zonnetje en heerlijke weer... hier echt niet ! koud en geen zonnetje te vinden helaas hanna, leuk hoor lekker ff naar het strand geweest mosa, wat leuk dat jullie het vanmiddag gaan vertellen, veel plezier, en zowiso nog veel plezier met het feestje voor veda! pookie, wel fijn dat Y wat minder miepig is, en heerlijk hoor lekker vroeg naar bed en uiteslapen, en het hele bed voor jezelf! ik kan juist nooit slapen als hai niet naast me ligt haha. salapio, ik denk ook niet echt dat dit klopt omdat je ook zegt dat je ook wel eens tempt nadat je T al gevoed enzo hebt, ik denk wel dat dat misschien wat uit maakt, maar wie weet, afwachten wat ff dr van maakt haha dames, iemand verstand van ovu testen? ik heb nu namelijk wat testen gekocht van sensitest maar ik heb nu 3 dagen achterelkaar hetzelfde kleur streepje staan, word niet donkerder/lichter nu denk ik natuurlijk ook dat mn eitje al geweest was, maar ik was gwoon even benieuwd. maar zou het zo kunnen zijn dat je dan Altijd een 2e streepje komt te staan op een ovu test?
Knappe J Zo aan de wandel! Is Y een beetje opgeknapt van de wandeling? Sanne, ovutesten worden steeds wat donkerder of iig bij mij en dan opeens is ie positief. Als het ei is geweest blijft ie bij mij ook wel een streepje geven.
Y ligt nu te slapen Ik had haar even in het ledikantje gelegd om boven de boel op te ruimen en schoon te maken en is ze in slaap gevallen. Helaas wel voordat ik begonnen was met stofzuigen dus dat moet nog gebeuren
@hanna ja ik denk dat dat het gewoon is, dat ie gewoon altijd een streepje geeft, maar dat ie als je een piek hebt donkerder word maarja vooralsnog zit ik al wel weer op dag 49, of dag 11 haha net hoe je het bekijkt haha
hoi dames, heb er net nog even een zw testje tegen aan gegooid, natuurlijk geen ochtendurine, en ik denk dat hij toch niet helemaal blanco is, maarja wie weet maak ik mezelf er wel gewoon gek mee, want ik moet wel behoorlijk turen, en dan is het nog de vraag of het wel roze is of geen indroog streepje oid naja, in iedergeval, ik ben heel benieuwd naar mijn temp morgen en over een paar dagen als ik nog steeds niet ongi ben dan zal ik wel weer testen.
@ Sanne, spannend. Misschien had je laatst wel een bloeding vanwege je ovulatie @ Sterre, wat goed dat het je toch lukt om te leren. Knap hoor! Hoe was het vandaag bij de paardenwedstrijd? Cilinder heb ik ook, daarom heb ik ook harde lenzen. Gelukkig bevallen zij mij goed, want ik wilde ruim 12 jaar geleden heeeeeeel erg graag van mijn bril af @ Mosa, hoe was je feestje. Wat leuk dat je gaat vertellen/hebt verteld dat je zwanger bent. Hoe waren de reacties? @ Hanna, heerlijk dat jullie op het strand zijn gaan wandelen. Leuk dat Svinthe zelf wilde wandelen. Maar dat bukken om haar vast te houden is dan niet heel gemakkelijk @ Pookie, wat heb je heerlijk uit kunnen slapen. Super! en dan ook nog het hele bed voor jou alleen, heerlijk @ All, zo grappig, J het was alsof J vanmiddag ineens een ingeving had en zelfstandig ging staan en lopen. En nu wil ze uiteraard niets anders meer . Ook nog heerlijk gewandeld. Vanmiddag kwamen er ook nog een stel vrienden langs die gezellig bleven eten. Heerlijk bijgekletst .
hoi dames ja op de foto is er zowat niets te zien in het topic vage en of duidelijke zwangerschap/ovu testen bij zwanger worden staat de foto eerst gewoon en ook in het negatief maar er is maar 1 iemand die er over twijfelde, de rest d8 niets te zien ahha maar op foto vind ik dat toch altijd weer moeilijker dan in het echt (als ze nog zo waazig zijn zegmaar he) maar goed, zal wel gewoon niets zijn, maar ik word dr wel een beetje zenuw van whah ik ben dan ook zo'n muts die de hele avond op en neer naar die test loopt om nog weer te gaan speuren...wahahah nou goed, morgen ben ik er weer, eerst maar eens zien wat mn temp dan is, als dat geen 37,0 of hoger is, dan is er zowiso niets aan de hand @afrola ja dat had mosa ook gezegd en dat zou dus goed kunnen, en we hadden dus ook net die nacht voor dat bloed sex gehad.. en dan zou ik nu op 10 dpo zitten maar goed we shall see
Hoi dames, De laatste visite is net weg. Een paar vrienden zonder kinderen heeft meegegeten, was gezellig. Nu ben ik wel erg moe, maar Veda is helemaal uitgeput gaan slapen, dus nu kunnen we lekker rustig aan doen. Iedereen vond het erg leuk dat ik weer zwanger ben. En daarna kwam een vriendin ermee dat ze ook zwanger is Zij hebben al een kindje dat 2 maanden ouder is dan Veda, en nu is ze 6 weken langer zwanger dan ik, dus weer bijna dezelfde leeftijd Erg leuk! Nu maar hopen dat ik een goede echo heb volgende week natuurlijk Pookie, dat oud-klasgenootje van me ken jij idd van zp, van je andere topic Zita Swoon, daar is mijn broer lang 'fan' van geweest, maar meer van dEUS, die ken je dan vast ook wel! Hanna, lekker zeg, naar het strand geweest! En het was er ook wel weer voor Afrola, J al helemaal alleen aan de wandel, goed zeg!! Sanne, wat lees ik nu over een test Spannend zeg, ik ga zo kijken of ik je testje kan vinden! Dat zou wat zijn zeg Sterre, leuke dag gehad? Loe, hoe gaat het nu bij jullie?
