Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; Wat een ijzersterke logica van M, zometeeen eet ze ook geen konijne kaas;)

@hanna; Wat lekker voor jou zo'n onverwacht dagje vrij. Voor de ouders van de leerlingen is het natuurlijk wel minder fijn.

@sterre; ook geen kachel, of misschien had je baas geen werk voor je. Laat hem ook maar de rechtsbijstand bellen, wie weet komt er dan wel een goed aanbod uit;) Gelukkig niets ernstigs met Noah, maar inderdaad goed in de gaten houden hoor.
    En lekker uit eten vanavond, geniet ervan!

@mosa; Niet hoeven treinen is met dit weer geen straf.Al schijnt het OV zich kranig gehouden te hebben met de sneeuw. Ik kon gelukkig met mijn autootje ook veilig thuiskomen. Ik kan mij die verschrikkelijke sneeuwdag van begin januari nog te goed herinneren dat ik 3 uur gereden heb over een stukje van 20 minuten.

@loe; Bij ons op maandag nooit post. Maar pakketjes worden wel bezorgt als die er zijn. Leuk shirtje van L.

@melisa; geniet maar lekker van je kleine druktemakers:)

pffffffff, moe! Mijn ouders zijn met vakantie dus morgen komt de andere oma oppassen op Y. Eerst zou ik haar op de fiets brengen maar met dit weer is dat niet zo'n goed plan. Met de auto is ook geen optie want dan ben ik zeker een uur bezig met brengen, er zit een spoortraject tussen en het is echt een omweg naar mijn werk.
    Ik ben dus heel blij dat mijn schoonmoeder aanbood hier te komen oppassen.
    Nu ff een beetje opruimen:) En een dagritme opschrijven, deze oma heeft een werkinstructie voor Y nodig:p

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, ik voel me nog steeds katerig zeg maar :) Vannacht heb ik ook heel onrustig geslapen, hopelijk komende nacht beter zodat ik me morgen weer wat fitter voel.

En ik hoop voor je dat het morgen meevalt op de weg! Ligt er veel sneeuw bij jullie? Maar het blijft natuurlijk vriezen, dus de sneeuw zal in ieder geval blijven liggen ;) Hopelijk valt er geen nieuwe sneeuw!

Pookie, volgens mij kon je vandaag idd beter met het OV gaan, dan met de auto de weg op ;)

Fijn dat je schoonmoeder morgen bij jullie komt oppassen, anders was het idd een gedoe geweest met brengen! Zo lastig hoe een beetje sneeuw zoveel ontregeld hè?

Maar je ouders op vakantie, lekker! Waar zijn ze naartoe?

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is dat ik te ver weg woon, anders kwam ik het even voordoen! :D

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mijn ouders zitten heerlijk met hun kontjes in de zon. Dominicaanse republiek. Het is een afsluiter van een nare periode voor mijn vader. Hij is nu "genezen" van een burn-out. Dus hij en mijn moeder ook wel ;) hebben een heftige periode achter de rug.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, heerlijk zeg!
    En je ouders zullen dan zeker een heftige periode achter de rug hebben, fijn dat hij 'genezen' is :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is dan een lekkere afsluiting van deze periode voor ze,Pookie!
    Lijkt me heerlijk om daar nu te zijn. Lekker warm, zonnetje!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Leuke banner hoor, lekker winters :) Wat een heerlijke foto :)

Mosa: En, heeft je vriend lang gereden?
    Ja niet te geloven he, bijna 900 kilometer file :$ Maar het was ook echt super glad. Roy heeft ruim 2 uur gedaan om thuis te komen :(
    Awh arme Veda, ik had het helemaal gemist. Ik heb geen idee of ze dan snel doorgaan komen maar ik hoop het wel voor jullie.

Ik kan me wel indenken dat je zo tegen die echo op kijkt. Dikke knuffel daarvoor!

Sanne: Awh arme Feli.
    Hoe voel jij je trouwens? Al wat klachtjes?

