Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo wat een rust hier :)

Hanna: Werkse!

Salapio: Zwaai terug!

All: Ik ga weer leren :) Kom straks nog wel een keer spieken.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Even snel nog een berichtje want dan heb ik er 3000.. niet zo'n record als mosa maar toch.. :p:D

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    :DGefeliciteerd :D:p;)

* werkt snel weer verder *

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dank je :D En werkse nog!

*gaat ook weer verder met leren*

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Eventjes tussen het werken door :D

Sterre, GEFELICITEERD hoor :D En hoe voelt het nu, om al 3000 berichtjes getypt te hebben? ;) :p

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Tja hoe voelt dat nou... als best veel haha :p
    Maar als je het om gaat rekenen, ik zit nu ongeveer 2 jaar op het forum dus +/- 730 dagen en dan 3000 daardoor delen is 'maar' 4 berichten per dag, dat klinkt dan best wel weer weinig ;):p:)

*pff hoe bedoel je, even pauze tussen het leren door* :):)

Nou ja, pauze, ik ga ermee stoppen, ik ga mijn kleine man halen :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, als je op je eigen naam klikt, en dan op statistieken, dan kun je zien hoeveel berichtjes je gemiddeld per dag hebt getypt, bij jou 3,80 :)
    Heb ook even bij mezelf gekeken, 9,36 :) Terwijl ik alleen hier en sinds een paar maanden in het miskraam-topic klets.

Heb je het idee dat je alle stof voor morgen een beetje onder de knie hebt?

8. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom worden die babytjes zo snel groot... D eet nu al een stuk brood. Vanmorgen heeft ze maar een klein half uur geslapen en toen pas half 4 vanmiddag naar bed gebracht omdat ze eerder niet moe was. Weer nieuwe aanpassingen met nieuwe ritme maar daar word je vanzelf handig in gelukkig. We geven D nu haar laatste fles om half 8. Laatste nachten wordt ze weleens huilend wakker ik denk van een nachtmerrie want ik knuffel haar en leg haar later weer terug en dan slaapt ze weer uren. Zou het een sprongetje zijn?
    Ik hoorde trouwens van m'n moeder dat mijn broertje nooit gekropen heeft en D heeft er ook geen zin in haha ben benieuwd of zij wel gaat kruipen!

@ Mosa, hahah herkenbaar dat Veda in slaap was gevallen nadat jij je gedouched had :p dat is hier nu ook steeds zo. Maar D is vaak een uitslaper dus dat scheelt wel kwa tijden. D sliep vandaag nog maar een half uurtje dus ben benieuwd of haar 1e slaapje er ook vanaf zal gaan binnenkort wel snel he.... Ben je er wat aan gewend dat ze nu nog maar 1 slaapje heeft?
    Geweldig dat je je zo zwanger voelt hihi dat zijn eigenlijk geen vervelende klachtjes toch? Ik ben eerlijk gezegd wel heeel bang voor de misselijkheid en overgeven toen ik van de week me 1x zo misselijk voelde en D de fles gaf dacht ik echt Neeee dat wil ik niet... Dus nu zie ik er wel tegen op.. Een 2e zwangerschap met een klein kindje.. Stom he..
    Oh wat leuk dat jullie vrienden ook een 2e kindje verwachten zeg!! En weer rond dezelfde tijd, geweldig :D !

@ Sanne, verjaardagen daar zit ik dus altijd mee of ik D wel mee zou nemen he. Krijg je ook nog commentaar "Waar is ze!? Ze kon wel mee!!" En dat op een plek waar ze niet eens kán slapen, vreemde mensen dan wanneer ze het niet begrijpen he??... Is toch normaal dat je je kind een x niet meeneemt om een reden?
    Ik had trouwens altijd een 2e streepje op de ovu testen. Spannend met je test ben benieuwd!!

@ Pookie, op laatst ben je het gelukkig ook wel gewend dat ze aan mama hangen he?? Ik moest zelf eerst wel heel erg wennen maar op laatst vind je er gelukkig wel een ritme in. Fijn dat Y geen koorts meer heeft tenminste!

@ Afrola, ooohh zielig met die baby in het loopstoeltje... Ja dan is het leuk voor moeders zeker, maar niet voor baby.. D vindt het hartstikke leuk ze scheurt de hele kamer door, rondjes draaien en naar de tv lopen alles willen pakken overal :p . Maar sinds de meningen hier zet ik haar er wel minder in. Wij hebben de loopstoel gekregen dus heb me er ook nooit in verdiept.
    O jeetje dan ben je mooi klaar als je zo'n lens niet in krijgt... Flink irritant!

