Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja doet me even aan iets herinneren.. Mosa, had jij nog foto's doorgemaild van de meeting?

Vandaag was een kort avondje op school. Omdat ik al 2 examens gehaald heb hoefde ik alleen het eerste gedeelte, was wel lekker. Een klasgenootje zou oma worden en vorige week was haar dochter al 41 weken. Ze zouden alleen het kindje niet gaan halen volgens haar omdat het maar 2200 gram was :$ Ook was het hartje niet goed. Daarom wilde ze het zo lang mogelijk laten zitten. (in hoe verre dat waar is weet ik niet hoor) maar vanavond had ze beschuit met muisjes bij zich, een kleinzoon, kerngezond en 3250 gram :) Zo zie je maar weer dat ze op die echo's toch ook niet alles goed zien he...

Oja.. en ik ga écht ongi worden. Ik loop al de hele avond te snaaien joh, schandàlig gewoon :) Heb net zelfs iets weg gedaan omdat ik er gewoon misselijk van was :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik heb ook even terug gekeken op het allereerste topic, je bracht me op een idee maar jee wat leuk zeg om dat eens terug te lezen :D
    Ik vond het zo grappig dat, op welke pagina ik ook keek, jij staat er altijd minimaal 1x op met een berichtje hahaha.
    Het viel me ook op hoevéél we schreven :$ Soms klikte ik 10 pagina's verder en dan stond er nog dezelfde datum boven :D

Maar goed, ik ga ermee stoppen vandaag.. slaap lekker voor iedereen!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!
    De laatste en de eerste :)
    Hier een mega rotnacht gehad. Noah werd om 3.30 wakker, daarna om 4.40, toen om 6.20 en daarna rond 7.30.. We waren natuurlijk zelf ook te laat naar bed gegaan maar het was wel een rottig nachtje zo *gaaap*

Mijn temp is nog raarder geworden.. ik snap em niet meer hoor. Omdat ik wel vaker vruchtbaar slijm heb, heb ik em even weggehaald en komt mijn ei ineens op dag 29 :( Als ik het wel laat staan bij dag 21, 22 en 23 gaat hij weer naar dag 23. Dat vind ik zelf eigenlijk ook geloofwaardiger, dag 23.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, gisteren had ik geen tijd om meer te posten. Maar het is heel goed gegaan bij de bedrijfsarts. Van hem hoef ik nu helemaal niets zolang ik aan de medicatie zit. En niet zonder kan. Lekker thuis zijn vond ie meer dan genoeg.
    Ik ben nog wel even langs mijn baas gegaan maar die was er niet, dus heb ik even met collega's gesproken. Ook wel weer een keer leuk, maar ik zie het echt niet zitten om op de afdeling te werken nu.
    Net belde het hoofd mij op dat ze het van de bedrijfsarts had gelezen dat ik niet meer aan het werk kom deze zeangerschap!!!!! Enkel wat aanwezig zijn als het kan.
    Toen heb ik aangegeven dat ik ook niet meer op de afdeling wilde komen werken omdat het me best wel aanvloog die drukte, en ze vond het een goed idee dat als ik weer wat kan ik enkel op kantoor ga werken tot mijn verlof. Wat heerlijk!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    VEDA NOG GEFELICITEERD!

Sterre, heb je een of twee dagen na je vermeende eitje nog 'geklust'?

T heeft doorgeslapen! M helaas niet :D

(later meer)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nu even reageren natuurlijk.

Hanna: ik denk dat ik eerst even met het consultatieburo ga overleggen wat ik het beste kan doen, maar bedankt voor je aanbod!

Sterre: ik geef het bij jou nog niet op hoor!

Mosa: hoe is het met de misselijkheid???????

Afrola: hoe gaat het nu met je vader?

Salapio: krijg je al iets meer nachtrust?

Verder weet ik het echt even niet......

IK ga even naar de bekkentherapeut, de boel lekker recht zetten, kan al dagen niet lekker lopen.

8. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre wat een leuke foto haha!
    Goh, je hebt wel een prachtig kaartje.

Melisa, fijn dat het zo geregeld kan worden. Zal een opluchting zijn he. Succes bij de bekkentherapeut!