Melisa: Wat voor deken heb jij erop gelegd? Ik was al aan het kijken om het dekentje wat we voor Noah hebben (die hij vanaf zijn geboorte heeft) in een dekbedhoesje te doen maar het is nogal een lastige maat ;) 100 x 150cm.

Heerlijk zeg dat je al zoveel leven voelt, lijkt me ook ontzettend fijn om dat weer eens te voelen.
    Lekker hoor dat het werken zo goed ging!

Salapio: Wat een mooie foto van M zeg met die bellen, staat ze echt super lief op.
    Applaus voor die lieve superman :D En voor de piet ook :D

Hanna: Poeh, dat wordt wat als je morgen naar Rotterdam moet :(
    Suc6 alvast.. hopelijk doet de verwarming het nog niet en kan je nog lekker thuis blijven hihi.

Pookie: Haha deze oma heeft een werkinstructie nodig :D Nou ik was ook wel een beetje van die briefjes hoor maar nu Noah toch geen fles meer krijgt overdag vind ik het 'alleen' belangrijk dat hij op tijd zijn slaapjes krijgt.

Jeetje heftig zeg van je vader. Heeft hij er lang mee gezeten?
    Heerlijk joh, d.rupubliek.. daar wil ik ook wel zitten nu :p

All: Ik ben toch maar niet uit eten gegaan. Roy kwam om 20.00u pas thuis (2 uur gereden) en als ik dan nog naar de stad had moeten rijden was het wel erg laat geworden. We hebben nu over 2 weken een nieuwe datum geprikt. Nu hopen dat het dan niet zo'n slecht weer is.

Noah eet super goed de laatste weekjes *klopt ook gelijk even af* Vanavond hadden we bruine boontjes met aardappels en wat vleesje en het ging er in joh .. haha.
    Hij had alleen weer geen ruk geslapen op het kdv. Hij wilt het gewoon pertinent niet. Hij moet erbij zijn.. ;) Nou ja, hij was ook niet sacherijnig ofzo dus dat scheelt dan weer.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja, hier ligt echt behoorlijk wat sneeuw. Ik zag wel wat op tv maar dat stelt nog niet zoveel voor als je ziet wat hier ligt :( En ik moet morgen ook nog naar het zkh... blegh, dat zie ik dus helemaal niet zitten nu. Die auto van mij glibbert en slipt alle kanten op. Vind er niks aan, bij mijn andere auto had ik dat niet zo erg.

Owh en nog een oja haha.. Ik heb al ei-pijn :( Erg vreemd want ik zit pas op dag 11. Heb ook best gevoelige boobs. Snap er niks van. Nou ja, we wachten af he..

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ben ik weer even :p
    Ik zag net een topic over NOD rond kerst. Ben ik even gaan kijken, valt die van mij ook rond die tijd :( Vind ik helemaal niet leuk (mits ik zwanger ben natuurlijk) maar ja... als het niet zo is ;) He bah zeg.

Nou en nu ga ik mijn bedje opzoeken, weltrusten :)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    De laatste en de eerste :)

Hoe is het bij jullie met de sneeuw? Hier ligt nog steeds behoorlijk wat. Ik zag vanmorgen op het nieuws dat het bij Rotterdam behoorlijk vast stond, moest gelijk aan Hanna denken :( Roy heeft ook behoorlijk pech, alles richting Eindhoven stond ook dicht.
    Ik ga straks op tijd vertrekken naar mijn broertje (die gaat even op Noah passen) als ik naar het zkh moet.

Fijne dag allemaal!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen vanuit een wit en koud brabant zeg. Niets aan die winter.

Mosa: ik heb die babyfoon ook, doet het prima!

Sterre: ik heb een speciale deken van de prenatal gekocht. Erg duur (50 euro), maar het zijn 2 dekentjes die je aan elkaar kan maken, zodat je een 4 seizoenen deken hebt. Omdat Chelsey een winterslaapzak heeft, heb ik 1 deken in de hoes gedaan.
    Het andere dekentej bewaar ik gewoon voor het volgende kindje.

