Hoi meiden, Thanks voor jullie lieve reacties De ene keer kan ik het allemaal ook beter relativeren dan de andere keer, maar het komt allemaal vast goed. Sterre, mooie tempkaartje nog steeds! Misschien idd je eisprong later geweest? En wie weet hebben de dronken zaadjes dan wel heel goed hun werk gedaan Geniet van je lekkere rustige dagje! Afrola, goed zo, dat je het vroege wakker worden van J gaat aanpassen! J zal er nu idd aan gewend zijn vroeg wakker te worden, en het lijkt me goed dat dat doorbroken wordt. Fijn dat het vanochtend gelijk al redelijk ging En dus de bv afbouwen, maar moet je zien hoe knap het is dat je het een heel jaar lang gegeven hebt! Echt supergoed, je mag trots op jezelf zijn Pookie, bah zeg, weer ziek Heel vervelend, zo kun je zien hoe snel je weerstand minder is hè? Hoe gaat het nu met Pookman? Fijn dat het wat beter gaat met Y! En het drinken komt vast wel weer, zolang ze 's ochtends en 's avonds goed drinkt en overdags redelijk eet, kan dat volgens mij geen kwaad. En in fruit zit natuurlijk ook vocht. Probeer je ook weleens yoghurt te geven overdags? Of voor mijn part vanillevla, Y mag natuurlijk best een keertje wat extra hebben. Beterschap maar weer dan!! Weet je trouwens al wat je met het spiraaltje gaat doen? BabyD, wat een goed nieuws dat D goed en normaal poepte gisteren! Nu idd hopen dat het zo blijft!! All, mijn vriend is vandaag ook vrij, dus we kunnen mooi wat klusjes doen in huis. Vanochtend al druk geweest, maar af en toe moet je natuurlijk ook even wat tijd vrijmaken om te relaxen hè? Fijne dag allemaal!
@Melisa; Gecondoleerd met jullie verlies. Ik hoop dat jullie met de familie en vrienden het gemis een plaatsje kunnen gaan geven en steun kunnen vinden bij elkaar. Veel sterkte. @Mosa en Sterre; Goed hoor om hier eens de ware gevoelens te plaatsen. Het werkt voor mij en denk ik ook anderen ook goed. Daarom ben ik ook zo blij met dit forum. Hoewel het er de laatste tijd behoorlijk bij inschiet. @All; Vandaag hebben we hier eigenlijk een klein feestje. Het is vandaag exact een jaar geleden dat de IUI plaatsvond waaruit ons kleine wonder is ontstaan. Het duurde allemaal zo lang en nu gaat de tijd zo snel. Het is dan ook bijna 24 okt de dag van de positest en ditjaar ga ik gewoon dan weer testen. Niet dat ik denk zwanger te zijn maar ik heb nog steeds geen menstruatie en aan veilig vrijen doen wij niet hahaha. Stel dat ......... Verder is gisteren de afspraak met het KDV gemaakt en gaat J. op 25 okt een ochtend oefenen. Ze mag dan ook nog op 27 okt een dag oefenen en dan op 1 nov is het echt zover. Ze zal in elk geval in november en december op maandag en woensdag de hele dag gaan en op dinsdag is het papa-dag!!! Vreemd hoor dat ik weer aan het werk ga. Ik zit al thuis vanaf 26 maart!!!! Wat zal dat weer tegenvallen maar ook wel weer spannend zijn gezien het feit dat ik op een andere afdeling terecht ga komen.
