Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    I wasn't talking to you :p
    Jij wist zelfs de tijd nog voordat ik hem vandaag genoemd had, dat is helemaal knap ;)

En leuk, Roy en Noah saampjes in bad, maar zo langzamerhand idd bedtijd :)

Melisa, maar wel een fijn idee dat Chelsey nu in ieder geval wel lekker warm ligt!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben trouwens maar gestopt met de escape games, het lukte toch niet :)

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sanne, niks aan als Feli niet wil eten zeg.. Ik zou haar gewoon laten dan en dr fles later geven ja.. Je kunt het er ook niet in proppen en als je boos wordt heb je alleen jezelf er mee :( helpt toch niks.. Heb ook geen idee wat je verder kunt proberen..

@ Loe, oooh heerlijk een uur wandelen :D .
    Uitgevogel dan eerst he wat je nou wel en niet moet/kan doen.. Ik denk dat je die zak nog wel kunt gebruiken.. Het omdraaien duurd nog wel eventjes zou het niet?
    Grappig te lezen, D tilde haar hoofdje ookal enkele dagen na de geboorte op haha.
    Leuke foto weer :D !

@ Salapio, geweldig dat M zo goed uit logeren kon :D ! En T goed geslapen, super!
    Hahahha meisjeskaas geweldig die uitspraken hahaha!!
    Lieve foto's!

@ Sterre, getsie rotonderzoeken dan.. Niks aan!

@ Mosa, die bobbeltjes voel je die erg wanneer ze tandjes krijgen? D heeft wel mini bobbeltjes en wil graag bijten maarja dat willen bijten heeft ze al wéken.. Iig niet leuk wanneer ze er zo'n last van krijgen met koorts en al!
    Succes morgen ik hoop dat jullie daarna echt mogen gaan genieten!! Duim voor jullie.

@ Melisa, geweldig dat je zo goed het leven voelt!! Ja dan voelt het helemaal weer bijzonder lijkt me hihi.

@ Hanna, hahaha nouuuu ik zou 'm naar de winkel sturen om een nieuwe letter te kopen voor je :D !!

Pff kruip zo lekker m'n bed in! We liggen onder 3 dekens :$ kachel aan haha ben echt een koukleum wanneer ik in bed lig.

4. Loe

Loe Niet meer actief

als morgen de december verkiezing in gaat, gaan jullie dan stemmen op L.?:D

Mosa, alvast heel veel succes morgen, maar hopelijk ben ik morgenvroeg nog even online voor de voeding van l. (hoop t)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, nou, zo gek vind ik je koukleumerigheid met dit weer niet hoor! Volgens Piet Paulusma wordt de gevoelstemperatuur morgen -20 :$ Nu vind ik Piets altijd overdrijven, maar een paar graden minder koud is ook al koud!

Ik heb bij Veda nog nooit eerder bobbels gevoeld in haar mond, haar tandjes waren er gewoon ineens. Maar omdat dit kiesjes zijn, is het misschien anders?
    Heeft jouw meisje nog helemaal geen tandjes of al wel wat?

Loe, tuurlijk ga ik stemmen op je mannetje :) Zal het morgen gelijk doen!

Ik heb de hele avond maar loos computerspelletjes zitten te doen als afleiding :) Mijn vriend kijkt op dinsdag altijd naar NCIS (vind ik zó saai ;)) dus ik moest mezelf vermaken. Zo naar bed, en morgen is het vast zo middag. Ik weet niet of ik voor die tijd online kom, meestal gaat Veda pas 's middags naar bed, maar ik probeer in ieder geval na de echo snel even langs te komen :)

Slaap lekker allemaal!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Haha nou ik had al gelezen in het foldertje die ik had meegekregen dat er geprikt ging worden maar de naald was iets groter dan ik verwacht had ;)

Owh jakkes zeg, jij werd op oudjaarsavond ongesteld.. maar dan maakt zo'n super ronde erna alles weer goed he :)
    Ik ga stemmen op je mannetje hoor :)

:D:D

Wauw, mooi cameraatje zeg!