Tandjes: Chelsey heeft er ook wel een paar dagen last van. En bobbels betekend helaas hier zeker geen tandjes binnen een paar dagen. Daar kunnen wel weken over heen gaan.

Pookie: fijn dat je schoonmoeder naar jullie toe wil komen!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik zit al zo in de zenuwen voor de echo morgen, heel irritant ;) Maar gelukkig heb ik het over 24 uur al weer gehad.
    Het is ook stom, want puur lichamelijk denk ik echt wel dat het goed zit, maar na de vorige keer kan ik me bijna niet meer voorstellen om nu wel een goede echo te hebben ;) Normaal ben ik heel goed in nuchter en positief denken, maar nu helaas even niet :)

Sterre, gelukkig was mijn vriend gisteren maar een half uurtje langer onderweg dan normaal, viel dus mee!
    Maar Roy er ruim 2 uur over gedaan, hoe lang doet hij er normaal over?

Toch niet uit eten gegaan lees ik, maar als je pas om 8 uur zou kunnen gaan, dan werd het idd wel erg laat. Hopelijk kan het over 2 weken wel doorgaan :)

En fijn zeg dat Noah zo goed eet de laatste tijd, houden zo!!

Zou fijn zijn als je eisprong over een paar dagen zou komen, een kortere cyclus is nooit verkeerd! Nu goed zorgen dat er niets tussen komt, want een positieve test rond de kerst zou wel érg leuk zijn ;)

Succes in het ziekenhuis, hopelijk schiet je er vandaag wel wat mee op!

Melisa, hmm..nou, afwachten dan wanneer de kiesjes doorkomen. De bobbels zijn flink rood (lijkt wel een beetje ontstoken :(), dus heel sneu :(

All, fijne middag nog!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Heb even bijgelezen:

@ Mosa, een geslaagde verjaardag bij je broer dus. Leuk dat je broer zo gek is met Veda en hun eigen zwangerschap. Je ziet vaak dan echt een hele nieuwe kant van iemand.

@ Loe, alleen een bodywarmer, brrr.
    Met dit weer doe ik lekker mijn skijas aan :)
    Wat inbakeren betreft zou ik goed naar je mannetje kijken. Rond 3 mnd had J het inbakeren (padcco doek) inene niet meer nodig, maar er zijn er genoeg die het nog wat langer nodig hebben, als L zich nog niet kan omdraaien is het ook nog niet zo'n probleem denk ik dat je hem inbakert.

Escapegames, spelletje waarbij je opgesloten zit in een kamer en er door spulletjes te vinden en het oplossen van raadsels uit de kamer moet zien te komen. Leuk, verslavend en heel frustrerend als je vast komt te zitten :D

@ Salapio, wow de kinders hebben goed geslapen zeg :D. M ook nog uit logeren geweest, Super zeg!
    Wat een superlogica van M. Duurde ff voor ik m snapte :D
    Wat een superleuk foto's van lieve M en SuperT :D

@ Sterre, snel gevlucht zondag na de doop. Slim ;). Verder alweer een vrij dagje, lekker hoor ;). Hoe was het bij de HA met Noah? Gelukkig niets aan de hand. Fijn. Hoesten kan idd uitdraaien op toch iets van astma maar hoeft niet. Hopelijk snel weer over!
    Jammer dat je gister niet uit eten kon omdat het zo glad was en veel file. Hopelijk over 2 wk geen problemen.
    Noah die niet wil slapen op het KDV. Lastig. Maar met 1 dag in de week nog wel te doen. J wilde ook een tijdje niet. Nu weer wel. Maar pff na 3 dagen was dat ook drama. Er is daar ook zo veel afleiding. Lastig soms.

Alweer ei-pijn. Lekker aan de klus dus. NOD rond kerst. Mja vervelend. Had ik 2 jaar geleden ook. Oeh wat was ik stiekem chagerijnig dat het niet gelukt was. Uiteindelijk was het hét begin van een mooie ronde :)

@ Hanna, lekker thuis. wat een onverwachts kadootje :). 4 graden is ook wel heul koud, brrr.