Goedemorgen! Wij hebben hulp van mijn ouders deze week we waren kapot op. Vannacht elkaar afgewisseld, ik tot half vier, vriendlief erna. Met Lenn in de schommelstoel inclusief speen gehangen. Ik heb m toch over op de andere voeding, hopelijk gaat dat goed/beter. Heb in elk geval even overlegd met de informatielijn van nutricia, meer opties hadden we dus helaas niet. Tis hier volhouden, vooral volhouden dus........... Sterre, hier nog een duim voor je! Kan me inleven hoe het gevoel is. Toen ik hoorde dat ze mijn slijmvlies ongeveer vernietigd hadden, voelde ik me vrij hulpeloos. Moeilijk is dat. Maar ik blijf dus duimen voor jullie, hopelijk gebeurt er nog een wonder! Mosa, ook in jouw situatie kan ik me inleven. Jullie waren notabene allemaal al zwanger toen ik eindelijk zwanger raakt, de miskraam kreeg en het gedoe daarna met de verklevingen. Jullie gingen qua tijd als een tierelier en ik had het gevoel 'achter te blijven, alleen en wel'. Ook het zien van anderen die zwanger zijn is dan best moeilijk. Een vriendin van mij probeerde 'pas' anderhalf jaar later dan wij en hup, meteen raak. Zij heeft helaas ook een miskraam gehad en is nu weer zwanger, 30 weken. Maar ook ik ben 'blij' dat ik dan eerder zwanger was dan zij............ t zijn volgens mij normale menselijke gevoelens, al vind je ze zelf soms niet zo 'netjes' zeg maar. Maar ik vind t 'fijn' te horen dat je dit nu vertelt, had inderdaad ook wel het idee dat het niet allemaal maar verstandelijk verwerkt kan worden. Ik ga hopen dat ook jij heel snel zwanger bent! Melisa, gecondoleerd, wat is dat inderdaad wel heel snel gegaan. Sterkte. Voor de rest allemaal even de groetjes, ik ga even proberen nog een uurtje slaap te pakken. Morgen nacontrole en nagesprek over bevalling bij de gyn. Ben benieuwd wel (vanwege die nare zinnen in dat bevallingsverslag (bleek hij overigens niet geschreven te hebben)), maar wil weleens weten bijv. waarom ik nou geen persweeen heb gehad.........
Djaar, vandaag een jaar geleden IUI is zeker een feestje waard Spannend dat J binnenkort gaat oefenen op het KDV, maar dat komt vast goed. Heb je ook wel weer zin om te gaan werken of zie je er tegenop? Hopelijk bevalt de andere afdeling een stuk beter! Gimena, oh bah zeg, verstandskiezen er uit laten halen Heb je nu nog last van gisteren? Wil jij binnenkort weer eens een foto van je meisje plaatsen, ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Ik heb ook telkens het idee dat Sophie jonger is, maar ze is maar 6 dagen jonger dan Veda. Loe, poeh, wat zwaar zeg! Goed dat jullie overgestapt zijn op andere voeding, hopelijk voelt Lenn zich binnenkort wat beter. Moeilijk hoor, heel veel sterkte! En idd echt hulp inroepen van familie als het nodig is hoor! Knuffel! En ik kan me heel goed voorstellen hoe zwaar dat voor jou geweest moet zijn, dan eindelijk zwanger en dan gaat het mis Dan nog een hele nasleep daarvan Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar je hebt wel veel geduld moeten hebben. Daarom probeer ik mijn miskraam ook te relativeren, ik heb natuurlijk erg veel geluk gehad dat ik zo snel zwanger ben geraakt deze keer. En ik heb nog wel al een kindje van nog geen jaar, dus ik weet ook wel dat ik niet mag klagen. En meestal denk ik er ook zo over, maar regelmatig knaagt er toch wat aan me Willen jullie het bij één kindje houden, vanwege jouw lichamelijk gezondheid of hebben jullie daar nog niet over nagedacht? Hoe gaat het nu verder met jou zelf? Succes morgen met het nagesprek, hopelijk ga je er met een goed gevoel weer weg! Leuke banner trouwens
