Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Net is er een vriendinnetje komen spelen van Svinthe van het aug.forum
    Was heel erg leuk!
    Svinthe in de poppenwagen en D. duwen :D
    Daarna andersom!

Sanne, balen zeg dat Feli niet goed eet.
    Hopelijk is het snel anders.

Afrola, Josien kan dus zo lekker eten!
    Fijn hoor!
    Jammer dat je man moest werken...
    Tja hij moet echt ver rijden zeg.

Sanne/Tijgertje/BabyD, allemaal jonge moeders..
    Hier een oudje hoor ;) 36!

Vanavond ga ik met mijn zus naar het theater.
    Ik heb er zo'n zin in!!! :D:D

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; nog steeds wanten weigeren:( lastig, het begint nu toch ook wel erg koud te worden zonder wantjes.

@hanna; Wow je surprise al af, dat is op tijd! Gelukkig hoeven wij dit jaar geen surprises of gedichten te maken. Ik ben er echt heel slecht in. Wij gaan met een groep vrienden sinterklaasdobbelen:)
    Veel plezier vanavond in het Theater, naar welke voorstelling ga je???

@babyD; hier wordt ook alleen schoongemaakt als Y in bedje ligt. Ik wil ook eigenlijk wel een poets inhuren maar weet niet goed hoe ik een betrouwbare kan vinden.
    Thuisblijfbaby :D ik vind het wel een leuke term. En liever een thuisblijfbaby dan een die de hele verjaardag bij elkaar blerd! Het is ook voor jou een feestje om eens naar een verjaardag te gaan.

@afrola; Arme Afrolaman helemaal naar het werk toe moeten omdat de PC -verbinding het laat afweten. Hopelijk is dat alles en gaan de proeven wel goed door. Nog maar 4 weken werk dit jaar:$:$:$:$........bizar hoe snel de tijd gaat.
    Hopelijk maandag een goede echo voor je vriendin.

@sanne; misschien wilt Feli zelf eten?????? Wij doen tegenwoordig aan duo eten. Yuna eet zelf met haar lepel en handjes en wij voeren haar tussendoor bij. Ze heeft er lol in en het bordje gaat weer een stuk leger.

Vanmorgen was het sinterklaasfeest van mijn werk.
    Heel druk want superveel kinderen maar ook wel heel gezellig. Y was eerst erg onder de indruk van al die kinderen en de clown maar later in het rustigere gedeelte kwam ze helemaal los. Lekker aan de wandel en snoepjes bietsen bij de serveersters:)
    Zwarte piet was ook niet eng en schuimpjes zijn heeeeeeeeeel lekker.
    Ook heeft ze de mooie dierenpiano gehad van sinterklaas dus nu ligt ze uitgeteld en tevreden te slapen.

Mama gaat dus nu verder met schoonmaken, er moet nog stofgezogen en gedweild worden:)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Zo, wat een dag ;) Veda heeft ineens weer best hoge koorts (39.7) dus ze is heel moe en hangerig. Verder lijkt ze gelukkig nergens last van te hebben, alleen lamlendig door de koorts. Maar ze heeft de hele dag bij mij op schoot gehangen. Nu is mijn vriend weer thuis, dus dan kan hij het even overnemen, ook wel lekker :) Straks denk ik even een zetpilletje erin en hopelijk slaapt ze vannacht dan goed.

