @mosa woehoe joepie veda in dr eigen bed, hopelijk vannacht ook! en dat zweten is niet gek met veda bij je, en ik had dat trouwens ook volges mij in het begin toen ik zwanger was, helemaal zweten als een gek in bed. en de vlekjes bleven bij feli volges mij een dag of 2 en ze hebben er geen jeuk oid van. en echt jammer dat je geen verjaardagskaartjes krijgt op veda dr verjaardag volges mij gaan ze Echt staken de 16e.... @sterre ja we hebben hier gelukkig ook 2 auto's maar hai was met zijn auto weg, maar hij had gisteravond feli opgehaald met mijn auto dus als laatste de sleutels gehad! hij heeft ze nog steeds niet gevonden trouwens! en haha grappig dat noah hey zeg, feli zegt dat ook de hele dag door! haha @luiers ik heb even 3 pakken huggie's om te testen gekocht, ze waren maar 4 euro per pak bij de dirkx bij ons! nouja, kon ik niet weigeren natuurlijk haha nu maar hopen dat ze een beetje goed zijn en niet lekken.. anders is dr nix aan natuurlijk.. ik heb trouwens maat 3 gekocht, van pampers heeft feli wel maat 4, maar ik d8 dat die huggies wat groter vielen. @all naja drama dus met avond eten.. ze wil gewoon nix wel fruit en brood en dingen, of avond eten wat ze dus niet mag.. hopelijk is het een fase! sinds dat ze stukjes als avond eten ging eten, zelf klein gesneden, of dat ze het zelf met dr handje mocht eten, eet ze echt stukken minder dan toen ze nog prutjes at....maarja we zullen wel zien ik ga eens even was opvouwen en dan dalijk feli dr laatste fles geven, ik ben benieuwd of ze hem helemaal leeg drinkt, ik maak maar een grote pap fles want ze heeft vanmiddag sap op, en natuurlijk maar heel weinig avond eten op.. groetjes!
ohja wat ik nog zat te denken is er geen sprong ofso rond deze tijd? ik kan het op google zo snel even neit vinden maar ik d8 het misschien omdat feli de laatste tijd dus al zo moeilijk doet savonds met eten en het tandenpoetsen ow my god wat een drama ( maar dat is hier altijd al een groot drama geweest, bij jullie niet???) maar nu is het dus nog erger maar net dus grote fles gemaakt in de veronderstelling dat ze die wel eens even leeg zou drinken.. maar 120cc op.. naja dat deed ze gister ook en toen had ze smiddags nog een flesje van 150cc op.. en die had ze dus vandaag niet.. :S wat moeten we hier nu weer me....
Hanna: lekkere wekker heb je toch. Ben toch wel blij dat Chelsey 7 uur een mooie tijd vind. Avondeten: ik doe het ook zo, eerst even wat saus voor Chelsey er uit halen als we iets geks eten en dan de kruiden er bij. Wat kan helpen is wat water er bij doen en licht malen. Dan voelt en proeft het hetzelfde als een potje (wat uit veel water bestaat). Werk: ik heb gisteren gebeld. En mijn baas moest wel een beetje lachen. Kan er ook nog wel bij zei ze aardig. Dus ik hoef me niet druk te maken. Hoorde trouwens ook dat mijn functie verdwijnt dus wat mijn baan straks gaat worden, ik heb geen idee. Ach, zien we in juli wel weer. Hanna: lekker weer naar de tandarts. Ik vind het rotbehandelingen. Maar de pijn gaat er wel van weg... Sterkte voor die dagen alvast. Afrola: hoe is het nu met je vader? En met jou dan ook natuurlijk. Al 3 dagen overdag niet overgegeven!!!!!! 's Morgens wel, maar dat maakt me niet uit. Wat een genot is dit zeg!
