Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Fijn zeg dat je om 12.45 mag. Dan zit je er inderdaad niet zo tegenaan te hikken de hele dag, dat is echt rot. Ik had destijds 's avonds pas een echo, dat is echt killing maar goed, dat weten we allemaal wel hier haha :p

Loe: Ik denk toch dat ik mijn baas even van te voren inlicht want als hij ineens een brief zou krijgen zou ik me er niet goed bij voelen denk ik. Maar ik wacht eerst even hun telefoontje af en dan vertel ik het hem gewoon.

Pookie: Awh wat zielig dat Y zo ziek is :( Héél veel beterschap en suc6!
    Noah slaapt inderdaad bijna nooit zo slecht maar hij maakt er de afgelopen paar weken wel een sport van ;) Hopelijk is het snel voorbij.
    Ik zie je mailadres wel verschijnen, dan mail ik ze door.
    Morgen veel plezier bij prince!

All: Nou ik ga toch echt ongi worden hoor, ik voel het aan alles. Ik ga ook niet meer zoeken naar kansjes e.d want dat heeft toch geen zin.

Bah, morgen werken... Ik heb er nu helemaal geen zin meer in.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Uniqua, dank je wel :) Hoe is het met jou en je meisje?

Pookie, fijn dat Y wel goed gedronken heeft! Eten is nu eigenlijk niet belangrijk, als ze maar wat vocht binnenkrijgt. Maar dat weet je natuurlijk (helaas) nog van een tijdje geleden ;)
    Kan ze wel in haar eigen bedje slapen of wil ze alleen maar bij jullie hangen? En ik denk idd dat het een kwestie van uitzitten is, maar sterkte ermee!

En alvast veel plezier morgen bij Prince :D

Als het weer zover komt, dan vraag ik je wel of je nog een keer goed wil nadenken over die maagzuurremmer ;) Op het laatst hielpen Rennies hier ook niet meer, maar toen Maalox gelukkig wel.

Sterre, mijn foute echo was ook pas om 19.00 uur 's avonds, vandaar dat ik dat nu juist niet wilde. En gelukkig kon het nu eerder, ook lief van de vk dat ze me voor het reguliere spreekuur gepland heeft :)

Succes morgen met werken, hopelijk valt het mee en begint je baas niet over die uren!

Slaap lekker allemaal!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, heb je trouwens nog gekeken of je de foto's van de meeting wel gehad hebt? Ik heb ze op 4 november gestuurd zag ik, en idd ook naar jou.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Y is weer iets beter, 38,5 ipv de 40.9 van gisteravond.
    Gelukkig zijn wij gezegend met een kind wat eigenlijk altijd goed slaapt. Ook als ze ziek is. Ze heeft vannacht dus gewoon in haar eigen bedje gelegen maar de babyfoon stond op maximale stand om haar goed in de gaten te kunnen houden.....
    Maar vandaag gaat ze toch maar even niet naar het KDV, vanmiddag breng ik haar naar mijn ouders en blijft ze daar slapen als wij naar Prince zijn.
    Ik denk wel dat het ergste weer voorbij is.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Pookie, gelukkig lijkt het mee te vallen! Veda had echt 4 dagen zulke hoge koorts, dus dan denk ik dat Y gelukkig niet de 6e ziekte krijgt. Hopelijk stijgt de koorts vandaag niet meer!

Veel plezier bij het concert vanavond!

All, ik ben vandaag ontzettend moe opgestaan, best vermoeiend dan, zo'n klein druk kindje om je heen :) Nu ligt ze op bed, kan ik zelf ook even rustig aan doen.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echo 's avonds dat lijkt me echt vreselijk ... hier gelukkig beide termijnecho's en ook beide 20w echo's heel vroeg op de dag.

Fijn dat het beter gaat met Y! Veel plezier bij Prince.