Mijn ouders waren hier vanochtend even, en toen ben ik even op de fiets boodschappen gaan doen zodat mijn ouders bij Veda konden blijven. Sta ik bij de kassa, ben ik mijn portemonnee kwijt :x Echt zo irritant! Ik weer naar huis gefietst, daar was hij ook niet. Zo balen is dat, echt álles zit in mijn portemonnee. Later nog naar de supermarkt gebeld, maar niets gevonden. Dus ik heb mijn bankpasjes geblokkeerd, en dan zou ik maandag aangifte doen en alles opnieuw aanvragen.
    Vanmiddag gaat bij mijn ouders de telefoon, mensen die op zoek waren naar mij. Waren het de mensen die mijn portemonnee op straat hebben gevonden :D Ze waren een heel tijd bezig geweest om iets van mij te achterhalen (ik heb nogal een veelvoorkomende achternaam dus zoek dan maar eens in het telefoonboek :) Ze hadden zelfs willekeurig mensen opgebeld met dezelfde achternaam als ik). Zelfs het ziekenhuis gebeld omdat ik een ponsplaatje had, en uiteindelijk waren ze achter een adres gekomen, het adres van mijn ouders. Dus ze hebben vanmiddag mijn portemonnee langsgebracht en alles zit er nog in. Echt een pak van mijn hart, al dat geregel anders! Dus ik heb ze natuurlijk ontzettend bedankt en hun adres gevraagd, dan ga ik er komende week wel even langs met een bloemetje. Gelukkig tref je net zulke mensen :)

Afgelopen zomer hebben we in Frankrijk een heel leuk en lief spijkertuinbroekje voor Veda gekocht, en die heeft ze vandaag voor het eerst aan. Staat zo schattig :D Helaas geen foto want ze heeft de hele dag aan mij geplakt.

Sanne, wat moeilijk zeg, het (niet) eten van Feli :( Hopelijk ging het vandaag verder wat beter, want zo eet/drinkt ze wel heel weinig!
    Hoe gaat het nu eigenlijk met de nachten? Hebben jullie haar nog laten huilen of is het niet meer nodig geweest?

Veda eet trouwens op dezelfde manier als Y van Pookie. Ze wil niet meer gevoerd worden, dus ze eet nu voornamelijk zelf, dat werkt hier tegenwoordig ook veel beter.

Afrola, o ja, sneeuw bij jullie?! Veel?
    Spannend van je vriendin, hopelijk een goede echo maandag!

Dat is eigenlijk de reden dat ik nu een skipakje voor Veda wilde, als het nodig is, dan zul je zien dat er niets meer in de winkels ligt. Nog geslaagd voor sinterklaas?

Fijn dat je presentatie goed ging, knap hoor! En nog 4 werkweken, dat klinkt zó kort! Ben je tussen kerst en oud&nieuw vrij? Balen dat het allemaal in het weekend valt hè?

BabyD, degene die commentaar op jullie had dat jullie je meisje niet meenamen 's avonds, heeft zeker zelf geen kinderen? Probeer het je maar echt niet aan te trekken, sommige mensen weten het altijd beter ;)

Hanna, leuk dat Svinthe met een vriendinnetje gespeeld heeft :D Zo grappig om kindjes van dezelfde leeftijd met elkaar te zien spelen hè?!
    En leuk, naar het theater! Ik ben ook benieuwd waar jullie precies heengaan. Maar heel veel plezier in ieder geval!

Pookie, klinkt als een leuk sinterklaasfeest!
    Vandaag was ook het sinterklaasfeest van mijn werk, maar als je zo ver van je werk woont, dan ga je toch niet zo snel naar dat soort dingen toe. Op zich wel jammer, maar vandaag had sowieso al niet gekund met Veda.

Sterre, hoe is het met jou? Kun je de werkperikelen wel een beetje van je af zetten?

All, fijne avond!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sanne, ik wist dat jij begin twintig bent en van Hai dacht ik dat hij ongeveer even oud was. Maar lees dat je inmiddels alweer 24 en Hai 26 bent. Tijgertje had ik ouder verwacht dan ze is vandaar mijn verbazing ;)

Helaas hebben wij geen 2 weken kerstvakantie, tenzij ik dat zelf opneem. Zou ik wel willen maar ik heb niet heel veel vakantiedagen dus ik wil er ook nog wat bewaren voor de rest van het jaar ;). Wat dat betreft valt kerst en oud&nieuw net niet zo fijn dit jaar. Helemaal in het weekend.

