Sanne, hopelijk is het eenmalig nodig geweest dat jullie Feli 's nachts even moesten laten uitrazen en gaat ze komende nacht al makkelijker slapen! En half 9, heerlijk! Hier na de fles van half 8 tot half 10 geslapen, ik vond dat ook zó lekker Ik hoor volgende week wel wanneer de vk een echo wil doen, maar stel dat ik een hele vroege echo hebt en het hartje nog niet klopt dan weet ik nog niet of het goed is. Want volgens mij gaat het vaak fout op het moment dat het hartje begint te kloppen. Maar in ieder geval hoef ik niet tot 12 weken te wachten zoals de eerste keer En lekker toch, kan je zelf het snoep opeten
@mosa ja die vroege echt heeft wel 2 kanten natuurlijk even afwachten wanner je mag! en ik hoop ook dat het maar eenmalig nodig was, al denk ik het niet hahaha en dat uitslapen tot half 9 is hier nog noooooit gebeurd! dus dat was echt heerlijk! en dat snoep achh komt wel goed hoor hahahaha
dames nog een keer even zeuren over mijn rare cyclus hoor!? ik snap er nu nix meer van.. gister had ik dus ineens rood bloed in mn onderbroek(lekker fris sorry!) dus ik d8 hehe ongesteld geworden, en het was echt soort van dun bloed, ja echt sorry voor het vieze praatje hoor, maar normaal als ik ongesteld ben is het gewoon heel slijmerig allemaal en veel bloed enzo nu had ik dus alleen bloed wat al opgedroogd was in mn onderbroek verder niets van bloed wat nog aan mn wc papiertje zat toen ik afveegde...?? ik had een tampon in gedaan, wou hem gaan verschonen een paar uur later.. was hij helemaal schoon..? ik voor de zekerheid toch nog een andere in gedaan, maar die was bij thuis komst ook gewoon nog schoon.. nu heb ik een inlegkruisje in maar heb tot op heden Niets van bloed of wat dan ook gezien/gehad.. wat is dit voor raars?! word ik nou nog verder ongesteld, kan ik dit ongesteld noemen of wat? want normaal ben ik echt altijd wel 6 dagen ofso ongesteld.. ik vind dit maar maf hoor!! owja hai en ik hadden die nacht daarvoor wel nog gesexd kan het daar nog mee te maken hebben? misschien adertje geraakt en nog niet ongesteld ofso? (heb ik dus nog nooit gehad, maar goed) naja, dat moest ik nog ff kwijt!
Djaar: Ach ja, even wegen en weer weg toch. Komt allemaal wel goed met je meisje. Fijn dat je het even meldt als je iets tegen komt voor me! Fijn hoor dat je het zo naar je zin hebt op het werk. Jammer dat het voor 1 jaar is maar goed, die ervaring pak je nu wel lekker mee. Wel lekker dat je voorlopig nog even 3 dagen kan werken, 5 dagen lijkt me wel zwaar, knap hoor! Maar wie weet, ben je tegen die tijd alweer lekker zwanger Wij hebben hier boven nog tonnen aan speelgoed liggen die ik dan wil inpakken dus daar hoef ik niet meer over na te denken. Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer zo goed wat Noah toen leuk vond Mosa: Ik ben het helemaal met je eens. Bij de 1ste heb je eigenlijk nog geen flauw idee wat het nou eigenlijk écht inhoud allemaal (tenminste dat is mijn ervaring nu) Je weet dat er een kindje in je buik zit maar verder... Bij een 2e weet je dat inderdaad wel. Het lijkt mij dan alleen weer zo spannend hoe die er dan weer uit gaat zien en ook, wat het geslacht dan wordt. Wat MvM betreft, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Wel super goed van je dat je weer 'lekker' mee gaat doen! Ik heb toen een echo gehad met 5.5 weken om te kijken of het in mijn BM zat, toen zag je alleen een ringetje. Daarna weer een echo met 6.6 weken en een mooi kloppend hartje. Tijgertje: Fijn dat het goed gaat met je jongens Ik zie weleens je fotootjes op hyves maar het zijn knappe ventjes hoor Wat voor werk doe je? Pookie: Hahaha de travo stand.. Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!!! Ja zo snel kan het gaan als je met zw-vergiftingsverschijnselen (jee wat een woord, leuk voor galgje) Bij mij was het toen ook met een dag gepiept. Die hond van mijn moeder is een kruising tussen een stafford en een rottweiler. Klinkt heel eng maar het is net een schoothondje. Ze heeft ook nog een cane corso maar dat is ook al zo'n trut(je). Stom zeg dat ze geen lampion hebben gemaakt. Noah had er wel eentje van het kdv. Sanne: He bah wat een nacht Wel goed dat je haar in haar eigen bedje hebt gelegd. Nu hopen dat het aankomende nacht beter gaat! Wat een rare cyclus inderdaad. Oh lees dat je gesext hebt, ik heb dat ook weleens daarna. Maar dat heb ik pas sinds ik bevallen ben, daarvoor nooit gehad. All: Hier ook ons nachtje wel weer gehad zeg, poeh poeh. Onze vriend besloot om 04.15u te gaan spoken. Even gekeken of hij nat was maar dat was niet zo. Wel toch maar even een ander luiertje aangedaan maar het heeft nog tot 05.00u geduurd voordat hij eindelijk stil was. Hij huilt dan niet maar hij gromt zich zelf altijd in slaap maar doet dat zo hard dat we er dan niet van kunnen slapen Dan draait hij zich weer om waarbij hij weer tegen de voor- of achterkant boink met zijn bolletje dus is hij weer wakker... geeft dan even een gilletje/huiltje en begint weer te grommen... *gaaaaap* Zijn tempratuur was vanmorgen i.i.g 36.4, dat is redelijk toch? We hadden een extra dekentje erop gelegd. Op het werk was het weer dodelijk saai. Mijn baas had weinig nieuws te melden maar ik baal zo enorm. Pff ik vind er niks meer aan zo in mijn eentje Ik wil weg!!!
Hey sterre Ik werk bij de hameland en ben gedetacheerd naar schuurman schoenen in neede Moet om 8 uur beginnen en ben rond half 5 klaar met werk Was eerst wel erg wennen na zoveel jaar en dan het gemis van je kinderen o ik kreeg gewoon een brok in me keel Maar had foto's bij me dus altijd ff stiekum kijken Ha ha ha Kun je echt zien dat ik een nieuwe bril moet halen Dacht ik eergister bodylotion gebruikt te hebben en na die tijd jeuken en leek net of ik in brand stond Lees!!!!! Kom ik vanmorgen erachter dat ik showergel erop had gesmeerd blond8) Geen wonder dat het jeukte en kreeg ook vlekjes
Sanne, gek hoor, je cyclus! Ik heb net voordat ik zwanger was van Veda weleens een menstruatie gehad waarbij ik echt amper bloed verloor, en bijna alleen maar oud bloed. Maar door mijn temperatuur kon ik zien dat ik wel daadwerkelijk ongesteld moest zijn. Die ongesteldheid duurde ook maar 2 dagen, heel gek. Misschien is het zoiets? Dat er een adertje geraakt is, zou misschien ook kunnen, maar volgens mij gebeurt zoiets alleen sneller als je zwanger bent omdat dan alles beter doorbloed is. Eigenlijk heb ik dus geen flauw idee Ik hoop dat het snel doorzet, dan weet je het tenminste zeker! Sterre, daar kan ik nu al over fantaseren, over hun dit tweede kindje eruit zal komen te zien Een beetje van Veda maar ook weer veel van zichzelf. En ergens heb ik een voorgevoel dat dit een jongetje is (nergens op gebaseerd hoor ), dus daar ben ik ook benieuwd naar. Jammer van het spoken vannacht! een temp van 36.4 is redelijk, maar mag nog wel iets hoger. Wij hebben sinds afgelopen nacht de mouwen aan de slaapzak geritst, lijkt me met dit weer toch wel zo lekker. Dikke knuffel voor je werkperikelen Moeilijk hoor, en dan duren de (zelfs halve) dagen ook zo lang hè?! Tijgertje, ik geloof meteen dat het wel wennen was om weer te gaan werken! Maar binnenkort vind je het vast ook wel weer lekker. En douchegel in plaats van bodylotion En Kyano alweer ruim 4 maanden, wat een grote jongen wordt het al! All, net het hele dorp leeggekocht met slingers en ballonnen enzo Ook nog een lantaarn gekocht met glas erin, ik heb hem net afgerekend en ik laat zo het tasje vallen Glas natuurlijk kapot Gelukkig kreeg ik meteen een nieuwe Veda is echt aan het bijslapen van de afgelopen dagen. Vannacht van 20.30-9.30 uur, vandaag al van 11.00-13.00 uur en nu ligt ze vanaf 15.00 uur op bed. Normaal is ze veel langer wakker, maar ze is ook echt chagerijnig als ze moe is, een teken dat ze nog wat in te halen heeft.
