Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@melisa ja ik denk ook dat ik het wel fijn vind als beebje extra in de gaten gehouden word met echo's enzo en ik zou het ook wel doorgeven hoor aan de vk met je stijgende bloeddruk, dat wil ze vast wel weten! en jeetje zeg nog steeds aan de spuug, echt rot hoor, en ook een bekkenband

@all

feli heeft hier al 3x heel haar bedje onder gespuugd:( zo zielig!!

ze heeft verder geen koorts maar ze is echt niet lekker, zo zielig! ik d8 eerst dat er misschien iets dwars zat maar dat is het dus blijkbaar toch niet

ik had ook geen goede voeding meer voor feli (doordat het bedrijf wat het altijd verzend geen goede machtiging meer had, doordat de arts het niet goed had doorgestuurd) dus moest ik noodgedwongen voeding met melk erin kopen

gister leek dit goed te gaan, dus ik met mn domme kop ook niet meer aan gedacht om vandaag nieuwe te kopen, en eigenlijk had ik ook wel gedacht dat mijn bestelling nu wel binnen zou zijn, zou eigenlijk dinsdag al binnen komen!

misschien is dit dus toch een reactie daar op.. echt zielig en ow zo dom van mij om vandaag niet meer van die voeding voor haar te halen, maarja dat kan je dus ook niet overal doen, maar goed

naja, zielig dus, hai blijft misschien morgen thuis want ik ben afgelopen tijd al zo vaak er niet op een donderdag geweest, feli ziek ik zelf ziek, ik wil nu niet Weer thuis blijven, ik zei jij mag ook wel es een x thuis blijven dus dat doet hij denk ik dan ook wel.. (of dat wel mag bij zijn werk i donno maar tis goed)

ik kan nog wel vragen of ze naar jolanda kan maar dat wil ik eigenlijk ook niet als ze zo ziekjes is. nu ligt ze met hai bij ons in bed, op een handoek met doeken in handbereik.

kben benieuwd..volges mij huilt ze heel erg ik ga ff kijken

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, er heerst een vervelende buikgriep met vooral veel spugen. M heeft dat ook. Zielig!

Ik ga slapen, wel bijgelezen, maar ik weet echt niet meer wat ik heb gelezen :D

Zat na het eten nog even M voor te lezen uit Pluk van de Petteflet en Jan die lag in een scheur: ik viel soms gewoon uit en zei vreemde dingen - ja echt, ik viel dus al voorlezend in slaap

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ach, wat sneu voor Feli :( Hopelijk blijft het hierbij, en slapen jullie een beetje goed. En morgen maar gelijk achter de voeding aangaan! Sterkte vannacht!

Blijft leuk om je banner te zien :D

All, ik dacht het al wel een paar dagen, maar ik merk dat ik me tijdens deze zwangerschap (tot nu toe :)) wel beroerder voel dan toen ik zwanger was van Veda. Ik heb dezelfde klachten als toen, maar dan erger. En ook vaak een weeïg gevoel, niet echt misselijk, maar ik ben ook niet helemaal lekker (vooral als ik aan eten denk :)).
    En ik heb de hele dag zo'n honger! Vanavond goed gegeten en een uur later toch weer honger. Terwijl ik een uur voor het avondeten nog 2 boterhammen heb gegeten. En echt zo'n moeilijk te negeren honger, heel irritant. Ik wil natuurlijk niet de hele tijd wat eten, ik wil toch wel een beetje opletten dat ik niet al zo veel aankom.

Zometeen gaan we in ieder geval alvast naar bed, nog even lekker lezen en dan hopelijk een goede nacht en morgen weer wat fitter.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Arme jij! Klinkt alsof je veel slaap in te halen hebt, maar wanneer hè? ;)

Hoe gaat het nu met M? Nog steeds aan het spugen?