Werkse vandaag Sterre en toch balen van je ongesteldheid :(

T heeft het weer supergoed gedaan vannacht. Heb hem rond 22u wel gevoed omdat ik weer een harde plek in mn borst had. Rond middernacht werd hij weer wakker, Jan is erheen gegaan en moest weliswaar nog 1x terug voor een knuffel, maar daarna geslapen tot 530 (dat mag wel wat later worden tzt :D).

Ik had vannacht dus M-dienst en die had 2x een nachtmerrie, maar ging beide keren na een knuffel en een beetje kriebelen over dr ruggetje weer lekker slapen. Werd vanochtend pas rond 730 wakker!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker dat Veda nog dutjes doet overdag! Lekker op de bank met boek ;) (of achter compu :D). Met M moest ik altijd gaan wandelen, wel goed voor de lichaamsbeweging :D en als ze eenmaal sliep dan parkeerde ik haar in de gang en mezelf op de bank. Maar in de tweede helft van de zwangerschap was het eigenlijk vaak drama: krijsen in de wagen, ik zingend erachter lopend en maar afleiden van het idee dat ze zou moeten slapen. Soms lukte het om met haar in ons bed te gaan liggen lezen, maar meestal betekende dat dat ik al voorlezend in slaap sukkelde en M ging klieren :D.

Hmmmm ... en dan nog een derde willen?!?!?!? :D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, fijn, zo'n goede nacht! Wel zielig voor M, die nachtmerries!

Haha, denk idd nog maar eens na over een 3e kindje :D Moet ik toch maar eens gaan proberen, even liggen als Veda op bed ligt, maar toch doe ik dat niet zo snel ;) En 's avonds iets vroeger naar bed scheelt ook wel.

Veda slaapt echt nooit in de wandelwagen, maar ik ga eigenlijk ook alleen met haar wandelen als ze fit is. Ze is het dus ook niet gewend. Maar gelukkig heeft ze overdags nog wel echt slaap nodig.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had trouwens ook een nachtmerrie: over die horrorSint :D :D :D ... dus ik sta achter het oudercomite die tegen die enge posters is! Alleen hebben de kids nergens last van maar mams blijkbaar wel :)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Arme jij :D Ik denk bij zoiets dat de ouders er idd ook meer last van hebben dan de kinderen zelf ;)

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M had ook echt slaap nodig hoor, maar ja ... praat dat een eigenwijze bijna 2-jarige maar eens aan. Nu doet ze het t beste als ze 'uitslaapt' (7-8u) en dan verder geen tukje per ongeluk in de middag (auto bijv) en dan rond 1930-20 naar bed.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dan wordt het lastig ja! Gelukkig hier nog geen last van, dat is wel weer het voordeel dat Veda nog jong is.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi T wordt wakker en ligt te: mama ... ma ... ma ... mama ... ma ... ma :D

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik word met de dag blijer...
    Nu was het gewoon 7 uur reveille hier en nieteens een heel vroege fles!! :D:D

Pookie, hoe is het nu met Y?
    Is ze wat opgeknapt??

Echo's: toen het bij mij fout ging moest ik de hele dag wachten op de echo...
    Daar zit je dan! Ik heb ook gelijk toen ik binnenkwam gezegd dat ik het mensonterend vind in zo'n situatie!
    Verder heb ik ale echo's lekker vrij vroeg op de dag gehad. Veel fijner!

Salapio, och M nachtmerries.:(
    Gelukkig wel een goede nachtrust gehad!
    Lief dat T mamaat :D

Meeslapen, als ik erg moe ben doe ik heus een slaapje mee met dochterlief!
    Anders trek ik het soms niet met die vroege vogel van me.
    Heerlijk dat ze nu langer slaapt. Dat geeft mij wat meer tijd om dingen in huis te doen of te computeren ;)

Zometeen even naar het tuincentrum om een paar plantjes te kopen voor binnen.
    Even wat opfleuren. Heb gisteren de benedenverdieping schoongemaakt dus dan moet er ook wel wat leuks staan vind ik.

