Meestal zijn streepjes in het echt duidelijker dan op een foto, dus ik denk toch echt dat je idd zwanger bent. Ik ben zo blij voor je, zou zo heerlijk zijn op deze onverwachte manier En die klachtjes zijn ook echte zwangerschapsklachtjes natuurlijk 8) Leuk dat Hai ook zo enthousiast reageerde, en nu al bezig met het geslacht Ik ben heel benieuwd naar hoe dit afloopt, maar ik denk dat je snel een echt mooie streep hebt!!
Leuk hoor! Eh.......ik zal wel weer raar zijn, maar bij mij waren de streepjes met wat langer opgehouden urine overdag altijd veel duidelijker dan de ochtendurine! Succes morgen sanne!
Hoi meiden, Weer gewerkt vandaag en wat hebben julie gekletst. Kijken of ik op alles even kan reageren... Mosa, ja inderdaad Svinthe was gisteren 15 maanden. Ik prbeer elke maand een foto te maken en die ga ik morgen maken. Op werkdagen komt het er niet van he! Spannend die echo, ik begrijp precies wat je bedoelt. Positief denken hoor! Slaapjes, Svinthe si nog wel het beste af met 2 slaapjes. Een lukt niet zonder sjaggie te worden Morgen ga ik zwemmen met mijn schoonzus en neefje Olaf, dus zal het er wel 1 moeten worden. Ik ben héél benieuwd hoe dat gaat zijn! Loe, wat een leuke foto!! Sterre, lekker van je schoonmoeder. Zitten jullie met de gebakken peren van een vermoeide Noah! Afrola, toch voor de paarse stoelen gegaan. Denk de leukste keuze voor bij jullie thuis Grappig dat we dat nu mee kunnen beoordelen he Veel levertijd? Of valt het wel mee? Oh ik lees nu 14 weken...... pffffff nog even geduld dus! Josien al in 86? Svinthe zit nu wel in 80, maar 74 heeft heel lang geduurd. Ik heb winterkleren maat 86 en ben benieuwd of ik die niet te groot heb gekocht... Luiers, ik heb nu de luiers van de AH. Ben er erg tevreden over, maar Svinthe is geen grote drinker/plasser dus doorlekken is hier niet zo snel aan de orde. Anticonceptie, daar begonnen ze bij mij ook over 3 dagen na de bevalling.... Haha! Alsof je daar al weer zin in hebt.... Volgens mij gewoon een draaiboek daarvoor ofzo, dat ze het gezegd moeten hebben... Mosa, 4 boterhammen voor Veda??? Wow, daar zijn wij hier wel van onder de indruk! Svinthe eet erg weinig vergeleken bij veda als ik dat zo lees. Babyfoon, wij hebben deze: bol.com | Alecto DBX-88 Babyfoon, Alecto | Elektronica Bevalt heel goed! Sanne, ik heb de test even opgezocht.. Moet er in het vierkante vak ook een streep staan?? Zo ja die zie ik dan wel! Spannend hoor!!! Morgen snel naar het Kruidvat! En het leukste voor het laatste: SVINTHE LOOPT!!!!!! (wel 8 hele stapjes joehoe!!!!!!)
@ Sanne, ik zie ook wel een heel vaag streepje staan. Maar ik vind deze streep nog wel zo vaag en dun dat ik het nog niet helemaal vertrouw. Maar je maakt het zo wel heel spannend. De soort test ken ik niet. Maar ben heel benieuwd naar een kv2v5 test van jou! @ Hanna, gefeliciteerd met Svinthe die loopt Leuk he?! Bij de volgende meeting lopen ze gewoon (bijna) allemaal . Dat wordt dan helemaal er achteraan rennen . En nu ga ik douchen en dan naar bed, zit in mijn sportkleding achter de laptop... Fijne avond en alvast sweet dreams to all!