5. Sannehai

@salapio aghh ik hoop niet dat feli dat ook heeft! maar wat zonde voor M dat spugen is echt zielig bij die kids! en pff ja jij hebt denk ik veel slaap in te halen, maar wat mosa zegt, wanneer? heb je wel de kans om in het weekend eens een xtje flink lang uit te slapen o.i.d. of dat ook niet? knuffje voor jou!

@mosa ja pff zeker snel achter die voeding aan, ik baal er ook zo van dat ik het gewoon kon kopen vandaag maar er niet meer aan gedacht heb!! pff naja en dan kan ik het morgen wel kopen, maar dan heeft hai er thuis nog niets aan, want ik ben dan op mn werk en je kan het niet in ons dorp kopen zegmaar. naja we zullen wel weer ff zien, zeker hopen dat dit het is

hhihi ja mn banner leuk he :D ik zat eerst te twijfelen om hem er al op te zetten omdat mn test nog wat licht is, maar ik d8 boeie :D haha

en owja, mn collega'tje belde me net, die zat ook op zwp maar die kwam er eigenlijk bijna nooit meer op, en die zag dus dat ik zwanger was!

daar was ik eigenlijk al "bang" voor maar goed, ze verteld niets door dus is het niet zo erg

nu ga ik slapen hopelijk een goeie nacht! groetjes allemaal

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik wilde vast een boodschappenbriefje maken, dan hoef ik dat morgenochtend niet te doen, maar alleen het idee van eten staat me al tegen, dus toch morgen maar even doen!

Sanne, zo gaat het nieuws dat je zwanger bent snel rond :D Gelukkig houdt je collega haar mond :) Heeft zij niet ook een kindje die nu ongeveer 1 jaar is?

Nogmaals sterkte vannacht, hopelijk valt het mee!

Slaap lekker allemaal!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik wil even zeggen dat Svinthe nog steeds in haar bedje ligt!!
    Joepie!!!

Sanne, hoe is het nu met Feli? Wel een goede nacht gehad?
    Mooie banner!

Salapio, och M ook ziek. Beterschap voor haar!
    Zo slaapverwekkend is Pluk toch niet hahahah! :)

Mosa, oei, als je al nieteens een boodschappenlijkstje kunt maken ben je wel erg misselijk.
    Hopelijk is het vanmorgen weer beter!

Straks ga ik even naar het wineklcentrum om een cadeuatje te kopen voor een collega.
    Ze is pas jarig geweest. Ik denk dat ik maar iets ga kopen voor de vogels in haar tuin.
    Soms is het best lastig om iets te verzinnen vind ik.

Fijne dag allemaal!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, vervelend dat je zo misselijk bent. En wat het eten betreft: ik zou er vooral aan toegeven. Zolang je geen ongezonde dingen eet, moet je (mijns inziens) vooral goed naar je lijf luisteren: je hebt echt niet voor niets honger hoor. Dit is het minimum: Eten en drinken | Voedingscentrum, eerlijk over eten, maar ik at echt veel meer hoor! En zeker als je misselijk bent is het verstandig om regelmatig kleine beetjes te eten. Ik ben ondanks mijn geschrans bij beide zwangerschappen slechts 10-12 kilo aangekomen.

Hanna, wat zalig!

Sanne, gelukkig zegt je collega niets, maar mooi is je banner wel ;)

Bijslapen, ja inderdaad: wanneer ... ik mag gelukkig wel iedere zaterdag uitslapen :)

M heeft gisteren nog een keer gigantisch overgegeven in bed. Ze zei toen heel zielig: Mama, ik moet nu iedere dag spugen hè?, nou ik moest toen wel even een traan of wat wegpinken en uitgelegd dat het echt vanzelf overgaat.

Vanochtend redelijk gegeten (halve boterham) en ze heeft niet gespuugd, dus ik denk dat we het ergste gehad hebben.

Jan en ik voelen ons allebei ook niet helemaal top maar ik hoop dat het spugen ons bespaard blijft. E

O sh*t mn ovenbroodjes ;):)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, lekker zeg, dat Svinthe om half 8 nog in bed lag! Tot hoe laat heeft ze geslapen?