Oh ja, ben ongesteld geworden. Kon ook niet anders he na zo'n tempdip en de wetenschap dat ik niet zwanger ben :D
    Weer keurig 26 dagen!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Prettig hoor zo'n duidelijke en korte cyclus! Hier cycli van 33-38 dagen ... En momenteel een cyclus die al vanaf halverwege mei 2009 duurt :D

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik had gisteravond nog even op de pc boven gekeken en daar stond dat mailtje met foto's inderdaad bij.. was roy vergeten te zeggen ;) Mailtjes komen hier op 2 pc's binnen en als roy ze boven eerder opent dan ik beneden dan zie ik ze hier niet meer. En omdat ik bijna nooit boven zit had ik het dus gemist. Komt trouwens bijna nooit voor maar goed..
    Maarrr.. ik heb ze gezien en ze zijn kei leuk :D

Salapio: De nachten gaan de goeie kant op.

Haha, tja een 3de kindje met zulke nachtjes e.d. Ach je moet maar zo denken, het is hard werken maar dat gaat ook weer over. Soms denk ik nu al, oef hoe moet dat als er een 2e komt maar ach, je hebt er ook zoveel plezier van :)
    :D Jij nachtmerries over de horrorsint.

Hanna: Joehoe, ook bij jou gaat het de goede kant op.

*doet vreugdedansje voor de uitslapers*

En ongesteld geworden, en een cyclus van 26 dagen, me = jaloers

All: Mijn temp is ook flink gedaald en ik heb al een beetje (heel ieniemie) bruin dus ik verwacht zeker vandaag of morgen ongi te worden. Jammer maar ook fijn dat we nu dus aan een nieuwe ronde kunnen beginnen. Dit was toch niks geworden.

Op het werk ging het redelijk. Mijn baas heeft niet eens gezeurd over die uren :$.. ik ben geschokt :p
    Wel belde de advocaat onder werktijd maar mijn baas was gelukkig niet in de buurt. Volgende week donderdag heb ik een afspraak. Verder zei hij dat ik me absoluut niet beter moest gaan melden en dat die ziekte uren het ontslag inprincipe niet in de weg hoeft te staan.

Verder heb ik weer een afwijzing gekregen vandaag :( *zucht*.. Ik had het wel weer verwacht maar ja, je hoopt toch dat er een keer eentje tussen zit die je een kans wilt geven he..

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Afrola, fijn dat je zo actief gaat zijn met het sporten! En fijn dat je je beter in je vel voelt. Hoop dat het met je vader ook goed zal gaan, het lichaam is een raar ding..
    Geweldig he die ontwikkelingen die je kindje allemaal doorgaat en je allemaal mag meemaken :D dan ben je een trotse mama he!

@ Pookie, sta niet tussen je vriendjes :( had al een berichtje gestuurd, had je die niet gekregen?
    Beterschap voor Y!! Vervelend dat ze er zo'n last van krijgen he met de tandjes! Ben benieuwd wanneer hier het 1e tandje zal gaan komen..

@ Mosa, echt de mooiste dingen ja wanneer je kindje tevreden en blij is :D . O super trouwens dat je test ook nog veel duidelijker was van mvm!
    Ah bah niks aan dat maagzuur :$ !! Snap dat het vreemd is om nu weer naar de vk te gaan. Maar we duimen voor heel goed nieuws!

@ Sterre, ik begrijp eigenlijk ook niet echt hoe ze een gewicht kunnen meten zo op zo'n echo.. Maar fijn dat het kindje zo'n mooi gewicht had!
    Dat is ook wel een rotnacht ja :( wat een tijden niks aan.

@ Melisa, dat is goed bericht van je werk dan!