Afrola: Oef weer zo vroeg. Suc6 met je aanpak! Knap hoor dat je zo lang bv hebt gegeven! Hier wordt trouwens ook alles onderworpen aan knagende tandjes In sommige dingen zie je ook al echt van die tandafdrukjes staan. Hij probeerde mij laatst ook te bijten Pookie: He jakkes zeg dat je ziek bent, het zit jullie niet mee. Fijn dat Y weer eet maar jammer dat ze niet wilt drinken Ik zit me even te bedenken wat je zou kunnen doen maar ik denk dat jullie natuurlijk ook al van alles hebben geprobeerd. We zouden wel ivf willen proberen maar het is ook nog mogelijk om een hersteloperatie bij mij te proberen. We hadden het er gisteravond nog over en toen herinnerde we ons dat weer. Dus nog een optie erbij maar hopelijk is het allemaal niet nodig. BabyD: Ik had na de zwangerschap ook ineens gaatjes, daarvoor al heel lang niet meer gehad. Ik heb een kijkoperatie gehad omdat ik altijd enorme menstruatie pijn had. Daar kwam ook uit dat bij mij mijn linker eileider helemaal dicht en mijn rechter flink vernauwd is. Ze wisten niet waar de vernauwing zat maar daardoor heb ik dus ook nog grote kans op een bbz. Waarom zit jij in de mmm? Fijn zeg dat je meisje nu zo goed poept, hopelijk volgen er meer van die poepluiers Mosa: Haha ja ik zit ook steeds aan die dronken zwemmers te denken... Gezellig dat je vriend vrij is. Jullie blijven ook maar aan het klussen zeg, wat doen jullie dan allemaal als ik vragen mag? Djaar: Leuk zeg van jullie kleine feestje En symbolisch testen, tja you never know... Naar welk kdv ging J ook alweer? Wel spannend hoor, suc6 alvast! Gimena: Auw... Ik heb ook 1 verstandskies door nu en als ik daar last van krijg moet die er ook uit... iekksss. Gelukkig blijk ik maar 1 verstandskies te hebben, die andere 3 zitten er gewoon niet, ik blij Loe: Fijn dat de hulptroepen er zijn, die kunnen jullie heel hard gebruiken zo te lezen! Moet je ook gewoon doen hoor want je wordt gesloopt. Wij hebben noah ook weleens een dagje weg gebracht om even op adem te komen. Suc6 bij de gyn! En schrijf je vragen op, kan je ook niks vergeten All: Was ik nog vergeten te zeggen maar wij hebben voor de eerste keer de vraag gekregen wanneer we een 2e krijgen Ik zat er al op te wachten *zucht* Noah heeft vanmiddag 2 boterhammen op, een half banaantje en een partje mandarijn... klein vreetzakkie haha. Ik ben gister met hem op de weegschaal gaan staan en hij is nu ongeveer 8.4 kilo
Mosa, ik bedoelde het niet zo dat het een erger is dan het andere hoor, sorry mocht dat evt. zo overgekomen zijn. Misschien dacht je dat ook niet, maar wil het toch even schrijven. Het zijn echt menselijke (nare) gevoelens die je hebt en je hoeft niet altijd te relativeren. Het is gewoon klote. Maar er gaan betere tijden komen. Ja, wij houden het bij 1 manneke vanwege mijn gezondheid. En trouwens, zo'n bevalling wil ik never nooit meer meemaken, durf echt niet meer. Lekker Noah, mandarijn! Mag ik ook een stukje? (vragen we altijd aan ons neefje, die deelt dan zowat alles uit hihi)
Sterre, ik bedoelde nu niet echt klussen, meer huishoudelijke klusjes Met z'n tweetjes gaat het net allemaal wat sneller. Mijn vriend heeft wel pas wat kozijnen geschilderd buiten, dus dat was wel echt klussen, maar nu dus meer schoonmaken/opruimen enzo. En toch blijf ik het een rare vraag vinden, aan iemand vragen wanneer jullie een 2e kindje willen Ze merken het vanzelf wel als het zo ver is! Hier weten vrienden en naaste familie natuurlijk van mijn miskraam af, dus van hen zullen we juist geen vragen krijgen Ik denk dat Veda inmiddels al wel 10 kilo is Maar dat komt natuurlijk ook door haar lengte, ze is natuurlijk erg lang, want ze is wel heel slank. Sinds een paar dagen krijgt ze nog maar 2 flessen op een dag ('s ochtends als ze wakker wordt een kleintje, en 's avonds voor het slapen gaan een grote), en dat gaat heel goed. Ik merk geen verschil, maar dat ze goed eten kan, wist ik natuurlijk al Bij het middageten, drinkt ze nu gewone melk, dat vindt ze ook erg lekker. Vanavond ga ik aardappel-tonijnkoekjes maken uit de Opperdepop, vinis vast ook wel een succes.