Salapio, ik heb idd al wat extra (gezonde) dingen op mijn boodschappenlijstje gezet, zodat ik wat kan eten als ik honger heb. De vorige keer ben ik in totaal 11 kilo aangekomen, dus ik wil graag proberen om weer zoiets te halen, maar als ik maar gezonde dingen eet, dan zal het idd wel niet zo'n vaart lopen.

Ach, wat zielig voor M :( Hopelijk heeft ze idd het ergste gehad, lijkt me zo rot voor z'n klein meisje!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Zie dat je mannetje mee doet aan de verkiezingen mee doet, nou ik ga stemmen hoor. L for president :p
    Leuke kaart zeg! Ik zie alleen de rest niet, alleen die eerste 2 met de auto erop.

Mosa: Sorry je had het al eerder gevraagd maar vergeten.. Bij het cwi ging het goed. Aardige vrouw, deed niet moeilijk, heeft me tips gegeven over mijn CV en waarop ik op kan letten bij het zoeken naar vacatures. Het probleem was alleen dat zij per 1 jan. ook op straat staat, samen met nog 1/3 van haar collega's. Balen, tref ik een keer een leuk persoon, gaat ze weg :( De eerste 3 maanden moet ook alles digitaal gaan gebeuren, het bijhouden van je sollicitaties e.d. Dus nogal onpersoonlijk maar goed, ik blijf hopen dat het zover niet komt.

Oja, ik heb gister de mango/red chilli geprobeerd maar die vond ik persoonlijk niet zo eigenlijk. Hij was wel lekker maar niet wat ik zoek in een smaakje voor chips.

:$ Wauw, Veda die zelf op de bank klimt :) Noah kan er zelf wel vanaf maar er niet op.. daar heeft hij nog te korte beentjes voor haha.

He jakkes zeg dat je je niet fit voelt. Je kan nu natuurlijk ook niet meer 'zoveel' rust pakken als bij de zwangerschap van Veda dus dat zal ook wel meespelen. En zoveel honger... misschien slaat het nergens op wat ik nu zeg maar misschien 'vullend' eten, eten? Maar voor de rest hoord het er wel bij ben ik bang.

Melisa: He jakkes, nog steeds zo overgeven en van je bloeddruk had ik inderdaad gezien op hyves... het zit je echt niet mee zeg :(
    En nu ook nog een bekkenband.. jeetje, hoeveel pech kan je hebben.
    Ik zou het trouwens zeker even melden van je bloeddruk aan de vk. Als ik zie hoe 'hysterisch' ze bij mij al reageerde met ruim 39 weken dan moet er wel ernstig rekening mee gehouden worden met jouw termijn. Zeker omdat je zelf laatst ook al aangaf sterretjes te zien. Das nie goe hoor ;)

Sanne: Awh arme Feli :( Krijg je de goede voeding nog wel (snel) binnen? Oh lees al dat je het vandaag misschien toch nog ergens kan kopen.
    Maar het kan inderdaad ook zijn wat Salapio zegt, flinke buikgriep. Hier hebben we daardoor mijn ei dus gemist afgelopen maand..
    Oeps, je collega al gezien dat je weer zwanger bent. Hopelijk gaat ze haar mond ook echt dicht houden of vertrouw je haar daar wel in? (ze leest dit waarschijnlijk ook dan.. dus, mondje dicht hoor, collega van Sanne :p)

Salapio: In slaap vallen bij het lezen.. knap haha :D
    Awh M ziek, beterschap en een dikke knuffel voor je meissie.