@ Sanne, o jee wat een nacht ja... :(

Bah kom niet echt verder voel me niet zo fit gisteren bijna 39 koorts. Niks aan! Nu was mijn man naar het CB geweest (wel rot dat ik niet mee kon) en daar zeiden ze dat we de laatste fles konden weg laten omdat we haar wakker moesten maken!? Dat KAN toch niet!? Dan zou ze maar een dikke 350cc op een dag krijgen! En dus 2 flessen. Nou ik geloof er niks van dat dat normaal is met 7 maanden???? ;) Iemand help?

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Veda ligt net op bed, dus even hier kijken en dan ga ik lekker op de bank liggen :) Mijn moeder was er net, en dus heb ik vast even de was kunnen doen en het eten voorbereid voor vanavond, dan hoef ik nu lekker helemaal niets!
    Nu nog zorgen dat ik niet te lang blijf hangen hier ;)

Hanna, zo zeg, dat gaat de goede kant op met Svinthe :D Super zeg!
    Fijn hoor, zulke cyclussen! Ik kon daar zo van balen, die lange cyclussen van mij! Maar gelukkig had het geen invloed op het zwanger worden.

Sterre, gelukkig dat je de foto's hebt ontvangen, zaten idd wel leuke tussen :)

Ook al zo'n flinke tempdaling ;) Ik ga heel hard hopen op een kortere cyclus én een echte kans!

Hopelijk schiet je wat op met de afspraak met rechtsbijstand volgende week, dit lijkt me zo stressvol! Maar gelukkig begon je baas niet over die uren!

Knuffel voor de afwijzing! Heel vervelend, zo is het moeilijk om hoop te houden op een leuke baan hè?!

BabyD, knuffel voor de koorts! Hopelijk zet het niet verder door!~
    En nu al naar 2 flessen lijkt me wel érg vroeg, dat zou ik ook nog niet doen. Wanneer krijgt ze de 3 flessen dan? Geef je de laatste fles 's avonds laat, omdat je schrijft dat je haar dan wakker moet maken? Misschien kun je de laatste fles rond 20.00 uur ofzo geven, of in ieder geval net voordat ze 's avonds naar bed gaat.

19. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, wel fijn dat alles weer gedaan is he dan heb je lekker even tijd voor jezelf.
    Vind het wel rot dat ik niet mee kon want hoe kunnen ze nou een kind van 7 maanden op 2 flessen willen hebben ik snap dat echt niet hoor.. Ze laat soms 30 staan 's avonds maar goed dan drinkt ze nog genoeg om de fles wél te geven denk ik. We maken haar nu wakker om 9u. Maar we gaan nu proberen haar na het eten wakker te houden en de fles een uur na haar eten te geven. Ze slaapt in het donker aan 1 stuk door dus volgens mij moet dat ook wel goed zijn. Blijf het alleen vreemd vinden van het cb :( .

Verder krijgt ze 9:00u de papfles, dan 12:30u fles. Fruit krijgt ze tussen 14:30-15:00 (daarna diksap) en 17:30-18:00 een potje warm eten (soms nog wat diksap). En de laatste papfles voorheen dus om 21:00u.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, jammer van de afwijzing van de sollicitatie.
    Hopelijk heb je meer geluk de volgende keer!

BabyD, beterschap voor jou!
    2 flessen vind ik wel erg weinig met 7 maanden..
    Maar wederom ben ik geen graadmeter want mijn tuttebel hier krijgt er nog 4...omdat ze anders niks drinkt en dan te harde ontlasting krijgt...

Mosa, lekker een niksavondje!

Ik weet niet of ik het hier verteld had, maar een vriendin van mij lag vorige week in het ziekenhuis en heeft vandaag de uitslag gekregen:
    longkanker, inoperabel. :( :( :(
    Volgende week begint ze met de chemo. Hopelijk slaat dat wel aan???
    Ik be er helemaal door van slag.
    heb haar net gebeld, was heel moeilijk natuurlijk!
    Morgen ga ik even thee drinken bij haar.
    Wat is het leven toch oneerlijk soms!!!!

Deel Deze Pagina