hoi dames @mosa wahah ja ik heb ook eigenlijk echt geen idee we zullen het wel zien.. hoop dat het toch gewoon dalijk wel ongi is want anders vind ik het echt irritant en maf! jij flink geshopt voor veda dr verjaardag leuk hoor!! wel een gelukje dat je die kapote lantaarn gewoon weer nieuw mee mocht nemen! hhihi! en veda zo aan het bij slapen, heerlijk hoor ze zal het vast nodig hebben! @sterre ja ik snap dat als je alleen werkt zelfs halve dagen een eeuwigheid duren! pff lijkt me heel saai knuff daar voor! @tijgetje ahh wat een lieve foto !! en goed van je dat je foto's had mee genomen, kon je toch altijd nog even spieken mijn meisje zit naast me op de groep dus ik kan gelukkig altijd nog even spieken! @all khep net feli weer ff op bed gelegd.. ze was om 14.00 wakker.. dus ik denk eigenlijk niet echt dat ze moe is, en ze is nog flink aan het zeuren/kletsen.. maar toch heb ikhoop dat ze nog ff gaat slapen.. anders is ze w.s. weer net moe als we moeten gaan eten, en dat gaat al niet te best de laatste tijd dusja, ik probeer dit maar.. en omdat ze normaal 2x slaapt en dan soms wel 2x 2 uur.. en nu dus maar 1x 2 uur heeft geslapen.. heeft ze w.s. toch nog wel wat slaap nodig.... naja we wachten het wel even af en we zien wel weer ik ga vanvond trouwens lekker uit eten met mn beste vriendin, khep er echt zin in en ik had nog lekker kleren voor mezelf besteld bij de h&m, zijn vandaag binnen komen, maar ik weet niet of ik alles wat vind voor mij.. vanvond maar eens mn vriendin om advies vragen haha nou groetjes weer!
Tijgertje: Kan me wel voorstellen dat het even wennen was om weer te gaan werken als je zolang thuis bent geweest. Hopelijk went het snel! Wel slim om fotootjes mee te nemen. Ik heb Noah op mijn telefoon en spiek ook af en toe eens Oeps douchegel i.p.v lotion Wat een leuke foto! Mosa: Een jongetje zou wel leuk zijn, we kunnen wel wat meer mannelijke hulp gebruiken hier Had je bij Veda ook een voorgevoel? Ik heb altijd een jongentjes-gevoel gehad en kreeg gelijk Mijn schoonmoeder hoopte heel erg op een meisje maar heb op een gegeven moment tegen haar gezegd dat ze daar niet op hoefde te rekenen Willen jullie nu weer weten wat het wordt? (als alles goed gaat natuurlijk) Sanne: Suc6 met Feli, hopelijk heeft ze nog wat geslapen! Gezellig zeg, lekker uit eten met je beste vriendin, véél plezier alvast. Hopelijk kan zij je adviseren over de kleren Wat heb je besteld eigenlijk? All: Noah ligt nog even op bedje, die was al v.a 14.30 wakker en anders ben ik bang dat hij het niet redt tot 20.00u Ik haal hem wel weer op tijd eruit anders weet ik het al.. dan is het natuulijk sowieso feest vannacht of morgenochtend. Maar ik hoor nu dat hij nog niet slaapt... Nou ja goed, hij heeft nu i.i.g toch even rust. Verder heb ik weer lekker veel last van mijn rug Komt gewoon van het werk wat ik nu moet doen maar goed, er is nu even niks anders te doen.
