Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    salapio: als je in het oor tempt, moet je er 0.8 graden bij op tellen hoor, dat klopt werkelijk nooit. Wij mogen er op het werk niet meer mee tempen. Geeft dat ding 36.8 aan, was het rectaal 38!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb die vergelijking ook gedaan: rectaal en oor. En klopte precies. Ik temp wel altijd 2x om te kijken of ik m goed erin heb gestoken (in mn oor dus). Oraal ook onbetrouwbaar, maar goed genoeg voor mn kaartjes: als je altijd onbetrouwbaar tempt dan maken die optelgraden ook niet uit natuurlijk ;)

En voor M is het de enige manier van tempen die ze accepteert. Je meet gelukkig wel of er sprake is van koorts ja/nee :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Eventjes spammen :D

Nieuwe stofzuiger uitproberen, een serieuze zaak :D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    M'n mooie testje van vanochtend:

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Foto van foto van de fotoshoot :D
    Haar serieuze blik:

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En vrolijk tijdens de shoot:

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, heerlijk zeg, uitslapen tot half 10 en lekker ontbeten, hopelijk is het goed gevallen!
    En vandaag alweer 16 weken zwanger, wauw!

Djaar, wat sneu dat J verkouden is! Heeft ze geen verhoging, want anders doen ze liever de prikjes niet. Succes in ieder geval, en hopelijk droog weer!

Salapio, klinkt erg lekker, die vulling voor taco's enzo! Ik zal trouwens vanavond even zoeken naar dat recept van de tomatenrisotto met garnalen.

En toch ben ik benieuwd naar je testje volgende week ;)

All, Veda ziet er toch wel sneu uit met al de vlekjes :) Gelukkig zit ze een heel stuk beter in haar vel, wat een verademing weer na al die hangerigheid! Straks ging ze ook zonder morren in haar bedje liggen voor haar ochtenddut, dus erg fijn dat het normale ritme weer een beetje terug lijkt te zijn.

8. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemiddag!

Zo, even tijd om hier te kijken en te schrijven.
    Mosa, mooie test hoor! Geweldig he, die twee strepen weer te zien. Leuke foto's van Veda, volgens mij lijkt ze erg op jou he? (gelet op de foto die ik van jou heb gezien van de eerste meeting)
    Wat is dat voor prachtig speelapparaat naast de box?

Salapio, als ik het goed lees, zou er bij jou ook een kansje in kunnen zitten? Ben benieuwd!

Pookie, wat balen van zo'n lange cyclus. Wat fijn dat Y helemaal is 'goedgekeurd'! Lekker mayo is nooit weg haha!

Hanna, hoei zeg, hoe kwam dat nou zo, dat gevoel van flauwvallen? Wat jammer dat S. zo vroeg wakker is steeds.
    Hoe was t bij intratuin?

Melisa, 16 weken alweer zeg! super he. Nu zal t toch wel beter moeten gaan langzamerhand met de misselijkheid voor jou.

Mosa, heeft Veda dan toch zesde ziekte? Kon het even hier niet terugvinden....

Nou, ik heb inmiddels allerlei soorten doeken en zakken voor L via marktplaats. Straks gaat hij voor het eerst in een pacco doek. Eens kijken wat hij daarvan vindt. De puckababy is ook ok, maar hij sijpelt de hele bovenkant van de zak onder, waardoor de zak continu nat is......handige jongen.
    Zat vanochtend niet zo lekker in zijn vel, dus hup maar weer op bed. Nu slaapt ie na veel gepruttel als een roosje.

Inmiddels kan hij over naar luiers maat 2 ! Moet zeggen dat ik bumblies ook wel fijn vind. Alleen had ik een pak maat 2 gehaald, en nou blijkt t wel erg weinig te schelen met maat 1, dus heb ik er weinig meer aan helaas. Maar snel beginnen met pampers pakken maat 2 op te maken, voor die ook te klein zijn!
    Morgen moet hij weer naar het ziekenhuis, waar ook het cb zit. Lange zit waarschijnlijk, net als de vorige keer. Maar ben wel benieuwd hoeveel hij nu weegt, en hoeveel voeding hij nu mag krijgen en zijn bloedwaarden.