Zo kwam het absoluut niet over en zo heb ik het ook echt niet opgevat, maar zo denk ik er zélf over Ik vind juist dat ik het zelf meer moet relativeren, omdat ik dus niets te klagen heb, snap je? En ik kan me wel voorstellen dat jullie het bij 1 kindje houden, heeft natuurlijk ook zo z'n voordelen en zal ook heel gezellig zijn
@mosa ja heb er nog behoorlijk last van me wang is blauw en dit. en blijft zo vertellende druk op me onder kaak staan :S. straks even weer spoelen met zout water. zal zo eens kijken of ik een foto op deze pc heb staan. hoe gaat het bij jullie??? @sterre ik dacht dat ik er maar 3 had maar moet voor de zekerheid nog een foto maken bleken er echt 4 te zijn. en dit jaar werd het nog vergoed door je zorg verzekeraar. en de tandarts hier bleef zeuren dus tegen dat ze eruit moesten.want straks wordt het niet meer vergoed en dan krijg je er ineens last van.dan betaal je een hoop hoor dame. tsja.
Gimena, vervelend dat je nog zo'n last van je getrokken kiezen hebt! Hopelijk trekt het snel weg! Leuke foto van Sophie Die staartjes En mooie blauwe ogen! Salapio, leuke nieuwe avatar! Wil je die foto eens in het groot plaatsen, dan kunnen we hem beter zien 30 oktober is de meeting, bij Afrola thuis in Utrecht. Zou heel leuk zijn als je ook zou komen!
Ik heb eindelijk weer eens wat foto's op de computer gezet, dus maar weer eens een Veda-spam Veda aan het lezen, dit doet ze héél vaak!
Loe: Haha nou volgens mij mag je van noah ook alles hebben hoor, hij keek heel zuur toen hij em oppat.. maar wel opeten he, dat is het mooie ervan, de snoepkont Mosa: Owh dat soort klusjes haha, ik dacht al Wel fijn dat jullie het samen kunnen doen. Ik doe het meestal op de dagen dat ik vrij ben zodat we in het weekend alle tijd samen hebben. Ik vind het ook altijd zo stom als mensen dat gaan vragen, gaat ze toch ook geen bal aan eigenlijk. Ze horen het inderdaad vanzelf wel. Maar het kan dus ook een hele kwetsende vraag zijn, daar denken mensen ook vaak niet aan. Wauw 10 kilo, maar veda zal ook wel een cm of 10 langer zijn dan noah. Ik ben wel benieuwd naar het verschil op de meeting. Noah is eigenlijk maar een klein opdondertje haha. Klinkt lekker die aardappel-tonijnkoekjes. Noah vindt vis ook erg lekker. Ik zit trouwens nog op 3 flessen maar hij drinkt die meestal niet helemaal op. Alhoewel, de laatste paar dagen weer wel maar meestal niet hoor. Ik denk dat ik gewone melk ga proberen als hij 1 jaar is en dan ook tussen de middag bij de boterhammen. Maarre, je klaagt helemaal niet hoor en je moet ook niet denken dat je dat 'niet mag'.. Ik vind zoiets sowieso geen klagen. Als de wens er is maakt het niet uit hoe lang of kort je bezig bent en of je al 1 of 10 kinderen hebt. Leuke foto zeg! Ze zit daar echt zo serieus te kijken in haar boekje, super! En die kat erbij, prachtig. Leuk vestje en wat lijkt ze laannnggg op die ene foto! Die boxfoto, schitterend, ze kijkt daar best ondeugend hoor hihi. Foto met jam = zo herkenbaar Gimena: Oh word het volgend jaar niet meer vergoed.. hmm, zal je zien dat ik er in januari last van krijg Nou ja, zien we dan wel weer. Awh haha wat een schattig meisje heb je! Die staartjes, zo lief Salapio: Thanx! Hopelijk kom je naar de meeting, noah heeft versterking nodig anders zit hij alleen tussen de dames All: Hier weer lekker alles gepoetst, noah in bedje dus even mama-tijd op het forum met een bakkie thee erbij Vanavond weer naar school, gelukkig viel het de afgelopen keer mee. De stof was ook wat interessanter gelukkig.