Irritant is dat eigenlijk hè, dat je tijdens een zwangerschap telkens zo onzeker bent over alles Maar 17 weken is natuurlijk nog erg vroeg, dus het vaker voelen komt vast binnenkort wel! All, net aan de telefoon gehangen met Loesie, en volgende week gaan we op kraamvisite Leuk om weer een inieminie-baby'tje te zien!
Hoi dames @melisa aw wat leuk een plopje ik wil eigenlijk wel eens een buikfoto zien!(als je wilt natuurlijk haha) of is er nog niets te zien? haha en ik snap dat het echt wel onzeker is, en hopelijk ga je snel elke dag iets voelen, maar tjeeej wat gaat het toch hard 17 weken al weer joh! @sterre suc6 bij het cwi, ik snap dat je er toch wel mee zit, net wat mosa zegt, onzekere tijd tegemoed en het is ook niet echt allemaal leuk, stress/gedoe op je werk, en dan ook nog je examens, maar ik denk wel dat jehet gaat halen hoor!! en vast wel met een hoger cijfer dan een 3! en wat fijn dat noah zn fase weer over is en dat hij zo lekker kan eten! en ja wel ff balen dat ik nie niet getempt heb nee haha @mosa oww wat leuk jij binnekort op kraamvisite, pfoe zal zeker wel iniminie zijn, ik heb nu een kindje op het kdv, net 3 maandjes, zo iniminie, ze had toevallig precies hetzelfde geboortegewicht als feli! haha, maar leuk hoor en pilaf kan je dat niet? aten wij vroeger wel eens, maar ikm oet zeggen dat ik het ook al jaren niet gegeten heb, maar omdat er perzik door zit (en ik doe ook nog ananas) dan zal feli het misschien wel lekker vinden hahaha en ja gekke cyclus van mij ja :S i donno! hahaha en ja hihi wel wat je zegt, heb die ovu testjes natuurlijk niet voor niets gekocht @all ik heb net gereserveerd voor een beautydag samen met hai (hmm klinkt lekker gay nu maar goed) volges mij is het wel leuk, ik d8 we moeten eens iets leuks doen met zn 2tjes, en ik heb week 52 vrij en feli dan kan gewoon naar het kdv dus kunnen we een x iets saampies doen lekker masage en kruiden baden en sauna's enal ik heb er zin in
@hanna; Wat een naar nieuws over je vriendin. Dat zal een heftige tijd voor haar en voor jullie worden @afrola; zumba is leuk, heb het vorig jaar 8 lessen gedaan via het buurthuis. Voor dit jaar had ik alleen geen zin om mij voor een heel kalenderjaar vast te leggen ( en dus te betalen) terwijl ik nog niet weet of ik pookman op die avond aan de bank kan vastbinden Goed nieuws over je vader, alleen vervelend dat er nog steeds een deel onzekerheid niet beantwoord is. Oei, J was ook al ziekjes gelukkig nu wel weer beter. @mosa; hier geen wantjes tips. Ik moet zelfs nog wantjes kopen Ik heb uiteindelijk wel een perfecte sjaal en muts gevonden. Gewoon van Noppies. En ik ben ook lovend over Prince hoor. Alleen niet over het Gelredome en de route ernaartoe, we hebben er gewoon 4 uur!!!!! over gedaan:x en het is gewoon een supershowmannetje en muzikant. Heerlijk veel funk gespeelt en zelfs een riedel disco. THIS IS REAL MUSIC dat was een sneer naar alle deuntjes die tegenwoordig alleen maar uit een doosje komen. @melisa; 3 dagen een nieuw