BabyD, goed schema hoor! En ik zou idd dan proberen de fles eerder te geven, en ook al is het iets eerder dan een uur na haar avondeten, dan geeft dat ook niet hoor. Als ze genoeg gehad heeft, geeft ze het zelf wel aan. En heerlijk hoor, dat je meisje 's avonds/'s nachts zo goed slaapt! Hanna, o jee, wat een vreselijk nieuws En inoperabel, dat klinkt helemaal negatief Dat zijn echt de ergste dingen die je kunnen overkomen hè?! Hoe oud is ze? Goed dat je morgen even naar haar toegaat, ze zal wel alle steun van de wereld kunnen gebruiken op dit moment! Sterkte in ieder geval, en een dikke knuffel!
Moeten kindjes onder 1 jaar niet minimaal 500 ml zuivel? Het is vanaf 1 jaar 300 ml (aldus voedingscentrum). *gaat nu verder wortel schieten op de bank*
@ Mosa, gefeliciteerd met een mooie MvM test. Toch weer een beetje een opluchting. Veel plezier met in de kannen plassen Veda blij met haar cadeautjes, leuk dat alles zo in de smaak valt Alweer maagzuur, heel vervelend. Over 2 weken al een echo. Superleuk en spannend! Fijn dat je nog wel voor het spreekuur ingepland kon worden. @ Hanna, joepie voor de goede nachten. Ik duim dat ze doorzetten . Fijn zo'n korte cyclus. Zumba is dansachtige sportieve workout . Het gaat om de fun en wat minder om techniek Wat een ontzettend naar nieuws van je vriendin . Kan me voorstellen dat je goed van slag bent. Hopelijk doet de chemo wel goed werk! Moeilijk zeg. Hele dikke knuffel! @ Pookie, oh gelukkig ben ik niet de enige die vooruit plant . Hoe gaat het met Y? Ik zou papa aan z'n haren vastbinden zodat jij tenminste 1 avond kan sporten! Veel plezier bij Prince! @ Sterre, kan goed begrijpen dat je fitness saai vindt, ik ook. Maar het is wel goed voor me! De foto's van Noah en Y zijn Leuk! Goed dat je je rechtsbijstand hebt ingeschakeld. Advocaat zelfs al gesproken, hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. En je baas liet zich vandaag weer even van een goede kant zien Ook weer een afwijzing. Balen, Knuf! Jammer van je ongi, maar op naar een mooie nieuwe ronde met hopelijk een ei voor de operatie! @ Melisa, fijn dat alles goed was bij de bedrijfsarts en je werk. Nu lekker rustig thuis zitten in je zwangerschap. Is ook wel lekker rustig met Chelsey toch? @ Tijgertjes, fijn dat alles goed gaat met je mannen. @ Sanne, jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt over je cyclus. Raar hoor. Ja, ik heb idd een lichtlamp thuis. Werkt goed, das heel fijn @ Salapio, fijn dat T zulke goede nachten heeft. Hopelijk houdt hij het vol. En M gelukkig niet te veel en te lang wakker. Misschien komt het nog veel sneller goed dan je denkt Jij een nachtmerrie over de horrorSint . Had je de film gekeken, of was het alleen nog maar van de posters? @ BabyD, balen zeg dat je ziek bent, Beterschap. Raar advies van je cb. Ik zou de laatste fles nog wat vervroegen. En maar 2 flessen en dan maar 350 cc lijkt mij ook wel erg weinig voor 7 mnd. @ all, J is ook al ziek. Beetje koorts en erg hangerig. Ze ligt nu lekker te slapen en hopelijk de hele nacht en is het morgen weer goed. Gister nog goed nieuws over mijn vader gekregen. Mijn vader heeft goed gereageerd op de medicijnen. Hierdoor is de vlek in z'n longen met meer dan de helft afgenomen blijkt uit de scan en foto . Uit het bloedonderzoek kunnen ze alleen nog steeds niet halen wat het nou is. Het meest lijkt het op een ontsteking met een autoimmuunreactie. Maar ze durven ook nog steeds niet zekerheid te geven dat het geen tumor is, maar het is wel onwaarschijnlijker want een tumor kan niet zomaar slinken. Vooralsnog moeten we weer afwachten. Eind december moet hij weer voor controle naar het zkh. Dus opnieuw weer opluchting, al blijft er een klein restje onzekerheid hangen, vooral bij mijn ouders. Ik heb er wel echt vertrouwen in dat het goed komt
(nachtmerrie alleen naar aanleiding van de posters en met name natuurlijk door het gedoe eromheen, mn schoonzusje had er ook iets over gezegd geloof ik ... ik dacht wel in mn droom: goh, hij bestaat echt! Balen! )