Pookie: Gaaf een I-pad. Inderdaad een leuk speeltje :)
    Haha Y de volgende Doutzen :D
    Ik heb een Siemens wasmachine en erg tevreden. Wij kregen deze toen aangeraden omdat Siemens Duits is (wat over het algemeen wel goed spul is) en mócht hij kapot gaan dan is het makkelijker te maken e.d Veel onderdelen voor handen en wat goedkoper ook geloof ik. Maar googlen (zoals mosa zei) is ook wel een goed idee.

Salapio: Haha ja ja al het slechte hebben ze van hun vader natuurlijk :p

Mosa: Mensen hebben inderdaad de neiging om te denken dat echo's altijd leuk zijn.

Thanx :p:D

Heel veel suc6 vandaag bij de echo!!!!!!

Sanne: Aha, jij werkt op maan- en dindagdag.. ik dacht dat jij op maan- woens- en vrijdag werkte.. geen idee hoe ik daar bij ben gekomen hihi.
    'Fijn' dat je al klachtjes hebt. Mij zou dat ook zekerder maken op de een of andere manier :)

Hanna: Fijn hoor dat je niet in de file hebt gestaan! Nu lekker je doordeweekse weekend :)
    :$ Wat een doodszonde heeft je man begaan :x... ;):p:D

Melisa: Begrijpelijk dat je nog niet rustig slaapt omdat Chelsey onder een dekentje ligt. Hier heb ik er inmiddels wel vertrouwen in maar ga 's avonds voor ik naar bed ga toch altijd even kijken hoor :)

BabyD: Zo dan ben je wel een écht koukleum zeg met 3 :$ dekens :p

All: Hier was het op tijd dag vandaag, rond 6.50u.. Ach ja, is niet erg zij het niet dat meneertje een ochtendhumeurtje heeft nu ;)
    Verder weinig op de planning. Dadelijk alleen even HA bellen over de uitslag van de neuroloog.
    Oja, die was trouwens gewoon goed, geen spierziektes of blokkeringen. Ik kreeg de uitslag gelijk dus dat was wel fijn. Er was alleen 1 uitslag van een bloedonderzoek nog niet binnen maar daar verwachtte ze eigenlijk niks van. Nu dus even terug naar de HA omdat de uitslagen wel goed waren (gelukkig!) maar ik natuurlijk wel nog steeds vaak veel pijn heb. Ik wil nu weleens wat meer duidelijkheid wat ik daarmee aanmoet. Of er gewoon simpelweg niks mee te doen is of wel. Waar ik rekening mee moet houden, of het veel erger kan worden.. dat soort dingen allemaal.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Allereerst: veel succes bij de echo Mosa.
    Ik denk aan je en vind het zelf ook reuzespannend!!

Loe, tuurlijk stem ik op L. Ik ga zo even kijken of het al kan.

Sterre, 6.50 ur, daar zou ik hier erg blij mee zijn hoor :D
    Wij zijn al vanaf 6 uur wakker, maar Svinthe ligt nu al weer te slapen.

BRRRRRRRRRRRRRRRRR wat is het koud!
    Woensdagmorgen ga ik altijd naar de markt, maar ik heb vandaag de joker ingezet....
    We blijven lekker binnen vanmorgen. Vanmiddag moet ik naar de tandarts voor dewortelkanaalbehandeling. Ik zie er best wel tegenop, maar het moet gewoon gebeuren. Hopelijk valt het alemaal mee dit keer!