@ Mosa, jammer dat je je elke keer zo beroerd voelt. Wel heel fijn dat je dan lekker thuis kan werken :) Is het nog een beetje gelukt?
    Bobbels van tandjes kunnen vrij lang zitten te irriteren, terwijl op een ander moment het ineens heel snel gaat. Ik kon er bij J geen peil op trekken. Als ik dacht dat het elk moment kon gebeuren duurde het zo nog 2 weken. Terwijl een andere keer er al iets door was voor je een bobbel had ontdekt. Wel heel sneu als Veda er zo'n last van heeft. Dikke knuf voor jullie!

Wat ben je toch lief en heb je een goed geheugen, dat je altijd aan iedereen denkt.

De echo bij mijn vriendin was helemaal goed, ze hebben een mooi kloppend hartje gezien. Ze is ineens ook heel misselijk. Ik heb er wel vertrouwen in dat het nu helemaal goed zit :)

Jij alweer in de zenuwen voor morgen. Dikke knuf. Het zal vast goed zijn morgen. Je voelt je veel zwangerder dan de vorige keer. Maar morgen zal het pas een opluchting zijn als het goed zit. Nog ff volhouden dus. Hopelijk kun je een beetje slapen!

Babyfoon, goede aanbieding. Heb net ergens anders besteld. Maar die komt maar niet binnen. Eens even op onderzoek uit. Misschien kan ik die andere bestelling annuleren en deze blokker aanbieding nog scoren .

@ Melisa, wat leuk dat je al regelmatig leven in je buik voelt en je man inmiddels ook weer :)

@ Pookie, wat lief van je schoonmoeder dat ze bij jullie willen komen oppassen. Met dit weer op de fiets is geen pretje. Ik ga normaal ook fietsen met J maar vanaf morgen wordt het ff treinen en bussen.
    Je ouders lekker aan het bijkomen in de Dom. Zon. Heerlijk zeg. Mag ook wel na zo'n vervelende periode.

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
  16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Vandaag een drukke ochtend gehad.
    Moest even langs mijn werk om een NS-kaart op te halen. Die krijgen we van mijn werk. Had er ff niet aan gedacht dat ik vanaf woensdag een nieuwe nodig heb als ik dan met de trein wil ivm het weer.
    Vanochtend de kaart gaan halen en nog ff geshopt voor J. Weer leuke nieuwe kleren en ook een skipak uit een stuk gevonden voor J. Maatje 86 :D
    Mosa, als je er nog een zoekt ik ben uiteindelijk geslaagd bij de H&M voor 29,95 euro. Bij de V&D en Hema was het uitverkocht. Bij de H&M zag ik alleen een 62 en twee maal 86 hangen. Had ook al van moeders hier in de omgeving begrepen dat er nog weinig te krijgen was.
    Nu kunnen we met J gaan sleeen :D

Op mijn werk nog even met J een rondje gelopen. Dat was erg leuk, mijn collega's vonden het superleuk om J lopend te zien :D.
    Na een drukke ochtend ligt ze nu uitgeteld in bed :)

Voorbeeld escape game:
    Neutral's Room Escape Games
    De kerstversie is het makkelijkst ;)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, als ik zoals gisteren een extra dagje thuiswerk, dan komt mijn moeder hier om Veda bezig te houden zodat ik ook echt wat kan doen :) Aangezien ze nog maar één dut per dag doet, moet dat ook wel anders komt er niet veel van. Ik heb gisteren 6 uurtjes gewerkt en net was ik ook even bezig, dus zo kom ik wel aan mijn uren.

Wat fijn zeg, dat de echo van je vriendin goed was! Ik schrijf nu ook mee in een topic in het miskraam-gedeelte en daar is iemand, na een BBZ, net zolang zwanger als ik. Die heeft gisteren ook een goede echo gehad, zo'n opluchting is dat dan!