Afrola, gefeliciteerd met het vooralsnog goede nieuws over je vader!!! Ik kan me voorstellen dat ze nog niet met zekerheid kunnen zeggen dat het idd geen tumor is, maar als het nu geslinken is door middel van ontstekingsremmers (toch?), dan lijkt het me toch iets anders. In ieder geval ziet het er allemaal een stuk positiever uit lijkt me, en je vader voelt zich ook weer een stuk beter toch? En dat, vooral bij je ouders, een restje onzekerheid blijft hangen, lijkt me niet heel gek, maar hopelijk beseffen ze ook dat je vader tot nu toe best geluk gehad heeft! En hopelijk ziet het er in december nóg beter uit! All, ik had nog een vraagje, hoe krijg je in vredesnaam wantjes aan bij een kindje dat ze absoluut niet aanwil? Ze wil het gewoon écht niet, en een muts ook niet. De capuchon van haar jas laat ze gelukkig wel op, maar haar handjes worden buiten hartstikke koud. Ik heb nu al een tijdje niet gefietst met haar omdat ik dat te koud vindt zonder wantjes, maar normaal doe ik altijd veel op de fiets, dus best lastig Dus als iemand de gouden tip heeft, dan hoor ik die graag
Afrola, dat is wel goed nieuws over je vader. Fijn zeg!!! Mosa, wantjes heb ik nog niet geprobeerd, dus ook geen ervaring met een wantenweigeraar.... Salapio, he lekker op de bank. Ik zit daar nu ook, maar wel lekker met de laptop op mijn schoot
Goedemorgen, Pookie, hoe was Prince? En hoe is het nu met Y? Hanna, sterkte vandaag bij je vriendin! All, fijne dag!
Pookie, ze zijn in ieder geval lovend over gisterenavond: Prince stapelt hoogtepunt op hoogtepunt in Gelredome | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Goedemorgen, @ Mosa, mijn vader voelt zich een heel stuk beter Vervelend een wantenweigeraar. J wilde vorig jaar ook nooit wantjes aan, maar nu gelukkig wel. Ik ben niet heel vroeg begonnen met wantjes dus ze heeft wel eerst een paar keer wat koudere handjes gehad misschien dat dat heeft geholpen . Maar als J hetzelfde zou doen, weigeren of weer uittrekken, zou ik gewoon op de fiets weggaan en dan kijken of ze ze wel aan wil als ze koude handjes krijgt. Misschien kun je thuis ook eens met een gewone sok spelen, jij een sok om je hand, Veda een sok om haar hand. En laten zien dat je op die manier ook kunt spelen. Heb ik met J ook eens gedaan, gewoon voor de lol en dat vond zij heel leuk. @ Hanna, succes/sterkte bij je vriendin vandaag Vanochtend even rustig aan gedaan om te zien hoe J zich voelde. Maar temp was weer normaal en ze gedraagde ze helemaal normaal. Dus gewoon naar het KDV gebracht. En ik ga zo eens hard aan de slag...
hoi dames @afrola wat een goed nieuws over je vader, wel nog een restje onzekerheid, maar ik denk echt niet dat een tumor zomaar kan slinken van een ontstekingsremmer dat zou wel heel raar zijn (heb ik nog nooit van gehoord in iedergeval) maar ik snap dat de dokterst wel voorzichtig willen zijn met hun uitspraken, ze willen natuurlijk geen valse hoop geven, maar toch al wel heel fijn nieuws! en J een beetje ziek, tis sonde Knuff @salapio hihi dromen over een enge sint @mosa, ik heb wel eens gehoord dat maar een moeder dan gewoon geen wantjes aan deed, dan had het kindje wel koude handen gekregen natuurlijk, en wou het halverwege het fietstripje wel wantjes aan hahaha maar de tip van afrola lijkt me ook wel een goed idee met die sok, feli vond het eigenlijk niet erg, die wantjes, ook haar muts laat ze redelijk goed op eigenlijk. @pookie hopelijk was prince heel leuk! @hanna sterkte vandaag! @all mijn temp was wer 36,8 vandaag, ik ga twijfelen of mn thermomether het wel goed doet? hahaha maar goed, gister nog een testje dr tegen aan gegooid, en zo blanco als wat, khad ook wat ovu testjes gekocht.. (hihi) en daar was maar een heel licht streepje op te zien, dus lijkt me allemaal nog niet echt iets boeiends feli weer rot geslapen vannacht en nu ligt ze weer lekker te pitten, ik ga ff wat zooi opruimen hierzo en wat eten! vanavond ga ik pilaf maken kben benieuwd wat feli er van vind, hopelijk valt het in de smaak groetjes!
hey dames, Hanna: wat een rotnieuws. Neem aan dat je vriendin nog niet zo oud is? Dan verwacht je dit helemaal niet he? Mosa: Wantjes? Chelsey kreeg ze vorig jaar dan maar niet aan, nu laat ze ze wel aan. gek kind. Babyd: beterschap! Afrola: wat fijn dat het echt niets ernstigs lijkt te zijn. Al blijft het denk ik nog lang onzeker. All: al weer 3 dagen niet overgegeven. Wellicht gaat het nu dan de goede kant op?