@ BabyD, lekker je eigen plan trekken hoor met je kids. Volgens mij ben je gewoon goed en normaal bezig ;) :)
    Drukke weken ja en je hebt in je hoofd altijd zo'n beeld wat je dit jaar nog wilt doen. En in de laatste weken blijkt dat vaak niet meer te lukken ;). Ach ja volgend jaar weer een kans nietwaar ;)

@ Hanna, leuk dat er vandaag een vriendinnetje met Svinthe kwam spelen en samen de grootste lol met de poppenwagen dus :D

@ Pookie, Ja de tijd vliegt echt heel hard ;).
    Wat leuk dat jullie sinterklaasfeest hadden op je werk. En Y na even de kat uit de boom kijken ging weer helemaal los op jacht naar lekkers :D. Ook wel een echt lekkerbek dus ;):D
    Op mijn eerste werk hadden we ook sinterklaasfeest. Heb ik altijd meegeholpen, en ook voor piet gespeeld. Vind het zo jammer dat we dat op mijn huidige werk niet hebben.

Is het schoonmaken enzo nog gelukt?

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, net je berichtje gemist. Vroeg me al af waar je was vandaag ;). Maar heel druk geweest met Veda en je portemonnee.
    Zo zielig dat Veda alweer ziek is. Hopelijk slaapt ze vannacht goed en gaat het morgen weer een stuk beter!
    Wat een geluk dat zulke lieve mensen je portemonnee hebben gevonden. Meestal zie je hem niet meer terug of bijna volledig leeg ;). Echt mazzel gehad dus. Lief dat je ze volgende week een bloemetje gaat brengen :)

We zijn wel geslaagd vandaag, deels voor Sinterklaas en ook nog voor andere dingen voor in huis :). Morgen is het hier koopzondag en dan gaan we het centrum van Utrecht in. Zal wel mega druk zijn ;), maar ja komt voor ons ook het beste uit om morgen te shoppen. Vind koopzondag echt ideaal. Vind het ook maar een rare beslissing van de 1e kamer om die wet van minder koopzondagen in te voeren.
    Ik vind dat elke gemeente dat zelf moet kunnen bepalen ;). Best kans dat het huidige kabinet met weer een wet komt die deze nieuwe wet terugdraait ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, gek eigenlijk, Veda is nog nooit echt ziek geweest, tot 3 weken geleden en nu weer ;) Maar zal de tijd van het jaar wel zijn.

Geen vakantie dus rond kerst, jammer! Ik moet nog even kijken hoeveel vrije dagen ik nog heb. Volgend jaar komt het wel gunstig uit voor mij, ik hoef geen vakantie op te nemen in de zomer want dan heb ik verlof :)

Poeh, zal morgen zeker druk zijn in Utrecht! Succes ;) Maar hopelijk slagen jullie wel, dan kun je ook beter tegen de drukte hè?!

En misschien is dat één van de voordelen van in een dorp wonen, dat mensen nog echt moeite doen om zo'n portemonnee terug te bezorgen :) In de stad wonen natuurlijk ook veel zulke mensen, maar ik denk toch dat er wel een verschil is.
    Lastig is wel dat ik over 7 werkdagen nieuwe bankpasjes opgestuurd krijg omdat de oude geblokkeerd zijn. Moet ik telkens zorgen dat ik genoeg contact geld in mijn portemonnee heb, of mijn vriend en ik zijn pasje. Wel onhandig, maar gelukkig is dat alles.

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het schoonmaken is nog best gelukt.
    Daarna zelfs nog even de stad in geweest met Y.
    Moest een paar kleine dingetjes halen. Kaas, marsepein en borstplaat. De laatste voor mijn ouders bij de luxe patissier:)

En ik ben blij, net 3 seizoenen van the Big Bang Theory op DVD besteld bij Amazon UK.
    Scheelt heel veel in prijs vergeleken met NL en hier was seizoen 3 nog niet eens te krijgen:) Mooi kerstcadeautje voor pookman!

@mosa; wat balen dat je je portemonnee kwijt was en goed dat er eerlijke mensen waren die hem hadden gevonden en terugbezorgd! Toch gebeurt dat hier ook nog wel hoor. Je moet maar net mazzel hebben.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, oeh marsepein, lekker :D En gevuld speculaas vind ik ook altijd zo lekker :D

Ik ken die serie niet, maar altijd leuk als je ze goedkoper hebt kunnen scoren, vooral als die seizoenen in NL nog niet eens uit zijn!

