Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mosa ja morgen doe ik nog een test en dan zal het wel goed zijn hoor :p gek hoor bij feli heb ik gewoon maar 1 test gedaan en toen ik nog maar een miniscuul streepje zag (zoals nu dus de 1e test) geloofde ik het wel en heb daarna niet meer getest, nu wat ik zei dus wat onzekerder en ik denk dat ik het pas geloof als ik een knal test heb hahaha:p wie weet morgen:)

@loe L naar het kdv, ik vond het ook wel echt heel erg toen feli moest, en dat terwijl het op mn eigen werk, bij mn collega's was maar het went echt wel hoor, komt helemaal goed!!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bubsie, heftig hoor wat jullie allemaal moeten meemaken met jullie meisje.
    Dat prikken lijkt me echt erg.
    Hopelijk kunnen ze in het Sofia de juiste zorg geven en komt het snel allemaal goed!

Mosa, wat leuk voor je buurvrouw..
    Lijkt me inderdaad druk! Heeft ze al meer kinderen?

Sanne, fijn dat je test donkerder is nu.
    Ik durfde na die eerste test niet meer te testen, bang dat ie niet mee rpositief was :D:D

Pookie, ik wil ook geen sneeuw hoor. PFFFFFFFF
    Morgen nog een dagje werken. Als het sneeuwt dan gaat mijn man ons naar Rotterdam brengen en komt ie ons ook weer ophalen :)

Ben vanavond bezig geweest met mijn Sintsurprise.
    Gelukkig al wel opgeschoten. Ik maak een stripboek voor mijn neef.
    Morgen maar weer verder. Het zou fijn zijn als het dit weekend af is.
    Volgende week vrijdag moet het af zijn.
    Het gedicht heb ik al gemaakt, dat is wel fijn!

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Eigenlijk geen tijd om te reageren want moet zo de deur uit om de trein te halen. Werkze nog en alweer bijna weekend :D

@ Bubsie dikke knuf!

@ Sanne, ik wil nog wel een foto zien met duidelijk streepje :)

Fijne dag allemaal!

4. Sannehai

hoii dames

dit is de test van vandaag :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Die is echt VET positief~!!!! En en goede foto:)

@afrola; werk ze vandaag, en dan WEEKEND.

ik ga alvast naar de Ikea:)

6. Sannehai

@pookie thnx :D ja deze was niet te missen he;) hahaha :D veel plezier bij de ikea!

7. Sannehai

ik heb net gebeld naar de gyn:) ik mag 15 dec al komen! snel he? ik hoop toch zeker wel dat we dan al een hartje kunnen horen/zien

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sanne, dit is een hele mooie en duidelijke test :D, joepie!
    15 dec al naar de gyn, leuk. Denk dat je een goede keus hebt gemaakt voor de gyn :)

@ Pookie veel plezier bij de ikea :).

Ik werk weer snel verder. Vanmiddag weer een engelse presentatie geven. Nu nog even oefenen ;)

9. Loe

Loe Niet meer actief

Sanne, geweldige test!! :DHeeft Hai hem al gezien?

Pookie, veel plezier bij Ikeaaaaaaaaa!

All, bedankt voor jullie reacties over l. naar kdv.:).....we gaan het proberen en ik hoop dat het goed gaat. Hij heeft vanochtend weer heerlijk gelachen, lieve boy. Ik heb een bodywarmer voor m gekocht gisteren bij h&M, was sale. Eentje van barbapapa in het zwart, zo leuk!:D
    L. heeft al een poosje maat 62.........wat gaat het hard. Ik vond d ebodywarmer zo leuk, dat ik m ook voor volgend jaar in 86 gekocht heb. Ahum, hoe vaak gaat dat op de groei kopen wel niet mis........ik weet t.......maar hij was te leuk om te laten hangen!:)

Nu even bijlezen.......

10. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, geen sneeuw he, wel een heerlijk zonnetje!

Bubsie, ach goss, wat ontzettend sneu voor jullie meisje en wat moeilijk voor jullie. Hopelijk vinden ze in het Sophie snel wat het is, en kunnen ze haar behandelen ervoor. Knuffel!

11. Sannehai

@loe haha wat leuk een bodywarmer van barbapapa! en wat word je mannetje al weer groot! maatje 62 al weer!! pff, hier de eerste dingetjes maatje 80 gekocht.. veel te groot natuurlijk nog haha;) maar ik ben bang dat ze het met 74 niet lang genoeg kan dragen naar mn zin hahaha:p

en hai heeft de test nog niet gezien, wel die van de afgelopen 2 dagen haha maar vanavond show ik hem natuurlijk deze:) al maakt het voor hem denk ik niet echt uit, hij vond bij de eerste 2 testen ook al dat ik zwanger was haha :D

@afrola ja ik zat eerst echt te twijfelen, maar ben heel blij dat ik voor de gyn gekozen heb, zeker omdat het met feli allemaal echt niet lekker liep eerst en ik wel d8 dat dat misschien mede door het eind vd zwangerschap kwam, heb ik hier een beter gevoel bij :)

12. Loe

Loe Niet meer actief

Vast verstandig dat je het groter hebt gekocht sanne. poe, t gaat echt hard met die maatjes.
    Dit is het bodywarmertje van barbapapa:

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Even een ego berichtje. Werken was echt rot vandaag. Mijn baas heeft de fax van de advocaat gekregen en begint rare sprongen te maken maar goed, dat was te verwachten. Heb ook gelijk even de advo gebeld wat ik nu moet doen maar hij zei, niks doen, niks toezeggen, niks tekenen, alles via mij. Toch wel fijn dat je iemand achter je hebt staan. Zo voel ik me toch wat 'veiliger'.
    Dadelijk naar de neuroloog, ben benieuwd!