hehe,ik ben er ook! Hai Tijgertje! Nou, lijkt me ook niet meevallen ineens weer aan het werk. Showergel? Kleefde het niet gigantisch met opdoen dan? STerre, wahahah, die surinaaamse hond. Ik lag echt in een deuk! Wat balen van je werk, wat een gedoe. Sanne, dat bloeden moet je even in de gaten houden. Is vaak iets onschuldigs, inderdaad een adertje, maar als het vaker gebeurt, zou je even een uitstrijkje kunnen laten maken. Hanna, ik ga jouw kaartje zoeken, want die schijnt spannend te zijn! Mosa, nou da's nog eens leuke service meteen een nieuwe lantaarn. Vedaatje bijna 1! Jongetjes? Hartstikke leuk! Meteen voor gaan haha. Pookie, gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Gelukkig allemaal goed gegaan dus. L. is vanochtend naar het CB geweest, die hele mikmak poli in het ziekenhuis. Fysio was tevreden, cb was tevreden. Groeispurt gehad. ZIjn hoofdje lag qua omtrek echt op de ondergrens, maar ja,hij had ook een klein hoofdje op de echo's. L. is 5 kilo!! En 59 cm (wel ruim gemeten volgens mij). We gaan nu over op 5x 140cc en 1x100cc 's nachts. T wordt iets meer een babietje waar je contact mee kunt maken, erg fijn, want dat betekent ook dat hij minder huilt dan eerder. t gaat langzaam, maar de betere kant op. Zijn pacco doek bevalt goed trouwens!
Sanne, leuk, vanavond uit eten! Hopelijk is/was het gezellig! En wat vond zij van je kleren? Sterre, ik had bij Veda eigenlijk geen voorgevoel dat het een meisje was, dus dit slaat vast ook nergens op En nog een meisje zou ook prima zijn natuurlijk Ik heb altijd gedacht dat ik het wel wil weten, maar nu bij een tweede lijkt het me ook wel leuk om het niet te weten. Maar de nieuwsgierigheid overwint het vast En ik vind het ook wel een stuk makkelijker om te weten, aangezien ik echt van kleur hou en niet zo van neutrale dingen. En na de bevalling duurt het vast wel weer een tijdje voor ik kan winkelen, dat viel me toen ook tegen. Dus aan het einde van het verhaal, willen we vast wel weten of het een jongetje of een meisje is. Voor een jongetje wil ik een paars-blauwe kamer en voor een meisje een paars-roze (of paars-gele) kamer Wat rot dat je weer veel last hebt van je rug, heel irritant Loe, gefeliciteerd met de goede meting van L! Fijn dat hij het zo goed doet! En helemaal fijn om te lezen dat het langzaamaan beter gaat met huilen enzo Je zult zien dat de verbetering nu wel echt doorzet, en als je meer contact kunt maken, dan zie je ook eerder wat er aan de hand is (niet altijd natuurlijk, maar over het algemeen wordt het dan wel makkelijker). Hanna, hoe was de studiedag? All, Veda heeft vandaag ontzettend veel geslapen, en ligt nu ook al in bed. Erg vroeg voor de nacht, maar ze was zo moe dat ik haar wel naar bed moest brengen, en dat terwijl ze pas vana 5 uur wakker was. Als ze nu weer zo'n lange nacht maakt als afgelopen nacht, dan heeft ze de meeste slaap wel weer ingehaald denk ik. Ik ben vanavond alleen thuis, mijn vriend is pas laat thuis, máár morgen is hij wel vrij En maar goed ook, aangezien de familie zondag blijft eten (10 volwassenen) moeten we morgen veel boodschappen doen en alvast dingen voor het eten voorbereiden. We maken allemaal dingen die van te voren te maken zijn, ik wil niet de hele zondag in de keuken staan.