Ik nu snel weg. Hij zo eten. En wij daarna met L. naar stadhuis om opnieuw in ondertrouw te gaan. We plannen toch maar een datum in augustus. Ik zweet zo snel, maar eind augustus zal t toch beter zijn dan begin augustus hoop ik....

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vanmorgen de eerste fles weer om half 5... Hoe kom ik daarvan af voordat ze 4 is???? en daarna heeft ze nog geslapen tot .....
    *****tromgeroffel*****
    KWART OVER 7!!
    Dus ik ben wel weer erg blij!
    En inderdaad vandaag gen file.

Mijn temp is zoals verwacht weer aan het zakken.(en hoe... het lijtk de python wel :) )
    Wat wonderlijk toch dat dit zo werk in een vrouwenlichaam he?
    Nog geen ongi maar die komt er wel aan, dat voel ik.

Pookie, ook ongi geworden. Cyclus van 46 dagen... zijn die altijd zo lang bij jou.
    Ik heb mijn ei ook gevoeld dit keer.
    Sinds een gynbezoek met folikkelmeting heb ik dat altijd gehad...
    Beterschap voor Y!

Mosa, ja ik maak ook niet zwanger erg prachtige kaartjes he?
    Oh ja al weer last van branden maagzuur?
    Jij was inderdaad degene met steeds die Rennies, nu weet ik het weer...
    Hopen maar dat het nu van tijdelijke aard is! (en dan bedoel ik korter dan 9 maanden natuurlijk ;) )

Sterre, jammer dat je baas zijn ware aard weer laat zien.
    Wel fijn dat je bijna je diploma hebt nu!
    Leuke foto van Noah en Y!
    dag 23 je ei lijkt me ook hoor als ik naar je kaartje kijk...
    Ook al aan de snaai, hier ook.
    Gisteren boodschappen gedaan en veel meegenomen van chocola...
    Hoe zou dat nou komen??? :D

Melisa, wat een goed nieuws over je werk.
    Dit is echt veel beter he.
    Fijn dat het zo uitpakt!

Salapio, jammer dat jouw kindjes elkaar een beetje aflossen wat doorslapen betreft....

Loe, succes met de ondertrouw!

Vanmiddag gaat Svinthe weer naar de kapper.
    Ik heb er zin in.
    Ze heeft gewoon dooie punten, dus het wordt wel weer tijd!

Fijne dag allemaal!

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Allereerst Mosa nog gefeliciteerd met veda
    beetje errug laat

Loe wat een mooie foto's van L
    En hoe gaat het met jullie volop lekker genieten van de kleine

Hannah Balen van je kaartje zag er mooi uit behalve die dip dan
    Dikke knuffel

Hoe gaat het met Djaar eigenlijk?
    Groeit je meissie goed

Melissa Jij bijna over een paar weken weer 20 weken gaat hard
    Hoe voel jij je

De rest die ik vergeten ben solly;)

Hier weer ongi geworden
    Vrijdag was de laatste keer pil slikken en heb ik nu stopweek
    Straks of morgen weer medicijnen bestellen

O T is alweer wakker en de ander ook
    Zal ff gaan kieken

Reageer later weer

Liefs Tijgertje23

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

wow wat een lange lap tekst moest ik bij lezen! haha dus niet alles helemaal opgenomen sorry!

@hanna ja je temp is wel ineens drastisch gezakt zeg! en heerlijk dat ze na de fles nog lekker verder heeft geslapen :D en wahah dat ze dode punten heeft! hihi, feli dr haar is volges mij nu ook echt zo'n stug droog dood bosje, maarja tis nog niet echt op een lengte waarvan je zegt, we knippen het ff haha

@mosa ah namen aan het bedenken moeilijk is dat he! zeker omdat jullie veda al lang besloten hadden en wat je zegt, nu helemaal blanco moeten beginnen! en goh jeetje dat je nu al weer misselijk word en maagzuur krijgt ahh! vervelend hoor! en wel heel fijn dat je test van mvm duidelijker was als vorrige x toen je verder was :D geeft wel weer nog wat zekerheid :) en ow super bij 7 a 8 weken echo, dan zou het hartje ook wel moeten kloppen als het goed is toch?