Hanna, leuk zeg, morgen zwemmen. Alvast veel plezier! En het 'erge' is, Veda zou nog wel meer brood kunnen eten, maar na 2 boterhammen per keer vind ik het wel genoeg Ze krijgt dan nog een manderijntje ofzo, en dan vindt ze het zelf ook prima. Wauw, Svinthe loopt Stoer zeg! Ze is er vast zelf ook helemaal blij mee of niet?! Leuk hoor, lijkt me zo'n mooi moment! Afrola, o ja, vind je de streep op Sannes test dun, ik dacht dat het wel een echt (dus brede) streep is. Maar toch lastig te zien op zo'n foto hè? Goed van je dat je vanavond gesport hebt, hopelijk zit je morgen weer wat beter in je vel Sterre, ik heb aan je gedacht vanavond Hopelijk ging het goed, en ben je met een mooi cijfer geslaagd! Morgen lekker genieten van je welverdiende dagje nietsdoen En ik wil je ook nog even een extra knufje geven voor het geval Sanne zwanger is! Je zult heus blij zijn voor haar als het echt zo is, maar het lijkt me ook wel lastig als je het zelf ook graag wilt en er veel onzekerheid is. Ik hoop dat we jou ook snel kunnen feliciteren Sanne, wanneer ga je eigenlijk opnieuw testen, morgen al? Ik kom in ieder geval vanaf mijn werk wel even spieken als ik in de gelegenheid ben Melisa, hoe is het met jou? Nog steeds spuugloos? En hoe voel je je verder? En hoe is het eigenlijk met je man nu, kan hij een beetje goed omgaan met het verlies van zijn moeder? Djaar, hoe bevalt het werken nu, nu je al weer een paar weekjes werkt? Salapio, hoe is het bij jullie? Hoe zijn de nachten nu? M is in december jarig toch? Welke datum eigenlijk precies? All, zo maar eens afsluiten, morgen weer werken dus op tijd naar bed. Slaap lekker allemaal!
@sterre; wat vervelend van je schoonmoeder. Beetje stom dat ze geen rekening houdt met Noah als ze op alletwee de kindjes past! Mijn moeder heeft naast Y ook regelmatig het dochtertje ( 3 jaar) van mijn broertje te oppas. Dan houdt ze echt wel rekening met beide. Maar Y heeft toch een klein streepje voor hoor, ze is ook zo leuk Het enige wat mijn moeder maar niet wilt leren is dat Y haar billetjes niet ingesmeerd hoeven te worden, en al helemaal niet met sudocreme. Als ze een beetje rood worden gebruiken we een beetje bepanthen and that's it. @afrola; Maat 86 al Wat worden ze toch snel groot. Y past maat 74 nu gelukkig goed. Ik heb maar een complete wintergarderobe gekocht voor haar dus hopelijk groeit ze niet te hard. Wij hebben een heel luxe dect babyfoon van Avent/ Philips. Geweldig ding. Heeft pookman uitgezocht, het is ook echt zijn speeltje. Vooral de muziekjes zijn heel handig en worden ook altijd gebruikt voor Y. @mosa; Lief he zo'n verse baby. Over 9 maanden heb jij er ook weer 1 in je armen Jeetje wat eet Veda veel brood, Y eet echt op die momenten 1 broodje en s'morgens eet ze vaak liever een cracotte cracker met smeerkaas. Hmmm misschien is Y daarom zo klein Succes met schoonouders! @sanne; Ik zie een streep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen een nieuwe test?? Een kruidvatje?? Daarbij weet ik 100% zeker dat je geen indroogstreep ziet, laatste testen van mij gaven bijna licht zo wit @hanna; Svinthe loopt!! Vanaf nu gaan de stapjes vast razendsnel. Voor je het weet rent ze de woonkamer uit en morgen een nieuwe maandfoto leuk. Je had ook weer zulke leuke foto's op je hyve staan. Fotogenieke meid hoor die Svinthe pffffff, vandaag hebben we de temperatuur in de fabriek ff gemeten. 45 graden was iets overdreven maar we zitten wel tussen de 35-40 graden Celsius. Lekker warm dus. En dan maar iedere 3 minuten een kistje opgevangen product legen...........Gelukkig is dit maar tijdelijk en binnenkort is de afvoer aangelegd en hoeven we alleen maar het apparaat te controleren en monsterrondes te lopen. Iets minder warm
Pookie, poeh zeg, klinkt vermoeiend, je werk op het moment Wanneer verwachten ze dat de afvoer aangelegd is? Zo, nu echt afsluiten, weltrusten!