9. Loe

Loe Niet meer actief

L. gisteren, vlak voordat we op pad gingen naar het ziekenhuis om te prikken:
    morgen krijgt hij trouwens weer inentingen..........puf vorige keer draaide dat twee dagen uit op verergerde krijssessies, hoop dat het nu beter zal gaan.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, de meeste mensen vinden Veda idd sprekend op mij lijken :D Zelf zie je dat toch minder snel vind ik ;) Maar ik zie ook wel duidelijk trekjes van mijn vriend, maar die hebben jullie natuurlijk nog nooit gezien.

Dat speelding naast de box is haar Babywalker: VTech Baby Walker Roze
    En daarvoor staat Little People-speelgoed :)

Hopelijk merk je snel welke doek/zak het beste werkt voor L! Hopelijk is hij na zijn dutje weer wat vrolijker! Alvast veel succes morgen, ik hoop dat het allemaal een beetje vlot gaat en dat hij er niet al te veel last van krijgt.

Schattige foto, hij kijkt zo heerlijk verbaast :D

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ik zal hier ook maatregelen moeten gaan nemen. Noah had vanmorgen ook een temp van 35.4 :$ Ook wij hebben de verwarming aan op zijn kamertje zodat het 18 graden blijft maar dat is dus niet voldoende.
    Hopelijk is je ontbijtje binnen gebleven!

Mosa: Haha inderdaad, arme vriend van jou deze winter :p
    Noah vindt tandenpoetsen ook wel aardig. Hij doet i.i.g heel gewillig zijn mondje open maar dat zal er bij ons wel aan liggen omdat er een smaakje aanzit :):p

Thanx voor de tip voor de slotjes op laatjes! Ik ga straks gelijk even spieken op de site van de ikea.

Lees nu dat de nacht goed is gegaan en Veda weer lekker gedronken heeft, joehoe!
    Spannend van je test, ben benieuwd of je em er al op hebt gezet :)
    Oh ik zie hem :$ wauw wat een mooie!!! :D
    Haha Veda aan de poets :D

Pookie: Uhm.. nee met bellen heb ik geen probleem :):D En ja we moesten daar echt examen in doen... hoe je oppakt, het gesprek van de openingfase naar de inforamtiefase 'leidt'... dat soort dingen, maar ja, alsof je daar allemaal aan denkt als je er echt zit straks..;)
    Joehoe, Y weer helemaal APK goed gekeurd :)

Hanna: Nee dan houdt het natuurlijk snel op met je ik-laat-haar-liggen-plan als ze gepoept heeft, balen. Maar zaterdag weer een nieuwe poging.
    Oeh bijna flauw gevallen, wat gek maar wel akelig zeg.
    Ik zat even naar die grobag te kijken maar is dat zonder mouwen?

Djaar: Suc6 bij het CB! Hopelijk is het bij jouw droog, hier regent het inmiddels. Toen ik net in W wegreed van mijn werk was het nog droog.
    Gelukkig lijkt J geen last te hebben van haar verkoudheid.

Salapio: Gelukkig, die fase gaat dus over haha. Ik snap er niks van, waarom hij zo is. Maar misschien heeft hij net als mama ook wel last van een humeurtje omdat hij zo slecht slaapt :)
    Zandkasteel wordt hier ook weleens gekeken maar over het algemeen zet ik hem op telekids, elias, de broertjes koala en dan nog zo'n flimpje (weet even niet hoe het heet), echt voor de wat kleinere mensjes maar dat is wel leuk allemaal.
    Klinkt goed dat recept maar wat gaat er veel in :$ En wat zijn santen? :)

Loe: Flink voorraadje aangelegd met doeken en zakken :p Niet handig nee als hij die pucka nat kwijlt. Wat heerlijk dat hij nu lekker ligt te slapen, hopelijk het begin van de verbetering!
    Alvast suc6 morgen bij het CB! Leuke foto!