BabyD: Mijn moeder strijkt ook niks haha. Maar roy moet strak in pak naar zijn werk dus kan ik dat niet maken natuurlijk En kleertjes van Noah gooi ik in de droger en dan is het toch best gekreukeld. Maarre.. ik strijk zodat het er goed uit ziet maar het zijn geen kunstwerkjes hoor Ah jullie hebben ook zo'n fijne 'buurhond'? Klinkt als een echte smullerd die meid van jullie Mosa: Nou ik denk dat het hier ook schrikken word hoor als Noah zo ziek zou worden! Het lijkt mij ook behoorlijk heftig, alleen al om je kindje zo ziek te zien Ik zou er dan wel mee kunnen huilen denk ik We hebben maat 4 maar ik heb al eens eerder maat 4+ gehad, had een keer de verkeerde meegenomen Maar die 4+ waren toen ook goed dus hopelijk gaat het werken vannacht. Ik gebruik trouwens pampers, Noah kan niet tegen andere merken, daar krijgt hij uitslag van ... Mijn schoonmoeder was laatst weer eens eigenwijs en toch andere gepakt. Die waren erg stug en zaten helemaal tussen z'n velletje bij zijn balletjes en alles was vuurrood, hij gilde alles bij elkaar toen ik die thuis afdeed :x Haha oja dat zweten had ik toen ook onwijs erg! Leuk he Sanne: Lastig zeg dat ze niks anders wil dan wat jullie eten. Nee dan heb ik verder geen tips. Behalve dat Noah dat ook wel een tijdje heeft gedaan trouwens.. toen at hij ook bijna niks Maar wij hebben hem niks anders gegeven dan dat hij van ons kreeg. Eten wat de pot schaft zeg maar en een hele tijd met hem 'gevochten' maar nu eet hij wel beter. Al moet ik eerlijk zeggen dat Noah ook geen goeie groentjes-eter is hoor. Owh jullie hebben ook 2 auto's.. nou ja, dan moet Hai zich schamen :x Bij jullie dus ook de hele dag 'hey'.. hier ook en het wordt onderweg ook tegen iedereen gezegd. Veel mensen draaien zich dan om en gaan tegen hem praten.. Er is een sprong met 55 weken geloof ik, oftewel bijna 13 maanden *volgens het sprongen-boek* Ze zijn nu wel in de tijd dat het zou kunnen volgens mij. Ik verdacht Noah er ook al van i.i.g. Melisa: Fijn dat je baas goed reageerde! Maar minder dat je functie straks vervalt En YAY voor de bijna overgeef-vrije-dagen All: Hier staan de mannen onder de douche. We hadden rode kool dus Noah zag er lekker uit Leuk joh, die rapley methode Verder ben ik eerlijk gezegt blij als Noah op bedje ligt straks, hij is behoorlijk vermoeiend Het weet nu ook hoe de laatjes open gaan en stond net dus ook eentje te plunderen. Daar ligt mijn bril ook altijd in dus ben er niet blij mee. Kan je laatjes ook 'beveiligen'?
Even een vraagje: wat hebben jullie kindjes aan in bed? Ik vind het heel eng om Chelsey al onder een dekentje te leggen omdat ze nog veel draait in bed, maar een slaapzak is best wel fris. Ze krijgt nu rompertjes met lange mouwen, en een pyjama aan. Maar ik heb het idee dat ze het dan heel koud heeft. Laatst was haar temp 35.4 's nachts! Dus nu laten we de verwarming maar op 18 graden.