@all morgen race ik naar de kruidvat, ik kan echt niet mezelf inhoudne om b.v. nog een dag te wachten, ik zla nog eerder 2 tests op 1 dag doen dan dat ik een dag niet zou testen hihihi en dames ik laat jullie het gelijk weten, want ik ben morgen toch thuis.. ik ben ook Zo benieuwd.. en wauw.. wat zou het toch gaaf zijn.. zonder stress van klussen, eitjes zoeken o.i.d... maarrrr eerst die kruidvat nog maar eens afwachten
Hey dames, even kort, ben kapot... maarrr WOEHOE geslaagd met een 8 Totaal niet verwacht, was al blij geweest met een 6 maar een 8.. wauw... En nog eens wauw.. ik heb nu mijn diploma Sanne: Ik heb ook even gespiekt maar ik zie hem ook hoor Het zou inderdaad super zijn, geen eitjes zoeken, klussen en moeilijk moeilijk. Hopelijk gaat de kv-test morgen knallen! Zo en nu is het tijd voor mijn dutje
Goedemorgen meiden, Al wakker vanaf 5 uur... echt balen zo op mijn vrije dag. Svinthe wilde niet drinken, niet slapen, wel huilen en uit bedje.... Straks hopelijk nog een dutje voordt we naar het zwembad gaan, anders is ze daar natuurlijk niet te genieten. Sanne, na het zwemmen kom ik gelijk hier kijken of je al getest hebt. ik vind het erg spannend Sterre, joehoe!!! Gefeliciteerd met je diploma!!! Een 8 is echt een hele mooi cijfer
Afrola: Ik heb het ook verkeerd ingeschat qua maat kleertjes. Ik dacht dat hij wel met maat 74 en 80 kon gaan doen in de winter maar hij gaat nu 'al' naar 80 dus ik ben benieuwd of we dat gaan redden. Wij hebben de alecto 88 en we zijn er erg tevreden over. Het is een 'dect' ding en daarom stoort hij niet en kan er ook niemand op jouw lijntje komen zeg. Maar volgens mijn hebben alle alecto's dat wel. De extra dingetjes die erop zitten gebruiken wij eigenlijk nooit. Er zit wel een tempratuurs-aanduiding op en dat vind ik persoonlijk erg fijn. Bij een 2e kindje zou ik kijken voor een uitbreidingsset maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe het tegen die tijd met Noah gaat. Mosa: Onze schema's verschillen toch niet zo veel als ik dacht. Hij is meestal tussen 07.00 en 07.30 wakker, dan flesje en boterhammetje en rond 09.30 a 10.00 weer even een klein dutje, meestal 1 a 1,5u Mijn schoonmoeder weet inderdaad van die uitslag, we hebben het al een paar keer gezegd :x Waren jouw schoonouders als iets bijgetrokken met hun reactie? Jeetje wat ben je toch altijd crea met eten.. pff ik ben al blij als ik een 'normale' maaltijd op tafel krijg Bedankt voor de knuffel. Tja het is wel dubbel maar ik gun het ieder ander net zo hard zwanger te worden/zijn als mezelf Sanne: Tja ik heb weleens een vals positieve test gehad van CB maar daarna echt negatieve. Bij jou zijn er al 2 'vaag' (al vind ik die van gister al een stuk duidelijker) dus vals zullen ze niet zijn hoor Wat leuk dat Hai zo enthousiast reageert Hanna: Veel plezier met zwemmen vandaag, hopelijk wilt Svinthe nog even gaan slapen! En joehoe, Svinthe loopt Pookie: Haha je moeder die maar blijft smeren.. nou ja, dat is ook niet fijn. Zo bouwen ze ook geen weerstand op natuurlijk Past ze vaak op? Nou tussen de 35 en 40 graden is ook erg warm! Poeh poeh. Wat doe je dan precies daar? Sanne: Schiet je wel op vandaag, ik vind het zoooo spannend, ik kan niet wachten Ik ben trouwens ook zo'n tester hoor.. ik had bij wijze van al om 07.00 voor de deur van de kv gelegen om een test te kopen All: Wat een heerlijke dag.. helemaal niks doen.. heerlijk!!! Alleen Noah voelt zich niet helemaal fit geloof ik. Hij hoest de laatste paar dagen best veel. Nou ja, hoesten is wat overdreven, het is meer kuchen en proesten maar hij is niet verkouden en heeft ook geen koorst. Maar soms twijfelen we ook weleens of het echt is, hij doet het namelijk ook weleens express. Maar nu lijkt het toch wel wat serieuser te worden en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ook omdat hij geen koorst e.d heeft Wat zouden jullie doen? Voor de zekerheid even dokter bellen?