record........zal het nu dan eindelijk over zijn? Ik hoop het voor je! En je voelt plopjes, zo leuk...........ik kan eigenlijk ook al bijna niet wachten tot we er weer voor gaan @sterre; steen in je maag door die vervelende rotbaas, nieuwe baan zoeken en examen. Het is ook niet nix op het moment. dikke knuf. @sanne; wat een goed plan, saunadagje. Bij de flair zat zo'n boekje met mooie arrangementen. Misschien moet ik er ook maar weer eens 1 uitzoeken Alhoewel we gisteren in de auto wel 4 uur quality time hebben gehad
@ Hanna, heftig met je vriendin .... Weet niet wat ik moet zeggen komt in m'n familie ookal teveel voor, rotziekte is het!! Ik hoop dat de chemo gaat werken! @ Salapio, ik dacht dus ook laatst gelezen te hebben dat ze rond deze tijd nog 500ml zuivel binnen moeten krijgen.. Dat krijgt ze nu dus op een paar ml na binnen. Snap dat CB niet.. @ Afrola, zo krijg je idd vertrouwen!! Wat een goed nieuws dat het geslonken is! Helemaal super ik hoop echt dat het een ontsteking is. @ Mosa, haha ik heb geen tip voor de wantjes! Ooooh dat fietsje was zo'n roze die je kunt duwen toch??? Wat leuk dat ze het zo leuk vindt!! Mijn man vond zoiets ook heel leuk, maar volgens mij is het wel nodig om te wachten tot een 1e verjaardag, of niet? Leuk om op kraamvisite te gaan ja dan zijn het écht weer mini mensjes he.. @ Sterre, idd lekker 7.30! Fijn dat het eten ook weer goed ging ! Hoop dat je je examen ook goed haalt, geloof in jezelf . @ Melisa, fijn dat je al even niet meer hoeft over te geven. Hoe is dat om zwanger te zijn en je zo te voelen met nog een kindje?? Nu ik koorts had en misselijk was en nog geen eens hoefde overgeven kreeg ik wel even een terugblik en moest er niet aan denken zo met D te zitten met de fles en te moeten overgeven... Dat is iets wat me nu ineens tegenhoudt! @ Sanne, ooh leuk zo'n beautydagje! Het klinkt wel gay ja hahaha, maar het lijkt me ook heerlijk heb 't nooit gedaan en mannen genieten toch ook van zoiets dus waarom niet . Ik voel me vandaag weer wat beter alleen mijn keel doet zo'n pijn.. Maar al geen hoofdpijn meer dus het is aan de beterende hand . Vanmorgen kwam ik uit de douche en D was zo aan het huilen (die hoor ik niet onder de douche) ik rende naar haar toe en zat ze klem met haar lichaam dwars in bed en haar voorhoofdje zo "tussen" de spijlen. Ze gooit haar hoofd de laatste tijd in dr nek (is een nieuw trekje ofzo) en dat had ze nu ook gedaan.. Vind er maar niks aan dat ze zo vreemd in dr bed gaat liggen want ja nu zat ze wel echt klem . Hadden jullie kindjes trouwens zo'n loopstoeltje?? D loopt er zo graag in maar heel veel zeggen dat het slecht is om een andere reden.
Oh wat ik ook nog wilde zeggen. D rolt af en toe om! Zo rolde ze niet en zo rolt ze beide kanten op! Goed he .
Loopstoeltje nooit gehad. Denk dat T het geweldig vindt, maar is niet zo goed voor de heupen ... Maar ik denk dat afentoe in dat ding geen kwaad kan hoor. Melisa, super van het plopje! *** Wij gaan vanavond uit ... joehoe!
