Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    goedemorgen

wij hebben redelijk geslapen. Al lag ik er voor 2e dag op rij om 3 uur in:) Mama is aan de zuip geweest:D
    En weer om half 9 op want papa is nu weg voor karate weekend.
    Y heeft gelukkig geen koorts meer maar ze is wel ontzettend mieperig.Veel huilen, niet echt spelen. Misschien heeft ze naast verkooudheid ook last van dat 1+ sprongetje.Heel veel mama hangen dus wij doen lekker rustig aan .

Mosa; veel plezier met verjaardag deel 2.
    Sanne; jij ook veel plezier op de verjaardag
    hanna; ook verjaardag, maak er een feest van.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, geen kater nu? :D
    Gelukkig kun je vandaag rustig aan doen!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    nee geen kater, en er is genoeg bier voor ingegaan:)

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoihoi

@pookie hihi lekker aan de zuip geweest;) leuk hoor! en gelukkig heeft Y geen koorst meer, maar wel mama hangen lekker vandaag rustig aan doen :)

@mosa ja ik denk dat we gewoon een paar dagen heel streng moeten zijn met het niet naar feli gaan snachts, en dat het dan misschien beter gaat. en ja ik denk dat feli wel goed zal slapen vandaag, thuis gaat dat altijd wel goed, maar het is ook niet dat ze daar dan wakker zal zijn (niet de bedoeling in iedergeval) het is best een groot huis en ze kan dan achterin het huis slapen en dan merkt ze niets van de verjaardag, maarja feli kennende...of ze dat gaat doen... haha maar goed we kijken gewoon even hoe of wat :)

en feli heeft ook sinds kort ineesn hele andere kletsgeluiden dan eerst, zo gek joh we hadden echt zo iets van wat is dit nieuwe gebrabbel whaha wel schattig hoor:)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bikkel 8)

Feli ook aan de klets, rare klanken zitten er tussen hè?! :D

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen :),

J kletst ook zo leuk, ik heb geen flauw idee wat ze vertelt, maar iedereen mag het horen, zoveel lawaai maakt ze :D.

@ Pookie, Leuk concert geweest dus, met "echte" muziek :D. Wel balen van alle files zeg, zelfs 's nachts :$. In mijn dromen heb ik vast terug gezwaaid ;)
    Y gelukkig weer beter, maar wel nog steeds hangerig. Zou goed sprong kunnen zijn. J heeft daar ook flink last van gehad. Maar ze kan nu ook echt andere dingen. Voor het eerst dat ik dat zo Goed herken :)
    Gister alweer aan de zuip :D, lekker hoor.

@ Hanna, knuf! zo moeilijk lijkt me zo'n zieke vriendin. Gelukkig konden jullie samen lachen en huilen!
    Veel plezier vanmiddag bij je nichtje.

@ Mosa, jammer dat Veda zich vanochtend net te laat bedacht om nog even te gaan slapen ;). Kon je nu lekker rustig achter de laptop en op de bank kruipen ;). Grappig dat je een klasgenootje gevonden hebt op het forum. En een vriendin van Pookie, hmm nou wordt ik wel nieuwsgierig ;)
    Ik heb nog niemand herkend hier op het forum, ben wel eens nieuwsgierig of er iemand is die ik ken ;)

@ Sanne, heerlijk dat je een verwendagje voor jou en Hai hebt gepland! T en ik hebben dat ook regelmatig gedaan. Heerlijk een hele dag sauna, lekker eten echt quality time voor ons samen. VOor deze winter moeten we ook nog zo'n dag inplannen.
    Veel plezier vanmiddag/vanavond met verjaardag. Misschien ook wel lekker om Feli te laten logeren ;)
    Feli nog steeds veel aan het brullen 's nachts, echt heel vervelend. Knap dat je hebt besloten om haar te negeren. Hopelijk kun je het volhouden, want dat is wel heel moeilijk. Maar bij sommige kindjes werkt dat echt het best!

@ BabyD, wat leuk dat D zich ineens regelmatig omrolt. Zo leuk als kleintjes wat nieuws kunnen :). Loopstoeltje heeft J niet gehad. Heb er teveel negatieve verhalen over gehoord/gelezen.