Ff een snelle zwaai en uitleg wat betreft santen: dat is zo'n kokosblok van geconcentreerde kokosmelk.
hahaha, ik zat er helemaal naast wat betreft de santen.......... Zo leer je nog eens wat Grappig; mijn schoonvader heeft exact hetzelfde lego duplo setje gegeven als mijn schoonmoeder, en ze zijn al 25 jaar uit elkaar. BIZAR
Goedemorgen, Pookie, wat apart dat je schoonouders precies hetzelfde cadeautje hebben uitgezocht Kunnen ze samen nog wel door één deur? All, Veda heeft van gisterenavond 7 uur tot half 8 vanochtend geslapen en na de fles slaapt ze nu weer. Ik ben maar vast gaan douchen want veel te doen. Mijn vriend heb ik nog maar wel even laten liggen, die was gisteren pas om half 12 thuis van zijn werk. Fijne dag allemaal!
Als de deur groot genoeg is Ze kunnen in 1 kamer bivakkeren maar liever niet. Vooral bij mijn schoonmoeder haalt het toch nog oud zeer op.
Goedemorgen meiden, Weer even bijlees tijd... mosa, haha wat schattig die foto van Veda bij de stofzuiger! En de foto's van de supermarkt vind ik heel mooi gelukt! Zijn haar vlekjes al wat weggetrokken? Intratuin, het was heel leuk om de kerstshow te bekijken. Ik heb me kunnen inhouden met de aankopen. We hebben al zoveel kerstspullen. Wel een mooi bloembakje gekocht en slingers voor in de kerstboom Loe, lieve Lenn-foto's weer! Hij groeit hard he! Goed geslaagd op MP. Leuk pakje hoor. Melisa, ja die Grobags hebben geen mouwtjes. Dat hoeft ook niet. Ze blijft heerlijk warm in die zak! ook als het 16-17 graden is in haar kamertje. Zandkasteel, ik heb daaaaagen dat liedje in mijn hoofd gehad, dus fijn Mosa als je het niet kent Sterre, wat een leuke foto's van Noah. Ik vind hem altijd zo eigenwijs kijken De traktaties zagen er vrolijk uit! Dikke buik/zwanger zijn: ik was heel erg in de zomer hoogzwanger...Fijn he Melisa Dat was te veel van het goede. Die buik vond ik nog wel grappig... dat getrappel van binnen Maar de rest... bloeddruk, bloedprikken, VK bezoekjes, zo hard op je buik drukken en aan mijn ribben BRRRRR Dat zaou wel aan mij vorbij mogen gaan bij een eventueel tweede zwangerschap Oh ja en dan vergeet ik de bevalling nog..... Hoeveel kindjes, ik heb altijd geroepen, dit is een eenmalige actie... Maar nu toch als het lukken mag misschien een tweede... Dan is de koek hier echt op hoor Flauwvallen, dat heb ik wel vaker. Vroeger probeerde ik op de been te blijven en dan viel ik. Nu ga ik preventief liggen en wachten tot het wegtrekt. Als het woensdag niet beter is ga ik even naar de HA. Maar ik ben bang dat ik dan moet bloedprikken, dus hopen dat het weer beter gaat... Gisteren tijdens de studiedag werd ik ook niet lekker>>> overgeven... En nee ik ben niet zwanger heb wel een mooie tempkaart, maar niet zwanger! Studiedag was goed te doen vond ik. Leuke dingen. Het ging erom dat onze school zich moet speciaiseren in bepaalde "probleem"kinderen zoals dyslectie of slechthorens etc. was heel inetressant! Pookie, gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Sint Maarten wordt hier niet gevierd. Leuk dat Y nog snoep heeft opgehaald en dat zonder lampion Sanne, wat steor dat jullie Feli hebben laten huilen. Goed hoor! En dan wordt je beloond door tot half 9 te kunnen slapen! rare cyclus inderdaad. Wat doet je temp? tijgertje, Kyano kan al goed kiekeboe spelen! Straks als het droog blijft naar de kade! Zie ginds komt de stoomboot Fijne dag allemaal!