Sanne, ik had dat toen ook zo erg toen ik zwanger was van Veda, het ontzettend warm hebben 's nachts. Het was toen winter, en ik lag te zweten onder het zomerdekbed met het raam wagenwijd open terwijl mijn vriend het koud had onder het winterdekbed Arme hij komende winter Veda heeft sinds de kraamweek nooit meer bij ons in bed geslapen, maar zo kun je zien hoe snel een kindje ergens aan went! Met die hoge koorts vond ik het zelf ook fijn om haar in de buurt te hebben, maar na 3 nachten niet in haar eigen bed geslapen te hebben en overdags alleen maar bij ons op schoot, is het best lastig om haar weer helemaal in haar eigen bed te krijgen En de postbodes gaan idd echt staken op de 16e Maar ja, de kaartjes komen vast wel de dag erna, gelukkig ligt Veda er nog niet wakker van Ik ben benieuwd naar je ervaring met Huggies, ik heb ze zelf nooit gebruikt. Hopelijk heeft Feli goed gedronken uit de fles! Niet dus, lastig! En misschien idd wel een sprongetje als er rond de 13 maanden eentje is. Want Feli is toch na ruim een week overtijd geboren? Je moet voor de sprongetjes officiëel de uitgerekende datum aanhouden en niet haar geboortedatum. Veda vindt tanden poetsen eigenlijk wel leuk, ze vindt vooral de tandpasta lekker terwijl we niet eens tandpasta met een smaakje hebben Pas ging het een tijdje minder goed, maar toen merkte ik dat het zeer deed in haar mond, misschien komt er een tandje door bij Feli en wil ze het daarom niet? Melisa, fijn dat je leidinggevende begripvol reageerde (maar eigenlijk niet meer dan logisch natuurlijk!). Wel vervelend, die onzekerheid over je functie! En super van het niet overgeven overdags! Eindelijk! Hopelijk blijft het zo, en dan stopt het 's ochtends hopelijk ook een keer! Over wat aantrekken in bed, Veda is sowieso geen koukleum, die hoeven we nooit superwarm aan te kleden. Maar ze heeft nu altijd een romper met lange mouw, een pyjama en een slaapzakje aan. Ze heeft wel een dekentje, maar daar wurmt ze zich meestal gelijk onder uit. Als Chelsey het echt zo koud heeft, is het misschien wel een idee om zo'n slaapzak te kopen die Hanna heeft. Ik weet even niet meer wat voor soort het is, maar dat kan ze je vast zelf wel vertellen Hij is niet goedkoop, maar de verwarming iedere nacht op 18 graden aanlaten is natuurlijk ook niet goedkoop Sterre, apart, dat Noah uitslag krijgt van andere luiers Hier ook altijd pampers, zowel baby dry als active fit, maar die active fit vind ik eigenlijk veel minder fijn dus vanaf nu koop ik alleen nog maar baby dry. Volgens mij zijn er van die kastslotjes/schuifjes te koop speciaal voor (of tegen ) kleine kindjes. Volgens mij ook bij de Ikea, misschien kun je even op de site kijken?
Mosa: volgens mij bedoel je een combi-sleeper. Ik zit er nu ook naar te kijken. Ach, als mijn meisje het maar warm heeft, dan maken de kosten ook niet echt uit. En tandenpoetsen: is hier al vanaf dag 1 een drama. Gillen en krijsen.
Melisa, ik geloof idd dat dat het was. Hopelijk is het wat voor Chelsey! Hoeveel tandjes heeft Chelsey nu eigenlijk?
@sterre; hier is cyclusdag 43 alweer bijna om. Ik denk eigenlijk dat ik vorige week buikpijn had van mijn ei, en aan mijn humeur te merken moet ik vast binnenkort ongesteld worden En de banenjacht gaat nu serieus worden spannend. Maarreh moest je echt examen doen in telefoneren..........volgens mij heb jij daar ook helemaal geen moeite mee En die lekkende plasluiers had Y een aantal weken geleden ook regelmatig s'morgens. Ik ben toen voor de nacht overgegaan op maat 4. Nu ze wat dikker is heeft ze altijd maat 4 aan en zit de luier sowieso weer beter om haar buikkie. @mosa; lievelingsliedjes dus, ik heb namelijk wel een CD maar op de een of andere manier zijn alle melodietjes hetzelfde..........een lange medley En toch de 6e ziekte, tja ze moeten het toch een keer krijgen. Hopelijk zijn de vlekjes weg voor dit weekend en voelt ze zich beter voor het grote feest. Hier is de 6e en de 1 tm 5 nog niet langs geweest. @salapio; spannend hoor, zou toch wat zijn. Eerste ei na beeb direct besprongen en raak @melisa; En hoe is het nu met jou???? Zit er verbetering in? Ik lees van wel, heerlijk. En hopelijk nu ook snel s' morgens