Ik meen gelezen te hebben dat de postbodes vandaag ook nog staken :( Misschien dat het daardoor langer duurt totdat de babyfoon binnenkomt? Welke heb je nu besteld?

Hoe is het nu met je vader? Voelt hij zich nog ziek? Einde van de maand krijgt hij weer onderzoeken toch?

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, daar heb je het al :D
    Wij zijn ook al zo'n knap stel, dus blijkbaar klopt het :) :D

Ik moet idd nog steeds een skipak hebben ja! Dus bij de H&M, online zie ik helaas niets staan ;) Vrijdag is mijn vriend ook vrij, misschien kunnen we (als de echo morgen goed is, dat denk ik nu met alles wat we plannen :)) dan gaan winkelen met z'n drietjes en dan ook naar de H&M. Wat voor kleur heb je gekocht?
    Morgen wordt het gevoelstemperatuur -15 las ik :$ Dan is zo'n skipakje echt geen overbodige luxe natuurlijk!

Leuk dat je J even geshowd hebt op je werk :)

Ik zit te twijfelen of ik op je linkje van de escape game zal klikken, ik ben bang dat ik er te lang blijf hangen :)

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Knappe mensen krijgen vaker een meisje: en mijn man maar klagen dat hij zo graag een jongentje wil nu! Haha, zal het hem eens laten lezen....

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ik heb ook 2 dekentjes die je aan elkaar kan maken, ook een soort 4 seizoenendekentje. Erg fijn ding en die was ook best duur. Weet alleen even niet meer hoe die heet. Ik heb nu inderdaad ook 1 van die dekentjes in het bedje liggen. Ik had er alleen graag een dekbedovertrekje voor gehad. Misschien even creatief gaan zijn, stofje uitzoeken en mijn moeder vragen of ze er eentje wilt maken :p

Mosa: Awh ik leef zo met je mee, tis ook niet niks wat je hebt meegemaakt de vorige keer. Dikke knuffel en hopelijk kan je een beetje goed slapen en is het zo 12.45u!

Roy doet er normaal 45 minuten over maar als het echt druk is maximaal een uurtje.

Ja een mooi test rond kerst zo helemaal te gek zijn.. ik heb alleen heel erg de neiging om weer te gaan doem-denken en dat het toch wel weer niet zo zal zijn :) Heb al tegen Roy gezegt dat hij raak moet schieten deze maand hihi :p

Nou ja zeg... dat ligt hier dan zeker weten aan Roy hoor :p:D

Afrola: Ik hoop ook dat het bij Noah een fase is dat hij niet wilt slapen op het kdv. Hij gaat er trouwens maar 1 x in de 14 dagen heen. De andere week doet mijn schoonmoeder. Er is inderdaad erg veel te doen daar en hij wilt er niks van missen haha.
    Nou als ik met kerst ongi word en de maand erna wel zwanger ben dan maakt mij dat ook niet uit hoor :p:)

Poeh poeh :p:D

Ik ga dus even niet op je linkje klikken want ik blijf zeker plakken :)

All: Gelukkig waren de wegen weer goed begaanbaar hier. Ja behalve de binnenweggetjes maar goed, als de hoofdwegen maar lekker gaan. Scheelt weer stress voor mij hihi :)

Bij de neuroloog was alles goed alleen het onderzoek zelf was niet zo prettig. Die stroomstootjes via de huid vallen nog wel mee maar toen de neuroloog zelf kwam om met een naaldje in m'n spieren te gaan zitten (om zo de zenuwen te controleren) vond ik het wat minder grappig :( De zuster zei nog van te voren, het zal wel wat vervelend zijn maar het is niet zo dat je ervan gaat bloeden ofzo hoor... nou ja, ik ben 6 keer geprikt en heb 6 pleisters omdat het bloedde haha ;):D Ik heb nu wel een soort spierpijn gevoel maar ja, dat gaat ook wel weer over.

Deel Deze Pagina