Hanna: Haha en hangt de vlag uit vandaag :p Wauw 07.30u, wat een tijd! Fijn hoor ;)

All: Hier vanmorgen bij m'n advocaat geweest. Was wel positief. Ik ga dus niet in op die vaststellingovereenkomst die hij me heeft gegeven maar goed was ik sowieso al niet van plan. Verder krijgt hij nu een brief met de tegen eisen. M'n advocaat denk dat er toch wat te halen moet zijn en dat dat mijn baas ook wel netjes zou staan. Wat hij nu heeft 'geboden' slaat gewoon helemaal nergens op zei de advo. Ik heb ook aangegeven dat ik best bang ben voor pesterijen en daar moet ik volgens de advo helaas ook wel rekening mee gaan houden :( Pff wat een tijd.. hopelijk is het snel voorbij allemaal.

Morgen moet ik trouwens naar de neuroloog voor mijn rug en nek, ben benieuwd.

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, hopelijk worden jullie niet ziek!

Mosa, Svinthe heeft tot kwart over 8 geslapen.
    Heerlijk hoor. Ze komt nu vandaag dus ook uit op 1 slaapje (ik hoop dat ze lekker lang blijft slapen vanmiddag want ik heb grootse opruim en schoonmaakplannen :D)
    11 kilo aangekomen met Veda, dat is heel netjes toch?
    Op het einde ben ik niet meer op de weegschaal gaan staan. Hahah, kop in het zand theorie :D
    Al dat vocht wat ik toen had... dat vond ik niet meetellen!

Sterre, mooi dat je nu hulp krijgt van een advocaat.
    Hopelijk wordt het nu snel afgehandeld inderdaad.
    Dan kan je echt verder he?
    Heb je nu sollicitaties lopen?

Ik ben net even door de regen naar het winkelcentrum gegaan.
    Ik moest echt even!
    Gelukkig werd het wel droog toen ik onderweg was.
    Ik heb een leuk boekje gekocht voor Sint voor mijn nichtje: Bobbi is zijn knuffel kwijt :D

12. Loe

Loe Niet meer actief

Goeiemiddag!

Sanne,wat sneu zeg voor Feli. hopelijk heb je snel de goede voeding en is zij snel weer beter wat betreft het spugen!
    Zo dat nieuws gaat inderdaad wel snel zeg, 1 dag! Hmm, zou die collega je in de gaten houden dan geregeld? lijkt me wel heeeeeeeel toevallig dat ze net ziet dat je zwanger bent? (of ben ik nou teveel sherlock?)

Sterre, jaaaaaaaaaa allemaal L. for president! Hij staat er niet op met zijn gezichtje, maar ik vond de foto zo leuk, dus heb gewoon deze ingezonden.
    Fijn dat je advocaat er zo bovenop gaat zitten. Tis een rotspelletje vaak, maar achteraf moet je ook geen spijt krijgen dat je niet genoeg tegengas zeg maar gegeven hebt. Zo te horen kan de advocaat je goed helpen, dat is fijn!
    Krijg je een uitslag bij de neuroloog of is het controle?

Hanna, fijn dat svinthe zo goed gepit heeft! En ik stond ook niet meer op de weegschaal, vond t zo zielig voor m........

Salapio, niet ziek worden hoor! Eerst maar eens slapen........maar inderdaad wanneer........ik vind je wel een bikkel hoor. Arme M, kan me voorstellen dat je hart even een knauwtje kreeg. Word maar snel beter M!

Mosa, nou lekker eten hoor. Zolang je geen kilo babi pangang chips per dag naar binnen werkt, zal t toch wel meevallen?
    Sterkte met de misselijkheid!

All, L. gaat per januari naar het dagverblijf, twee dagen. Snik. Ik vind t moeilijk hoor, ben bang dat hij de hele dag gaat huilen....omdat ze dus dingetjes anders zullen doen dan hier. Kan toch ook niet ivm de andere kindjes, ze slapen samen in een afgesloten ruimte, zijn trekpopje bijv. meegeven? Bumba knuffel neem ik mee voor hem, maar ik weet niet hoor.........moet hij 's ochtends na de voeding halfuur in bed, dan er weer uit, dan 300 meter naar het kdv, en dan daar weer slapen tot elf. Dat wordt gillen........mama's hart breekt al bij de gedachte.....ik hoop maar dat het goed komt........