@ Salapio, aaah de kers op de slagroom van een mooie dag met je kindjes dan, dat moment met M en haar knuffels :D geweldig!

@ Sterre, fijn dat het beter gaat met Noah! Gelukkig maar dat ze altijd weer hun vertrouwde-ik weer worden he.
    Gemeen ben je hahahah Roy zijn beurt om 6u en nog lachen ook haha :p .

@ Hanna, dan wil ik wel geloven dat jullie een zere rug hadden :eek: . Wel lekker zo'n dagje uitwaaien trouwens!

Zie door de bomen het bos niet meer haha heb m'n best gedaan :D . Nu bij m'n eten kijken. Boerenkool met spekjes en worst.

9. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1089 BabyD, 22 nov 2010
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
    Een nieuwe banner met nieuwe tekst: Kleine meisjes worden groot. Mag wel gezegd worden van D: 4x haar gewicht verdubbeld!! :$ :$ :$ :$

& Foto van D in m'n album

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

even snel,

mega zere boobs (al paar dagen, waarvan 1tje continu?), ook rare steekjes en soms spierpijnachtige pijn in buik, en vandaag mn "magische 37 graden bereikt.." en nog een test gedaan waar ik weer 'iets' op denk te zien, maar ik ga morgen niet testen (khep geen test haha) en dan w.s. woensdag weer, want ik kan me toch niet inhouden hahahaha;)

servies schilderen gaat toch niet door, komt me eigenlijk wel goed uit;) groetjes!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Eeen hele leuke dag gehad op school, met als afsluiting het pepernotenspel :D
    In de zak met pepernoten vonden we een sleutel (van het verhaal van het Sintjournaal)
    Wat heb ik genoten van de reacties van de kinderen zeg! Geweldig zijn ze toch!

Sterre, mooi dat je zo'n leuke paardendag hebt gehad.
    Ikzelf ben echt een beetje bang van die dieren.... Ze zijn zooo groot!!!
    En joepie... 3000 berichten :D:D

****zwaait terug naar Sapapio ****

BabyD, dat klinkt inderdaad al als een grote dame!
    leuk hoor!
    Ik heb de foto bekeken, mooie meid zeg!

Sanne, ik zie niks op de test die je gepost hebt in het andere topic, maar het blijft wel spannend zo zeg.
    Morgen niet testen en dan woensdag weer
    We wachten rustig af **pompiedom** :)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Sanne!

Last van studieontwijkendgedrag Sterre ;)?

Superleuk Sint gevierd dus Hanna :D

Mosa als opperkletskous? Even kijken wat ik doe ...: 5,7 :)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, je meisje wordt idd groot zo te lezen :) Vindt ze al het eten wat ze tot nu toe krijgt lekker?

Ik ben er nu wel aan gewend dat Veda één dutje doet en eigenlijk vind ik het heerlijk, geeft weer wat meer vrijheid om dingen te doen. En ze slaapt dan gelijk 2-3 uur, dus dat is ook lekker.

Ik kan me, met jouw misselijkheid van toen, heel goed voorstellen dat je wat dat betreft tegen een 2e zwangerschap opziet! Je ziet ook aan Melisa hoe zwaar dat is. Je hoeft natuurlijk niet per sé ook misselijk te zijn de volgende keer, maar de kans zit er natuurlijk wel in ;)
    Ik ben alleen ontzettend moe, soms ook wel vervelend, maar een stuk minder vervelend dan misselijkheid natuurlijk. We proberen nu 's avonds ook echt een beetje op tijd naar bed te gaan.

Leuk, je hebt een foto van je meisje in je album gezet, ga gelijk kijken :)
    Wat een mooi meisje zeg! Echt een ontzettend schatje, en wat een mooie sprekende ogen heeft ze :) Erg leuk om haar weer een keer te zien, ik wilde er pas toevallig een keer naar vragen, maar ik dacht dat je liever geen foto wilde plaatsen. Maar wat een lief popje!

Sanne, hmmm....klinkt toch best heel spannend :D En die spierpijnachtige buikpijn komt mij heel bekend voor ;) Ben erg benieuwd naar woensdag, dan zou hij duidelijker moeten zijn!

Hanna, klinkt erg leuk, het pepernotenspel :D Zo'n spannende tijd ook voor kinderen natuurlijk!