Van de week zag ik bij ons in het speeltuintje een moeder met een peuter en een baby in zo'n loopstoel. Die hing er echt in. Kon als hij zich heel erg uitstrekte net met het topje van z'n teentjes bij de grond. Dat zag er niet zo comfortabel uit voor de baby ;), het leek ook niet alsof hij het leuk vond.

@ Salapio, veel plezier vanavond!

@ Sterre, dikke knuf nog voor jou en alle stress! Nog een paardagen en dan heb je ieg je laatste examen die je vast gaat halen. Je hebt zulke goede cijfers tot nu toe gehad. Komt vast helemaal goed!
    Een nieuwe baan komt uit eindelijk vast ook wel. Maar ik begrijp wel dat het lastig is.
    Ook in mijn vakgebied krijgen we ontzettend veel sollicitaties op een vacature. 3 jaar geleden toen ik er kwam werken waren er 6 sollicitaties op 4 vacatures. Nu waren het er 60 voor 1 :$. Uiteindelijk zijn er 2 mensen aangenomen. Maar er waren wel meer goede kandidaten die niet konden worden aangenomen. Zo zuur is dat.

@ all, vanmorgen net iets te vroeg wakker door J. Mocht wel blijven liggen maar dat lukte niet echt. Nog wel even gelezen.
    Ik kreeg vanochtend ook 1 lens niet in. Zodra ik m indeed begon mijn oog ontzettend te tranen en irriteren ;). Nu heb ik dus maar 1 lens in. Maar ik heb best wel een sterke afwijking dus nu kan ik eigenlijk maar met 1 oog kijken. En dat is echt heel irritant. Zo dus ook maar even stoppen met computeren. Want dat is eigenlijk ook niet heel prettig met 1 oog :x. Moet dus maar eens kijken of ik de lens weer in krijg. Heb dit echt nog nooit gehad dat het zo lang irriteert.
    Ik heb ook nog wel een bril maar die is echt niet meer goed afgesteld. Voor 2 min. 's nachts gaat het prima maar voor overdag verder niet meer.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk he dat kletsen.
    Svinthe praat Chinees oid :)
    Ook bijna nog niet te verstaan, maar ze kan wél alles duidelijk maken en daar gaat het om he?

Afrola, hoe gaat het et je oog?
    Heb je je lens er nog in kunnen krijgen?

Sanne, wat heb je uiteindelijk besloten?
    Is Feli mee naar het feestje?
    Veel plezier!

Pookie, knap zoveel bier en geen kater.
    gelukig ook maar eigenlijk als je vanmorgen al weer zo vroeg op moest om Y te verzorgen :)

Verjaardag was gezellig vandaag.
    Ik had een leuk Bobbi-boekje voor haar gekocht en dat was een schot in de roos.
    Nu nog even boven wat schoonmaken en dan heerlijk een filmpje kijken op de bank!

Fijne avond allemaal!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, ik wilde eens even op m'n gemakje bijlezen hier, maar ik was snel klaar :D

Afrola, er is vast wel iemand op dit forum die jij ook kent :D Alleen je komt er zo moeilijk achter hè?! Iemand anders wees mij erop dat zij iemand kende die oorspronkelijk uit mijn woonplaats komt, vandaar :)
    Toen ik in het begin bij de novembermama's meeschreef, was daar ook iemand uit mijn woonplaats, maar voor zover ik weet, kennen wij elkaar niet.

Wat vervelend van je lens! Hopelijk gaat het morgenochtend beter, want dit lijkt me geen pretje!

Hanna, fijn dat het gezellig was! Ik duim voor een Svinthe die morgen niet zo vroeg wakker wordt ;)

Sanne, hebben jullie Feli nog meegenomen naar het feestje?

Sterre, hoe gaat het met leren?

Pookie, is Y al wat minder hangerig?

BabyD, alweer een beetje opgeknapt?