En tuurlijk zijn er nog genoeg eerlijke mensen, en gelukkig maar!

All, wij zitten al op de bank voor een aflevering van Louis Theroux, altijd interessant! Het is deze aflevering: TVGids.nl - Artikel » Het leed van Lagos Die kennen we nog niet.

Gelukkig ging Veda straks zonder problemen naar bed :) Haar temp was 39.5 dus gelukkig niet gestegen. Nu maar hopen op een goede nacht!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb wel eens een docu van Louis gezien. Best goed, hij oordeelt niet, en dat was naar mijn mening in die aflevering ( over Crystal Meth ) heel lastig.
    Ouders die verslaafd waren en kinderen die daar constant mee in aanraking komen.

Sterkte met Veda, tis niet fijn al die koorts. Maar het gaat weer over ( daarmee pep ik mijzelf meestal op;))

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het was zeker een interessante documentaire! Nu verveel ik me, en mijn vriend is alweer verdiept in één of andere film :) Zo maar kijken of we samen nog iets kunnen doen.

Die crystal meth-docu was zeker ook goed, en hij oordeelt idd niet, dat is wel zijn sterke kant vind ik. Pas ook eentje gezien over een soort gevangenis/instelling voor pedofielen, was ook een hele interessante.

Ik merk dat ik nu de koorts van Veda niet zo erg vond, verder leek ze namelijk nergens last van te hebben. De vorige keer vond ik het veel enger, maar dat was ook de eerste keer dus dan weet je ook niet wat je moet verwachten. Nu denk ik: ach, het zal wel een virusje zijn. En gelukkig heeft ze wel goed gegeten en gedronken, scheelt ook wel natuurlijk.

Zo, eens kijken of ik mijn vriend kan overhalen om een potje te kaarten ofzo :D
    Slaap lekker allemaal voor straks! Morgen viert mijn broer zijn verjaardag, hopelijk is Veda dan weer beter!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Even een ego berichtje van mij.
    Hier gaat het op zich goed alleen merk ik wel erg goed dat het toch behoorlijk wat energie vreet van mijn werksituatie. Ik ben steeds hartstikke moe, heb gister heel veel geslapen. Ook al denk je er niet constant aan, ik ben er onbewust toch steeds mee bezig.

Neuroloog was ook al niet echt een suc6.. Ze snapte niet wat de vraagstelling was van de HA aan haar, tja en ik wist het ook niet ;) Ze heeft wel wat onderzoek gedaan en a.s dinsdag krijg ik een EMG maar ja, volgens mij ben ik 'gewoon' een beetje uitgedokterd. Ik heb er ook helemaal geen zin meer in... tijd voor rust.

Vandaag wordt mijn petekindje gedoopt maar ook daar heb ik totaal geen zin in.. Zit ik weer met mijn schoonouders en de ouders van mijn schoonzusje die allemaal behoorlijk neefje-L-minded zijn dus ben ik nu al bang dat ik me dood ga ergeren :)

pff nou sorry voor mijn erg negatieve berichtje hoor :)
    Fijne dag allemaal!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

@ Sterre, grote knuffel voor jou!!!
    Het is ook niet makkelijk om een conflict te hebben met je baas waarbij je een advocaat hebt ingeschakeld. Het is goed dat je dat laatste hebt gedaan. Maar het zou zo fijn zijn als je gewoon in goed overleg met je baas de beeindiging van je contract had kunnen regelen. ;). Daarnaast zijn er de donkere dagen die ook nogal invloed kunnen hebben. Is niet makkelijk.
    Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in vanmiddag. Maar misschien wordt het stiekem toch nog gezellig. Of je houdt je gewoon erg druk met Noah, omdat die lekker veel aandacht vraagt ;).
    Sterkte vandaag!

@ Mosa, en heb je je vriend nog overgehaald om te kaarten?
    Hoe is het vandaag met Veda, allemaal nog goed kunnen slapen?

@ Hanna, hoe was jou avond bji het theater?