hoi dames @hanna ow jeetje ook al nog overgeven op de studiedag! dat is niet fijn, ben je verder wel gewoon fit of? en hiih daarna is de koek echt op, ik ben benieuwd of je als jullie een 2e mogen krijgen dat nog zegt hihi en veel plezier bij de sint intocht! @mosa die veda moest gewoon wat bij slapen! feli gaat eigenlijk altijd tussen 19.00-20.30 naar bed voor dr nachtslaapje, maarja die is dan meestal ook wel vroeg wakker (7u) maaarrr hier vanmorgen Weer 8.30!! woehoe en je mannetje lekker laten uitslapen, lief hoor ik mocht vandaag uitslapen @loe ah wat fijn dat L goedgekeurd is! en ook fijn dat de pacco doek goed werkt, ik denk dat die pucababy een beetje te los nog is voor hem?, voor feli was het ook echt moeilijk wennen van de swaddle me naar de pucababy, datis toch gelijk een stuk losser, en de pacco is juist strakker. @pookie haha wel heel toevallig van je schoonouders ja :S en was het sintmaartenfeest nog leuk?? @all uit eten gister was heel gezellig lekker bij de griek geweest en daarna in een leuk cafe'tje nog een theetje gedaan, veeeeeeeel bijgekletst, heerlijk! hahaha. ik had van de h&m 2 jurkjes besteld en van 1 wist ik niet of het nou echt wat voor mij was (was met wat roesjes e.d.) nou zei vond het dus ook niet echt helemaal iets voor mij, dus die gaat lekker terug ook nog een ander jurkje wat wel heel leuk is dus dats een blijvertje en nog een grijs langvest, maar dat is te groot dus die wil ik ruilen hier heeft feli dus weer tot half9 geslapen, en vannacht heb ik haar wel een paar x eventjes gehoord maar geen hard gil/huil drama oid wel had ze bij het naar bed gaan bij hai wat moeilijk gedaan maar goed, hihi toen was ik er niet hahaha vanmiddag naar een verjaardag en eigenlijk zou ik feli mee nemen omdat hai moet voetballen maar dat is afgelast dus kan ze lekker thuis blijven, kan ze nog naar bed als ze moe is en daar kan dat dan niet, dus wel handig zo zo, nu ga ik maar eens douchen want zit nog in mn slaapshirt hihi ik mocht lekker uitslapen vandaag nou dames, groetjes!!
Pookie, dan maar zorgen dat je schoonouders elkaar niet te vaak hoeven te zien Zijn jouw ouders nog wel bij elkaar? Hanna, Veda's vlekjes zijn bijna helemaal weg, dus net op tijd voor de foto's morgen Oke, dan hou ik het maar even zo dat ik het Zandkasteel niet ken Niet dat ik zonder zo'n serie nooit kinderliedjes in mijn hoofd heb zitten Ik vind het zo leuk dat jullie over een tijdje toch voor een 2e kindje willen gaan En jullie waren idd hoogzwanger toen! Ik ben nu half juli uitgerekend, dus midden in de zomer. Hopelijk ga ik deze keer niet al te lang overtijd, anders wordt het vast ook afzien. En misschien toch een griepje? Goed dat je naar de huisarts gaat als je er last van blijft houden! En fijn dat de studiedag interessant was! Sanne, wauw, wat heerlijk dat Feli weer zo lang geslapen heeft, super hoor! Soms lijkt een kindje maar één keer nodig te hebben om een ander ritme te krijgen, hopelijk geldt dat ook voor Feli met het slapen. En deze mooie nachten heb je in ieder geval Fijn dat het gezellig was! En veel plezier vanmiddag! All, net heel veel boodschappen gehaald, en natuurlijk de taart (een fototaart van de Hema, is leuk geworden). Vanmiddag maar eens beginnen met koken voor morgen.
hoi hoi @mosa hey wij hadden ook een fototaart van de hema, vond hem ook heel erg mooi geworden en hij smaakte ook goed en ja heerlijk zo die nachten met feli, maarja maandag zal het toch wel weer vroeg opstaan worden want dan moet ik weer gaan werken, dusja dan zitten we weer gelijk terug in het oude schema, maar helaas kan dat ff niet anders door werk veel plezier alvast voor morgen, (maar ik kom hier vast nog wel) maar ik wou het alvast even zeggen verwachten jullie veel mensen? en van hoelaat tot hoelaat vieren jullie het? en wat voor lekkers ga je koken? haha @all ik ga dalijk naar een verjaardag van ee nvriendin, en de voetbal van hai is afgelast dus die blijft lekker thuis met feli en gaat vanmiddag nog boodschappen met haar halen, dat wilt hij al zo lang doen en nu kan het en keer haha groetjes!