All, ik ben weer echt zwanger hoor, ik heb iedere avond knalrode en warme wangen :) Verder heb ik het koud (behalve 's nachts dan, het slaapkamerraam staat hier weer wagenwijd open :D), maar mijn gezicht gloeit. Gisterenavond dacht ik dat ik misschien wel koorts had, maar dat was niet zo.
    Vanavond een beetje op tijd naar bed, want morgen vieren we Veda's verjaardag voor vrienden, dus best een drukke dag voor de boeg.

Slaap lekker allemaal!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Duwfietsje, hadden wij ook (gekregen van mijn ouders), maar ik vond het een onding. Allereerst omdat je met de duwstang niet kon sturen, dus ik vond het maar een gedoe en geduw en getrek. Daarnaast was de rotatieboog (?) van de trappers heel klein en dus kon M er nauwelijks op vooruit komen toen ze ouder was. We hebben dus een Puky fietsje op marktplaats gekocht voor 10 of 15 euro. En dat is echt een geweldig fietsje! Dus daar zou ik wel op letten bij de aanschaf :)

Mosa, nu al naar 1 slaapje dus! Deed M ook rond die tijd. Ik hoop voor jou wel dat Veda dat ene slaapje nog een jaar of 2 volhoudt ;). Aaaah dat is wel heel zielig voor je ;), maar lekker een rustig ochtendje met krant, boek, compu is ook niet verkeerd toch?

Hanna, heftig bezoekje dus aan je vriendin. Lijkt me vreselijk en afschuwelijk. Nog een virtuele knuf dan maar ..
    Jij ook lekker uitgeslapen gisteren (ik ook: 10u!). Hopelijk vandaag ook!

Sanne, herkenbaar dat brullen snachts. Toen M (ruim) 1 was zijn we ook begonnen met niet voeden, wel eventjes troosten (heel simpel, kort, echt alleen om te laten weten dat we er zijn en als check dat er niets aan de hand is) en dan lieten we M dus brullen. Nacht 1: 1x wel lang: 40 min denk ik (schaam). Nacht 2: 1x max 20 min. Nacht 3: 1x max 5 min. En daarna misschien een paar keer 1x wakker en even mekkeren. Daarna heeft M vrijwel zonder uitzodnering (alleen met vakanties helaas) alle nachten doorgeslapen tot ze 2 jaar was :D. Ben benieuwd waarvoor je hebt gekozen. ALs de nachten zo belabberd zijn dan zou ik misschien wel kiezen voor logeren (hoewel M aanstaand weekend pas voor het eerst gaat logeren ...)

Pookie, fijn dat je geen kater hebt :D ...

Afrola, superirritant van je lens! Ik heb ook lenzen en ben echt slechtziend (-6,5 en -8) zonder, dus ik leef met je mee ... Hoewel mijn bril voor thuisgebruik nog prima is.

Zou idd testen ivm bier drinken, maar gezien mijn lage temp neem ik maar aan dat ik niet zwanger ben (zeker omdat die kans sowieso heel klein is). Dus ik heb lekker een biertje gedronken. Nou ja. Twee bij het eten. En later nog anderhalf bij het optreden. Helaas begonnen ze pas laat dus we hebben het niet helemaal afgezien. Maar ze zijn echt zo goed (Pourquoi me reveiller)! We waren rond middernacht weer thuis. M en T waren allebei heel lief gaan slapen en T werd om 0.15 wakker, ik heb hem maar gevoed want hij had alle flessen weer geweigerd. Lekker gedronken en werd pas tegen 6en weer wakker.