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, neem maar van mij aan dat het echt went het KDV!
    Svinthe krijst nog elke dag als ik haar wegbreng. Ze vindt het daar hardstikke leuk, de kleine dramaqueen.
    De eerste keer dat ik haar wegbracht heb ik ook gehuild. Lekker laten gaan. Wat maakt het uit.
    Ik weet heel zeker van L het heel leuk gaat krijgen met de andere kindjes. Want dat is echt het grote voordeel. Veel vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen.

Svinthe ligt nu te slapen en ik heb de goede huisvrouw uitgehangen. Gesopt, gedweild, de was gedaan, alvast aardappels geschild.....
    Nu weer comp.tijd :D
    Straks naar mijn schoonouders met Svinthe.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Wauw kwart over 8 nog wel, wat een verwennerij... ze weet zeker dat de sint in het land is :p
    Ik heb wel nog sollicitaties lopen en kijk elke dag wat websites af. Ook krantjes e.d. Hopelijk kan ik het inderdaad snel achter me laten.
    Applausje voor jou, omdat je zo'n goed huisvrouw bent :D Ik kan er wel een voorbeeld aan nemen.. bij mij komt werkelijk niks uit mijn handen :)

Loe: Doet je mannetje deze maand mee, nee toch?
    Het kdv gaat inderdaad echt wennen, net wat Hanna al zei. Noah ziet ons al niet eens meer gaan als hij daar is, dan heeft hij het al te druk haha. Ik was ook heel bang dat het niet goed zou gaan omdat Noah ook nogal een gebruiksaanwijzing heeft maar aan de andere kant, denk ik dat alle kindjes wel iets hebben en dat ze daar wel rekening mee houden. Tenminste, dat is mijn ervaring wel. Tja, en goed én slechte dagen heb je er altijd tussen zitten maar dat heb je thuis ook.
    Noah komt helemaal gesloopt thuis na een dagje kdv maar ik weet zeker dat hij het super naar zijn zin heeft.
    Oja, Noah krijgt altijd zijn eigen slaapknuffel mee en die leggen ze ook gewoon bij hem in zijn bedje daar. Je zou ook nog een gedragen t-shirt mee kunnen geven zodat hij dat bij zich heeft o.i.d. Niks vreemds aan i.i.g :)

All: Ik heb lekker mijn haartjes wat gepimpt, had ik echt eens zin in. Wat lichte en donkere plukjes erin. Tis alleen altijd zo'n werk om dat bij jezelf te doen maar goed.
    Ga het er nu uithalen, hopelijk is het wat haha :p

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, fijn dat het goed ging bij het CWI, maar jammer dat die vrouw dan net per januari zelf ook werkloos is ;) En ik hoop nog steeds met je mee dat je uiteindelijk niet met hen te maken krijgt!

Ik vond die smaak chips ook het minste hoor. Evengoed wel lekker, maar niet om vaker te eten. Ik ben benieuwd wat ja van de Babi Pangang vindt!
    En het klopt wel dat Veda idd op de bank en de tafel kan klimmen omdat ze lange benen heeft :D

In principe eet ik genoeg brood en avondeten op een dag, dus ik eet genoeg vullende dingen. Ik wil alleen niet de hele tijd als tussendoortje dingen eten die veel calorieën bevatten, maar ik heb nu wortels, kruidkoek en ontbijtkoek gekocht, kijken of ik daar wat mee kan.
    En het zal er idd bijhoren, en het geeft natuurlijk verder ook niet :)

Heftig hoor, je gesprek met de advocaat! Ook zo zonde om zo een tijd lang samenwerken met je baas te eindigen hè?! Knuffel voor de komende periode en hopelijk valt het allemaal mee!

En, blij met je haar? Wel handig dat je dat zelf kunt doen, alhoewel het me ook wel een gedoe lijkt bij jezelf!

Succes alvast bij de neuroloog!