Sanne: Wauw wat een mooie test!!! En de 15e naar de gyn, super zeg en lekker snel ook. Tegen die tijd ben je 6.6 weken (als ik even goed gekeken heb i.i.g) maar toen had ik wel een kloppend hartje dus die kans heb jij ook wel! Spannend hoor :)

Zo en nu ervan door :)

14. Sannehai

@sterre ja klopt dan ben ik ongeveer 6.6 weken ja, super dat jij toen een kloppend hartje geeft, ik hoop dat ik dat dan ook heb!! maar dan weet ik in iedergeval dat het wel kan haha:)

en pff dat je baas gelijk weer rare sprongen gaat maken, wat een r*t vent zeg! en suc6 bij de neuroloog!!

@loe super leuk bodywarmertje!!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Sanne, bij mij klopt het hartje (bij de eerste zwangerschap) met 6 weken 2 dagen, dus dat gaat helemaal goed komen!

Sterre, wat moeilijk zeg. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. Inderdaad, niets tekenen. Maar t vreet energie he. Sterkte hoor, t valt niet mee. Hopelijk blijft je baas redelijk.
    Succes bij de neuroloog!

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Sanne van harte proficiat met je 2de zw-schap

Ben nog niet echt optimaal
    zit meer op het smeppers-forum dan eigenlijk bij jullie

de man van iemand had een hartstilstand gekregen op vakantie
    dus nu moeten de kids zonder vader leven en de vrouw ook

Maar ik wil iedereen een dikke knuff geven
    en de oudste word alweer wakker
    En........................hij kan bijna zelfstandig lopen maar nog niet helemaal

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: wat een rotbericht op het andere forum!

Sanne: mooie test!

Loe: Zo te lezen groeit jullie mannetje wel als kool. Chelsey zit hier al in maat 92 met shirtjes!

Gisteren met mijn kleine meid naar het CB geweest. Ze is weer helemaal goedgekeurd. En met de prikjes gaf ze geen kick. Mijn dappere meisje!
    Vanmorgen even naar het werk geweest, en vanaf volgende week ga ik 1x per week 2 uurtjes wat doen. Ik ben het zat alleen maar thuis te zitten, en zo blijf ik een beetje betrokken denk ik. Al is het maar op kantoor medische artikelen bestellen.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, nog leuke dingen gekocht bij de Ikea? Ik las dat er nu vooral in het zuiden kans op sneeuw is, en in de rest van het land pas na het weekend echt kans.

Hanna, de buren hebben nog geen kinderen, maar vanaf juni dus ineens twee :D

Inmiddels al klaar met je sintsuprise?

Afrola, zit je inmiddels al weer iets beter in je vel?
    Oeh, een Engelse presentatie, lijkt me doodeng! Succes!

Sanne, mooie duidelijke test :D En 15 december al naar de gyn, fijn! Hopelijk dan al een mooi kloppend hartje!

Loe, leuk bodywarmertje :)

Sterre, bah zeg, wat rot dat je baas toch gek gaat doen :( Lijkt me heel zwaar om er dan toch iedere keer heen te moeten. Sterkte, gelukkig weet je idd dat je een advocaat achter je heb staan!

Succes bij de neuroloog!

Tijgertje, wat een rotverhaal op het andere forum, echt een nachtmerrie :(

Melisa, stoere meid, die Chelsey 8) Hoe lang is de nu en hoe zwaar?
    En ik denk dat het idd goed is om weer een klein beetje aan het werk te gaan, voor de contacten enzo. Maar in ieder geval goed rustig aan doen!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Mosa

Ja echt een nachmerrie
    ik kreeg het berichtje op me mobiel
    want die had ik al 2 dagen niet aan staan
    Dus toen ik het had gelezen beldde ik gelijk ook diegene op
    en we hebben best wel lang gepraat

Ook al heb je mekaar nooit gezien je merkt echt dat je een hechte band opbouwt met iedereen
    Iedereen stond ook klaar voor mekaar

Ik weet niet wat ik zou doen
    Denk zelf dat ik knettergek werd
    Heb zelf angst om alleen te worden gelaten

Ze zei als laatste aan de tel
    Koester met iedereen die je liefheb
    Het is zo over
    En ze heeft nog gelijk ook het leven is echt echt veel te kort

Maar goed.............

Binnenkort manlief jarig word 25 jaar
    We hebben zo'n pop besteld en de buurt die meedoet is ook super

Wat doen jullie eigenlijk als je je huisje schoon wil maken
    en je zet je kind in de box maar dan schreeuwt hij zo hard dat hij eruit wil maar je wil eigenlijk wat doen
    Moet je dan uiteindelijk dan toch ff negeren of
    wat doen jullie meestal

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, je moet idd genieten van elke dag en iedereen om je heen, het kan zo over zijn, maar ook niet te veel stilstaan bij alle nare dingen, anders heb je ook geen leven lijkt me.
    Maar wel een heel triest verhaal natuurlijk!

Als ik Veda in de box zet, en ze wil het absoluut niet, dan probeer ik haar eerst een paar keer af te leiden met een speeltje (of ik pak een ander speeltje uit de kast) en zeg duidelijk: Veda gaat nu even in de box spelen, en mama gaat even.... Meestal is dat voldoende, maar als ze hard gaat huilen dan negeer ik haar, en eigenlijk altijd is het zo weer over en gaat ze alsnog spelen.
    Maar zou ze echt blijven huilen, dan zou ik toch geneigd zijn haar eruit te halen, ondanks dat dat misschien niet het beste is :)

Maar misschien kan Thijmen je een beetje helpen met schoonmaken, daar heeft hij denk ik de leeftijd al voor. Dus dat je hem een doekje geeft zodat hij ook kan 'stoffen'?

Deel Deze Pagina