van de misselijkheid af. En de hapjes pak ik ook vaak zo aan, ik prak het alleen met wat melk, goed voor de Love handles van Y Hier een warme slaapzak met lange mouwen en een pyjamatje aan. @hanna;Oei iedere morgen om 5 uur de S-wekker......Wordt ze ook om 5 uur wakker als ze later naar bedje gaat?? en bumba wordt hier door de smurf ook gewaardeerd. Ik snap het ook niet, ik vind het gewoon stom Gelukkig vind ze Sesamstraat nog het leukst, en mama ook En ik negeer jouw WKB..........brrrrrrrr ik haat de tandarts echt, ik wil er niet eens aan denken @sanne; misschien eens kijken op AH.nl voor recepten met groenten?? Er staan vaak heel simpele maar wel goede recepten op. Haha, Feli die Zora voert, ik zie het voor mij. Y heeft dat bij mijn ouders met de 4 hondjes nog niet door. Dat zal niet lang meer duren want gisteren is ze beroofd van haar rijstwafeltje door een van de honden @babyD; Zien eten doet eten, hier in huis is dat hetzelfde Maar wel een fijn gevoel als je kind zit te smullen. Vandaag bij de kniderarts geweest en Y is helemaal goedgekeurd. Ze is nu 75 cm en 8100 gram. Volgens de lengte/gewicht curve die wordt aangehouden vanaf 1 jaar is dat prima. WIJ TROTS!! Alleen hoe krijgen we Y weer van de mayonaise af ze vind het heerlijk op haar aardappeltjes.
Pookie, zo, cyclusdag 43, da's best lang! Ik heb één keer een cyclus van 47 dagen gehad, en toen wilde ik zwanger worden, dan duurt het helemaal lang Wauw, wat is je meisje goed gegroeid! Heel fijn! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie trots zijn Y aan de mayonaise Wat zullen de aardappeltjes suf zijn zonder
Goedemorgen meiden, Hier weer een vroeg-wakker-meisje .Gisteravond had ik me voorgenomen om eens geen vroege fles te geven en te kijken of ze (misschien na wat gemopper) weer zou gaan slapen. Om half 6 (het viel nog mee!) hoorde ik haar....Negeren dacht ik. Helaas hield het huilen aan en dacht ik : Dan maar even speen pluggen. Had ze gepoept! Tja, toen toch maar uit bedje. Toen viel ik ook nog bijna flauw (niet vand e stank overigens ) , dus even op de grond gaan liggen. Nou het feest was compleet.... Svinthe vond het allemaal geweldig. Morgen werken, dus zaterdag weer een nieuwe laten-liggen-actie van deze mama Melisa, Svinthe was/is een bedzwerver, dus ze bleef ook nooit onder de dekentjes. Nu hebben we haar elke keer als ze gaat slapen in een Grobag. Hoeven geen dekentjes bij, sterker nog, het mág niet eens. Werkt geweldig! En geen gedoen meer et die deknetjes en lakentjes Zometeen ga ik met mijn zus naar de Intratuin om de kerstshow te bekijken. Ik heb er zin in. Svinthe ligt al weer een half uur te slapen, dus met die slaapjes komt het ook weer goed vanmorgen. Om 9 uur word ik opgehaald. Mosa, hoe is het nu met Veda? Ach ik denk dat ze die ziektes ook in de supermarkt oid kunnen opdoen. Je ontkomt er bijna niet aan he? Hopelijk is ze snel opgeknapt! Gisteren had ik nog gereageerd, maar blijkbaar is er iets misgegaan met het posten, want ik kan hem niet meer vinden... Jammer, want ik had er mijn best op gedaan hahahaha! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Hanna, hopelijk werpt het wat langer laten liggen 's ochtends binnenkort haar vruchten af! Proberen kan natuurlijk altijd Maar wat eng dat je bijna flauwviel Heb je dat wel vaker? Veel plezier bij de Intratuin! Ik was er toevallig pas ook, en toen was de kerstshow er al, half oktober was het. Toen vond ik het nog iets te vroeg, dus we zijn er snel langs gelopen. Hier in de buurt is altijd een hele mooie en grote kerstshow in een grote kampeerwinkel, daar gaan we binnenkort wel een keer heen met Veda, ze zal haar ogen wel uitkijken vanwege alle lichtjes All, ik ben blij blij blij Veda werd vannacht rond 4 uur een keer wakker, maar net toen ik uit bed wilde stappen was het stil en is ze weer verder gaan slapen. En toen was het 8 uur voor ze weer wakker werd De fles ging er ook goed in, dus hartstikke fijn! Vandaag ga ik alles weer precies zo doen als dat we deden voor ze ziek was, kijken of we haar fijne ritme weer terugkrijgen. Net nog even een testje gedaan, en hij was echt superduidelijk Ik zal er straks even een foto van maken. Fijne dag allemaal!