Hanna, zo zo, Svinthe tot kwart over 8 geslapen, heerlijk!
    En dat ik toen 11 kilo ben aangekomen, vond ik ook netje vandaar dat ik het nu weer graag zo wil doen ;)
    En ik denk dat je vorig jaar geschrokken zou zijn wat voor extra gewicht je aan vocht mee moest sjouwen!

Loe, ik ga zo gelijk op je mannetje stemmen :)
    En het komt vast goed met L op het kdv! Misschien is het even wennen voor hem, maar het is er natuurlijk ook heel leuk, veel te zien enzo!
    Maar gaat hij erheen zodat jij wat meer rust kunt pakken?

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier ben ik ook weer eens "schaam schaam"

zag dat er al meer meiden zwanger zijn super!!

hier gaat het wel. zitten helaas met djesslyn in het ziekenhuis gedoe. om een lang verhaal kort te maken, djesslyn dr leverwaardes waren niet goed met bloedprikken inmiddels is ze al weer 3 keer geprikt wat echt heel erg zielig is. en ook niet makkelijk gaat bij haar. dus alle 3 de keren is ze ook 2x geprikt omdat het niet lukte. dus dubbel pijn voor mn kleine meisje.
    leverecho gehad. gelukkig geen afwijking daaraan.
    verder worden we nu doorgestuurd naar het sophia kinderziekenhuis naar maag lever darm arts die moeten verder onderzoeken waar het vandaan komt en of er een infectie of ontsteking bij dr zit. ergens. voor der voetjes moet ze ook naar een kinderorthopeet om te kijken of ze nog in het gips moet of niet.
    verder is ze zelf gelukkig erg vrolijk en merk geen pijn klachten aan haar. dat is wel beter, maar die ziekenhuis bezoeken en de bloedwaardes die steeds stijgen maken me erg onzeker.

iedereen knuffel. probeer wat vaker bij te lezen hier.

17. Sannehai

hoi dames

@bubsie jeetje zeg wat heftig!! pff dat is echt allemaal niet nix! hopelijk weten ze in het sophia wat ze moeten doen of wat er moet gaan gebeuren, heel veel suc6 en sterkte! Gelukkig is je meisje nog wel lekker vrolijk:)!

@sterre pff jeetje rekening gaan houden met pesterijen pff echt niet leuk:( maar wel heel fijn dat de advocaat denkt dat hij wel een goeie zaak kan maken tegen je baas! en leuk je haar gepimpt! foto?

en nee mn collegatje zegt niets hoor dat weet ik wel zekr:)

@loe ja ik had het wel met haar er over gehad dat ik nog steeds niet ongesteld was, maarja totaal niet bedacht dat ik zwanger zou zijn wahaha dus zei was toch wel nieuwschierig en ging eens even kijken hahaha:)

@mosa ja ik wil deze x ook echt niet heel veel aankomen!(bij feli ook 11 kilo dus dat was toen wel netjes opzich) pff mn zwangerschapsvet van feli zit er nog aan joh whaahha!! en ik hier dus ook al aan de worteltjes hahah

@hanna oww heerlijk dat svinthe zo lekker geslapen heeft zeg:D was wel heel luxe voor jullie zekr?

@all

vandaag natuurlijk nog weer een test gedaan(en morgen weer een whaha) maar hij is echt wel wat duidelijker dan die van gister dus dat is wel heel fijn:D

feli heeft heel de nacht bij ons "geslapen" echt heel zielig ook spugen en doen, tkleine meiske

vandaag was hai eens een x thuis met dr gebleven, ik kon echt niet Weer al niet komen op een donderdag (pas ik ziek op donderdag, en ook al xtje thuis gweest met feli dr waterpokken op donderdag)

ze was wel heel zielig geweest en had heel weinig gegeten, nu vanavond lekker weer dr eigen melkje gehad

maar door die stomme tnt duurt het natuurlijk Nog langer voordat ik die voeding in huis heb!! maar goed, heb dus even snel zelf 2 potten gekocht in de stad

en mensen al sneeuw gespot?? wij niet echt hier hoor!