Gisteren naar de intocht van Sinterklaas geweest in het buurdorp. M vond het zo prachtig! Heel enthousiast zwaaien en blij. Durfde Sint geen handje te geven en werd erg verlegen van Piet. Die had natuurlijk het pepernotenvoordeel, dus iets minder verlegenheid ;). Toen we thuiskwamen hadden M en ik even een vertraging (er zat een pepernoot in mn achterband!) en dat gaf Piet de tijd om twee cadeautjes voor de deur te leggen! Snel naar binnen, jassen en schoenen uit en toen mocht M eindelijk uitpakken. In het eerste pakje zat een Pip-knuffel en M reageerde niet zoals te doen gebruikelijk heel enthousiast dansend, maar ze kreeg een intens gelukkige en bijna serene blik in dr ogen en knuffelde met dr nieuwe vriendje Pip. Pas na een tiental seconden pakte ze het andere cadeau uit en Woezel kreeg dezelfde behandeling. Ze leek bijna emotioneel te zijn van blijdschap. Nou ja. Je kunt je wel voorstellen dat wij allebei met tranen in onze ogen zaten. En blij dat we van ons 'wij kopen geen knuffels meer voor M'-principe zijn afgestapt voor W&P :D.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar FF denkt wel dat ik onlangs mijn ei heb gehad. Ik denk dat het een meetfout is hoor. Ik temp namelijk heel slordig, soms ben ik zelfs al even wakker of al even op (na verschonen en voeden T bijvoorbeeld). Het zou sowieso geen succesvol eitje zijn, dus mocht FF gelijk hebben dan kan ik over een week of 2 mn eerste ongesteldheid verwachten.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

@ Salapio, mooi kaartje, maar ik geloof m ook niet. Temp na ei is gelijk aan temp voor ei. Zal dus wel een keer gewoon naar beneden uitgeschoten zijn ;)
    Wat een lief verhaal van T&M weer :D. M zo in de wolken met P&W Leuk!

Doet me denken aan een voorval bij de Bijenkorf vorige week. Daar ging een oma met haar kleinzoon winkelen. Kleinzoon mocht een kadootje uitzoeken. En kleinzoon vond een hele grote roze Barbapapa. En kleinzoon bleek helemaal gek te zijn van barbapapa. Hij sloeg zijn armpjes om de knuffel die net zo groot als hijzelf was en wilde m niet meer loslaten. :D. TOen had oma n klein probleempje ;):D:D

@ Mosa, heerlijk dat je je weer helemaal zwangers voelt :), al kan het soms ook heel irritant zijn ;). Hopelijk mocht je vanmorgen wel nog lekker uitslapen!

@ Hanna, Svinthe Chinees :D leuk! Als ze maar duidelijk kunnen maken wat ze wil en niet wil ;):). Nog een leuke film gevonden gister?

@ all, gister uiteindelijk lens wel ingekregen. Vanmorgen gelukkig weer probleemloos. (Zonder echt geen optie, want ik versla Salapio nipt met slechtziendheid (-8/-9))
    Gister op stoelenjacht geweest en gevonden. Alleen twijfelden we onwijs over de kleur. De kleur die we wilden (aubergine) hadden ze na 2 mnd alweer van de markt gehaald :x. Nu hadden ze nog wel twee kleuren die we leuk vonden, groen / paars. Paars haddenw e allebei in gedacht, maar deze paars is best hard en ook hebben we al wel wat paars in huis. Groen is dus weer even wat anders. Maar toch konden we niet beslissen dus mochten we de staaltjes mee naar huis. Vandaag dus even verder denken ;)

En nu gaan we ontbijten :D

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Sanne: Oeh lekker zeg, een beautydag! Wij gaan in december ook weer een dagje plannen, dat was vorig jaar erg goed bevallen :)
    Ik kan me voorstellen dat je het enorm beu bent dat Feli steeds wakker word. Als die aanpak werkt gewoon volhouden hoor! Ze weten inderdaad al heel goed hoe ze je kunnen 'manipuleren' en dat je op die manier steeds komt.

Pookie: Leuk dat Prince zo te gek was. Ik hoorde in op de radio inderdaad ook niks anders dan goede dingen.
    Haha mams aan de zuip :D Ik heb gister ook lekker een wijntje gedronken, had ik wel verdiend vond ik :p Ik kan ook best veel drinken zonder een kater te krijgen.. roy is altijd jaloers want die wordt altijd ziek hihi.

BabyD: :$ D die vast zat tussen de spijlen.. oei. Ik heb geen loopstoeltje gehad. Tegen de tijd dat we dachten dat het misschien wel leuk kon zijn liep hij zelf al haha.
    Wat goed dat D nu beide kanten op kan rollen.

Melisa: Leuk, een plopje gevoeld :) Lijkt me heerlijk om dat weer te voelen!