Salapio, 5,7 vind ik ook een aardige kletskous hoor ;) En dat al bijna 4 jaar lang zie ik :D

All, ik heb gewoon hoofdpijn omdat ik zo moe ben, heel irritant! Zo op tijd naar bed. Gelukkig is mijn vriend morgen vrij, hij wil dan vast wel de 1e fles doen ;) Morgen ook op kraamvisite bij Loesie, heb ik zin in :)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misselijk, ik ben 2x zwanger geweest en 2x zooo misselijk dat ik bij een eventueel volgende zwangerschap echt geen illusie heb of dit wel of niet gaat gebeuren....

Mosa, 1 dec. de echo zie ik nu in je onderschrift.
    Dat is al lekker snel joh!
    veel plezier op kraamvisite morgen.
    Lekker hoor dat Veda nu 1 slaapje doet.
    Met Svinthe hebben we dit al een paar keer geprobeerd, maar ze slaapt dan haar enige slaapje 1-1,5 uur en dat is echt te weinig om vrolijk te blijven....

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, ik kan me voorstellen dat je er dan vanuit gaat dat je de volgende keer weer misselijk zult zijn. Geen aantrekkelijk vooruitzicht ;)
    Ik ga er juist vanuit dat ik niet misselijk wordt omdat ik dat nooit geweest ben toen ik zwanger was, dus hopelijk word ik het deze keer ook niet :)

Volgende week heb ik idd de echo, toch wel spannend! Zal blij zijn als het achter de rug is natuurlijk, maar ik probeer positief te blijven :)

1-1,5 uur is idd weinig voor één dutje ;) Vanmiddag sliep Veda 3 uur, ik wist niet wat me overkwam :) Ik wilde eigenlijk aan het einde van de middag nog even naar het dorp, maar ze sliep en sliep maar, dus uiteindelijk niet meer gegaan. Maar wel een fijn ritme zo!

Ik zie dat Svinthe vandaag alweer 1 jaar en 3 maanden is, wat oud al :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik weet trouwens niet of en wanneer je nog online komt morgen, maar alvast heel veel succes toegewenst met je examen! Ik hoop dat het goed gaat, maar ik ben er bijna van overtuigd dat je een mooi cijfer haalt :)

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sterre succes met examen,

rest welterusten!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben weer kapot van een daje fabriek rondrennen bij 45 graden C!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik denk wel dat ik het onder de knie heb al zal ik allicht toch weer dingetjes gaan vergeten, maar ja, dat hou je toch wel denk ik.

BabyD: Jaaa het gaat énorm snel! Voor je het weet zit ze lekker bij jullie aan tafel mee te eten.
    Zou goed een sprongetjes kunnen zijn, Noah werd de laatste weken ook vaker wakker 's nachts maar nu is dat weer over aan het gaan (met uitzondering van vannacht maar toen sliep hij gelukkig heel snel weer zelf verder)
    Kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet om bij een eventueel 2e zwangerschap weer zo misselijk te zijn.
    Wat een leuke foto! En wat een blauwe oogjes heeft ze zeg, mooi hoor.

Sanne: Spannend hoor! Ik ben erg benieuwd wat je testje morgen gaat doen. Temp je nu wel dagelijks?

Hanna: Leuk zeg, een pepernotenspel. Lijkt me ook zo leuk, die reacties van de kindjes.
    Je hebt ook kleine paardjes hoor :) Maar deze waren inderdaad heel groot.
    He bah, jij was dus ook zo misselijk :( Dan zou ik er de volgende keer op gewoon op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen.

Salapio: Studieontwijkendgedrag.. wie ikke.. nee joh ;):p
    5.7 is ook aardig kletkouserig hoor :p

Mosa: Hoe is jouw schema nu qua eten en slapen? Ik heb het idee dat noah ook wel naar 1 slaapje toe wil maar hij haalt het gewoon nog niet, want àls hij 1 slaapje heeft dan slaapt hij inderdaad ook gelijk 2 a 3 uur maar dan is hij 's avonds zo sacherijnig. En met het eten e.d is het ook een beetje lastig.
    Hopelijk heeft je vriend de eerste fles gedaan zodat jij lekker kan blijven liggen.
    Veel plezier bij loesie vandaag!