Fijne dag allemaal!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

L. staat erop hoor, op de verkiezing! Gewoon met zijn hele naam zeg maar. Stem stem!:D

Ieks, onze kat was gisterenavond laat zeer gefixeerd boven op het buro aan het kijken..........hoorde mijn vriend muizen bij de dakpannen die naar binnen willen.......gatverdamme! Ik heb al eens, toen ik op kamers woonde, een muis recht in het gezicht gekeken, een half dode gevonden met stofzuigen. De professionele opruiming is er toen aan te pas gekomen, zat door het hele pand. IEks:$. Ben trouwens niet eens echt bang van muisjes, tis meer het onverwachte. WE hebben voor de zekerheid het zolderraam maar dichtgedaan in elk geval.;)

Hanna, sterkte bij de tandarts, jak. Ja, je weet nooit hoe het gaat voelen he, dat is ook het enge eraan, ondanks dat het verdoofd is. Maar ik heb een goede ervaring, hoop dat het voorspoedig zal gaan vanmiddag! :)Poe, hou je dat wel goed vol, zo vroeg op de ochtend al op? Of gaan jullie 's avonds ook vroeg naar bed?

Sterre, succes met bellen, je zou toch t liefst willen dat het iets redelijks simpels was wat ze kunnen behandelen.

Onze L. heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen!!! :DWIj dus niet zelf, wij maar luisteren of de kreuntjes toch doorzetten. En ik ben hartstikke verkouden, keelpijn,:( de hele reutemeteut inclusief dik hoofd, dus het kwam heel goed uit. Maar knap manneke he!:)

Mosa, last but not least: heeeeeeeel veel succes straks!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Excuus Truus zat op dr werk idd maar met half oog te lezen :)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En hier ook een doorslaper! Jammer genoeg alleen T, M kwam om 1u en om 5u ...

Was net heel zielig, klaagde al de hele ochtend over pijn en net heeft ze echt gillend een enorme keiharde drol eruit geperst, wel op de po (voor het eerst). Voelde me een verloskundige zo heftig was het. Zit weer met tranen in mn ogen. Vanmiddag maar naar de HA. M is gelukkig weer helemaal vrolijk. Ga nu voorlezen uit het boekje 'Ukkenpukken bij elkaar' (aanrader!)

Denkt enorm hard aan Mosa en zal vanavond komen spieken. Er zit in Leiden op de Hogewoerd een kledingwinkeltje (volgens mij iets met Prinses in de naam) en die hebben supergave skipakken. Wel duur!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, succes zometeen.

Als je nog gaat shoppen voor een skipak bij H&M. De maat 86 zit bij J precies pas. Met name de broek. De pijpen zijn precies lang genoeg. Volgens mij is Veda nog groter dan J dus misschien heb je zelfs al mt 92 nodig voor haar.

J vond het vanochtend echt niet leuk buiten. Na 5 minuten buiten, lopend met haar in mijn armen op weg naar de trein, was ze echt aan het bedenken of ze het flink op een brullen zou gaan zetten. Gelukkig kon ik het sussen en op het station uit de wind vond ze het iets minder erg ;).

@ all fijne dag. ik ga nu weer snel werken.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Haha ik vind 6.50u ook niet erg hoor, maar dan moet hij niet humeurig gaan doen :p Maar ja, hij lijkt wat dat betreft een beetje op zijn moeder :)
    Heel veel suc6 vanmiddag bij de tandarts. Hopelijk gaat het je dit keer allemaal meevallen!

Loe: Ik ga zo gelijk even kijken om te stemmen op L.
    Knap zeg dat hij doorgeslapen heeft! Haha toen dat bij ons voor het eerst gebeurde hadden we allebei knallende hoofdpijn van het slapen :D Hopelijk volgen er nog meer nachtjes!
    He jakkes, jouw hoofd zit dus 'lekker' vol.. beterschap!

Salapio: Awh wat zielig zeg voor M :( Ik heb het 1 keer gezien bij de dochter van een vriendin en zat toen al met tranen in mijn ogen, laat staan als het je eigen frummel is. Suc6 bij de dokter en kan ze straks weer normaal naar de wc.

Afrola: J vind het dus niks aan, Noah vind het weer prachtig en wilt niks liever dan naar buiten ;) Mam is er wat minder blij mee :p Gister ging hij ook midden in de sneeuw liggen maar dat vond hij toch wel een beetje té koud :)
    Werkse vandaag!