@ Pookie, gister nog allemaal lekkers gehaald. Jammie Jammie :).
    En al geslaagd voor kerstkadootje, dat is goed geregeld :)

Gisteravond een escape game gedaan samen met hub. Pff lastig blijven die dingen. We hadden uiteindelijk 2 hints nodig en onze samenwerking om eruit te komen :).
    Het heeft hier vannacht weer een beetje gesneeuwd :). Er ligt nog een heel dun laagje in de tuinen aan de overkant. In onze niet meer want daar schijnt nu de zon :). Heerlijk weer vind ik dit :). Hopelijk zet het vriezen door zonder dat er al snel te veel sneeuw op het ijs ligt, dan kunnen we hopelijk schaatsen ;)

13. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pookie, ja als ik het zo lees is het ook wel een leuke term, maar niet uit die gene's mond die het zei hahah. Daar zal het ook wel meer aan liggen want ik erger me rot aan die persoon :p .
    Wat geweldig dat Y het zo leuk vond zeg!

@ Mosa, he bah Veda weer koorts.. Niks aan :( . Er heerst wel veel en wanneer het over is kunnen ze het zo weer krijgen jammer genoeg..
    Wow wat een geluk met je portemonnee zeg! Super van die mensen.
    Ja diegene heeft zelf 2 kinderen van 7 en 10 jaar.. Maar als het om hun gaat is alles logisch als het om een ander gaat kunnen ze niet even nadenken.. Jammer zoiets.

@ Afrola, oh ik wist niet dat ze minder koopzondagen wilden.. Irritant! Veel shopplezier en zal idd wel druk zijn ja voor sinterklaas.
    Ooooh zeg!! Niet meer kou hahahaha. Ik vind het wel leuk maar dan met een dik pak sneeuw :p maar het is zo koud. Doe mij maar zomer.

@ Sterre, je houd je wel goed staande met je werk vind ik, want ik was al vertrokken geweest... Maar het is idd een vreselijke situatie zo voor jou! Dat vreet wel..
    Rot dat de neuroloog ookal geen succes was..
    Hier ook ergernis aan bepaalde mensen van de schoonfamilie bah weet hoe dat is.. Hoop dat je je niet te erg ergert en je een leuke dag zult hebben!

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne zondag!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @afrola;; escape games, altijd leuk. Ik heb er gisteravond ook 2 gedaan. Met Purism kwam ik niet verder en iets met doghouse heb ik uitgespeeld.
    Welke hebben jullie gedaan??????

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Te snel geklikt.

Sterre; van mijook een dikke knuf, veel succes vandaag en als je je ergert inderdaad lekker met Noah in de weer.Dat is toch het lekkerste menneke;)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ BabyD, Zomer is ook heerlijk, doe mij maar Zomer, Lente of koud vriesweer met een zonnetje. Fijne zondag ;)

@ Pookie, de 1e neutral escape game, van het escape game topic hebben we gedaan. Nu zijn we bezig met de 2e uit het topic. Ik vind het wel handig om wat hints achter de hand te hebben. Alhoewel samen met mannetje komen we een heel eind. We zijn nu al een hele tijd bezig om een wit bakje open te krijgen ;)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

Net even een opruimactie gehouden boven op zolder en op de eerste verdieping.
    Nog niet klaar, maar ik ben er nu wel klaar mee hahah
    Straks naar vrienden. Daar blijven we ook eten. Makkelijk avondeten dus! :D

Mosa, gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen.
    Fijn dat je je portemonnee weer etrug hebt gekregen!
    Hoe is het nu met Veda?

Theater, de voorstelling was superleuk.
    Echt hard gelachen :D
    Het heet: Inspecteur Vlijmscherp.
    Het was heel gezellig om er weer eens met mijn zussie uit te zijn.
    Zouden we eigenlijk vaker moeten doen. Dus volgend jaar krijgt zij ook een kaartje van mij voor haar verjaardag. :)
    Dan gaan we in ieder geval!

Afrola, nog geslaagd vandaag met het winkelen?
    De sintinkopen zijn hier ook bijna allemaal binnen.
    Nog een paar laatste dingetjes, maar dat komt wel goed.
    Was het erg druk in de stad?