Goedemorgen, Ik kwam ook even spieken voor Sanne-nieuws, maar ze is nog niet langsgeweest zie ik. Sterre, wauw, gefeliciteerd met je 8!!! Wat een supergoed cijfer, knap hoor! Je mag trots op jezelf zijn! Geniet van het idee lekker klaar te zijn met leren (voorlopig dan ) Mijn schoonouders hebben gisteren tenminste aan me gevraagd hoe ik me voel, maar verder weinig over de zwangerschap Wel weer benadrukken hoe rot het is voor mensen (lees zwager en schoonzus) waarbij het niet lukt. Om de één of andere reden beginnen ze daar iedere keer over als we ze zien, laat staan als ik zwanger ben. Tuurlijk vind ik het heel rot voor mensen bij wie het niet lukt, maar ik vind ik het ook heel rot als mensen kanker hebben, maar je mag toch ook weleens gewoon blij zijn dat je zelf makkelijk zwanger bent geraakt?! Of dat je zelf gezond bent, je hoeft toch niet continu al het leed van anderen op je schouders mee te dragen? Ik word daar soms zo ontzettend moe van! Ik krijg echt het idee dat ze minder blij zijn met mijn zwangerschap omdat het zo snel raak was Heel krom, maar volgens mij hadden ze liever gezien dat ik na 3 jaar proberen zwanger was geraakt ofzo Bij henzelf ging het erg moeilijk, bij hun ene zoon lukt het niet, wees dan dolblij dat het bij de ander wel allemaal makkelijk gaat. Persoonlijk zou ik het even aankijken met Noah, maar als je toch twijfelt of alles wel goed is, dan zou ik wel even naar de huisarts bellen. Maar zolang hij geen koorts heeft en het hoesten niet al te lang meer aanhoudt, zou ik het zelf even afwachten. Hanna, poeh poeh, wat vroeg weer Slaapt ze inmiddels? All, ik hoorde vanochtend dat de neef van een vriend van ons op het punt staat vader te worden. Nog geen jaar geleden op een verjaardag nog een hele discussie met hem gehad over kinderen, hij wilde het absoluut nog niet want hij wilde nog niet zijn leven opofferen (alleen dat woord al ) voor een kind. Snel van mening veranderd blijkbaar Ik keek er wel van op. Het was ook gewoon gepland, maar gelukkig hoorde ik dat hij er nu helemaal gelukkig mee is Ik heb zowaar goed geslapen vannacht, dat gebeurt niet meer zo vaak de laatste tijd. Beetje jammer van die wekker om 6 uur, maar ja, je kan niet alles hebben hè?
Goedemorgen, @ Sterre, Gefeliciteerd met je diploma . Goed zeg een 8! Vervelend dat Noah zo hoest, wel iets dat toch vaak bij een verkoudheid hoort. Als je je zorgen maakt toch altijd de ha bellen. @ Mosa, weer een werkdag voor jou vandaag? Werkze dan @ Hanna, bah 5 uur weer . Hopelijk slaapt ze nog even en dan heeel veel plezier met zwemmen @ Pookie, echt warm, gelukkig is het maar tijdelijk dat geren dan! @ Sanne, ben heel nieuwsgierig ... Ga nu snel weer werken...
Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik er een achternichtje bij heb . Ging heel goed. Ze was gister om 19:45 uur geboren en mijn moeder belde nog geen uur later al om het te vertellen. De telefooncirkel in de familie was dus al snel in gang gezet .