All: Noah was d'rstraks zo moe dat ik dacht, ik ga even mee terug maar jullie raden het al.. na een uurtje weer wakker ;) Ja, hij ligt zo te snurken maar eer je zelf weer slaapt.. nou ja, toch nog even wat mee kunnen pakken :)

Straks moeten we even boodschapjes doen, lekker door de kou brrrr.
    Maar hopelijk gaat mosa ons daarna weer opwarmen met heel goed nieuws!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: hopelijk zie je straks een mooi hartje kloppen!

Hanna: jij bent wel maatjes met de tandarts he? Succes!

Brrr wat is het koud, zelfs in huis is het hard stoken. ik mag van mijn man niet naar buiten ivm gladheid hier in de straat, dus moet hij maar de boodschappen doen. Lekker makkelijk. Maar ik wil natuurlijk niet uitglijden he.

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

mosaa spannend ik denk aan je nu!!! :D

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

zoo even verder bij gelezen haha

@salapio oww ik weet hoe verschrikkelijk dat is, heb het bij feli ook meerdere keren gehad, zo huilen krijsen vd pijn en aghhh echt vreselijk is dat! misschien krijg je wel een klisma vd HA of een laxerend goedje? wel fijn dat T door heeft geslapen, jammer dat M het ook niet deed!

@loe wat super dat L heeft doorgeslapen :D ik ga dalijk ffkijken waar ik op hem kan stemmen:D

@afrola ahh J vond het koude weertje dus niet echt leuk! tis sonde.

@sterre haha heerlijk hoor dat je mannen zo lekker hadden gebadderd :) en wel balen dat hij weer na 1 uurtje wakker werd!

@melisa hier de kachel ook hard aan hoor, en zeker niet naar buiten jij, want uitglijden nu is echt niet de bedoeling! ga je een x een leuke buik foto laten zien? ik ben wel nieuwschierig hahah:p

@all

ik ben vanmorgen met feli voor een huidtest geweest in het ziekenhuis (ik d8 er vanmorgen pas aan dat dat vandaag was.....) maar goed, we waren keurig op tijd :)

gelukkig duurde het ook niet heel lang, maar ze heeft nergens op gereageerd.. maar goed, dan zijn we dus nix opgeschoten, want het Hoeft het niet aan te tonen als ze het Wel heeft, hetkan zegmaar dat ze daar nog niet op reageren.. nu belt maandag de kinderarts weer om te overleggen hoe of wat, dan zal ik het verhaaltje van het spugen/andere voeding ook nog wel even vertellen en kijken wat ze nu wilt doen dan.

nu ligt ze lekker te tukken en ik hoop dat ze tdat nog ff een tijdje blijft doen, want vanmorgen heeft ze alleen maar 20 min in de auto geslapen dusja..

nu echt weer Nodig opruimen, tis hier altijd zo'n zooi echt neit normaal.. pff ik zou wel een werkster willen hahah maarja geen centjes voor haha:)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: ik heb nog niet zo veel buik hoor, dus er is niet zo veel te zien. Maar zal vandaag eens een foto maken, heb ik ook eigenlijk nog helemaal niet gedaan. En op zich wel jammer dnek ik dat er nog niets uit de test is gekomen.

Klein oproepje: zijn er nog meiden die belang hebben bij gratis ovulatietesten??? Ik heb er nog een paar liggen en doe er niets meer mee.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tis nog wat vroeg maar toch even gespiekt... tis wel spannend hoor.
    Nu even om de boodschapjes!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi,

Ik heb heel weinig tijd, maar godzijdank was alles goed :D Mooi kloppend hartje en alles zag er goed uit! Nu zó blij en opgelucht :)
    Nu heb ik pas écht het idee zwanger te zijn!

Kom later reageren...

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

fijn dat alles goed was!!! en nu lekker genieten!!;)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, Joehoe!!!!
    Gelukkig meid, ik ben echt blij voor jullie!!!!

Deel Deze Pagina