Pookie, goed geslaagd op Amazon dus.
    Dat dat nog zoveel scheelt in prijs he?
    Mijn man koopt daar ook vaak. Is er erg tevreden over.

Sterre, is het nog een beetje meegevallen bij de doop?
    Niet te veel geërgerd hoop ik.
    Jammer dat je zulke dingen dan niet kan skippen he. Kan je niet maken, maar zou je eigenlijk wel willen.
    Wij hier vinden Noah echt superdefluper leuk :D:D

Afrola, och die escapegames zijn geweldig vind ik.
    Ik heb er eens eentje gedaan met kerst en het was erg verslavend. Samen met mijnneef ben ik er toen uiteindelijk uitgekomen en kon ik weer rustig slapen hahahahah!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hier een rotnacht gehad, Veda was echt niet lekker. Gelukkig lijkt het vandaag iets beter te gaan, en heeft ze net weer even geslapen. Maar ze lijkt wel ergens last van te hebben, of haar mondje of haar oortjes, maar ik kan er niet echt achter komen.
    Zometeen de verjaardag van mijn broer, hopelijk gaat het daar een beetje en anders weer op tijd naar huis.

Sterre, meisje toch, wat rot dat je je zo voelt :( Het is ook allemaal niet niks natuurlijk en het is logisch dat je er telkens toch zo mee bezig bent! En dan ook nog een onduidelijke afspraak bij de neuroloog, daar zit je ook niet op te wachten natuurlijk.
    Nou, hopelijk viel het vandaag mee en ziet het er binnenkort allemaal weer iets rooskleuriger uit. Een dikke knuffel voor nu!

Afrola, het blijft wel flink koud de komende dagen, dus wie weet idd schaatsweer! Veel succes/plezier met shoppen vandaag!

Hanna, zegt me niets, Inspecteur Vlijmscherp, maar fijn dat het een geslaagde avond was! En gezellig, samen met je zus!

Beetje korte reactie, maar ben ondertussen ook met andere dingen bezig. Fijne dag allemaal!

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa wat zonde dat veda zo ziekjes is :( en dus ook echt niet lekker geslapen, hopelijk doet ze nu een lange dut! en hopen dat ze zich snel weer helemaal fit voelt! en hopelijk word het wel leuk/gezellig op je broers verjaardag!

@hanna wat leuk dat jullie theater avondje zo geslaagd was :D het zegt mij ook niets maar wel fijn dat het zo leuk was :D

@sterre jeetje meis hele dikke knuffelkroel! wat een stom stom werk toch ook bij jou, ik snap zo dat je je er zo rot door voelt, ik hoop echt voor jou dat het allemaal snel achter de rug is en je het lekker kan vergeten! en hopelijk viel het mee ja bij de doop van je neefje! en wat hanna zegt, wij zijn fan van noah!!

@babyd jij ook fijne zondag:D

@afrola veel plezier bij de koopzondag, hier in de stad is het ook hoorde ik net.. wie weet vanmiddag nog heel eventjes heen en ik had hier in de tuin al een laagje ijs liggen in een bakje met water(waar mn wasknijpers normaal in liggen haha) maar dat was nog maar Heel dunnetjes.

@pookie leuk dat je die serie voor zo veel goedkoper hebt kunnen kopen! dat is altijd mooi mee genomen toch :D

@all

hier alles goed feli is wel weer wat aan de beterende hand, al wou ze gisteravond nog steeds bijna niets eten..

ze heeft vanmorgen wel lekker geslapen, en nu ligt ze er ook al weer een half uurtje op, dus ik ben benieuwd.

wel is het elke nacht nog raak met brullen brullen, vannacht hebben we zelfs een klein flesje gegeven, ze had blijbkaar ook gewoon honger want ze slurpte hem zo leeg en is daarna lekker gaan tukken

waarschijnlijk moest ze iets inhalen van de afgelopen dagen ofso denk ik :)

vanmiddag weer naar hai zn ouders/ fam toe, wel gezellig hoor:) hopelijk iets lekkers eten :) hahaha

groetjes allemaal!!

Deel Deze Pagina