Pookie: lekkere gezonde meid dus! Hanna: last van je menstuatie oid? Chelsey was vanmorgen ook om 615 uur wakker. gelukkig mocht ze naar de oppas, en heb ik tot half 10 geslapen! Heerlijk Mosa: Fijn dat de test zo duidelijk was! Echt zwanger dus haha. All: heb net een heerlijk ontbijt op (sinds maanden) ben benieuwd.
ten eerste MOSA; GEFELICITEERD !!!!!!!!! Voor de rest even een zwaai en een knuffel. Het is te veel om allemaal op te reageren. Ben al even niet meer geweest hier. J ligt nu nog even een ochtenddutje te doen. Heel fijn want vanmiddag moeten we naar het CB voor een APK en prikjes natuurlijk. Ze is al een paar dagen neusverkouden dus da's wel zielig. Ze lijkt er geen last van te hebben (behalve dan het snottergeluid) ze is gewoon haar 'vrolijke' zelf. Nu moeten we ook nog lopend vanmiddag want mijn auto staat bij het schadeherstelbedrijf na mijn aanrijding op mijn eerste werkdag. Morgen of zaterdag kan ik hem weer ophalen. Ik hoop dus maar dat de voorspelde regen en wind pas tegen de avond komen anders wordt ik nat (J niet want ik trek de regenhoes over de kinderwagen (ook lekker warm)). Hopelijk vanmiddag hier even een update qua lengte en gewicht etc. doei.
Sterre, M had dat ook rond dr eerste verjaardag. Ging met 15 maanden helemaal over, tot iets na dr 2e verjaardag . Vermoeiend is het wel. Knuffie! En voor de mannen aan de strijk?! Je bent zot . Jan moet echt zn eigen overhemden strijken en verder hebben we geen strijkkleding (en ook geen droger, dat scheelt ook wel denk ik). Ik heb zo'n hekel aan strijken en overigens ook al het andere huishoudelijke werk. Haha ... heerlijk 'HEY!'. Grotere maat kan idd wel helpen. Hier zitten ze beiden in maat 4+, hoewel ik ze ook nog een tijdje in 4 heb gehad. Maar dat hield T niet zo in de nacht ... Lade's kun je volgens mij ook beveiligen met zo'n pin die je naar beneden moet duwen om m open te krijgen? Hier gelukkig niet nodig geweest met onze brave M, ben benieuwd of ook zo'n braafkees is Melisa, ik denk dat mijn eierstokken gewoon standaard rammelen ... En ik denk ook dat die daar niet mee stoppen totdat ik 40+ ben . Fijn dat het beter gaat met het spugen! Oef dat is wel een hele lage temp. Hier staat de thermostaat snachts op 16/17 graden, T heeft een PJ aan met romper korte mouwen en een dikke slaapzak (zo een van hema). Maar vannacht vond ik zn handjes wat koel, dus vannacht krijgt ie een romper met lange mouwen aan. Misschien helpt een warmere pyjama: van velours? En een warme slaapzak met mouwen? Spannend, nee hoor, helemaal niet, ik durf namelijk met 99% zekerheid te zeggen dat ik niet zwanger ben. Bij was met oraal tempen mn zwangerschapstemp 36.6/36.7, maar in oor zou dat hoger moeten liggen. Dus ik denk eigenlijk dat ik gewoon heel erg moe ben en dat mn lijf daar op een ongiachtige manier op reageert. Gewoon om mij te pesten Sanne, hier ook een tester, dus ik heb ze gewoon niet meer in huis ... Irritant van de sleutels. Wij hebben vaste plekjes voor dat soort spullen. Jan is daar heel netjes in. Ik vergeet het nog wel eens ... En dat eten kan ook echt een fase zijn. Ik zou proberen vast te houden aan: eten wat