@melisa he bah nog steeds aan de spuug! *knuf!* en gelukkig deed de bedrijfsarts aardig en mag je lekker thuis blijven en als het weer wat gaat dan kantoor werk doen :)

@pookie ah ongi geworden wel lange cylcus dan ja en wat een lekker meisje heb je :D

@afrola, wat goed dat je zo gaat fitnessen/zumba-en en dat je licht therapie neemt, mijn moeder heeft dat ooit ook nog eens gedaan, met zo'n speciale lamp thuis, heb jij die nu ook? in iedergeval knuffie voor jou!

en wel fijn dat je vader goed reageerd op de antibiotica voor de ontsteking, maar wel nog steeds onzekerheid of het nou een onsteking is of tumor, poeh echt niet nix, wanneer weten jullie er weer meer over?

en mijn cyclus ja zit vandaag op dag 45 als ik het niet als ongi reken die ene dag.. dus ik weet het ook niet, zal morgenochtend weer eens tempen wat dat doe ik eigenlijk niet echt nu, maar wie weet wel weer es een x handig, al denk ik dat het gewoon een lage temp zal zijn.

@sterre ik denk ook echt dag 23 als eidag bij jou hoor! en ik d8 net toen ik je kaartje zag (voor je berichtje) van zoo dat is een mooi kaartje hoor! maarja, wel heel rot omdat je weet dat je gewoon ongi gaat worden (toch?) en ook al een snaaibui gehad.. zal vast niet lang meer duren dan? hopelijk in iedergeval, kan je weer vol van de volgende ronde gebruik gaan maken!

@loe ow jeetje opnieuw in ondertrouw, ik wist niet dat je dat dan nog een x moest doen? is de eerste x 'verlopen' ?

@all

sorry vast niet op iedereen gereageerd,

maar pff hier echt een rotnacht achter de rug feli blijft elke x snachts maar brullen en brullen en waarom?? i donno gewoon gewenning ofso ik weet het niet, maar als je dr oppakt is ze in 1 tel stil

ze is echt wel 1,5 uur wakker geweest vannacht en daarna ben ik er ook nog een paar x uit geweest en gedaan, echt pff niet leuk!

ik was ook echt mega chaggo vanmorgen en heb haar na dr fles van half 7 weer terug naar bed gebracht, gelukkig ging ze gelijk slapen tot 9u dus dat was dan wel weer fijn

maar nu heeft ze net 1 uurtje geslapen, maar ze is nog mega chaggo haha, tlijkt dr moeder wel;) hahaha:p

maar goed, dalijk nog maar een x proberen of ze nog wat wilt slapen

kga nu ff met dr spelen, groetjes!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Veda ligt net pas op bed voor haar 1e dutje (en gelijk ook laatste voor vandaag denk ik), dus nu pas even tijd om hier te lezen.

Sterre, ik heb de ketting gekozen, armbanden draag ik eigenlijk nooit. Maar best leuk vond ik :)

Volgende week dus al je laatste examen, moet je er nog veel voor leren?

Zie Noah en Y staan dan :D

Ik heb een paar dagen na de meeting de foto's doorgemaild, ook naar jou als het goed is. Je moet het maar even checken, en anders mail ik ze nog een keer. Ik weet ze wel bij anderen zijn aangekomen.

Vreemd verhaald van je klasgenoot, maar gelukkig was uiteindelijk alles goed!

Leuk hè, wat teruglezen :D En ik ben idd de grootste poster hier :) Alhoewel het sinds ik alleen nog maar computer als Veda op bed ligt, wel een stukje minder is ;)

Balen van de rotnacht! En je tempkaartje is idd vreemd! Dag 29 lijkt me echt niet hoor, daarvoor was hij al mooi hoog. Nog maar even afwachten, en anders over een paar dagen misschien toch een zekerheids-testje doen?

Melisa, wat fijn dat het nu zo geregeld is dat je alleen nog maar een beetje op kantoor werkt en niet meer op de afdeling, zal wel veel rust geven :)

Gelukkig ben ik na maandag niet meer misselijk geweest! Af en toe een beetje een weeïg gevoel en het brandend maagzuur begint een beetje, maar gelukkig blijft het daarbij!

Loe, gefeliciteerd met jullie ondertrouw :)
    En eind augustus is volgens mij een prima tijd om te trouwen!

Hanna, fijn van de nacht!

Zo, dat is zeker een tempdaling! Maar wel fijn dat je van die duidelijke kaartjes hebt, weet je tenminste altijd waar je aan toe bent!