Hoi dames, Sterre, hoe was het bij het CWI? Sanne, ik heb vanmiddag eens Pilaf opgezocht, klinkt lekker! Hoe maak jij het precies? En hartstikke leuk, dat je een dagje met Hai hebt gepland Even wat tijd voor jullie tweeën, gezellig! Pookie, fijn dat het een geslaagde avond was! Maar 4 uur over de heenweg gedaan, gatver zeg! Leuk om te lezen dat je bijna niet meer kunt wachten om er weer voor te gaan Blijft het wel bij maart? BabyD, zo'n duwfietsje is het idd, echt een aanrader vind ik! Op zich kon Veda er denk ik ook al iets eerder in, maar echt goed kunnen zitten is wel een vereiste en eigenlijk vind ik het nu wel een mooie leeftijd voor zoiets. Maar misschien een leuk verjaardagscadeautje Fijn dat je je weer iets beter voelt, hopelijk valt het van je keel ook mee! Ach, arme D, vast tussen de spijltjes! Zielig, gelukkig leert ze over een tijdje ook hoe ze weer makkelijker terugkomt Veda heeft nooit een loopstoeltje gehad, voor een groot deel idd omdat ze zeggen dat het niet goed is voor de heupjes. Maar als D het zo leuk vindt, dan zou ik haar er wel regelmatig even in zetten hoor, zolang het niet uren achter elkaar is En zo jong is je meisje ook niet meer natuurlijk, volgens mij is het vooral slecht bij kindjes van bijv. 4/5 maanden. En D aan het rollen, goed zo Salapio, dus oefenen met sokken en met handschoenen van mezelf, ga ik doen O ja, vandaag was dé dag van het testen en wel of niet bier drinken Nog wel getest? Heel veel plezier in ieder geval vanavond! All, Veda heeft weer maar één dutje gedaan, ze lijkt er nu een beetje tussenin te zitten. Omdat ze wel vrolijk is, vind ik één dutje ook niet erg, en 's avonds op tijd naar bed is ook niet erg natuurlijk!
maar tijdens die 4 uur heb ik nog wel naar je gezwaaid hoor, en op de terugweg naar Afrola toen stonden we dus bij Utrecht in de file gelukkig wel iets korter dan op de heenweg........
Nou, da's dan wel weer lief van je Maar zelfs op de terugweg nog in de file, dat is helemaal irritant! Maar beter in de file dan nu op Utrecht CS Hoe is het nu met Y eigenlijk?
Hoi meiden, Vanmiddag bij mijn vriendin geweest. Was erg moeilijk hoor.. Pffffff... Eerst gehuild en later ook nog gelachen. Chemo begint volgende week vrijdag. Melisa, wat leuk een plopje in je buik BabyD, Svinthe heeft geen loopstoeltje gehad. Ik heb ook gehoord dat het niet zo goed is (oa van mijn zus die fysiotherapeut is) Verder vind ik het ook niet zo nodig. Maar dat is allemaal persoonlijk! Kanp hoor dat D zich omdraait! Salapio, veel plezier bij het uitgaan! Mosa, lekker dat Veda naar 1 slaapje gaat. Ook hiermee is Svinthe niet een van de snelste
Hanna, ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk was vandaag! Kon ze het allemaal wel bevatten? Was de diagnose erg uit de lucht komen vallen, of hielden ze hier wel serieus rekening mee? All, ik ben er net achtergekomen dat een oud-klasgenootje ook hier op het forum zit Grappig hè?! Haar naam ken ik ook wel van hier, maar natuurlijk verder nooit over nagedacht. Het grappige is, dat het weer iemand is die Pookie kent
Goedemorgen, Arme ik Ik dacht dat Veda niet meer ging slapen na de eerste fles. Ik ben me dus gaan douchen, en ondertussen is Veda weer in slaap gevallen Had ik liever ook nog in mijn bed gelegen! Fijne dag allemaal!
Mosa, oei da's balen dat soort dingen. Heb ik ook weleens gehad... Maar terug gaan is dan ook geen optie meer he Ik mocht vandaag lekker uitslapen. Tot kwart voor 9 geslapen. Wat heerlijk zeg! Straks naar de verjaardag van ons nichtje. Na Svinthe's slaapje. Die ligt nu al weer! Fijne dag allemaal!
Veda slaapt nog steeds Ik heb wel even op de bank gelegen, ook lekker. Ik denk dat dit bij de overgang van 2 naar 1 dutje hoort, 's ochtends langer slapen. Op zich niet erg natuurlijk Hanna, fijn dat je mocht uitslapen! Als Svinthe nu alweer in bed ligt, was ze vanochtend vast weer vroeg wakker, of niet? Gefeliciteerd met je nichtje, en veel plezier straks! Salapio, hoe was jullie avondje uit?