Hanna: Heftig zeg van je vriendin :( Sterkte voor jullie!
    Lekker zeg dat je uit hebt kunnen slapen!

Mosa: Hahaha Veda die klinkt alsof ze scandinavisch praat :D Hier ook een brabbelaar waar je natuurlijk niks uit kan halen maar soms kan hij je daar dan ook echt zo bij aankijken van, je snapt me toch wel ;).. haha, echt super leuk.
    Ik ben nog geen bekende tegen gekomen hier. Ja op een gegeven moment dacht ik iemand te herkennen maar haar kinderen hadden een andere naam dus dat kon niet haha. De enige uit de buurt die ik nu ken is Djaar maar die kon ik daarvoor ook niet :)
    Veel plezier met de verjaardag vandaag!

Afrola: Het is inderdaad gewoon een slechte tijd om een nieuwe baan te zoeken. En voor wat ik zoek hebben ze natuurlijk helemaal genoeg keus.
    Heb je je lens nog ingekregen? Hoeveel + of - heb je? Ik heb ook even lenzen gehad maar bij 1 oog heb een cylinder en dat zat erg irritant. Ik voelde die lens steeds zitten. En aangezien ik niet zo'n enorme sterkte heb ben ik maar weer mijn bril gaan dragen (in de auto, tv, dat soort dingen)

Salapio: Fijn dat het avondje uit leuk was en T nog lekker geslapen ook nog. Die heeft ook van de biertjes mogen genieten :p
    Awhh wat lief zeg zoals M reageerde op de knuffels, dat moet inderdaad wel een *snif* moment geweest zijn...
    Hmm het ziet er inderdaad niet echt als een eitje uit.

All: Hier flink aan het leren alleen vandaag niet. Ik had een hele tijd geleden afgesproken met mijn wandelvriendin om naar een paardenwedstrijd te gaan in maastricht.. heb er alleen nu totaal geen zin in omdat ik die tijd liever aan het leren besteed had. Nou ja, kaartjes waren al gekocht dus maken we er maar het beste van.

Noah gaat lekker, hij lijkt echt weer zijn eigen ikketje te zijn. Niet meer zo hangerig enzo. Slapen gaat weer beter, al wordt hij nog wel rond 06.00u even wakker maar vanmorgen sliep hij weer lekker verder. Gister was het om 06.15 gewoon tijd om op te staan.. maar toen was het toch Roy's beurt hihi *gniffel*

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

even ego bericht

pff.. word je dan wakker voor het eerst in huis zonder je kleine meisje!! *snik!*

nu snel aankleden en dan hups om mn meisje

ze is dus niet mee gegaan, maar lekker bij hai zn zusgaan logeren, en het was goed gegaan :D wel had ze vanaf 4 uur bij hun in bed gelegen haha:p

misschien tot vanmiddag/vanavond!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

We hebben vanochtend gelukkig een beetje kunnen uitslapen, en hebben al een rondje gewandeld. Het is echt heerlijk weer!
    Veda ligt nu net op bed, dus dan is ze mooi weer fit als haar feestje begint.

Salapio, het voordeel van Veda's fietsje is dat het een duwstang is waarmee je ook kunt sturen :D En ook eigenlijk heel soepel. Zelfs met mijn 1,83 m en niet al te sterke rug loop ik er prima achter. Voor de komende tijd vind ik het dus een fijn ding, tegen de tijd dat ze echt kan fietsen, zien we wel weer verder.

Fijn dat het een geslaagde avond was vrijdag! En dus niet getest, maar als je temp aan de lage kant is, dan zal er wel idd niets aan de hand zijn.

Wat schrijf je leuk over M gisteren :) Heel lief hoe ze reageerde op Woezel en Pip!

Afrola, succes met een keuze maken over de stoelen! Jammer dat de kleur die jullie wilden, er niet meer was ;)

En -8/-9, dan zie je wel ontzettend slecht toch?! Mijn ogen zijn gelukkig prima, dus erg veel verstand heb ik er niet van, maar dit klinkt voor mij als hele slechte ogen!

Sterre, wat fijn dat Noah weer beter in zijn vel zit!
    En veel plezier bij de paardenwedstrijd! Hopelijk kun je ervan genieten en kun je het leren even uit je hoofd zetten!