All: Hier een redelijk nachtje gehad dus ik dacht, yes, die grotere luiers helpen... was hij toch nog nat vanmorgen ;) Maar ik heb het idee dat roy z'n pielie niet goed naar beneden legt. Vanavond legt hij hem ook in bed omdat ik dan zwemmen ben en anders probeer ik het vrijdag zelf een keer. Ik zal het alleen niet tegen hem zeggen anders is hij gelijk weer op zijn tenen getrapt.

Vandaag was mijn baas weer even zijn rare/stomme hij.. Vorige week had ik iemand aan de lijn van de arbodienst nadat hij (naar eigen zeggen) mijn baas vlak daarvoor aan de telefoon had gehad en die vertelde mij dat het niet uitmaakt dat ik half in de ziektewet sta als ik ontslagen word. Dan pakt het uwv dat gewoon over.
    Vanmorgen zeg mijn baas dat hij die man niet aan de telefoon heeft gehad en dat zijn juridisch adviseur heeft gezegt dat ik geen recht op ww heb als ik nog in de ziektewet sta... Nou snap ik het dus ook niet meer maar ik denk dat mijn baas een beetje liegt ;) Ik ga het volgende week bij het cwi maar eens goed navragen, ik heb dan toch een afspraak staan.

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre wat een gedoe op je werk. En misschien moet je anders Noah toch verdrogen 's avonds? Ik merk dat Chelsey om half 11 erg nat is, en daarna bijna niet meer plast 's nachts. En welke luiers gebruik je? Want die van activefit voldoen hier ook niet voor de hele nacht.

Hebben jullie trouwens ook de mouwtjes van de winterslaapzakjes af of er aan? Ik vind ze zo strak, dus haal ze er af, maar misschien is het qua warmte beter ze er op te doen?

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ja erg rot zo op die manier op het werk. Ik wil mijn baas natuurlijk ook niet dwars (gaan) liggen ofzo, wil het gewoon netjes afhandelen maar het moet wel van beide kanten eerlijk blijven dan natuurlijk ;)

Ik gebruik de baby-dry luiers, (van die active fit luiers zie ik de meerwaarde eerlijk gezegt niet zo).. Maar het is misschien wel een idee om 's avonds voor ik naar bed ga even te checken. Kijken of ik het vanavond voor elkaar krijg bij hem.
    Ik heb trouwens de mouwtjes er wel opzitten maar bij dit slaapzakje zijn ze vrij ruim. Ik heb inderdaad ook een ander slaapzakje gehad waarbij ze ook erg krapjes waren. Ik denk inderdaad wel dat mouwtjes eraan kan schelen qua warmte.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik lees hier al een paar keer over het Zandkasteel, maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord :) Is dat op NL 3?

Sterre, jammer van de luier vannacht! Grappig dat je er bij een jongetje echt op moet letten hoe het piemeltje ligt :D Zoiets heb je bij een meisje natuurlijk niet ;)

Lekker irritant weer van je baas :x Maar goed navragen volgende week, maar ik neem aan dat je wel gewoon ww krijgt ook al zit je half in de ziektewet toch?!

Als ik op de linkjes naar je foto's klik, komt er dit te staan:
    Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.
    :( Zie jij zelf wel foto's?

Melisa, tot nu toe nog doe ik nog geen mouwtjes aan de slaapzak, maar Veda heeft het toch niet snel koud. Maar het lijkt me zeker warmer om de mouwen er wel aan te doen.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #817 Sterre82, 11 nov 2010
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
    Mosa: Ik zag het ook, komt denk ik omdat ik de bijlages uit mijn dingetje had verwijderd hihi .. oeps :)
    Hier nogmaals..

Bekijk bijlage 107425

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    En nog de traktaties.. geen hoogstaand creatief iets maar vrij aardig voor mijn doen :):)

Bekijk bijlage 107427

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jep, nu zie ik ze ook :D

Wat is dat ding op de 1e foto? Een hele grote emmer ofzo? Wel handig als je Noah even zat bent ;)

En zie hem wijs kijken op die 2e foto 8) Staat hem goed :D

Deel Deze Pagina