Sanne, ik heb even gekeken, maar ik zie het zo op mijn beeldscherm niet Maar in het echt is het altijd anders natuurlijk. Maar ik ben wel héél benieuwd naar het vervolg de komende dagen Stiekem hoop je zeker wel dat het zo is of niet?
Sanne: Fijn dat het goed is gegaan met Feli. Gek he, wakker worden zonder kindje. Ik denk dan altijd vantevoren, heerlijk uitslapen, maar als hij er dan niet is kan ik niet wachten om hem weer te gaan halen hihi. Geen verstand van ovu-testen. Heb ze 1 keer gebruikt en toen waren er wel mooie op-en-neer-streepjes dus als je 3 dagen hetzelfde hebt weet ik het niet. Oh lees nu over je zw-testje, spannend hoor. Misschien over een paar daagjes nog een keertje? Afrola: Balen zeg dat ze de kleur die jullie op het oog hadden uit de handel hebben gehaald, suc6 met het maken van jullie nieuwe keuze! J zelf aan de wandel, leuk! Pookie: Fijn dat je een goed nachtje hebt gehad en het bed helemaal voor jou alleen is ook weleens fijn toch Hopelijk had Y wat betere zin na de wandeling. Hanna: Ook al zo lekker geslapen, joepie! Mosa: Hopelijk veel plezier gehad met vertellen? Oh lees al dat het leuk was en dat je vriendin ook weer zwanger is, leuke hoor All: Vanmiddag was uiteindelijk wel leuk gelukkig. De wedstrijd was erg spannend. En het is natuurlijk erg leuk om daar rond te zwerven bij al die paarden en spulletjes. Heb mijn gedachten echt even kunnen verzetten Morgen heb ik vrij, Noah gaat naar mijn schoonmoeder dus kan ik nog fijn een hele dag leren, dinsdag nog wat tussen de bedrijven door en dan komt het hopelijk helemaal goed.
@mosa hoe was het vandaag?? vast heel leuk, en ja hihi tuurlijk hoop ik het wel, en wat je zegt op foto is het altijd anders dan in het echt, maar goed, ik ga het gewoon over een paar dagen nog eens doen, als het dan iets is, moet het dan toch wel een stuk beter zichtbaar zijn lijkt me @sterre ja was heel gek om zonder feli wakker te worden, pfoe ik miste haar super veel! en lekker hoor morgen noah een dagje naar je schoonmoeder zodat jij ff lekker kan leren, suc6! @all ik ga lekker naar bedje toe morgen weer een vroege dag en morgen avond misschien weer een x servies schilderen, al vaker gedaan, erg leuk maar was nu weer lang geleden. groetjes!
@ Sanne, ik kan helaas ook niets op de test ontdekken @ Mosa, wat leuk dat je vriendin ook weer zwanger is. Gezellig samen zwangeren @ Sterre, goede afleiding gehad vandaag. Super! en morgen weer lekker de tijd om te leren. Vast veel succes. T is voor mij ook tijd om mijn bed op te zoeken. Sweet dreams!
@mosa; wat leuk samen zwanger met een vriendin en schoonzus. dat schept een band @afrola; J kan niet meer stoppen met lopen, leuk!! Maar hopelijk valt ze dan niet van het trapje af @sanne; ik zie niets op je foto, maar dat kan best komen omdat de foto nog wat onscherp was. Wanneer ga je weer testen?? @sterre; succes met de studie en niet te veel piekeren hoor. Het komt allemaal vast weer op zijn pootjes terecht. Alleen even niet voor Roy met zijn knie, hij mag op zijn handjes Y was echt dramaqueen vandaag. Toen papa thuiskwam werd het alleen nog maar erger. Ze ging zelfs brullen toen ze naar bedje moest Maar ze slaapt nu lekker en hopelijk morgen weer vrolijk op.
Sterre, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En even wat afleiding is ook wel lekker natuurlijk Veel succes morgen met leren! Sanne, nou, dan hoop ik dat je zwanger bent Nog eventjes geduld En leuk, servies schilderen! Doe je dat ergens of zelf thuis? Afrola, slaap lekker!
én samen met de buurvrouw, die is nu iets van 10-11 weken zwanger Poeh, zeker te hopen dat Y morgen weer vrolijk opstaat! Heel vermoeiend zijn die drama-queen-buien
Sanne: Leuk zeg servies schilderen! Veel plezier alvast en werkse voor morgen! Afrola: Slaap lekker! Pookie: Ojee Y helemaal over haar toeren Gelukkig slaapt ze nu lekker. Hopelijk hebben jullie een goeie nacht. Ja roy moet het even op handjes doen maar ook hij komt wel weer op zijn pootjes terecht hoor Ik stuur je trouwens morgen even die foto's door! Mosa: Wauw, een heuse babyboom aan die kant van het land All: Ik duik ook mijn bedje in, ik ben helemaal kapot. Niet echt een idee waarvan maar dat maakt niet uit, lekker slapen nu Ik heb ook nog wat foto's van andere kindjes maar ik moet even kijken van wie e.d. Maar dat laat ik nog even weten en dan kunnen jullie eventueel even je mailadres doorgeven zodat ik die ook door kan sturen.. Oh wacht. Ik gebruik de adressen wel die in het mailtje van mosa stonden. Nou slaap lekker allemaal!
Mosa, leuk samen zwanger met je vriendin! Hier een goede nacht, op een paar Svinthe-schreeuwen na. Nu ga ik snel in de auto naar mijn werk. Fijne dag allemaal!