En ik leefde zo'n beetje op Rennies :) Was echt heel irritant, en ik heb ook veel nachtelijke uurtjes beneden doorgebracht vanwege het brandend maagzuur. Ik hoop dit keer minder, want 's ochtends kun je ook niet zo makkelijk wat langer blijven liggen natuurlijk ;)

Veel succes bij de kapper met Svinthe!

Tijgertje, alles goed met je mannetjes?

Sanne, arme Feli, een stug droog dood bosje haar :D Zal wel meevallen toch?! Volgens mij gaat het vaak vanaf 1 jaar wat harder groeien.

Ik ben benieuwd naar je temp morgen, want zo gaat het wel heel lang duren hè?!

Wat balen dat jullie zo'n rotnacht hebben gehad! Hopelijk slaapt ze vanmiddag wel goed, zodat jullie allebei weer wat vrolijker zijn straks :D

Afrola, duim duim duim!

All, vanochtend de vk gebeld, en vandaag over 2 weken heb ik de echo. Dan ben ik dus 7 weken en 3 dagen, en zou het hartje moeten kloppen. Ik ben blij dat ik er wel een goed gevoel over heb, maar wat zal ik die dag zenuwachtig zijn :) Geen leuke ervaring natuurlijk de vorige keer, om voor een echo te gaan en dan een heel gewroet in je omdat ze het eerst niet kunnen vinden en er dan achter komen dat het vruchtje niet meer leeft ;) Maar hopelijk deze keer wel een knipperlichtje :)

Straks ook voor het eerst met Veda naar buiten geweest op haar fietsje :D Ze vond het prachtig, zo leuk!

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Fijn zeg dat de bedrijfsarts zo reageerde en het hoofd ook! Moet een pak van je hart zijn denk ik zo :)
    Fijn dat jij het nog niet voor me opgeeft :p Ik heb er zelf nog steeds een hard hoofd in.
    Suc6 bij de bekkentherapeut!

Salapio: Als ik ervan uit ga dat mijn ei op dag 23 is geweest dan hebben we op dag 25 nog gehobbyd zeg maar haha :D Maar 2 dagen is toch veel te laat?
    Lekker zeg dat T door heeft geslapen maar jammer dat M dat niet heeft gedaan.

Loe: Leuk in ondertrouw gaan, veel plezier!

Hanna: Lekker zeg, je hebt uit mogen slapen vandaag :p
    Zo hé, je temp maakt inderdaad een duikvlucht ja haha.
    Oeh mag ik bij jou komen snaaien, hier is alles zo goed als op :) Ik moet ook nog wat over laten voor roy natuurlijk :)
    Veel plezier bij de kapper!

Sanne: Knuf voor de rotnacht! Hopelijk wilt ze vanmiddag nog even lekker slapen.
    En ja, het is helaas zo goed als onmogelijk dat ik zwanger ben :(
    En jij alweer op dag 45, poe poe.. ben benieuwd naar je temp morgen!

Mosa: Zozo Veda nu pas voor haar 1rste slaapje, die heeft het goed volgehouden dan haha.
    Ik moet nog best veel leren ja, dus als ik hier klaar ben ga ik dat gelijk weer even doen maar het voelt nu wel een beetje als de laatste loodjes dus vind het wel even zwaar nu.

Fijn dat je over 2 weken mag komen. Hoe laat mag je?

All: Ik heb vanmorgen nog even met rechtsbijstand gebeld en als het goed is wordt het vandaag door een advocatenbureau in behandeling genomen. Morgen of vrijdag zouden ze even bellen. Ik vind het nu wel een beetje eng om morgen weer naar mijn werk te gaan. Mijn baas was maandag alweer aan het pushen dat ik m'n uren weer op moest bouwen maar heb duidelijk gezegd dat ik dat nog niet doe. Ik verwacht dat hij er morgen weer over gaat beginnen.
    Zou ik het eigenlijk 'moeten' vertellen dat ik met rechtbijstand bezig ben?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik heb de echo om 12.45 uur. Normaal begint het spreekuur om 13.00 uur, dus ze heeft me er voor gepland :) Vind ik erg fijn, want anders zit je er de hele dag zo tegenaan te hikken. Nu alleen een ochtendje.