Svinthe was om half 6 wakker, en om 6.15 uur was het het zat in bed dus is mijn man er uit gegaan. Morgen mag hij uitslapen, hopen dat Svinthe dat dan ok doet hahahah!
Poeh, wat een tijden zijn dat toch! Zo lastig om dat te veranderen hè?! Als er uberhaupt al iets aan te veranderen zou zijn Maar hopelijk slaapt ze morgenochtend in ieder geval iets langer
Hey, ik heb gewoon mijn 8000e berichtje gemist Veda wordt wakker Straks eerst maar eens boodschappen doen voor het tweede deel van Veda's verjaardagsfeestje. Helaas moest mijn vriend vandaag werken, dus dat wordt lopend sjouwen met boodschappen Gelukkig halen mijn ouders taart, hoef ik dat tenminste niet te doen.
hoi dames @hanna pfoe heftig dagje gister dus, dikke knuff! en wat heerlijk dat je kon uitslapen vandaag en ook nog veel plezier op de verjaardag! @mosa oww balen dat je net helemaal gedouched was en dat veda toen heerlijk verder ging slapen hihi, ik zou wel lekker terug mn bedje in gekropen zijn hoor! maar op de bank liggen is ook lekker natuurlijk feli had dat vorrig weekend dat ze ineens tot half 9 ging slapen, toen sliep ze wel maar 1x op een dag, dus ik zou ook hopen dat dat er wel bij hoort dan en ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebben dat ik misschien toen met dat bloed mn eitje heb gehad, naja we zullen het dan binnenkort wel merken want meestal heb ik maar een korte lf, ongeveer rond de 10 dagen, en nu zit ik dan als dat echt mn ei dag was op 9 haha @salapio hoe was het stappen?? @all Feli weer brullen brullen vannacht, ik was/ben het Zo beu! elke nacht hetzelfde liedje en dan liefst zo vaak mogelijk wakker worden we hebben dr afgelopen nacht dus weer flink laten brullen, maar als ze dan slaapt word ze ook nietsteeds meer wakker, dus dat werkt toch beter. ik ga gewoon nu echt niet meer naar haar toe als ze brult, ze moet gewoon zelf in slaap vallen en niet steeds wakker worden, en volges mij snapt ze heel goed dat wij steeds komen, dus daar is het nu mee afgelopen! *zeg ik heel streng tegen mezelf!* verder vanavavond verjaardag, twijfel of we feli mee nemen en daar laten slapen, of dat feli bij hai zn zus gaat logeren (voor het eerst! maar zou best lekker zijn) of dat hai gewoon thuis blijft vanavond hahaha nou dames, ik ben eigenlijk al aan het koken nu whaha, ik had een lekker recept gezien voor een frittata en dat wou ik persee gelijk maken hahaha doeiii
Zo grappig, ik hoor Veda druk 'kletsen' tegen haar knuffels in bed Volgens mij vermaakt ze zich nog wel. Sowieso kletst ze de laatste dagen heel veel, en het klinkt als Scandinavisch Er zitten best aparte klanken bij. Sanne, hopelijk snel duidelijkheid over je cyclus! Gaan jullie er dan al voor, of wachten jullie nog even? Lastig, de nachten van Feli! Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze het weet dat jullie komen en daar ook op aan het wachten is. Krijgt ze dan haar 'zin' niet, dan gaat ze natuurlijk harder huilen om te zorgen dat jullie alsnog komen. Zo kan het natuurlijk een vicieuze cirkel worden. Lijkt me ook heel moeilijk, dat laten huilen, maar voor haarzelf zou het ook veel lekkerder zijn als ze goed door zou slapen Succes ermee! Veel plezier vanavond op de verjaardag! En ik zou eerst even aankijken hoe Feli vandaag slaapt en dan beslissen of ze meegaat of niet.