owja ik was vanmorgen ook echt misselijk dat ik er bijna van moest spugen, en mn boobs doen echt non stop zeer, dus daar ben ik eigenlijk wel blij mee :D

bij feli was ik veel zekerder dat het helemaal goed was enal, nu lijk ik veel bezorgder ofso, terwijl ik juist denk relaxter deze zwangerschap te zullen zijn maar waarom i donno? maar goed komt vast goed :)

groetjes!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bubsie, wat een onzekere rottijd maken jullie door :( Gelukkig is je meisje er erg vrolijk onder, maar wel zielig wat zij allemaal al moet doorstaan (en jullie als ouders natuurlijk ook!).
    Sterkte voor de komende tijd, hopelijk valt het allemaal mee! Dikke knuffel!

Sanne, zo, meteen al misselijk :D
    Zielig voor je meisje, maar hopelijk is ze nu weer snel de oude nu jullie weer de goede voeding hebben!

Hier ook geen sneeuw hoor, vind ik ook niet erg ;)

All, leuk weetje, ik vertelde toch pas dat mijn buurvrouw ook zwanger is, een paar weken langer dan ik. Dinsdag heeft ze een echo gehad, en ze krijgt een tweeling :D Het komt wel een beetje voor in haar familie, maar ze hadden er totaal niet over nagedacht, dus een grote verrassing. Dat is druk :$ Maar wel leuk!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, Sanne fijn dat je test donkerder was vandaag! Nu nog één testje doen, en dan zou ik het niet meer doen hoor, straks word je er alleen maar onzekerder van ;)

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; Gefeliciteerd weer een supercijfer voor een examen binnen! Zielig een kuchende en proestende Noah. Y heeft daar ook al een tijdje last van en dan laatst ook koorts. Ik heb de HA niet gebeld, het zijn toch wintervirusjes en daar is weinig anders aan te doen dan uitzieken. Maar als je niet gerust bent moet je zeker de HA bellen hoor. Jij kent jouw ventje het beste.
    Mijn werk, ik doe testen in de fabriek met een proefopstelling. dat houdt dus nu voornamelijk in dat we heen en weer lopen om kratjes te legen en de optimale settings voor het apparaat te vinden. Nog lekker cryptisch maar ik kan het niet duidelijker uitleggen:)

@mosa; Rare schoonouders.........zij die wel van de zwarte kousen?;) En zo makkelijk heb jij het ook niet met de MA! Dat moet je niet bagetaliseren, een breezersletje die zwanger wordt van 1x pil vergeten die moet zich schamen!:p
    Mooi die zw-klachten, misschien steeds een crackertje nemen of fruit?

@afrola; Gefeliciteerd met het achternichtje. En hoe heet ze?

@salapio; ah, BV is gewoon jouw methode voor anti-conceptie! Beter toch. Beterschap met de griep. Bleehhhh buikellende!
    En het is best te doen hoor met mijn werk, als we maar met zijn 2-en zijn. Veel afwisselen en veel water drinken.

@sanne; HOERA posi KV test. En bruin is goed!! Oude rommel eruit zodat baby een mooi nestje heeft.

@melisa; Hup die VK bellen over je bloeddruk. Voorzichtig zijn hoor. En wat vervelend dat de misselijkheid maar niet weggaat en dat je een bekkenband nodig hebt:(
    Gaat het voor de rest wel weer een beetje met jpu, en je man en schoonvader. Nu komt misschien het besef dat je schoonmoeder overleden is?

@hanna; vandaag kunnen uitslapen. Wat een luxe!

zo , ik ben nu wel uitgelezen en gereageerd. Ben bekaf van weer een dag in de fabriek.
    Morenochtend wil ik naar de Ikea, ik hoop dus dat het weer OK is. GEEN SNEEUW!!!

Deel Deze Pagina