Lastig van je werk! Ik zou niet weten hoe je het het beste kunt aanpakken, en of je het moet vertellen tegen je baas. Ik zou denk ik eerst even het telefoontje afwachten van de rechtsbijstand. Maar verder heb ik geen flauw idee wat je het beste kunt doen.
    Knuffel, want wat een rotsituatie toch :x

15. Loe

Loe Niet meer actief

sterre, ik moet nog bijlezen, maar niet zeggen hoor van de rechtbijstand. Als hij je helemaal in het nauw gaat drijven, dan misschien, dat je eerst wilt horen wat je rechtsbijstand daarover zegt. Maar hij krijgt vanzelf bericht van ze, dus in principe hoef jij dat niet te zeggen...

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik zit hier aan mijn laptop met een ziek mormeltje in mijn armen:(
    40.9 koorts net, dus een nieuw molletje erin.
    Hopelijk knapt ze toch wel op.
    Misschien komt het van de verkoudheid, tandjes of wie weet net als Veda de 6e ziekte.
    Had zij ook zo'n hoge koorts????

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach, arme Y :( Wat voelen ze zich dan beroerd hè?! Veda's temp was telkens rond de 40,5 dus ook erg hoog. Vaak drinken aanbieden, hopelijk drinkt ze dan telkens wat! Je zou ook een waterijsje kunnen proberen, dat raadde de arts van de HAP aan.

Sterkte en een dikke knuffel voor jullie allebei, echt helemaal niet leuk zoiets! Voor tandjes en verkoudheid lijkt me trouwens de temp érg hoor, dus ik denk eerder ook aan de 6e ziekte. Maar hopelijk valt het mee!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, sterkte en beterschap voor jullie 'mormeltje'!

19. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    @Mosa,

Ik zie dat je zwanger bent.
    Van harte gefeliciteerd.

Ben eigenlijk niet meer echt actief op de zwangerschapspagina.

Groetjes

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mosa; ik had al ff jouw posts over Veda teruggezocht en gezien dat zij ook hoge koorts had.
    En ik heb haar een perenijsje gegeven en appelmoesje, en er is ook nog avondmelkje in gegaan. Vocht zit voorlopig dus weer even goed.
    Morgen dus maar niet aan het werk en s'middags Y naar oma brengen want we gaan zeker wel naar Prince.
    Het is dus weer een kwestie van uitzitten. Ze wordt vast wel weer beter.

@sterre; wat een leuke foto's!!! Ik zal je mijn mailadres ff pb-en want deze moeten natuurlijk wel in het album:)
    En bah wat een rotnacht, dat heeft Noah toch niet zo vaak?
    En je baas inderdaad nog niets zeggen hoor, eerst de rechtsbijstand maar afwachten. Succes.

@salapio; gewend aan doorbroken nachten. Stel je voor dat de volgende "gewoon" doorslaapt:$:$:$ Dat zal een schok zijn:D

@melisa; wat een fijn vooruitzicht dat je op het kantoortje kan werken als je weer aan het werk kan. Fijn dat ze met je meedenken!

@loe; een 2e keer in ondertrouw. Eigenlijk best leuk, weer een feestje:) Gefeliciteerd!

@hanna; Geen file, heerlijk en nog uitslapen na het ochtendflesje ook:) Mijn cycli wisselen sinds bevalling ene keer 30-33 dagen dan weer 44-50 dagen. Vreemd hoor. Hopelijk is dat in maart niet meer zo, en anders ga ik weer de Etos pillen slikken. Die werkten wel bij mij, ik had toen in ieder geval een regelmatige cyclus.
    Dooie punten bij Svinthe:D:D Kan je de haartjes niet hierheen sturen voor een babypruikje;)

@sanne:ah ook een rotnacht, en Feli een ochtend humeur. Ik vind dat zo grappig dat die kleintjes daar echt last van hebben. Y was deze week s'morgens ook echt boos toen ik haar wakker maakte.

@mosa; dat maagzuur kan je inderdaad missen als kiespijn. Hopelijk voorlopig nog geen doorwaakte nachten. En anders maar weer aan de maagzuurremmers. Ik ben gewoon de naam kwijt van die goede die ik in de laatste maand gebruikte, het was geen Maalox of Gaviscon.........:(

y huilt ik ga troosten en wat water voeren

Deel Deze Pagina