Pookie: Poeh 45 graden.. wat een hitte. Misschien kan je eind van de week buiten gaan afkoelen in de sneeuw ;)

All: Ik kom nog wel een paar keer online vandaag denk ik hoor.. ik kan het toch nooit laten :)
    Vandaag nog tussen de bedrijven door proberen te leren. Morgen ga ik hélemaal niks doen heb ik me al voorgenomen en ik heb er nu al zin in :p:D

19. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Ik ben er ook weer eens. T was even weer druk hier. Van goed slapen 's nachts, behalve voor de nachtvoeding, ineens weer anderhalf uur van tevoren zitten met L. Bah, was niet ontspannend. En als je dan ook nog niet kunt slapen tussen 12 en 2 (kon gewoon niet slapen) dan ben je wel heel brak. GElukkig vannacht beter. Tussen zes en zeven wakker, maar toen is manlief eruit gegaan.

Hij wordt nu net wakker!

Sterre, succes met het examen!:)

Mosa, ben al super benieuwd naar je echo. Gaat helemaal goedkomen, ik voel t aan mijn water.:)

Ik heb vrijdag nacontrole gehad bij de gyn. Wat blijkt: controle is controle niet meer,d us helemaal geen lichamelijk onderzoek ofzo. Nee, weer een praatje whaha. Dus ik zei dat ik aan de cerazette zat, maar bleef bloeden. Hmm, lijkt er op volgens haar dat nu de baarmoeder een keer opgerekt is geweest, dat je meer hormonen nodig hebt. Dus nu weer mercilon, ook lichte pil, maar er zitten in elk geval oestrogenen in. Kijken maar in hoeverre ik weer klachten krijg.
    Ik voelde vorige week even (Van binnen zeg maar, sorry) en de baarmoedermond stond gewoon open en ik had last van iets slijmverlies met bloed, dus ik denk dat ik gewoon een eisprong had gehad......da's natuurlijk niet de bedoeling nu.

Ze,de gyn, zei ook: u moet natuurlijk niet weer binnen het jaar zwanger worden met deze vroeggeboorte. Huh? Hoezo niet? Waar bemoeit zo'n mens zich mee he.............:$

BabyD, wat een superprinsesje heb je! HEt gaat zo hard he, ik merk t hier ook! Inderdaad super mooie blauwe kijkers.:D

Straks even de rest nog door'spitten' , nu snel naar hem.

Tuurlijk,nog een fotootje::p

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Balen zeg van die terugval in de nacht, hopelijk trekt het weer snel bij.
    Beetje vreemd verhaal van die pil, dan zouden meiden die niet meer terug aan de pil gaan toch ook moeten bloeden.. Of ligt dat bij jou anders? Ik hoop voor je dat de mercilon wel gaat helpen want de hele tijd bloeden is wel vervelend zeg.
    Leuk fotootje weer!

All: Mijn schoonmoeder heeft gister weer wat paraat gemaakt hoor :x Eerst had ze Noah de hele ochtend opgehouden omdat er dakdekkers bij hun bezig waren. (had dat dan gezegt denk ik dan, dan had ik hem niet gebracht) Daarna moest neefje L naar de creche dus uiteindelijk lag Noah pas rond 14.00u in bed. Maar omdat mijn schoonzusje met ander neefje naar het CB moest, moest mijn schoonmoeder L ook weer op gaan halen... om 15.00u Noah dus weer uit bed. Toen ze terug waren, Noah weer in bed maar die heeft toen hooguit nog een 45 minuutjes geslapen en werd blijkbaar helemaal over zijn toeren wakker.. ja gek he :x
    Dus gisteravond hebben wij hier met een extreem sacherijnig en moe manneke gezeten.
    Ook had ze wéééér andere luiers gebruikt, ik word er zo moe van. Vorige keer had ik pampers meegeven en zaten ze bij terugkomst gewoon nog in zijn tasje maar had hij er ook eentje om. Dus ik dacht dat ze zelf pampers gekocht had. Nou ja, niet dus, dus gister wéér vuurrode billen en zijn balletjes waren ook rood.

In Januari komt het andere neefje er ook bij als mijn schoonzusje weer moet gaan werken en dan heeft mijn schoonmoeder dus 3 kindjes. Nou heeft neefje L altijd een streepje voor gehad op Noah dus ben ik een beetje bang dat hij helemaal ondergesneeuwt raakt als neefje N er ook bij komt. Ik ben er dus heel hard over na aan het denken om Noah dan gewoon elke maandag naar het kdv te gaan brengen. Maar goed, eerst even kijken hoe Roy erover denkt.

Ook zegt ze steeds gewoon mijn naam tegen Noah. Dan zegt ze bijv. 'ga maar naar *naam* Noah' en dan denk ik, hallo ik ben zijn mama hoor. Ik vind het zo stom.

Nou weer genoeg geklaagt...

Deel Deze Pagina