Afrola, thanks voor je tip over de sokken Ga ik eens proberen, en hopelijk vindt ze het spelenderwijs wel normaler worden. Ook ga ik andere wantjes kopen, want die ik heb zijn best strak en daardoor weer extra lastig aan te krijgen. Hopelijk blijft J zich goed voelen! Sanne, misschien is je eisprong pas kort geleden geweest? Omdat je temp wel hoog is, maar je een negatieve test had? Raar hoor, en vervelend dat je cyclus zo steeds langer wordt! Maar jullie zouden er vanaf het einde van het jaar weer voor gaan toch? Dat is al bijna en als je ovulatietestjes hebt gekocht, dan ben je er vast ook wel klaar voor Ik heb echt nog nooit gehoord van pilaf Ik zal zo eens googlen! Melisa, wat ontzettend fijn dat je al 3 dagen niet hebt overgegeven, super! Ik ga heel hard hopen dat het nu echt de goede kant op gaat! Ik las trouwens op je hyves dat je iets gevoeld hebt in je buik, leuk All, vanochtend weer gewandeld met Veda op haar fietsje, ik vind het zó leuk! En zij zit er ook constant met een big smile op, dus daar geniet ik dan ook weer van Sinds ze weer beter is, zit ze zo ontzettend goed in haar vel! Ze is echt alleen maar aan het lachen en gek doen en verder is ze heel lief. Zo heerlijk is dat
BabyD: Beterschap!!! Hopelijk is het vandaag wat beter. Jeetje, nu al naar 2 flessen lijkt me inderdaad erg vroeg. Ik geef Noah bij het opstaan een fles, tussen de middag en voor hij naar bed gaat, misschien kan je het zo verdelen? Hij krijgt er natuurlijk ook zijn brood en warme maaltijd bij dus drinkt niet alles op. Oh lees dat je zoiets al doet, nou ik zou het lekker zo laten hoor. Mosa: Ik begin nu wel te merken dat het inderdaad best stressvol is. Ik kan me ook helemaal niet concentreren op het leren. Ik heb al uigerekend dat ik minimaal een 3 moet halen om te slagen Hopelijk wordt het meer natuurlijk maar op het moment blijft gewoon niks hangen Steeds die afwijzingen zijn inderdaad niet leuk. Maar goed, de aanhouder wint zeggen we dan maar. Hier trekt Noah mutsen ook van zijn hoofd maar wantjes laat hij (vooralsnog) wel aan dus geen tips. Hanna: Wat verschrikkelijk van je vriendin Heel veel sterkte! Afrola: Wat een goed nieuws over je vader Klinkt erg hoopvol! Beterschap voor J. Oh lees dat het vanmorgen weer goed ging, fijn. Salapio: Kan ik even bij jou op de bank komen zitten, ik heb de rust wel even nodig Sanne: Wat een onzekerheid over je cyclus.. nu spijt dat je niet getempt heb Melisa: Hopelijk volgen nog veel meer spuug-vrije-dagen! All: Hier een goed nachtje gehad. De 'fase' lijkt weer weg te trekken. Eten doet hij ook weer lekker 's avonds. Eergister had ik andijvie-stampot met rookworst (die er goed in ging) en gister, broccoli, aardappeltjes en vis en dat ging er ook lekker in. Flesjes gingen leeg en vanmorgen werd hij pas tegen 7.30u wakker, heerlijk! Ik ga zometeen m'n spullen bij elkaar zoeken. Ik moet van alles naar de advocaat mailen en voor vanmiddag nog wat voor mijn afspraak bij het CWI. Zoals ik al zei, begin ik nu wel te merken dat ik er toch best mee zit allemaal. Ik loop de hele dag met een steen in mijn maag Als ik mijn examen maar gewoon haal volgende week, dan is die 'last' al weg.
Sterre, fijn dat het met Noah beter lijkt te gaan, dan zul je het ergste ook wel weer gehad hebben! En heel begrijpelijk dat je met alles zit, je gaat ook zo'n onzekere periode tegemoet Knuffel! En veel succes vanmiddag bij het CWI! En het komt vast wel goed met je examen! Je haalt telkens zulke goede cijfers, dan loopt dit vast ook wel los
Mosa: ik heb inderdaad een plopje gevoelt eergisteren. Maar ik ben best wel onzeker hoor, omdat ik gisteren weer een " stille" buik had. Van mij mag het kindje nu wel iedere dag wat van zich laten horen!