de (haar) pot schaft. Aan de andere kant: vanaf 1 jaar mag ze toch gewoon meeeten? En misschien ook een goede motivatie om zelf altijd gezond te eten . En dus geen brood geven. Als je fruit sowieso geeft als toetje dat zou ik dat wel geven, anders ook niet. Misschien wil ze zelf eten? Volgens mij is er met 11m een sprong. Hanna, oei 5u is geen tijd natuurlijk. VOlgende keer maar telefoon uitzetten . En flauwvallen is niet goed! Hoewel ik dat met die vermoeienissen ook vaak heb hoor. Hier dus echt door vermoeidnheid. Mosa, arme Veda, gelukkig wel aan beterende hand en hopelijk dit weekend weer helemaal top. Ja inderdaad van die heerlijke zwangere zweetbuien. Dat had ik ook een paar nachten dus dat versterkte mn ongi-gevoel (dan had ik het namelijk ook), maar het is natuurlijk ook zo dat als je uit je slaap wordt gehaald je vaak lekker ligt te zweten (moet dan direct denken aan die reclame van die beddenfabrikant). Hmmmm heerlijke nacht! Ik wil ook! En fijn dat je zon duidelijke test hebt. Babd, fijn dat je meisje zo lekker eet! Pookie, jummie aardappel met majo . Misschien doet ze het ook voor een beetje gesmolten boter? Hoewel dat natuurlijk nog vetter is . Maar droge aardappel mot ik ook niet hoor. Of wat kaas erover. Dat vindt M heerlijk! Maar super van dat gewicht. En ik hoop dat als er een eitje zich aandient dat wie die dan bespringen . Maar met onze heerlijke nachten is die kans niet heel erg groot TV, M herkent op een of andere manier Bumba, terwijl ze dat bij mijn weten nog nooit heeft gezien (wil ik ook graag zo houden). K3 vinnik ook vreselijk . Teletubbies ook, maar daar werd ze zo wild van ... dus heeft ze wel met enige regelmaat gezien. Nu zijn de favorieten: Woezel en Pip, Muis, Zandkasteel en Sesamstraat. BASISRECEPT vulling burritos enchilladas tacos etc. Ik ben niet van de precieze hoeveelheden, dus dat kan ik niet vermelden - brocolli eventjes koken (net niet zacht) - ui bakken - paprika erbij (als goed gebakken, mag echt op heel hoog vuur dan: - brocolli erbij, even omroeren en dan - kidneybonen en mais afspoelen en erbij - wat mij betreft veel knoflook erbij (dwz 3-4 tenen) - chilipoeder van Silvo (dat is een mengel van paprikapoeder, oregano, komijn, geloof ik, dus dat kan ook) erbij (flink wat) - eventueel wat extra chili of sambal erbij - heel klein beetje cacaopoeder erbij - eventueel wat koriander erbij - al dan niet zout erbij - tomaat in stukken erbij - fijngehakte santen erbij - klein glaasje water erbij (steeds een scheutje, moet niet te nat worden, maar de santen moet wel kunnen oplossen) - even laten doorpruttelen - in de pannenkoekjes scheppen, paar plakjes kaas erin, dichtvouwen en ook wat kaas erop - in de oven Voor de kwakkiemole: - avocado prakken - knoflook erbij (1 teen) - peper en zout erbij (eventueel nog andere kruiden naar smaak) - eventueel een heel klein gesneden tomaatje erbij - omroeren en erbij serveren ... jummie! En voor de carnivoren: vlees erbij kan natuurlijk. Wat (biologisch+scharrel! ) gehakt of (bio+scharrel) kipreepjes die je even marineert in olie, knoflook, peper, zout en wat sambal+koriander. Garnalen kan natuurlijk ook