Sanne, gek hoor, je meisje uit logeren! Maar vast wel heerlijk kunnen slapen :D Zometeen weer even extra knuffelen dan :)

All, we gaan vanmiddag vertellen dat ik weer zwanger ben :) Eerst twijfelde ik, maar de vorige keer hadden we het nog niet verteld, maar achteraf hebben we wel verteld dat het fout was gegaan, dus waarom dan niet nu meteen al vertellen. Het zijn toch allemaal goede vrienden. Nu alleen nog even bedenken hoe we het vertellen :D

Fijne dag allemaal!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; veel succes met vertellen vanmiddag. Leuk werkje,veel veel beter dan slecht nieuws melden.
    Degene die jij kent omdat ze oorspronkelijk uit jouw dorp komt ken ik alleen van ZP toch??

@sanne; lekker nachtje gehad dus, eerst feestje en daarna ongestoord de nacht door. daar knap je van op!

@salapio; Wat een schatje is M, zo blij met foezel en wip:)
    Leuk bandje trouwens, heb ze ff gegoogled. Dat is wel mijn stijl! Beetje Zita Swoon achtig, daar ben ik heel lang fan van geweest.

@afrola; oei wat een grote afwijking hebben jouw ogen. Misschien toch maar een nieuwe bril aanschaffen voor het geval dat je lenzen niet in willen???????
    Ik heb lenzen en bril, maar mijn ogen zijn niet zo slecht als die van jullie:) Ze zijn na de zwanerschap zelfs weer iets beter geworden. ( -2.75 en -3.25).

verder heb ik een heerlijk nachtje gehad, lekker vroeg naar bed en uitgeslapen tot half 9.En het hele bed voor mij alleen:)
    Y is iets minder mieperig maar hangt wel nog erg aan mij.
    Hmmmm ze heeft nu een kompas gevonden en om haar nek gehangen........

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vanmorgen was het 8 uur toen Svinthe wakker werd!!!
    Wel een flesje om half 6, maar toch... heerlijk uitgeslapen!

salapio, bij mij maakt het qua temp niet erg veel uit als ik al even op ben...
    Dan temp ik toch gewoon hoog of laag al naar gelang het ei al is geweest of niet...
    Ik ben wel benieuwd of dit bij jou kopt bij FF..??
    Opeens 1 lage en dan weer vrij stabiel later.
    Wat een schattige reactie van M op haar cadeuatjes!

Afrola, zijn jullie er al uit... paars of groen?
    Lastig zijn dat soort dingen dan he?
    Je kan maar beter tegen het juiste aanlopen en denken: Yes dit is het!
    Gisteravond lekker dvd gekeken.Geen leuek film kunnen vinden, maar de dvd was ook heel leuk!

Sterre, fijn dat Noah weer beter in zijn velletje zit :D
    Was het leuk bij de paarden?

Sanne, hoe was het om Feli weer op te halen?
    Was ze blij dat ze je zag?

Mosa, veel plezier bij het vertellen!! :D:D
    Leuk hoor!
    En je hebt groot gelijk dat je het nu al vertelt.
    Gewoon er vanauit gaan dat het goed gaat!

Wij zijn vanmorgen lekker even op het strand geweest.
    Mevrouwtje wilde de hele tijd lopen.
    Dus wij hebben nu allebei een zere rug, want ze moet nog wel vastgehouden worden :)
    He was heerlijk op het strand, er waren denk ik nog 5 andere mensen en we hebben genoten van het zonnetje.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, tegelijkertijd gepost :)
    Lekker hoor dat je hebt uitgeslapen!

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    jullie lekker op het strand geweest. Daar is het nu echt heerlijk weer voor! En wat goed dat Svinthe zo veel en goed loopt. Svintthe loopt per dag beter en papa en mama worden per dag krommer:)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Josien loopt ineens de hele kamer door in haar eentje :D:D:D

Gaan nu even lekker buiten wandelen, kom straks nog even bijlezen ;)

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hier ook wandelen want Y is niet te pruimen.............

Deel Deze Pagina