Loe, volgens mij is dat een vrij standaard advies met vroegegeboorte (eerste jaar niet zwanger worden) ... misschien is het dan extra verstandig om je lijf even rust te gunnen? Maar jullie 'willen' toch geen tweede? Wat een liefie! Sterre, wat onwijs irritant van je schoonmoeder! Ik zou idd ook gaan nadenken over KDV. Wel jammer dat het zo loopt. Met name het voortrekken is natuurlijk heel verdrietig. Wohoeoeoeoeoo geslaagd, supergoed! Afrola, gaat hard he met die 'kleintjes'. Hoewel M pas net echt uit 86 is gegroeid . Maar T zit er over een paar maanden wel in hoor! Wat een verschil toch. En leuk paars. Is M dr lievelingskleur . Hoe gaat het met je vader? Luiers, hier altijd pampers. Voor M zowel de broekjes als de babydry. Voor T de babydry. Hoewel ik wel een voorkeur heb voor de active fit. Ik vind ze gewoon lekkerder aanvoelen, maar Jan wordt gek van te veel keuze dus we houden het maar simpel Kwaaltjes, ik heb soms last van mn bekken. Anticonceptie, hier ook het verhaal gehad, ik heb het beide keren afgekapt en gezegd dat we de natuur zn gang laten gaan. Maar ik zie wel op tegen tzt als we echt 'klaar' zijn (al heb ik soms het gevoel dat ik dan nooit zal zijn ): ik wil echt niet aan de pil, kan niet goed tegen die hormonen. Wil ook niet aan de rubbers. Tja wat dan? Babyfoon, ALecto met sterren en liedjes. Weet even niet het type. We hebben nu twee babyfoons. We horen gewoon echt niets als we beneden zijn. Maar ook in onze slaapkamer horen we niet heel erg veel, helaas. Ik zou m aanschaffen via www.megapool.nl, supergoedkoop! Alecto Babyfoon DBX88 (deze hebben we, iets goedkoper dan via bol) Mosa, tweede zwangerschap is echt veel vermoeiender in mijn ervaring. Haha lekker vraatzuchtig? Ben ik nog steeds . Nachten gaan hier goeie kant op . M is 21 december jarig. Kruidvat twee voor 5 euro, vind ik dus niet betrouwbaar: heb daar een tijdje terug een nepstreepje mee gehad. Tis dat ik weet hoe een positieve test eruit hoort te zien, maar anders was ik blij geweest met een dooie mug (op zich ben ik wel blijer met dooie muggen dan levende trouwens). Sanne, spannend en toch: gefeliciteerd Hanna, woehoeoeoeoe knappe Svinthe! Pookie, dat is best heet, niet te doen eigenlijk! *** M is ziek: al twee keer overgegeven en ze ligt nu op de bank te hangen. T ligt in bed, maar die hoor ik nu al weer mopperen. Pffff ... En zelf voel ik me ook niet topfit: misselijk en rommelbuik. Hopelijk blijft het daarbij (buikgriep heerst hier in de famielje). Ga T uit bed vissen ...
hoi dames!! jajajaja kruidvat is ook postief jeah!! alleen hij is nu wel ongeveer dezlfde kleur als die ik toen had van feli, maar daarmee had ik wel 3 dagen eerder getest denken jullie dat het uit maakt?? ik hoop zo dat hij komende paar dagen donkerder word, want ik had net al wat bruinverlies gespot :S maar goed, hopen dat dat weg blijft ik ben helemaal over the moon nu @sterre.. sorry dat ik zomaar voor piep! terwijl wij er niet eens echt heel erg mee bezig waren, sorry!
Ik kreeg net een sms-je van mijn broer en schoonzus dat zij net een goede echo hebben gehad Ze is nu precies 8 weken zwanger, en ze hadden het hartje zelfs ook al gehoord Ik word tante en Veda grote nicht Afrola, leuk, een achternichtje erbij! En de telefooncirkel was zeker snel in gang gezet Salapio, beterschap voor M!! Zielig hoor, hopelijk knapt ze snel weer op! En hopelijk steekt ze jou niet aan! Fijn dat de nachten de goede kant op gaan, hopelijk nu ook écht! Sanne, ik kom telkens spieken voor jou, hou ons eens niet zo lang in spanning
Haha gelijk gepost . Supergoed Sanne! Doe mij dat ook maar: zwanger worden zonder er echt mee bezig te zijn
hier issie dan, ik krijg ze nooit zo duidelijk op de foto hoor maar int echt issie wel duidelijker hahah nu eerst flink opruimen hier, en dan flink bijlezen @forum hahahaha
Sanne, joehoe, nu dan echt GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend leuk voor jullie, een hele mooie verrassing op deze manier En de donkerte van de test zegt nu volgens mij niets, je zou over een paar dagen nog eens een testje kunnen doen om te kijken of hij dan duidelijker is, maar vast wel En dat bruinverlies kan nog heel goed met de innesteling te maken hebben. Maar je bent gewoon zwanger Een augustuskindje wordt het dan